quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
hahaha die kerel wist het echt niet meer...quote:Op maandag 3 januari 2005 22:10 schreef ZigoSOS het volgende:
@rat Whehe
Waarom leave je? Hij was wel lelijk
Jij ook fronser! Tot snel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:58 schreef Fronsertje het volgende:
Iets verlaat, maar nog de beste wensen heren.
(verkapt tvptje) ..tot Frags in het nieuwe jaar.
Sambal, lees je dat? l-e-e-s j-e d-a-t ?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:19 schreef truSteh het volgende:
Ik heb dankzij hospital me level 10 honor weer terug
Pff je score gaat echt ziek snel in die map, ik zat gewoon een beetje naast fillipe te kloten en beetje rond te kijken (hij iedereen afschietne, ik zag niemand)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:04 schreef Dacide het volgende:
Hou de eer aan jezelf en laat ze maar lekker lullen.
Zodra er eentje een voto kick start ben je meestal de lul. Zeker als je honor niveau beneden de 25 is.
Niks van aantrekken en snel een ander servertje uitzoeken waar het WEL leuk spelen is.
Ooit heb je honor 59 en zit je zelf al die noobs te votokicken
sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:56 schreef truSteh het volgende:
Sommige mensen zijn echt een zielig hoopje nerds zegAlleen omdat ik wat slechter ben dan anderen word ik maar gewoon van een server gevote (dat probeerden ze iig), ik had express teammates lopen attacken (not) ik had lopen schelden (not) .. allerlei dingen via punkbuster probeerden ze me weg te voten.. dan vind ik je best wel zielig
Achja ben zelf maar weggegaan want met zo'n hoopje uber nerds hoef ik niet te spelen.
Ja dan ben ik er ook sowieso weer bij, ik ga nu ook even knallen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:06 schreef truSteh het volgende:
Nog vanavond wat fraggen met elkaar? Weer rond een uur of half 9 of 9 uur?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:46 schreef Fillipe het volgende:
Zit
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:46 schreef Fillipe het volgende:
Ik doe gewoon m'n ding
Eerst zit je je ding te doen en daarna ga je rennen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:46 schreef Fillipe het volgende:
ren overal heen e.d
Neh, bevalt me wel zo in m'n eentjequote:Op woensdag 5 januari 2005 01:18 schreef Sambal_HOT het volgende:
He Flip als je zo doorgaat dan mag je van mij best wel weer bij de [FOK!] clan hoor...
de bountyhunterquote:Op woensdag 5 januari 2005 02:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Neh, bevalt me wel zo in m'n eentje![]()
Lukt je wel,quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:31 schreef truSteh het volgende:
Me goal is trouwens om vandaag honor 15 te halenIk zit nu op 12
Ja mij omdat ik in zijn team zat, anders was ie natuurlijk nergens...quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:36 schreef truSteh het volgende:
2 maar. Rattaplan en mij als het goed is
Foto! Foto! Foto!quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:55 schreef Dacide het volgende:
Ik ben de hele middag niet thuis helaas. Heb verjaardag van mijn zus....
quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:37 schreef Sambal_HOT het volgende:
[..]
Foto! Foto! Foto!
Dan kunnen we bepalen of je die verjaardag wel mag vieren...![]()
mwah, was gister tussen 14.00 en 16.00quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:42 schreef truSteh het volgende:
Dat was dan vrij laat gok ik zoWelke server was dat dan?
tja...met de kans dat als ze toch uitvinden wie en hoe, de hele clan wordt opgerold.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:16 schreef VoodooChild het volgende:
Goed nieuwsIedereen kan nu gratis een Official Honor server opzetten
.
http://aaotracker.4players.de/thread.php?threadid=77296
ik vin dit zown coole reactiequote:Op woensdag 5 januari 2005 18:43 schreef truSteh het volgende:
Ik hoorde echt zo tiktiktik.. *shit nade*BOOM
![]()
Volgens mij is het voldoende om de volgende files te backuppen: armyops.ini, keybindings.ini, user.ini en weaponmods.ini.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:55 schreef Dacide het volgende:
knip
Maar wat dien ik te backuppen bij AA zodat ik al die persoonlijke instellingen niet opnieuw hoef in te voeren.
en zijn er nog mensen met tips wat ik moet backuppen (jeweetwel, dingen die je achteraf altijd vergeten bent en toch nodig had)
Wat ik op bridge wel eens doe, soms dan, als je 13 tegen 13 gaat ofzoquote:Op zondag 9 januari 2005 14:08 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ja ik misschien vanavond! Dankzij die vuile cheaters gaat mijn honor eerder omlaag dan omhoog. Toch geeft het TK'en van die nerds een voldaan gevoel...
Honor krijg je door:quote:Op zondag 9 januari 2005 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben dus sinds vandaag aan het spelen
Het zal vast in de afgelopen 57 delen beantwoord zijn maar, hoe krijg je honor?
En heb je honor nodig om bijvoorbeeld die m203 onder je m16 te krijgen?
Ik ging net even pipelinen met alle patches en updates enzo.quote:
Klopt voor mij wel:quote:Op zondag 9 januari 2005 20:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zijn jullie allemaal van die Hospital addicts of zie ik dat verkeerd?
Heel af en toe komt bridge voorbij, maar dat zijn ook de enige mappen die ikhoor hier...
quote:[Dev]Skippy:
It’s been a little over a week since Jerry “Skyhuntr” Heneghan posted about Operation Punk Buster. It’s time to give the community an update so you know we haven’t forgotten.
quote:We’re not going to share details about our response – ever. Don’t expect any. However, I do want the community to know that we’re getting ready to deliver a new version that includes many features designed to reduce the problems we’re running into in addition to some rather nifty features. The coolest part of making this happen is it happened as part of our normal development. While we worked a little harder to get the extra security features in, it had no impact on our schedule.
Die m203 kun je instellen in het menu. Kwam ik pas achter toen ik 45 honor had..... Heeft veel frags en Kia gescheeld...........quote:Op zondag 9 januari 2005 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben dus sinds vandaag aan het spelen
Het zal vast in de afgelopen 57 delen beantwoord zijn maar, hoe krijg je honor?
En heb je honor nodig om bijvoorbeeld die m203 onder je m16 te krijgen?
Dat heb ik ook een keer gehad bij Pipeline, dat is een soort cheat, hij kan z'n naam in alle kleuren, en ook elke naam die hij wil. Ik wou 'm votekicken met andere mensen, omdat het gewoon triest was, hij had ook aimbot enzo. Maar hij kon z'n name zonder te reconnecten of wat dan ook veranderen in [FOK!]Cpt.ZigoSOS waardoor ik automatisch gekickt werd, en dat deed hij ook bij de rest die hij niet al te aardig vond wegens bijv. votekicken..quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zag gister opeens iemand online komen, met zijn nick compleet geschreven in het rood. Niet zoals een admin rood, maar een fellere kleur rood, en het was ook geen admin van die server, dat wist ik 100% zeker.. Enig idee wat dat kan zijn? Hij melde zich aan 5 sec. in de server en weer weg, dus kheb m niet zien spelen of kunnen praten met hem.. Khad het nog nooit gezien in die tijd dat ik AA speel.. Weird
In SF maps of in bepaalde servers op non-SF maps waar ze een SF mod gebruikenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:27 schreef DragonChaser het volgende:
Bij Personal Jacket -> Weapon Mod kan je een wapen aanpassen enzo, maar hoe/waar kan je ermee spelen?
Als je:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:27 schreef DragonChaser het volgende:
Bij Personal Jacket -> Weapon Mod kan je een wapen aanpassen enzo, maar hoe/waar kan je ermee spelen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:27 schreef Fillipe het volgende:
Als je:
a) Beide special forces trainingen hebt afgerond.
Bronquote:The Overmatch release will only have AI for co-op game play and possibly new training levels . The AI we're currently working on is very far from what comes with the Unreal SDK. It also focuses on AI as a coordinated military unit, rather than the individual bot level. We're been pretty ambitious with our end goals and are not creating just another set of elablorate scripts like the kind that have become so popular with FPS games lately.
We won't be stopping there... the plan is to continue rolling in new technology, increasing the functionality of core systems, and to expand the game play (including the single player experience.) One of our core development goals has been to jump to the next level of technology rather than following the crowd.
James S. Cowgill ([Dev]nXain)
Lead Game Designer, AAGA
America's Army Project
Nu ik dit weer zie, denk ik er weer aan. Hoe je keybinds e.d. instelt dat weet ik wel, ik had alleen laatst een kerel en die had 'Frag out!' dus onder een of ander knopje staan, zonder dus een granaat te gooien oid! Erg leuk om op het spawnpoint meteen je team alle kanten op te zien rennenquote:
Jammer...quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:01 schreef VoodooChild het volgende:
Ik ben officieel gestopt met spelen, wat een ongelofelijk kutspel is AA geworden met al die scriptkiddies en honor-hackers. Er was een tijd dat ik trots kon zijn op mijn eerlijk verkregen 93 honor. Ik stond zelfs in de top-5 van alle geregistreerde Nederlandse spelers, maar nu ben ik ineens gezakt naar plaats 36 ofzo. Waar komen al die hoge honor noobs vandaan![]()
. Voor mij is de maat vol
Optiefe, hier doe ik dus niet meer aan mee
![]()
Dat had mn pa een paar dagen geleden ook, toen hij wilde registreren (jaja). Op http://americasarmy.com/support/status.php stond de status van de account manager op oranje en zodra hij groen werd heeft ie opnieuw geregistreerd en toen kreeg ie t mailtje meteen..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
echt vreemd dit.
Ik wil een nieuwe account aanmaken omdat ik me oude me nick vergeten ben.
Maar ik krijg maar geen mails terug van AA dat ik een account heb aangemaakt.
Nu kan ik geen AA spelen help![]()
Hee dankje nu werkt hij welquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:26 schreef DragonChaser het volgende:
[..]
Dat had mn pa een paar dagen geleden ook, toen hij wilde registreren (jaja). Op http://americasarmy.com/support/status.php stond de status van de account manager op oranje en zodra hij groen werd heeft ie opnieuw geregistreerd en toen kreeg ie t mailtje meteen..
Anders kan je misschien forgot password doen ofz?
kloptquote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
jongens ik zit met een klote probleem.
Ik moest dus weer opnieuw al die missies halen om online te kunnen.
Nauw is dit geen probleem maar nu zit ik ergens vast.
Bij de basic training en dan de laatste level mout.
Normaal was dit geen probleem maar volgens mij hebben ze de level veranderd.
Ik moet nu als ik aan de level begin een flashbang door de deur gooien en dan de 3 targets uitschakelen maar dan schiet ik op hun maar dan gebeurd er nix.
Ik kan ook niet door de deur.
[afbeelding]
Wat nu?
Klopt! fucking mooi Nieuw Zeeland! [insert uit zn dak gaan smiley]quote:
Dat dacht ik dus ook, maar toen mn vader gisteren de trainingen gedaan had en wou spelen stond er dat hij nog een training moest doen. Toen hij MOUT probeerde werkte het wel gewoon, en nu hij die gecomplete heeft kan hij wel spelen :squote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:05 schreef mechatronics het volgende:
[..]
kloptheb ik ook. dat is een bug in de MOUT (ook wel ooit Moud genoemd hier, die van Idols)
dus die is al automatisch completed, je hoeft em niet te doen, en je kán em niet doen.
Helaas pindakaas, maar hij staat al in je training dinge als completed
Omg? Jij ook al?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:34 schreef Merson het volgende:
Na een mooie verslaving aan AA heb ik besloten dat de PC het niet meer trekt en dat ik het toch nooit meer speel. Daarom heb ik het van de computer verwijderd.
[afbeelding]
Maar als ik ooit een nieuwe pc heb ga ik misschien wel weer spelen.En dan ga ik weer filmpjes bouwen.
Die's niet nieuwquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:28 schreef rattaplan het volgende:
nieuwe mode in de fok clan
ALs je weggaat een mede fokker mollen
whehehequote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef Beluga het volgende:
Hmmm, is dit nou het einde? Nee! Ik blijf gewoon lid van de clan! En Sambal vast ook wel! En vast nog wel meer mensen!
[FOK!]Clan lead the way!
En laat die Flip maar lekker in zijn eigen sop gaarkoken. Kutknor.
Tuurlijk blijf ik spelen! Welke online FPS zou ik dan moeten spelen? Plus dat mijn pc'tje AA wel aankan.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef Beluga het volgende:
Hmmm, is dit nou het einde? Nee! Ik blijf gewoon lid van de clan! En Sambal vast ook wel! En vast nog wel meer mensen!
[FOK!]Clan lead the way!
check # 13 dan!quote:Op maandag 24 januari 2005 11:00 schreef VoodooChild het volgende:
Ik lach me helemaal rot als ik de toplist van Nederland bekijk, tien 100 honors terwijl de hoogste nog geen 3 weken geleden 96 honor was. En een leuk detail is dat die ene speler 4 dagen geleden 96 honor had en nu vrolijk op 99 zit. Ze schamen zich ook nergens meer voor. Wel een beetje triest dat je perse dat wilt hebben wat een ander heeft ook al is het overduidelijk dat je dit niet op een eerlijke manier kunt krijgen [afbeelding] .
[afbeelding]
Dan ben je dus écht ziek.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
...
Laatst was er ook een kerel [-=D$=-Eagle oid] die een 90 honor, een 60 honor, een 35 honor en ook nog een 100 honor account had! Echt triest, en hij bleef maar volhouden dat hij niet aan het hacken was, maar gewoon veel speelde.
...
Ach de 'harde kern' is er nooit meer, laat staan dat ze spelenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:12 schreef Beluga het volgende:
[FOK!]Clan lead the way!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2005 15:43 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ach de 'harde kern' is er nooit meer, laat staan dat ze spelen!
De goede oude tijd was toch echt samen met: Sambal, Jij, Ik, Fronser, Rattaplan, Rog & Eitjes op Bridge en/of Hospital. Maar dat zit er blijkbaar niet meer inen flex...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij opvalt aan die lijst met die 100 honors, is dat er te lage frags bijstaan. Iemand met 800 kills en een aantal 100 tegenkills kan nooit 100 honor hebben.
Dank u..quote:Op maandag 24 januari 2005 20:14 schreef rattaplan het volgende:
[..]
en flex...
Wat mij opvalt aan die lijst met die 100 honors, is dat er te lage frags bijstaan. Iemand met 800 kills en een aantal 100 tegenkills kan nooit 100 honor hebben.
En je Fragrate (hoe vaak je dood gaat in verhouding tot hoeveel je er afschiet) wordt er ook bijgehoudenquote:Op donderdag 27 januari 2005 18:09 schreef ZigoSOS het volgende:
Handig: registreer je ook op http://aaotracker.4players.de , kan je je eigen stats bijhouden, en als je 'buddy's' hebt in het spel, kunnen ze zien op welke server je zit en kan jij zien op welke server zij zitten
Cheaten doe ik niet. Maar zover ben ik dan ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:40 schreef Dacide het volgende:
Ik ga altijd gewoon ingame naar servers zoeken.
Ik meen dat de rest hier regelmatig gamespy of iets dergelijks gebruikt.
Heb je trouwens álle trainingen voltooid?
Dus ook de medic training en de special forces training en de sniper training?
Zo ja, heb je dit gedaan zonder hulp van cheatsites?
Zo ja, goed bezig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |