Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar het lijkt me sterk dat er met bijv. Trabelsi wel een probleem is en met Maxwell niet.quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef ChAoZ het volgende:
da's toch alleen zo als je minimaal zoveel jaar in één land achter elkaar hebt gebald. Dat dacht ik tenminste altijd
ja k weet t ook niet precies. Maar mij is bijgebleven dat t niet alleen van het aantal interlands afhankelijk is,quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef ChAoZ het volgende:
da's toch alleen zo als je minimaal zoveel jaar in één land achter elkaar hebt gebald. Dat dacht ik tenminste altijd
Jah ik ook.. zou echt geniaal zijn, maar tegelijkertijd de ondergang van AZ. Hoewel ik denk dat er maximaal 1 AZ'er naar Real gaat. Maximaal... hoogstwaarschijnlijk geenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Real Madrid is geïnteresseerd in Stein Huysegems, zo meldt Canvas. De aanvaller van AZ werd nadrukkelijk bekeken door Arrigo Sacchi, de Italiaanse technisch directeur van de Madrilenen.
Volgens de Spaanse sportkrant AS bekeek Sacchi een aantal videobanden van AZ. Hem viel naast Huijsegems ook Denny Landzaat, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen en Kenneth Perez erg op.![]()
![]()
Ik ben er sprakeloos van.
Als de spelers waar ze in zouden geintereseerd zijn, zou dat niet goed zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:20 schreef knuppelhout het volgende:
ondergang van az als ze huysegems verkopen? denk t niet want dan vangen ze mogelijk flink wat cash en kunnen ze betere spitsen kopen dan huysegems,
Jammer, ik had hem liever bij Atlético Madrid gezien naast Torres, of bij Valencia.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Maxi López vermoedelijk de nieuwe spits van Barcelona. 5,5 miljoen euro.
Heerlijke soap. Speler zelf wil nu ineens naar Barça, River Plate ziet ook liever die 5,5 miljoen euro, maar vreest wel dat ze dan uiteindelijk minder krijgen dan in het investeringfonds verhaal en Benfica beroept zich op een reeds bereikt accoord.quote:Maxi está negociado com o River Plate
Quando se esperava que Maxi López, avançado do River Plate, pudesse já aterrar hoje em Lisboa, eis que surge a intromissão do Barcelona, clube que há muito manifestara interesse na aquisição do argentino.
Os catalães formalizaram anteontem uma proposta concreta junto do River, oferecendo 5,5 milhões de euros, situação que naturalmente fez vacilar os dirigentes do milionário e, sobretudo, o jogador (que há muito vinha afirmando ter o sonho de jogar em Espanha).
Os responsáveis do Benfica foram apanhados de surpresa com a notícia, mas mantiveram-se tranquilos, mostrando total confiança no acordo alcançado com o River Plate, por intermédio do fundo de investimento.
O Benfica dá o negócio como concluído e aguarda que o jogador viaje para Lisboa nos próximos dias (era esperado já hoje) para então concluir os termos do acordo com o atleta.
Os representantes do fundo de investimento que negociou a compra do passe de Maxi López, Mascherano e Lucho Gonzalez ao River garantem ao Benfica que mantêm a palavra e que o avançado ou vem para o Benfica... ou não vai para lado algum e fica no River.
É certo que os valores apresentados pelo Barça são superiores aos negociados pelo fundo (o passe de Maxi foi transaccionado por 4,8 milhões de euros), mas o River Plate encontra-se formalmente impedido de negociar com quem quer que seja, sob o risco de perder o encaixe global oferecido pelos investidores: 26 milhões de euros pelos três jogadores.
Em vez de embarcar rumo a Lisboa, Maxi López acabou por viajar ontem à noite para Mar del Plata, na companhia do empresário, onde este fim-de-semana o River defronta, num amigável, o Boca Juniors. Maxi não está na convocatória, apenas irá assistir e reflectir sobre o futuro.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:15 schreef tong80 het volgende:
Sachi ( Real Madrid ) gaat één dezer dagen naar AZ kijken en speciaal naar Kromkamp en Landzaat.
Bron : Langs de lijn.
Die vind ik anders niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Michel Salgado beeft al voor zijn basisplaats.
bron: http://www.people.co.uk/news/allnews/tm_objectid=15105604%26method=full%26siteid=55768-name_page.htmlquote:TOTTENHAM boss Martin Jol is making a cheeky move to sign Dutch star Mark van Bommel before the transfer window shuts.
Jol and Spurs' director of football Frank Arnesen hope to sign the midfield ace for about £2million from Dutch giants PSV Eindhoven.
Arnesen worked with Van Bommel (above) at PSV and thinks he can land him as Spurs look to copy Chelsea's idea of having two quality players for every position.
quote:
Ik dacht dat Fortuna geen geld meer hadquote:Op zondag 23 januari 2005 21:07 schreef DarkShine het volgende:
Rene Trost (assistent-trainer Roda JC) per volgend seizoen hoofdtrainer Patro Maasmechelen
Mohammed Elberkani (eigen jeugd Roda JC) per direct naar Fortuna Shittard
quote:FC Zwolle is volgens de betrouwbare supporterssite fczwolle.org met PSV in conclaaf over een definitieve overname van Jelle ten Rouwelaar. De 24-jarige doelman speelt momenteel op huurbasis bij de Zwolse eerstedivisionist.
Na vier jaar te Emmen maakte Ten Rouwelaar de overstap naar PSV, waar hij niet veel aan spelen toekwam. Vervolgens verhuurden de Eindhovenaren hem achtereenvolgens aan FC Groningen, FC Twente en FC Zwolle.
quote:Op maandag 24 januari 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:
Abel Xavier zou een leuke verdediger voor De Graafschap zijn
Die gozer heeft heus wel meer opties dan alleen CSKA Moskou.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kezman heeft weinig te willen, bij Chelsea zal hij niet al te veel meer speler en als hij weigert dan zal hij helemaal weinig spelen natuurlijk.
Waarom vergelijk je Chelsea met Feyenoord?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat voor opties heeft Kezman dan nog meer? Dat zullen echt geen topclubs zijn. Bij PSV presteerde Kezman al niets in Europese wedstrijden, nu valt hij helemaal door de mand in de Premier League.
Kezman blijkt een leuke spits te zijn voor de Nederlandse competitie, maar niet voor het echte hoge niveau. Met de kooplust van Chelsea valt het wel mee. Chelsea koopt gericht in, in tegenstelling tot Feyenoord dat er maar op los koopt en nog steeds niet draait.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:49 schreef rubbereend het volgende:natuurlijk CSKA
Abramovic is fan van CSKA en sponsor daar. Hij geeft Kezman gewoon een miljoen erbij en dan gaat Kezman echt wel daar spelen.
Verhuurprijs van nix en iedereen is weer blij
quote:
Hij is sponsor daar en heeft natuurlijk wel het een en ander te vertellen. Daarnaast zegt CSKA Moskou geen nee tegen Kezman, zeker niet nu hun spits geen zin meer had om naar Rusland te komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]Abramovic kan geen belang nemen in die club maar zo helpt hij ze wel
bovendien is Kezman gewoon een goede spitsquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is sponsor daar en heeft natuurlijk wel het een en ander te vertellen. Daarnaast zegt CSKA Moskou geen nee tegen Kezman, zeker niet nu hun spits geen zin meer had om naar Rusland te komen.
Ja, voor de Russische competitie lijkt het me inderdaad een prima spits. Dat hij in Engeland mislukt is wil nog niet zeggen dat hij niet goed genoeg is voor de Russische competitie. In Nederland en Joegoslavië deed hij het ook prima.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien is Kezman gewoon een goede spits
als hij elke week kan spelen zal hij overal scoren. Maar tis een speler die zn speeltijd nodig heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, voor de Russische competitie lijkt het me inderdaad een prima spits. Dat hij in Engeland mislukt is wil nog niet zeggen dat hij niet goed genoeg is voor de Russische competitie. In Nederland en Joegoslavië deed hij het ook prima.
Die moet je wel afdwingen en dat doet hij bij Chelsea niet. Daarom lijkt het me niet zo'n verkeerd plan om naar CSKA Moskou te gaan. Als hij daar goed speelt en veel scoort dan ziet Roman dat echt wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als hij elke week kan spelen zal hij overal scoren. Maar tis een speler die zn speeltijd nodig heeft.
Raul en Owen lopen er ook nog rondquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ronaldo, Robinho, Adriano, Gilardinho, Portillo... dat moet allemaal in de spits?
Ook nog inderdaad. Ja dan heb je inderdaad nog 2 of 3 extra spitsen nodig.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Raul en Owen lopen er ook nog rond
ja natuurlijk mochten ze nog tegen feijenoord moeten spelen dan is dat nodig, die hebben namelijk ongeveer net zoveel centrale verdedigersquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ook nog inderdaad. Ja dan heb je inderdaad nog 2 of 3 extra spitsen nodig.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja natuurlijk mochten ze nog tegen feijenoord moeten spelen dan is dat nodig, die hebben namelijk ongeveer net zoveel centrale verdedigers
Zit ik hier in het bevestigde transfers-topic!?!? Oh nee wacht, dit is het GERUCHTEN-topic...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ook nog inderdaad. Ja dan heb je inderdaad nog 2 of 3 extra spitsen nodig.
Zijn toch ook allemaal geruchten over Adriano en Gilardino.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:54 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Zit ik hier in het bevestigde transfers-topic!?!? Oh nee wacht, dit is het GERUCHTEN-topic...![]()
Mijn opmerking was ook sarcatisch bedoeld, voor het geval je dat gemist hebt (blijkbaar). Ik wou mijn voorganger aanspreken op het feit dat ie elke (verzonnen) scheet aangrijpt om z'n gal te spuwen over Real Madrid, ook al is die nergens op gebaseerd. Dat je het ff weet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zijn toch ook allemaal geruchten over Adriano en Gilardino.![]()
Ik hoop ook dat ie naar Milan gaat. Cafu is de jongste niet meer, dus hij zal zeker de kans krijgen. En terecht! Het is imo, gezien door een ietwat Griekse bril, een van de beste rechtsbacks ter wereld.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is niet te hopen dat die jongen zijn loopbaan verziekt door naar Real te gaan. AC Milan is een mooie club.
Als Van Bommel vertrekt denk ik niet meer.quote:
Tobiassen. Sympathieke speler. Die zou ik wel nog een paar goede laatste jaren gunnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Tobiassen zou mooi zijn als ie terugkomt. Hij is pas 29 en al 2 jaar blessure vrij.
via BBCquote:Chelsea's Mateja Kezman has been invited to the White House to meet President Bush next month in his role as a "prominent Balkan citizen". (The Times)
Constant geblesseerd inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:39 schreef azkwast1 het volgende:
Goeie speler die Tobiassen! altijd genieten om zijn werklust en zijn mentaliteit. Jammer dat hij toen vertrok bij AZ, want als er iemand altijd constant was in de Hout was hij het wel.
komt ie met zn duimen naar zn rug wijzend binnenquote:
Bron?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:27 schreef rubbereend het volgende:
Beckham in de zomer naar de Spurs
www.nu.nl;quote:
quote:Tottenham Hotspur aast op David Beckham
Uitgegeven: 26 januari 2005 10:11
Laatst gewijzigd: 26 januari 2005 10:13
AMSTERDAM - Tottenham Hotspur, de club van manager Martin Jol, wil zich komende zomer versterken met niemand minder dan David Beckham. Dat meldt het AD woensdag.
Beckham zou terug willen naar zijn geboortestad London, omdat hij bij Real Madrid niet gelukkig is met de visie van zijn nieuwe bazen Arrigi Sacchi en Vanderlei Luxemburgo.
Chelsea en Arsenal lijken geen gebruik te willen maken van de diensten van Beckham. Coach Jose Mourinho liet vorige week weten dat er in zijn team geen plaats is voor supersterren omdat in zijn visie het team belangrijker is. Arsenal lijkt ook af te vallen. Bij de club waar Dennis Bergkamp al jaren speelt, is een zogenoemde 'salary cap: geen speler mag meer verdienen dan 150.000 pond per week.
Radek Cerny is al gehuurd voor 18 maandenquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Spurs willen Radek Cerny, de Tsjech.
Marseille wil Hidetoshi Nakata.
quote:Futebol Internacional
Alavés em negociações por Jardel
O avançado brasileiro Mário Jardel, que se notabilizou ao serviço de FC Porto e Sporting, poderá estar de regresso ao futebol europeu, caso chegue a acordo para a rescisão de contrato com o seu actual clube, os argentinos do Newells Old Boys.
Die site heeft z'n naam gewoon niet meequote:Op woensdag 26 januari 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Alavés wil Mário Jardel terughalen naar Europa, zie A Bola:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |