abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24648946
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef ChAoZ het volgende:
da's toch alleen zo als je minimaal zoveel jaar in één land achter elkaar hebt gebald. Dat dacht ik tenminste altijd
Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar het lijkt me sterk dat er met bijv. Trabelsi wel een probleem is en met Maxwell niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 januari 2005 @ 12:44:17 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24649607
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef ChAoZ het volgende:
da's toch alleen zo als je minimaal zoveel jaar in één land achter elkaar hebt gebald. Dat dacht ik tenminste altijd
ja k weet t ook niet precies. Maar mij is bijgebleven dat t niet alleen van het aantal interlands afhankelijk is,
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24653277
@ Peregrijn: ja, dan zit hij binnen de termijn. Volgend seizoen mag nog.

Benfica wil Kléberson van Man Utd overnemen, West Brom test ex-international van Frankrijk en voormalig Liverpool-mislukking Bernard Diomčde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24667820
Real Madrid is geďnteresseerd in Stein Huysegems, zo meldt Canvas. De aanvaller van AZ werd nadrukkelijk bekeken door Arrigo Sacchi, de Italiaanse technisch directeur van de Madrilenen.

Volgens de Spaanse sportkrant AS bekeek Sacchi een aantal videobanden van AZ. Hem viel naast Huijsegems ook Denny Landzaat, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen en Kenneth Perez erg op.

Ik ben er sprakeloos van.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24667995
Ik zei toch, die Steyn is een goede.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 januari 2005 @ 13:51:07 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24668506
raar dat Co Aadriaanse dan niet is opgevallen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24670429
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 13:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Real Madrid is geďnteresseerd in Stein Huysegems, zo meldt Canvas. De aanvaller van AZ werd nadrukkelijk bekeken door Arrigo Sacchi, de Italiaanse technisch directeur van de Madrilenen.

Volgens de Spaanse sportkrant AS bekeek Sacchi een aantal videobanden van AZ. Hem viel naast Huijsegems ook Denny Landzaat, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen en Kenneth Perez erg op.

Ik ben er sprakeloos van.
Jah ik ook.. zou echt geniaal zijn, maar tegelijkertijd de ondergang van AZ. Hoewel ik denk dat er maximaal 1 AZ'er naar Real gaat. Maximaal... hoogstwaarschijnlijk geen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_24670912
ondergang van az als ze huysegems verkopen? denk t niet want dan vangen ze mogelijk flink wat cash en kunnen ze betere spitsen kopen dan huysegems,
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_24670969
AZ'ers naar Real Madrid, dat geloof je toch niet he? Ze hebben die spelers hooguit gevolgd, maar meer echt niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24671028
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:20 schreef knuppelhout het volgende:
ondergang van az als ze huysegems verkopen? denk t niet want dan vangen ze mogelijk flink wat cash en kunnen ze betere spitsen kopen dan huysegems,
Als de spelers waar ze in zouden geintereseerd zijn, zou dat niet goed zijn.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_24671936
Maxi López vermoedelijk de nieuwe spits van Barcelona. 5,5 miljoen euro.
www.thuisuiteten.nl
pi_24671983
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Maxi López vermoedelijk de nieuwe spits van Barcelona. 5,5 miljoen euro.
Jammer, ik had hem liever bij Atlético Madrid gezien naast Torres, of bij Valencia.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24672463
Of bij Ajax, die ook interesse in hem had.
pi_24672597
Ajax mag z'n voetbalschoenen kopen
pi_24685670
quote:
Maxi está negociado com o River Plate

Quando se esperava que Maxi López, avançado do River Plate, pudesse já aterrar hoje em Lisboa, eis que surge a intromissăo do Barcelona, clube que há muito manifestara interesse na aquisiçăo do argentino.

Os catalăes formalizaram anteontem uma proposta concreta junto do River, oferecendo 5,5 milhőes de euros, situaçăo que naturalmente fez vacilar os dirigentes do milionário e, sobretudo, o jogador (que há muito vinha afirmando ter o sonho de jogar em Espanha).

Os responsáveis do Benfica foram apanhados de surpresa com a notícia, mas mantiveram-se tranquilos, mostrando total confiança no acordo alcançado com o River Plate, por intermédio do fundo de investimento.

O Benfica dá o negócio como concluído e aguarda que o jogador viaje para Lisboa nos próximos dias (era esperado já hoje) para entăo concluir os termos do acordo com o atleta.

Os representantes do fundo de investimento que negociou a compra do passe de Maxi López, Mascherano e Lucho Gonzalez ao River garantem ao Benfica que mantęm a palavra e que o avançado ou vem para o Benfica... ou năo vai para lado algum e fica no River.

É certo que os valores apresentados pelo Barça săo superiores aos negociados pelo fundo (o passe de Maxi foi transaccionado por 4,8 milhőes de euros), mas o River Plate encontra-se formalmente impedido de negociar com quem quer que seja, sob o risco de perder o encaixe global oferecido pelos investidores: 26 milhőes de euros pelos tręs jogadores.

Em vez de embarcar rumo a Lisboa, Maxi López acabou por viajar ontem ŕ noite para Mar del Plata, na companhia do empresário, onde este fim-de-semana o River defronta, num amigável, o Boca Juniors. Maxi năo está na convocatória, apenas irá assistir e reflectir sobre o futuro.
Heerlijke soap. Speler zelf wil nu ineens naar Barça, River Plate ziet ook liever die 5,5 miljoen euro, maar vreest wel dat ze dan uiteindelijk minder krijgen dan in het investeringfonds verhaal en Benfica beroept zich op een reeds bereikt accoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_24686911
Beckham naar Chelsea
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 januari 2005 @ 16:15:27 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_24689748
Sachi ( Real Madrid ) gaat één dezer dagen naar AZ kijken en speciaal naar Kromkamp en Landzaat.

Bron : Langs de lijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 januari 2005 @ 16:55:27 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24690357
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:15 schreef tong80 het volgende:
Sachi ( Real Madrid ) gaat één dezer dagen naar AZ kijken en speciaal naar Kromkamp en Landzaat.

Bron : Langs de lijn.

dat zou echt een stunt zijn!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24690629
Ook Huysegems vond ie wel goed.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 januari 2005 @ 17:18:36 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24690716
kunnen die spanjaarden Kromkamp wel uitspreken?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24690965
Michel Salgado beeft al voor zijn basisplaats.
www.thuisuiteten.nl
pi_24691583
Eigenlijk hoop ik dat AZ zo goed blijft. En dan hopelijk Heerenveen en Vitesse ook nog, dan stijgt het niveau van de competitie en kunnen er betere spelers naar Nederland komen Als we dan de spelers die 'vroeger' bij clubs als AZ, Vitesse en Heerenveen in de basis stonden bij RBC/De Graafschap dumpen, dan worden alle clubs beter
pi_24691644
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Michel Salgado beeft al voor zijn basisplaats.
Die vind ik anders niet zo bijzonder.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24705832
Igor Demo naar Hansa Rostock.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24706084
quote:
TOTTENHAM boss Martin Jol is making a cheeky move to sign Dutch star Mark van Bommel before the transfer window shuts.

Jol and Spurs' director of football Frank Arnesen hope to sign the midfield ace for about Ł2million from Dutch giants PSV Eindhoven.

Arnesen worked with Van Bommel (above) at PSV and thinks he can land him as Spurs look to copy Chelsea's idea of having two quality players for every position.
bron: http://www.people.co.uk/news/allnews/tm_objectid=15105604%26method=full%26siteid=55768-name_page.html
the man who sold the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')