abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24648946
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef ChAoZ het volgende:
da's toch alleen zo als je minimaal zoveel jaar in één land achter elkaar hebt gebald. Dat dacht ik tenminste altijd
Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar het lijkt me sterk dat er met bijv. Trabelsi wel een probleem is en met Maxwell niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 januari 2005 @ 12:44:17 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24649607
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 12:03 schreef ChAoZ het volgende:
da's toch alleen zo als je minimaal zoveel jaar in één land achter elkaar hebt gebald. Dat dacht ik tenminste altijd
ja k weet t ook niet precies. Maar mij is bijgebleven dat t niet alleen van het aantal interlands afhankelijk is,
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24653277
@ Peregrijn: ja, dan zit hij binnen de termijn. Volgend seizoen mag nog.

Benfica wil Kléberson van Man Utd overnemen, West Brom test ex-international van Frankrijk en voormalig Liverpool-mislukking Bernard Diomède.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24667820
Real Madrid is geïnteresseerd in Stein Huysegems, zo meldt Canvas. De aanvaller van AZ werd nadrukkelijk bekeken door Arrigo Sacchi, de Italiaanse technisch directeur van de Madrilenen.

Volgens de Spaanse sportkrant AS bekeek Sacchi een aantal videobanden van AZ. Hem viel naast Huijsegems ook Denny Landzaat, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen en Kenneth Perez erg op.

Ik ben er sprakeloos van.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24667995
Ik zei toch, die Steyn is een goede.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 januari 2005 @ 13:51:07 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24668506
raar dat Co Aadriaanse dan niet is opgevallen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24670429
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 13:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Real Madrid is geïnteresseerd in Stein Huysegems, zo meldt Canvas. De aanvaller van AZ werd nadrukkelijk bekeken door Arrigo Sacchi, de Italiaanse technisch directeur van de Madrilenen.

Volgens de Spaanse sportkrant AS bekeek Sacchi een aantal videobanden van AZ. Hem viel naast Huijsegems ook Denny Landzaat, Jan Kromkamp, Joris Mathijsen en Kenneth Perez erg op.

Ik ben er sprakeloos van.
Jah ik ook.. zou echt geniaal zijn, maar tegelijkertijd de ondergang van AZ. Hoewel ik denk dat er maximaal 1 AZ'er naar Real gaat. Maximaal... hoogstwaarschijnlijk geen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_24670912
ondergang van az als ze huysegems verkopen? denk t niet want dan vangen ze mogelijk flink wat cash en kunnen ze betere spitsen kopen dan huysegems,
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_24670969
AZ'ers naar Real Madrid, dat geloof je toch niet he? Ze hebben die spelers hooguit gevolgd, maar meer echt niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24671028
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:20 schreef knuppelhout het volgende:
ondergang van az als ze huysegems verkopen? denk t niet want dan vangen ze mogelijk flink wat cash en kunnen ze betere spitsen kopen dan huysegems,
Als de spelers waar ze in zouden geintereseerd zijn, zou dat niet goed zijn.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_24671936
Maxi López vermoedelijk de nieuwe spits van Barcelona. 5,5 miljoen euro.
www.thuisuiteten.nl
pi_24671983
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Maxi López vermoedelijk de nieuwe spits van Barcelona. 5,5 miljoen euro.
Jammer, ik had hem liever bij Atlético Madrid gezien naast Torres, of bij Valencia.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24672463
Of bij Ajax, die ook interesse in hem had.
pi_24672597
Ajax mag z'n voetbalschoenen kopen
pi_24685670
quote:
Maxi está negociado com o River Plate

Quando se esperava que Maxi López, avançado do River Plate, pudesse já aterrar hoje em Lisboa, eis que surge a intromissão do Barcelona, clube que há muito manifestara interesse na aquisição do argentino.

Os catalães formalizaram anteontem uma proposta concreta junto do River, oferecendo 5,5 milhões de euros, situação que naturalmente fez vacilar os dirigentes do milionário e, sobretudo, o jogador (que há muito vinha afirmando ter o sonho de jogar em Espanha).

Os responsáveis do Benfica foram apanhados de surpresa com a notícia, mas mantiveram-se tranquilos, mostrando total confiança no acordo alcançado com o River Plate, por intermédio do fundo de investimento.

O Benfica dá o negócio como concluído e aguarda que o jogador viaje para Lisboa nos próximos dias (era esperado já hoje) para então concluir os termos do acordo com o atleta.

Os representantes do fundo de investimento que negociou a compra do passe de Maxi López, Mascherano e Lucho Gonzalez ao River garantem ao Benfica que mantêm a palavra e que o avançado ou vem para o Benfica... ou não vai para lado algum e fica no River.

É certo que os valores apresentados pelo Barça são superiores aos negociados pelo fundo (o passe de Maxi foi transaccionado por 4,8 milhões de euros), mas o River Plate encontra-se formalmente impedido de negociar com quem quer que seja, sob o risco de perder o encaixe global oferecido pelos investidores: 26 milhões de euros pelos três jogadores.

Em vez de embarcar rumo a Lisboa, Maxi López acabou por viajar ontem à noite para Mar del Plata, na companhia do empresário, onde este fim-de-semana o River defronta, num amigável, o Boca Juniors. Maxi não está na convocatória, apenas irá assistir e reflectir sobre o futuro.
Heerlijke soap. Speler zelf wil nu ineens naar Barça, River Plate ziet ook liever die 5,5 miljoen euro, maar vreest wel dat ze dan uiteindelijk minder krijgen dan in het investeringfonds verhaal en Benfica beroept zich op een reeds bereikt accoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_24686911
Beckham naar Chelsea
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 januari 2005 @ 16:15:27 #217
7889 tong80
Spleenheup
pi_24689748
Sachi ( Real Madrid ) gaat één dezer dagen naar AZ kijken en speciaal naar Kromkamp en Landzaat.

Bron : Langs de lijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 januari 2005 @ 16:55:27 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24690357
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 16:15 schreef tong80 het volgende:
Sachi ( Real Madrid ) gaat één dezer dagen naar AZ kijken en speciaal naar Kromkamp en Landzaat.

Bron : Langs de lijn.

dat zou echt een stunt zijn!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24690629
Ook Huysegems vond ie wel goed.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 januari 2005 @ 17:18:36 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24690716
kunnen die spanjaarden Kromkamp wel uitspreken?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24690965
Michel Salgado beeft al voor zijn basisplaats.
www.thuisuiteten.nl
pi_24691583
Eigenlijk hoop ik dat AZ zo goed blijft. En dan hopelijk Heerenveen en Vitesse ook nog, dan stijgt het niveau van de competitie en kunnen er betere spelers naar Nederland komen Als we dan de spelers die 'vroeger' bij clubs als AZ, Vitesse en Heerenveen in de basis stonden bij RBC/De Graafschap dumpen, dan worden alle clubs beter
pi_24691644
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Michel Salgado beeft al voor zijn basisplaats.
Die vind ik anders niet zo bijzonder.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24705832
Igor Demo naar Hansa Rostock.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24706084
quote:
TOTTENHAM boss Martin Jol is making a cheeky move to sign Dutch star Mark van Bommel before the transfer window shuts.

Jol and Spurs' director of football Frank Arnesen hope to sign the midfield ace for about £2million from Dutch giants PSV Eindhoven.

Arnesen worked with Van Bommel (above) at PSV and thinks he can land him as Spurs look to copy Chelsea's idea of having two quality players for every position.
bron: http://www.people.co.uk/news/allnews/tm_objectid=15105604%26method=full%26siteid=55768-name_page.html
the man who sold the world
  Trouwste user 2022 zondag 23 januari 2005 @ 14:50:17 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_24706723
Dutch giants

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 januari 2005 @ 15:15:34 #227
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24707129
quote:
Op zondag 23 januari 2005 14:50 schreef tong80 het volgende:
Dutch giants

DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 23 januari 2005 @ 21:07:19 #228
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24712051
Rene Trost (assistent-trainer Roda JC) per volgend seizoen hoofdtrainer Patro Maasmechelen
Mohammed Elberkani (eigen jeugd Roda JC) per direct naar Fortuna Shittard
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 23 januari 2005 @ 22:17:45 #229
107305 ChAoZ-026
Groeten uut Ernum
pi_24712548
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat nick hofs van feyenoord naar vitesse gaat, hij wil graag een stapje hogerop...
When we are good, the never remember.
When we are bad, they never forget!
pi_24713188
Kiki Musampa naar Manchester City
  Trouwste user 2022 zondag 23 januari 2005 @ 23:03:29 #231
7889 tong80
Spleenheup
pi_24713619
Trost binnen twee dagen hoofdtrainer in België lijkt me onwaarschijnl;ijk dat ie z'n ruzie met Vloet daarvoor niet heefd gebruikt.

pi_24724044
quote:
Op zondag 23 januari 2005 21:07 schreef DarkShine het volgende:
Rene Trost (assistent-trainer Roda JC) per volgend seizoen hoofdtrainer Patro Maasmechelen
Mohammed Elberkani (eigen jeugd Roda JC) per direct naar Fortuna Shittard
Ik dacht dat Fortuna geen geld meer had

Nog wat geruchten:

Abel Xavier naar Bergen.
Patrick Mtiliga op huurbasis naar NAC;
Silvio Proto wordt de nieuwe doelman van Anderlecht;
Edu naar Valencia;
Balaban en Simons naar Fiorentina;
Marco Né naar HSV.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 januari 2005 @ 14:35:36 #233
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24724092
quote:
FC Zwolle is volgens de betrouwbare supporterssite fczwolle.org met PSV in conclaaf over een definitieve overname van Jelle ten Rouwelaar. De 24-jarige doelman speelt momenteel op huurbasis bij de Zwolse eerstedivisionist.

Na vier jaar te Emmen maakte Ten Rouwelaar de overstap naar PSV, waar hij niet veel aan spelen toekwam. Vervolgens verhuurden de Eindhovenaren hem achtereenvolgens aan FC Groningen, FC Twente en FC Zwolle.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24724687
Abel Xavier zou een leuke verdediger voor De Graafschap zijn
pi_24724688
dubbel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 januari 2005 @ 15:24:00 #236
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24724725
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:21 schreef cultheld het volgende:
Abel Xavier zou een leuke verdediger voor De Graafschap zijn

De Graafschap wil juist niet degraderen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24724922
Ik vind hem toch beter dan vd Kruis hoor
pi_24726339
Bergen heeft wat meer te besteden en wat meer connecties.
pi_24726369
Marco Né naar HSV is door Beveren afgewezen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24726407
bellamy naar Aston villa
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_24726417
Dat betekent denk ik dat er een andere club met meer geld zich heeft gemeld voor hem
pi_24726462
Volgens Kaiper heeft Né al getekend voor HSV.
pi_24734233
Kezman naar CSKA Moskou
pi_24734335
Dat wil Kezman niet, toch?
pi_24734514
Kezman heeft weinig te willen, bij Chelsea zal hij niet al te veel meer speler en als hij weigert dan zal hij helemaal weinig spelen natuurlijk.
pi_24734586
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kezman heeft weinig te willen, bij Chelsea zal hij niet al te veel meer speler en als hij weigert dan zal hij helemaal weinig spelen natuurlijk.
Die gozer heeft heus wel meer opties dan alleen CSKA Moskou.

Ik was er al bang voor dat dit zou gebeuren, best wel sneu voor h,em. Dan had hij maar naar een echte club moeten gaan, zou je zeggen, en niet een die veertig spitsen per week koopt.

Het schijnt dat men interesse heeft in Kalou. Volgens mij vinden ze hem te goedkoop... 'als ik dat soort bedragen uitgeef, weet je hoeveel spelers ik dan moet kopen dit jaar?'
pi_24734615
Wat voor opties heeft Kezman dan nog meer? Dat zullen echt geen topclubs zijn. Bij PSV presteerde Kezman al niets in Europese wedstrijden, nu valt hij helemaal door de mand in de Premier League.

Kezman blijkt een leuke spits te zijn voor de Nederlandse competitie, maar niet voor het echte hoge niveau. Met de kooplust van Chelsea valt het wel mee. Chelsea koopt gericht in, in tegenstelling tot Feyenoord dat er maar op los koopt en nog steeds niet draait.
pi_24734660
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat voor opties heeft Kezman dan nog meer? Dat zullen echt geen topclubs zijn. Bij PSV presteerde Kezman al niets in Europese wedstrijden, nu valt hij helemaal door de mand in de Premier League.

Kezman blijkt een leuke spits te zijn voor de Nederlandse competitie, maar niet voor het echte hoge niveau. Met de kooplust van Chelsea valt het wel mee. Chelsea koopt gericht in, in tegenstelling tot Feyenoord dat er maar op los koopt en nog steeds niet draait.
Waarom vergelijk je Chelsea met Feyenoord?

Hij valt niet door de mand, maar hij heeft gewoon veel te sterke concurrentie. Die jongen kan het best redden bij een topclub waar hij wel een kans krijgt.

Met meer opties bedoel ik niet wat hij nu al aangeboden heeft gekregen, maar wat hij aangeboden krijgt wanneer hij echt in de verkoop wordt gedaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 januari 2005 @ 00:49:58 #249
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24734677
natuurlijk CSKA

Abramovic is fan van CSKA en sponsor daar. Hij geeft Kezman gewoon een miljoen erbij en dan gaat Kezman echt wel daar spelen.
Verhuurprijs van nix en iedereen is weer blij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24734683
Omdat jij het had over kopen. Chelsea koopt veel, maar wel gericht. Er staan nu echt een goed geolied elftal. Ze kopen niet zo maar wat raak om te kopen of zo maar wat vedettes zoals Real dat doet. Nee er wordt echt goed gekeken wat ze nodig hebben en dan wordt er een speler gehaald.

Kezman heeft kansen gehad, maar zich niet waargemaakt bij Chelsea. Net zoals hij bij PSV genoeg heeft mogen aantreden in Europese wedstrijden, maar zich daarin niet heeft kunnen waarmaken.
pi_24734700
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:49 schreef rubbereend het volgende:
natuurlijk CSKA

Abramovic is fan van CSKA en sponsor daar. Hij geeft Kezman gewoon een miljoen erbij en dan gaat Kezman echt wel daar spelen.
Verhuurprijs van nix en iedereen is weer blij
Jij snapt het.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 januari 2005 @ 00:53:00 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24734713
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij snapt het.
Abramovic kan geen belang nemen in die club maar zo helpt hij ze wel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24734760
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Abramovic kan geen belang nemen in die club maar zo helpt hij ze wel
Hij is sponsor daar en heeft natuurlijk wel het een en ander te vertellen. Daarnaast zegt CSKA Moskou geen nee tegen Kezman, zeker niet nu hun spits geen zin meer had om naar Rusland te komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 januari 2005 @ 00:59:07 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24734785
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij is sponsor daar en heeft natuurlijk wel het een en ander te vertellen. Daarnaast zegt CSKA Moskou geen nee tegen Kezman, zeker niet nu hun spits geen zin meer had om naar Rusland te komen.
bovendien is Kezman gewoon een goede spits
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24734815
Het zal best wel dat die schele Rus hem maar Moskou weet te halen, maar ik ben nog steeds van mening dat Kezman hogere ogen dan dat kan gooien.
pi_24734838
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bovendien is Kezman gewoon een goede spits
Ja, voor de Russische competitie lijkt het me inderdaad een prima spits. Dat hij in Engeland mislukt is wil nog niet zeggen dat hij niet goed genoeg is voor de Russische competitie. In Nederland en Joegoslavië deed hij het ook prima.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 januari 2005 @ 01:06:18 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24734875
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 01:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, voor de Russische competitie lijkt het me inderdaad een prima spits. Dat hij in Engeland mislukt is wil nog niet zeggen dat hij niet goed genoeg is voor de Russische competitie. In Nederland en Joegoslavië deed hij het ook prima.
als hij elke week kan spelen zal hij overal scoren. Maar tis een speler die zn speeltijd nodig heeft.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24734882
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 01:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als hij elke week kan spelen zal hij overal scoren. Maar tis een speler die zn speeltijd nodig heeft.
Die moet je wel afdwingen en dat doet hij bij Chelsea niet. Daarom lijkt het me niet zo'n verkeerd plan om naar CSKA Moskou te gaan. Als hij daar goed speelt en veel scoort dan ziet Roman dat echt wel.
pi_24739703
Adriano gaf in een interview te kennen dat Real Madrid z'n droom is, Sacchi als een 2e vader voor hem is (z'n prille Parma tijd) en ie graag ie Spanje zou voetballen.

De volgende Braziliaan van Inter gaat dus weer naar Real op korte termijn, Perez zou een bod van 60 miljoen Euro in gedachten hebben.

Gilardinho staat ook nadrukkelijk in de belangstelling van Real.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_24742108
Ronaldo, Robinho, Adriano, Gilardinho, Portillo... dat moet allemaal in de spits?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 januari 2005 @ 15:07:56 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24742224
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ronaldo, Robinho, Adriano, Gilardinho, Portillo... dat moet allemaal in de spits?
Raul en Owen lopen er ook nog rond
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24742438
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Raul en Owen lopen er ook nog rond
Ook nog inderdaad. Ja dan heb je inderdaad nog 2 of 3 extra spitsen nodig.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 januari 2005 @ 15:31:12 #263
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24742601
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

ja natuurlijk mochten ze nog tegen feijenoord moeten spelen dan is dat nodig, die hebben namelijk ongeveer net zoveel centrale verdedigers
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24742691
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja natuurlijk mochten ze nog tegen feijenoord moeten spelen dan is dat nodig, die hebben namelijk ongeveer net zoveel centrale verdedigers
pi_24742915
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]
Zit ik hier in het bevestigde transfers-topic!?!? Oh nee wacht, dit is het GERUCHTEN-topic...
pi_24743167
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 15:54 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Zit ik hier in het bevestigde transfers-topic!?!? Oh nee wacht, dit is het GERUCHTEN-topic...
Zijn toch ook allemaal geruchten over Adriano en Gilardino.
pi_24743521
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 16:14 schreef Nashje het volgende:

[..]
Zijn toch ook allemaal geruchten over Adriano en Gilardino.
Mijn opmerking was ook sarcatisch bedoeld, voor het geval je dat gemist hebt (blijkbaar). Ik wou mijn voorganger aanspreken op het feit dat ie elke (verzonnen) scheet aangrijpt om z'n gal te spuwen over Real Madrid, ook al is die nergens op gebaseerd. Dat je het ff weet.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 16:43:07 #268
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24743571
Het zat er aan te komen.. De echt grote clubs beginnen nu aan een van de beste Griekse voetballer ooit te trekken..Na Real wordt ook Milan gelinkt met Giourkas Seitaridis.
-
pi_24744007
Het is niet te hopen dat die jongen zijn loopbaan verziekt door naar Real te gaan. AC Milan is een mooie club.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:14:17 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_24745003
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 17:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is niet te hopen dat die jongen zijn loopbaan verziekt door naar Real te gaan. AC Milan is een mooie club.
Ik hoop ook dat ie naar Milan gaat. Cafu is de jongste niet meer, dus hij zal zeker de kans krijgen. En terecht! Het is imo, gezien door een ietwat Griekse bril, een van de beste rechtsbacks ter wereld. .
-
pi_24745137
Tobiasen weer naar Nederland
pi_24745145
AC Milaan heeft zijn zinnen gezet op Ronaldinho Gaucho...

Splash the cash, zou ik zeggen. Wellicht zit er weer een nieuw transferrecord aan te komen.
pi_24745146
En Abromovitsj wil óok Maxwell
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:30:24 #274
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24745266
quote:
Op zondag 23 januari 2005 14:50 schreef tong80 het volgende:
Dutch giants

Als Van Bommel vertrekt denk ik niet meer.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 januari 2005 @ 18:34:09 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_24745336
Tobiassen zou mooi zijn als ie terugkomt. Hij is pas 29 en al 2 jaar blessure vrij.

pi_24745382
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:34 schreef tong80 het volgende:
Tobiassen zou mooi zijn als ie terugkomt. Hij is pas 29 en al 2 jaar blessure vrij.

Tobiassen. Sympathieke speler. Die zou ik wel nog een paar goede laatste jaren gunnen.
pi_24745424
Goeie speler die Tobiassen! altijd genieten om zijn werklust en zijn mentaliteit. Jammer dat hij toen vertrok bij AZ, want als er iemand altijd constant was in de Hout was hij het wel.
pi_24745871
Real Mallorca wil Rui Costa van AC Milan weghalen, aldus A Bola.
www.thuisuiteten.nl
pi_24745956
Bolton heeft interesse in Candela, Tottenham praat met Radek Cerny en Middlesbrough wil Tudor graag overnemen. (Sky Sports)
That's all folks!
pi_24746726
Soton en Levante nu de voornaamste ploegen om Mido te contracteren, evenals Bayern München.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:58:53 #281
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24746855
Laat 'm dan terugkeren naar Ajax. Soton of Levante
  dinsdag 25 januari 2005 @ 22:33:10 #282
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_24749717
Kezza naar het Wiite Huis:
quote:
Chelsea's Mateja Kezman has been invited to the White House to meet President Bush next month in his role as a "prominent Balkan citizen". (The Times)
via BBC
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_24750762
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:39 schreef azkwast1 het volgende:
Goeie speler die Tobiassen! altijd genieten om zijn werklust en zijn mentaliteit. Jammer dat hij toen vertrok bij AZ, want als er iemand altijd constant was in de Hout was hij het wel.
Constant geblesseerd inderdaad
pi_24751095
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 22:33 schreef Kaalhei het volgende:
[..]

via BBC
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 januari 2005 @ 02:21:05 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24753615
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 22:33 schreef Kaalhei het volgende:
[..]

via BBC
komt ie met zn duimen naar zn rug wijzend binnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24760085
Lamey op proef bij Southampton.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 januari 2005 @ 14:27:56 #287
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24760142
Beckham in de zomer naar de Spurs
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24760245
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:27 schreef rubbereend het volgende:
Beckham in de zomer naar de Spurs
Bron?
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 januari 2005 @ 14:39:41 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24760354
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bron?
www.nu.nl;
quote:
Tottenham Hotspur aast op David Beckham

Uitgegeven: 26 januari 2005 10:11
Laatst gewijzigd: 26 januari 2005 10:13
AMSTERDAM - Tottenham Hotspur, de club van manager Martin Jol, wil zich komende zomer versterken met niemand minder dan David Beckham. Dat meldt het AD woensdag.

Beckham zou terug willen naar zijn geboortestad London, omdat hij bij Real Madrid niet gelukkig is met de visie van zijn nieuwe bazen Arrigi Sacchi en Vanderlei Luxemburgo.

Chelsea en Arsenal lijken geen gebruik te willen maken van de diensten van Beckham. Coach Jose Mourinho liet vorige week weten dat er in zijn team geen plaats is voor supersterren omdat in zijn visie het team belangrijker is. Arsenal lijkt ook af te vallen. Bij de club waar Dennis Bergkamp al jaren speelt, is een zogenoemde 'salary cap: geen speler mag meer verdienen dan 150.000 pond per week.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24760870
Als ie zijn vrije trappen blijft nemen zoals die het in zijn Man U tijd deed is ie welkom
pi_24761201
Warmuz naar Murcia.

En onder het kopje opvallend: Van Hooijdonk na dit seizoen assistent-trainer van Daum bij Fenerbahce.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24762210
Spurs willen Radek Cerny, de Tsjech.

Marseille wil Hidetoshi Nakata.
www.thuisuiteten.nl
pi_24762627
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Spurs willen Radek Cerny, de Tsjech.

Marseille wil Hidetoshi Nakata.
Radek Cerny is al gehuurd voor 18 maanden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 januari 2005 @ 17:16:36 #294
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24762638
De Spurs willen wel veel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24762855
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
De Spurs willen wel veel
Had Gullit ook last van
pi_24764515
Alavés wil Mário Jardel terughalen naar Europa, zie A Bola:
quote:
Futebol Internacional
Alavés em negociações por Jardel
O avançado brasileiro Mário Jardel, que se notabilizou ao serviço de FC Porto e Sporting, poderá estar de regresso ao futebol europeu, caso chegue a acordo para a rescisão de contrato com o seu actual clube, os argentinos do Newells Old Boys.
www.thuisuiteten.nl
pi_24766282
Kromkamp naar Valencia
pi_24766316
Valencia aast op Jan Kromkamp
pi_24766337
Maar hij is niet goed genoeg voor Oranje
pi_24766343
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Alavés wil Mário Jardel terughalen naar Europa, zie A Bola:
[..]
Die site heeft z'n naam gewoon niet mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')