quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
hahaha die kerel wist het echt niet meer...quote:Op maandag 3 januari 2005 22:10 schreef ZigoSOS het volgende:
@rat Whehe
Waarom leave je? Hij was wel lelijk
Jij ook fronser! Tot snel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:58 schreef Fronsertje het volgende:
Iets verlaat, maar nog de beste wensen heren.
(verkapt tvptje) ..tot Frags in het nieuwe jaar.
Sambal, lees je dat? l-e-e-s j-e d-a-t ?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:19 schreef truSteh het volgende:
Ik heb dankzij hospital me level 10 honor weer terug
Pff je score gaat echt ziek snel in die map, ik zat gewoon een beetje naast fillipe te kloten en beetje rond te kijken (hij iedereen afschietne, ik zag niemand)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:04 schreef Dacide het volgende:
Hou de eer aan jezelf en laat ze maar lekker lullen.
Zodra er eentje een voto kick start ben je meestal de lul. Zeker als je honor niveau beneden de 25 is.
Niks van aantrekken en snel een ander servertje uitzoeken waar het WEL leuk spelen is.
Ooit heb je honor 59 en zit je zelf al die noobs te votokicken
sorryquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:56 schreef truSteh het volgende:
Sommige mensen zijn echt een zielig hoopje nerds zegAlleen omdat ik wat slechter ben dan anderen word ik maar gewoon van een server gevote (dat probeerden ze iig), ik had express teammates lopen attacken (not) ik had lopen schelden (not) .. allerlei dingen via punkbuster probeerden ze me weg te voten.. dan vind ik je best wel zielig
Achja ben zelf maar weggegaan want met zo'n hoopje uber nerds hoef ik niet te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |