Ach, ze is bij Barend & van Dorp geweest he? dan moet het wel goed zijnquote:Op woensdag 22 juni 2005 07:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Yorin zelfs? jeetje dan ga je al bijna aan een hype denken![]()
ja en sindsdien hoor je pas haar liedje... ik had de cd toen al zeker een maand thuis liggen... maar ja ben wel benieuwd naar haar optreden op Rock Werchter...quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, ze is bij Barend & van Dorp geweest he? dan moet het wel goed zijn![]()
Ah, jij denkt ook "shit, nog even checken voor Werchter" ? Ik namelijk welquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:47 schreef Apfel het volgende:
Ik wist dat ik wat vergeten was![]()
Ik kom hier deze week nog op terug![]()
Sjeez... kwaliteit in de mega top 50... hoe is het mogelijk...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heel erg fijn album, dit..
En Black Horse & Cherry Tree staat in de mega top 50..
.
.
Dat gebeurt af en toe wel eens....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sjeez... kwaliteit in de mega top 50... hoe is het mogelijk...
Dan staan wij vast bij elkaar in de buurt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:26 schreef Apfel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik weet zeker dat ik volgende ik week in de voorste regionen van het podium sta.
Briljante plaat
kans dat ik er ook bij sta...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan staan wij vast bij elkaar in de buurt..
*meldtquote:
Het gaf live wel wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:05 schreef placebeau het volgende:
[..]
*meldt
ben ondertussen al verslaad aan "black horse and the cherry tree". Benieuwd wat het live geeft.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:00 schreef peaceman het volgende:
Live was beter dan op cd...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |