Ik hoop dat deze snelle uitleg je iets van info geeft.quote:How does iTunes know which songs are on your CD?
iTunes uses an online service (known as the CDDB) that stores song identification information (also known as tags). CDDB supplies the album title, artist and track names, the year the CD was recorded, and more for almost two million albums. If you’re connected to the Internet, iTunes automatically connects to CDDB and searches for the tags when you insert a CD into your computer.
Raar, maar ik zal je vertellen dat ik het eerst ook niet kon: zwaar kut met een mix-cd. Maar sinds ik iTunes 4.7 heb, kan ik het wel. Wellicht een optie om te gaan patchen?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:12 schreef Tovaho het volgende:
En nog steeds begrijp ik niet waarom ik bij mijn audio-cd's de diverse cd-tracks niet kan 'samenvoegen'. Die functie staan 'gewoon' 'uit' (lees: niet aan te klikken....)
Dit kan, maar gaat veel te langzaam.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:18 schreef Stoke-City het volgende:
Thanx voor de info over dat taggen, maar kheb nog een vraagje: Hoe doe je het? Moet je daar een programmaatje voor downloaden ofzo? Want je kan binnen iTunes bij de info van je songs deze informatie toch ook toevoegen? Alvast bedankt![]()
Andere tooltjes kunnen hun info uit de filename halen, werkt een stuk effectiever.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:05 schreef super-muffin het volgende:
in iTunes kan het ook heel makkelijk.
Ctl (of appletje) + i en dan alles in vullen en dan alt + v om naar het volgende nummer te gaan
En als je meerdere nummers wilt wijzigen selecteer je zet en dan ctrl + i
Ja is zeer handig! lekker goedkoep een ipod 20gig voor 245! Maar het duurt wel lang, ze zijn nu al zo'n paar weken aan het animo checken! Dat komt door dat de heletijd van leverancier wisselen !quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:46 schreef Maaark het volgende:
Op www.inkoopacties.net loopt een iPod inkoopactie.
Allemaal meedoen!
Edit: Nouja, hij loopt niet echt, het is nog maar een animocheck
Ja, ik las ook al dat het vrij lastig is om een goede frequentie te vinden. Maar als je dat tooltje van jou gebruikt en de antenne dus krachtiger maakt, heb je dan minder last van interferentie?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:26 schreef Brasco125 het volgende:
Ik heb hier al een halfjaartje een itrip liggen. Probleem is dat de nederlandse ether aardig over bevolkt is. Je moet echt een lege plek vinden op je FM-band, anders kan de zender er door komen. Als je een stukje door nederland gaat rijden dan komt er van zelf wel een stoorzender tegen. Van mijn huis naar mijn ouderlijk huis (30 km) krijg ik het niet voor elkaar om een goede frequentie te vinden.
Zal de vraag maar even voorblijven: De iTrip is nederland verboden, schijnbaar is er een interference wet ofzo.
Ook kan je de iTrip hacken tot een mega stoor/mp3 station! Hier heb ik er een artikel over geschreven (site is verder nog in testfase):
http://digital.nqn.nl/artikel.php?id=40
Slaat eigenlijk best wel nergens op, maargoed. Als je wilt kan je er wel aan komen. Ik heb hem zelf in de Apple Store in NYC gekocht.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:23 schreef De_Warme_bakker het volgende:
waar ze mij in de Apple store gister vertelden dat ik beter naar Antwerpen kan gaan... RWS vond het piraterij oid...
In sommige Apple Stores wel.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zelfs onder de toonbank werden ze niet verkocht
Klinkt als dat ding uit die clip van Bomfunk MC's... Freestyler, jeweettoch.quote:...small, with a shape more vertical than the other iPod. The color is white, and it seems like a small remote control that fits confortably in a single hand.
Is dat een minidisk?quote:
Deze al gezien? Ook erg geil. Ik zou hem bijna kopen om hem alleen maar neer te zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Godverdomme, wat maakt Apple toch een geile dingen. Waarom zit ik nog op zo'n aftandse Windows machine te werken?
Ja, fucking briljant. Het is maar goed dat ik een lage kredietlimiet op mijn creditcard heb, anders zou ik de hele Apple Store leegkopenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Deze al gezien? Ook erg geil. Ik zou hem bijna kopen om hem alleen maar neer te zetten.
Helemaal mee eens. Ontzettend dom als IEMAND dit ook maar zou kopen. Ik ben een iPodfan maar dit is gewoon dom... er zijn genoeg van die sticks met WEL een display. Halvezolen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:22 schreef Lolo_Konijn het volgende:
"Daily gridlock feels less mundane when you don’t know what song will play next. iPod shuffle adds musical spontaneity to your life. Lose control. Love it."
hahaha geniaal : hoe verander ik een nadeel (geen scherm) in een voordeel: Verzin iets "nieuws"zoals shuffle (wow!) noem het de nieuwe "lifestyle" en het wordt een succes omdat apple zo gaaf en mooi is
Daar staat geen appel op.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:33 schreef Maaark het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ontzettend dom als IEMAND dit ook maar zou kopen. Ik ben een iPodfan maar dit is gewoon dom... er zijn genoeg van die sticks met WEL een display. Halvezolen.
Noem er eens een paar. Ik zoek een betaalbare 1gb soortgelijk ding.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:33 schreef Maaark het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ontzettend dom als IEMAND dit ook maar zou kopen. Ik ben een iPodfan maar dit is gewoon dom... er zijn genoeg van die sticks met WEL een display. Halvezolen.
muvo n200/v200quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Noem er eens een paar. Ik zoek een betaalbare 1gb soortgelijk ding.
Oh, dus daar doe je het allemaal voor?quote:
Lelijk en duurder.quote:
Pas nog een mooi topic over de Sony NW-99 voorbij zien komenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Noem er eens een paar. Ik zoek een betaalbare 1gb soortgelijk ding.
Lame!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:46 schreef Maaark het volgende:
[..]
Oh, dus daar doe je het allemaal voor?
Ik vind de iPod een fantastisch ding, maar koop 'm niet omdat ie van Apple is ofzo...
I couldn't agree more: mijn ma is binnenkort jarig en die wilde wel een mp3-speler. Deze ziet er goed uit en ze is al bekend met Apple iTunes. Dus deze speler inwijden wordt ook geen probleem, terwijl ik een iRiver binnen 1 maand in de kast zie verdwijnen vanwege de onmogelijke toetsencombinaties die er zijn (voor een n00b die mijn moeder is natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:05 schreef LostFormat het volgende:
Ziet er naar uit dat 't toch de ipod wordt. Niet te duur, lekker klein en bovenal ziet die er het gelikst uit.
Voor vijfhonderd euro heb je de perfecte huis tuin en keukencomputer, de Mac mini.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
Godverdomme, wat maakt Apple toch een geile dingen. Waarom zit ik nog op zo'n aftandse Windows machine te werken?
Ben jij een zoon van Ellen Feiss soms?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:11 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
I couldn't agree more: mijn ma is binnenkort jarig en die wilde wel een mp3-speler. Deze ziet er goed uit en ze is al bekend met Apple iTunes. Dus deze speler inwijden wordt ook geen probleem, terwijl ik een iRiver binnen 1 maand in de kast zie verdwijnen vanwege de onmogelijke toetsencombinaties die er zijn (voor een n00b die mijn moeder is natuurlijk)
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij een zoon van Ellen Feiss soms?
Ik parkeer al en jaar lang mijn Podje in zowel een Mac als in een PC, ik ondervind geen problemen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:51 schreef SEMTEX het volgende:
Jammer dat een Mac alleen problemen heeft met mn windowsformatted ipod.
hmm... ik snap em niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:29 schreef Aventura het volgende:
Nee, dat kan niet. Er zit een copyright-beveiliging op.
Je hebt software nodig om dit te omzeilen, ik gebruik daarvoor bv. Sharepod. Wel moet je dan ook die liedjes eerst op een pc zetten en daarna pas weer op je iPod.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:11 schreef De_Warme_bakker het volgende:
goed, ik heb dus een iPod
Als een vriend van mij met iPod een CD in z'n schuif stopt, komt er blijkbaar een cdtje in het scherpje links in iTunes. Bij mij gebeurt er echter niets als ik een CD wil rippen of wil afspelen in iTunes. Niets doet et.
Iemand enig idee wat ik nu moet doen?
Misschien ligt het aan de OS. De Macs op m'n academie slaan iig allemaal vast zodra ze m'n ipod detecterenquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik parkeer al en jaar lang mijn Podje in zowel een Mac als in een PC, ik ondervind geen problemen.
Ze zien hem beiden als harde schijf en ik kan moeiteloos data overbrengen.
Nope. Misschien door er Linux op te zetten, maar dat is niet echt aan te raden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:09 schreef Enyalius het volgende:
heb een paar vragen. op de site wordt vermeld welke audio formaten het ding allemaal af kan spelen. nu is de vraag... Is er een mogelijkheid om toch OGG/OGM af te kunnen spelen?
Je kunt al je mp3 en AACbestanden er gewoon op kwijt. Het op-de-iPod zetten gebeurt wel met iTunes. (Of een van de andere third-party programma's, maar voor 99% van de mensen is iTunes perfect.)quote:na het lezen van deze thread werd ik ook een beetje confused. kun je audio er alleen op krijgen door het te kopen en downloaden van i-tunes? dacht het niet of well soms?
Nope. Je kunt er wel verschillende beschermende hoesjes voor halen, zoals de iSkin.quote:op een site zag ik verschillende frontjes...kun je de kleur van de i-pod dus veranderen door een nieuwe frontje? heb liever blauw/groen dan het grijs en wit hehe.
Mijn derde generatie iPod was al opgeladen en daar kon ik ook meteen mijn muziek op kwijt. Of hij hem eerst formatteerde weet ik zo niet meer, maar dat is dan nog altijd slechts een kwestie van enkele seconden.quote:moet ik de ipod formateren of kan ik er meteen muziek opknallen om te luisteren? is de batterij/accu bij aanschaf al vol of moet eerste keer opgeladen worden?
Yupquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:09 schreef Enyalius het volgende:
morgen ochtend ga ik de I-pod 20gb halen.
heb een paar vragen. op de site wordt vermeld welke audio formaten het ding allemaal af kan spelen. nu is de vraag... Is er een mogelijkheid om toch OGG/OGM af te kunnen spelen?
Nee hoor, je kunt ook lekker illegaal downen of je files erop zetten met EphPod. Maar illegale waar aanprijzen mag eigenlijk nietquote:na het lezen van deze thread werd ik ook een beetje confused. kun je audio er alleen op krijgen door het te kopen en downloaden van i-tunes? dacht het niet of well soms?
De ipod 20Gb heeft een vast, wit frontje. Je kunt wel beschermhoesjes (gekleurd) voor ze kopen, maar die zijn 30 euro. Als je een vrolijk gekleurd ipodje wilt, kun je beter een ipod mini halen.quote:op een site zag ik verschillende frontjes...kun je de kleur van de i-pod dus veranderen door een nieuwe frontje? heb liever blauw/groen dan het grijs en wit hehe.
Hij komt 'leeg' bij je aan, je hoeft hem niet te formatteren. De batterij moet geloof ik, herinner ik me, eerst 4 uur volladen en daarna kun je hem gebruikenquote:moet ik de ipod formateren of kan ik er meteen muziek opknallen om te luisteren? is de batterij/accu bij aanschaf al vol of moet eerste keer opgeladen worden?
nee, da's nou net het probleemquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt het Import-knopje in beeld als je de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a> selecteert?
Je hebt NTsearch spyware op je systeem.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 09:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
nee, da's nou net het probleem
Je doet ergens iets fout.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:46 schreef Enyalius het volgende:
heb nu al genoeg van de ipod ben bijna 4 uur bezig geweest voor ik er eindelijk wat muziek op kreeg. ik had alles geinstaleerd maar Itunes weigerde om mijn ipod te zien. ik dus ook proberen op de laptop en precies hetzelfde gelul.
wat een omweg heb ik moeten bewandelen om dat kolere ding aan de praat te krijgen
Wel godverdomme...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je hebt NTsearch spyware op je systeem.
Vanwege je gequote bericht:quote:Op zondag 23 januari 2005 23:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Wel godverdomme...
hoe weet jij dat nou weer
Ik neem aan dat je de addaware en spybottools al geprobeert hebt?quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:53 schreef RubberenRobbie het volgende:
Komt het Import-knopje in beeld als je de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a> selecteert?
20 gig = 61,8 x 103,5 x 15,7 mmquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:28 schreef Poepoog het volgende:
Vraagje, is er bij een 4g (dat is toch een clickwheel) een verschil qua dikte tussen de 20 gig en de 40 gig?
Ik denk dat ik ophoud met mee te doen en gewoon hier haal.quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Inkoopactie van Inkoopacties.net, daar doe ik momenteel ook aan mee.
Alleen is het héél lang wachten tot betaling + verzending en het moment dat je hem werkelijk binnen krijgt, dan moet je al gauw aan half april denken, een kleine 3 maanden dus.
Maar de kortingen zijn het goedkoopst dan waar ook in Nederland.
iPod Mini 4 GB(Alle kleuren bestelbaar)
197,50 EURO (71,50 EURO onder winkelprijs)
iPod 20 GB
275 EURO (54 EURO onder winkelprijs)
iPod 40 GB
320 EURO (119 EURO onder winkelprijs)
hier zijn ze ook illegaalquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:04 schreef De_Warme_bakker het volgende:
iig belgië
Mij werd aangeraden om maar naar Antwerpen te gaan ofzo
HP gedrochten... mén, waar zie je me voor aan?!?!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:28 schreef nietzman het volgende:
Sticker? Op de iPod? Wat voor sticker?
Je hebt toch niet stiekem van die HP-iPod-gedrochten gekocht he?
er, de link is niet goed... kan je ff editen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:26 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens een mooie case die je zelf kan maken voor je iPod!
ehm, en hoe wil je zelf dat ijzer maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:59 schreef super-muffin het volgende:
Gemaakt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:26 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens een mooie case die je zelf kan maken voor je iPod!
Edit: laatmaar, ik begrijp het al, aanmelden op eBay met een vals adres!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:53 schreef hbuurt het volgende:
En hier kun je een GRATIS iPod krijgen als je hun "ebay offer" volbrengt (dwz, registreren in Australië met een fake adres en 1 maal bieden waarbij je niet de hoogste bieder hoeft te zijn) en 5 andere mensen zich via jou aanmelden, wordt de iPod (naar keuze mini of 40Gb of shuffle) naar je opgestuurd!
Zelfs de verzending is gratis.
http://www.electrogift.com/?rid=195
Dat heb ik dus maar gedaan in plaats van dat inkoopblablabla.nl
nu ben ik geen geld kwijt, en daar wil ik best even een paar maanden voor op m'n ipod wachten
![]()
hier kan je em ook gratis krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:53 schreef hbuurt het volgende:
En hier kun je een GRATIS iPod krijgen als je hun "ebay offer" volbrengt (dwz, registreren in Australië met een fake adres en 1 maal bieden waarbij je niet de hoogste bieder hoeft te zijn) en 5 andere mensen zich via jou aanmelden, wordt de iPod (naar keuze mini of 40Gb of shuffle) naar je opgestuurd!
nu ben ik geen geld kwijt, en daar wil ik best even een paar maanden voor op m'n ipod wachten
![]()
Zo klopt hetquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:53 schreef hbuurt het volgende:
En hier kun je een GRATIS iPod krijgen als je hun "ebay offer" volbrengt (dwz, registreren in Australië met een fake adres en 1 maal bieden waarbij je niet de hoogste bieder hoeft te zijn) en 5 andere mensen zich via jou aanmelden die allen ook hun offer volbrengen, wordt de iPod (naar keuze mini of 40Gb of shuffle) naar je opgestuurd!
![]()
Sinds ik een iPod heb, is mijn leven fantastisch. Geld maakt niet gelukkig. iPods wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:42 schreef Maaark het volgende:
Ik zit er aan te denken om morgen 'n iPod 40gig te gaan halen, maar het is zo'n berg geld... volgens mij heb ik nog nooit zoveel gespaard... wie haalt me nog even snel over...
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef Maaark het volgende:
onderbouwing?
is idd een hoop geld..als ik er 1 koop die ik het na de zomer.Hopelijk zijn ze dan een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:59 schreef Maaark het volgende:
duidelijk
maar nog is het veel geld, en ik kan altijd gewoon op de pc muziek luisteren... =\
Dat kan ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef Maaark het volgende:
ik wil deze zomer er juist van genieten... beetje overal en nergens op het gras liggen met hoop muziek
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Moet je je iPod eerst opladen voordat je 'em aan de computer hangt met USB?
Nope. Als je hem aan pc koppelt laadt hij ook bij, zij het wat langzamer dan gewoon via de adapter.quote:
Mijn iPod trekt altijd leeg als ik hem zo aan mijn pc hangquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nope. Als je hem aan pc koppelt laadt hij ook bij, zij het wat langzamer dan gewoon via de adapter.
Derde generatie iPods kunnen niet via USB opladen. Dus als je die op USB aansluit zul je hem altijd ook nog aan de adapter moeten hangen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:57 schreef Aventura het volgende:
Mijn iPod trekt altijd leeg als ik hem zo aan mijn pc hang
De gewone 20 GB is nergens meer te krijgen. In de winkel zeiden ze dat hij zo goed als overal ter wereld uitverkocht was... en dat er niet meer aan te komen is. Daaom heb ik deze maar gekocht. Niet dati k hem lelijk vind of zoquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:49 schreef Maaark het volgende:
Jammer dat ie veel duurder is en dat er geen 40gb versie van is.....
Nee, hijs kei mooi, alleen beetje prijzigquote:Op woensdag 2 februari 2005 06:27 schreef linebear het volgende:
[..]
De gewone 20 GB is nergens meer te krijgen. In de winkel zeiden ze dat hij zo goed als overal ter wereld uitverkocht was... en dat er niet meer aan te komen is. Daaom heb ik deze maar gekocht. Niet dati k hem lelijk vind of zo
Misschien een hele domme vraag, maar hoe doe je dat?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef 3st het volgende:
je kunt het toch gewoon backuppen naar je pc hoef je alles toch niet opnieuw te taggen enz...
OMG! hoeveel heb je betaald?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:22 schreef Woodpecker het volgende:
Ik heb net (eindelijk) een iPod 40g gekochtblijkt het een te zijn met knopjes, dus niet zo'n 4e generatie met clickwheel...
de ratten...
Waar heb je die dan gekocht....?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:22 schreef Woodpecker het volgende:
Ik heb net (eindelijk) een iPod 40g gekochtblijkt het een te zijn met knopjes, dus niet zo'n 4e generatie met clickwheel...
de ratten...
die gaat morgen dan ook linea recta terugquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dan heb je je echt laten naaien...
Weet iemand dit?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een mini, maar de vraag kan hier ook wel.
De duur van de accu/batterij gaat bij mij nog maar een uurtje of 5 mee. Als ik hem inlever en laat maken gaat dan ook al je muziek er af? Want om alles opnieuw te downloaden/compressen/IDtag editten heb ik geen zin in, dat kost me veel te veel tijd.
dan syncroniseer je je iPod mini dan toch terug met iTunes?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een mini, maar de vraag kan hier ook wel.
De duur van de accu/batterij gaat bij mij nog maar een uurtje of 5 mee. Als ik hem inlever en laat maken gaat dan ook al je muziek er af? Want om alles opnieuw te downloaden/compressen/IDtag editten heb ik geen zin in, dat kost me veel te veel tijd.
Omgewisseld!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:59 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
die gaat morgen dan ook linea recta terug
Maar wat zeiden ze dan over dat oude model?quote:
tja... oude model was 419, nieuwe model 20 euro duurder... de afzetters... Maagoed, ik heb 'mquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar wat zeiden ze dan over dat oude model?
Daar zouden ze echt korting op moeten gooien, lijkt me!
Vast niet moeilijker dan op je versterker zoals ik thuis heb.. Met een tulpkabel kom je een heel end.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:08 schreef Tovaho het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met het aansluiten van je iPod op je home cinema-set??? Zo ja, wil je me bijpraten, hoe????
De computer waarmee ik mp3s download ed is een andere dan die waar iTunes op staat. Mijne heeft namelijk geen USB2. Via een CdRW gooi ik de albums over naar iTunes, maar daardoor staat mijn library vol nummers die hij niet meer herkend. Logisch, aangezien die op de cd stonden. Alle mp3s naar die andere computer zetten is geen optie, dat willen mijn ouders niet...quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:01 schreef Little_Meanie het volgende:
dan syncroniseer je je iPod mini dan toch terug met iTunes?![]()
Die blauwe ziet er in elk geval niet uitquote:Op zondag 6 februari 2005 20:07 schreef Poepoog het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3871999684&ssPageName=STRK:MESE:IT
Deze (NDLSE!) verkoper verkoopt skins. Is dit wat of niet? Ik zoek al voor een tijdje een skin voor mijn iPod maar vindt de 30 euro van de MM wat te gortig
Ik heb een podsleeve, veel mooier dan zo'n iskin, uit de US laten komen voor ongeveer 20 euro. Het is niet van dat rubber als van een iSkin, maar een soort (namaak)suede dat helemaal over je iPod gaat. Clickwheel doet het nog wel gewoon door de stof heen.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:07 schreef Poepoog het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3871999684&ssPageName=STRK:MESE:IT
Deze (NDLSE!) verkoper verkoopt skins. Is dit wat of niet? Ik zoek al voor een tijdje een skin voor mijn iPod maar vindt de 30 euro van de MM wat te gortig
Ben je er tevreden over? want als ik mn ipod binnenheb en ik heb weer geld, dacht ik er aan om ook die te halen... hoe zit dat met het scherm en dat plastic... en is ie er gemakkelijk uit te halen?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een podsleeve, veel mooier dan zo'n iskin, uit de US laten komen voor ongeveer 20 euro. Het is niet van dat rubber als van een iSkin, maar een soort (namaak)suede dat helemaal over je iPod gaat. Clickwheel doet het nog wel gewoon door de stof heen.
Je moet alleen wel een credit card hebben. Bij mij was 'ie met een paar dagen binnen.(ik heb de rode
)
http://www.radtech.us/Products/Podsleevz.aspx
Ik ben er best tevreden mee, maar als ik eerlijk ben blijft een iPod zonder hoesjes of frutsels of wat dan ook gewoon het mooiste. Ik gebruik die sleeve eigenlijk alleen als ik m'n iPod los in een tas vervoer ofzo. Als ik hem gewoon in m'n zak heb, dan niet. Hij geeft ook een klein beetje af op het mooie wit, al gaat dat er ook weer vrij snel af.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:48 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ben je er tevreden over? want als ik mn ipod binnenheb en ik heb weer geld, dacht ik er aan om ook die te halen... hoe zit dat met het scherm en dat plastic... en is ie er gemakkelijk uit te halen?
Krijg je dan geen krasjes ofzo?...quote:Op maandag 7 februari 2005 17:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ben er best tevreden mee, maar als ik eerlijk ben blijft een iPod zonder hoesjes of frutsels of wat dan ook gewoon het mooiste. Ik gebruik die sleeve eigenlijk alleen als ik m'n iPod los in een tas vervoer ofzo.
Itunes is een boutprogramma. M'n PC liep er regelmatig op vast of kreeg write-errors terug. Sinds EphPod heb ik nergens meer last van.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
iTunes is de meest toegankelijke programma die perfect compitabel is met je iPod, je moet echt een n00b zijn als je iTunes een ingewikkelde programma vind
Ja! Nu nóg sneller doof!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand imod al geprobeerd? De begrenzing van het volume van je ipod afhalen dus? Het werkt nl. errug goed![]()
Komplett.NL - iPod 20 GB 299 euro.quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:31 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben van plan binnekort een 20 of een 40 GB aan te schaffen.
kan iemand mij de voor en nadelen vertellen tussen deze 2?
waar zijn ze het goedkoopst op het moment?
20 Gig Voordelen/Nadelen t.o.v. 40 Gig:quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:31 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben van plan binnekort een 20 of een 40 GB aan te schaffen.
kan iemand mij de voor en nadelen vertellen tussen deze 2?
waar zijn ze het goedkoopst op het moment?
windows afsluiten op de normale manier, zodra de PC uit is kan je je iPod ontkoppelenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:29 schreef Maaark het volgende:
Als er "do not disconnect" staat, en windows zegt dat ie m niet kan "uitwerpen" omdat er files afgespeeld worden (wat niet waar is) en ik itunes niet opgestart krijg, en ipod agent m ook niet eject, hoe kan ik m dan het beste uit deze stand halen?
like duhquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:56 schreef joriszss het volgende:
[..]
20 Gig Voordelen/Nadelen t.o.v. 40 Gig:
Als je 20 gig aan muziek hebt dan heb je hier genoeg aan en bespaar je geld
Als je 21 gig aan muziek hebt dan is het te weinig
40 Gig Voordelen/Nadelen t.o.v. 20 Gig:
Als je 40 gig aan muziek hebt dan heb je hier genoeg aan en bespaar je geld (dus je hoeft geen 60 gig te kopen
Als je 41 gig aan muziek hebt dan is het te weinig
CONCLUSIE:
Bedenk hoeveel je te besteden hebt, hoeveel muziek je hebt, en of je bang bent dat je achteraf toch te weinig gig hebt gekocht. Dus er is echt 0 verschil behalve de diskspace en volgens mij scheelt het een millimeter in dikte ofzo
Je moet daarom ook METEEN een of ander ding kopen om je iPod in te doen, anders is het gewoon zonde.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:54 schreef Maaark het volgende:
argh er komen wel snel krasjes op dat ding zeg! zelfs nu al een op het beeldscherm
Dat rooie ding is waarschijnlijk een goeie oplossing, anders een skin of een echte leren omhulsel.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:51 schreef Maaark het volgende:
ik doe er wel tijdelijk een sok omheen
Het is een gebruiksvoorwerp vind ik. Krasjes, daar ontkom je toch niet aan. Het ergste kun je voorkomen door een hoesje, maar krassen gebeurt toch.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:49 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je moet daarom ook METEEN een of ander ding kopen om je iPod in te doen, anders is het gewoon zonde.
En zo is het.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan er echt niet wakker van liggen dat mijn iPod onder de krassen zit hoor. Ik heb hem gekocht om te gebruiken en dat doe ik, ik sleep dat ding overal mee naar toe. Ik heb hem niet gekocht als pimp object om tentoon te stellen.
Als je het over de docking stations hebt, ja....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:23 schreef Mip1988 het volgende:
zijn de adapters van de 20 en de 40 anders?
De opladers welquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:23 schreef Mip1988 het volgende:
zijn de adapters van de 20 en de 40 anders?
Meen je dat serieus?quote:Op woensdag 2 februari 2005 06:27 schreef linebear het volgende:
[..]
De gewone 20 GB is nergens meer te krijgen. In de winkel zeiden ze dat hij zo goed als overal ter wereld uitverkocht was...
Omdat de qualiteit altijd lager word als je je mp3tjes ook nog weer eens omzet naar AAC.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:53 schreef Tovaho het volgende:
ja, maar waarom converteer je ze dan niet naar het AAC-formaat (m4a). Da's kleiner en ook van acceptabele kwaliteit....
Waar wil je het artietsten veld dan hebben? Jaartal?quote:zet die weer gewoon de naam van de artiest in het artist veld.
Hee, ik wou net vragen of een photo ook cover art liet zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:09 schreef Furious het volgende:
Ik ben nu officieel een Apple-aar met mijn iPod photo
[afbeelding]
Alleen nu nog wachten op m'n iSok! (Word doodmoe van die iSkin, kan er niet eens mee syncen!)
(Ik kon geen 'kijk-mijn-MP3-speler'-topic vinden)
Dank u dank uquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hee, ik wou net vragen of een photo ook cover art liet zien.
Ja dus
Gefeliciteerd
Miljarden heeft-ie, kooptie een goedkope Zenquote:Bill Gates: 'I'm not an iPod user'
Microsoft co-founder and chairman Bill Gates said Wednesday that while the iPod has been "a great success," he doesn't use the Apple music player and doubts claims made earlier this month that the majority of his employees are iPod owners.
In an interview with ABC News anchor Peter Jennings, Gates said: "I'm not an iPod user. I use the Creative Zen which is a fantastic product. That's another space where, even what we have today, whether it's iPod or the other things are only the start of what we're gonna have in a few years. People are gonna want choices. These things are going to be smaller or better, cheaper."
When asked about a recent Wired News article that reported about 80 percent of Microsoft employees who own a digital music player own an iPod, Gates said: "Well, I doubt that's the case. Certainly, the iPod's a great success."
Gates went on to say that Apple "did a great job" with the iPod, but "what Apple's done there is typically what they do." He said: "It's only their one music store, only their device. What we're doing is providing choices."
De rest valt voor de thuisgebruiker al een beetje af he, aangenomen dat de gebruiker geen mediacentre heeft.quote:
Maar Hill-Billyboy wil natuurlijk op zijn muziekspelertje WMA-DRM-bestanden kunnen afspelen. Nou, dat kan op een iPod niet, dus dan maar een Zenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:18 schreef Geqxon het volgende:
Zen is gewoon zeeer toegankelijk voor de gemiddelde mens. Hoe raar het ook klinkt, staat Bill toch een beetje represent voor de gemiddelde mens, en sommige mensen willen zich ook met Bill identificeren.
Oke, vraagjequote:Op donderdag 17 februari 2005 20:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
Als je verder nog vragen hebt betreft iPod's en voornamelijk de iPod photo, wees niet bang
Snel genoeg voor streaming muziek lijkt mij.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:06 schreef tonks het volgende:
bluetooth is kut man.. heel erg langzaam
Persoonlijk zou ik eerder een mini MET kleuren scherm kopen als zonder, ik vind het wel mooi om er een fleurige achtergrond bij te hebben. Het is een miniem detail, maar het kan mensen wel degelijk over de streep trekken, zeker als de prijs gelijk blijft.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:35 schreef Remzz het volgende:
Gaaf, vooral dat bluetooth erop lijkt me handig. Als er een mini met 5 gig meer en kleurenscherm komt zie ik de meerwaarde daar niet echt van.
Ik vind het trouwens wel raar dat ze die dan binnenkort gaan uitgeven terwijl ze dat naar mijn gevoel veel beter hadden kunnen doen tijdens de mac expo waar ook de minimac en de shuffle zijn uitgekomen.
En het lukt ze waarschijnelijk ook weer...quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat iedere muziekliefhebber onderhand al een iPod heeft en dat dit min of meer wel een naaistreek is om weer een nieuwe versie uit te brengen, ze proberen onze zakken echt leeg te roven
Dan eet je maar wat minder.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Verwachten ze dat we elke 4 maanden een nieuwe iPod gaan kopen?
Weet ik niet of je dan een 18-uur-durende batterij krijgt. Maar je kunt eigenlijk niet meer zeggen dat je voor een iPod de hoofdprijs moet betalen. De prijzen zijn zeer concurrerend te noemen, maar het is afwachten wat de concurrentie nu gaat doen uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Hmm. Beetje jammer dat ze er nu opeens wel een 18 uur accu in kunnen donderen.
Als ik hem laat repareren komt er dan een 18 uur in?
Koop dan ook gewoon een applequote:Op zondag 13 februari 2005 13:37 schreef joriszss het volgende:
vrijdag voor mijn moeder een 512 mb shuffler gekocht. Maar please lord, koop dit niet als je niks van computers afweet. Het gekut is dat windows dat ding meteen herkend als een mass-storage device en zodra dat is gebeurd zal i-tunes m niet zien. Na 5 uur kloten heb ik een oplossing kunnen vinden in een paar keer opnieuw installeren van i-tunes en iPod-updater en toen deed ie t eindelijk op mijn laptop. Maar nu zit ik nog met de computer van mijn moeder, (die herkent dat ding niet eens als een mass storage device, laat staan als een iPod.
vanaf de 3e generatie, want die zijn lekker compact. De 1 en 2G zijn echt dikke vierkante blokkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:03 schreef Roi het volgende:
Vanaf welke generatie is het verstandig om te kopen ? (Ik ben een Nederlander dus als ik er een op marktplaats zie wil ik wel dat het niet een dure miskoop wordt.)
nee, Apple heeft echt nog wel spares en nieuwe 40GB's op voorraadquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:16 schreef Maaark het volgende:
sparen voor een nieuwe. definately.
waarschijnlijk word je namelijk op marktplaats dik afgezet.
He jongens, als mijn 2-weken-oude ipod 40gb 4g nu kapot gaat he, zou ik dan een 60gb photo krijgen? want de 40gig is eruit...
dus als ik het goed begrijp:quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:19 schreef Hugster het volgende:
Alles wat je er niet op wilt hebben moet je in iTunes in iedergeval uitvinken of zelfs uit iTunes verwijderen. Dan gewoon wer syncen dan dan staat er precies het zelfde iPod als dat er in iTunes staat
Die mededeling is normaalquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:15 schreef Broes het volgende:
-!probleem!-
Was nieuwe nummers op mijn ipod 20gb 4G aan het uploaden....trok per ongeluk de usb kabel er uit. vanf dat moment krijg ik de melding - Koppel niet los- wanneer ik hem aan de pc koppel. Toen maar geformateerd (oid) met iPod updater (zoals het hoort dus). en nog steeds krijg ik de meling -koopel niet los-
wat moet ik doen!!??
thanx,
broes.
p.s. blijft een briljante machine zo een iPod!
je moet de eerst op de pc aangeven dat je ipod eruit gaat halen. dit kan via windows (rechtsonder zie je waarschijnlijk een groene pijl voor het veilig verwijderen van hardware) of itunes. rechts van je ipodnaam staat een symbooltje wat je moet aanklikken. de ipod geeft wanneer hij losgekoppeld kan worden een grote vink aanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die mededeling is normaalAls hij bezig is liedjes te schrijven naar je iPod moet je hem natuurlijk niet los trekken
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:11 schreef nietzman het volgende:
Oplossing voor welk probleem?
Als de iPod verbonden is met de computer geeft hij die melding. Dat is geen bug, dat is een feature.
Grom, dubbelpost!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:53 schreef nietzman het volgende:
Ze zijn niet in waarde gedaald, ze zijn goedkoper geworden..
En het 20GB model is niet veranderd, die is alleen goedkoper geworden. Er is wel een nieuwe iPod photo van 30GB die samen met de 60GB versie ook in prijs zijn gedaald.
Das mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:53 schreef nietzman het volgende:
Ze zijn niet in waarde gedaald, ze zijn goedkoper geworden..
En het 20GB model is niet veranderd, die is alleen goedkoper geworden. Er is wel een nieuwe iPod photo van 30GB die samen met de 60GB versie ook in prijs zijn gedaald.
Gewoon die liedjes op je iPod gooienquote:Op zondag 27 februari 2005 00:32 schreef Mip1988 het volgende:
hoe update je de tags die je hebt ge-edit, naar je iPod?
beetje vaag, maar jullie begrijpen me denk ik wel
Ik heb een 20 gig maar ga nog wel een shuffle kopen, voor t fitnessen. Die mini is daar te groot voor.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Het uitbrengen van nieuwe modellen vlak na de release van de iPod shuffle vind ik ook een beetje ondoordacht, het is zelfs een overkill voor de shuffle.
Want wie gaat er nu nog een shuffle van 1GB kopen als je voor 20 euro meer een vernieuwde iPod Mini met 4GB en max. 18 uur batterijduur kunt halen?
Dat is een domme zet van Apple geweest, want nu moeten ze óf de iPod Shuffle gewoon uit de markt halen, want geen idioot die hem nu nog zal kopen óf ze moeten de iPod Shuffle drastisch
in prijs verlagen wat hen ook financieël nadelig gaat uitwerken, maar uiteraard wordt dat grotendeels gecompenseerd door het uitbrengen van de nieuwe modellen maar toch is
het niet erg slim geweest want ze hadden er veel meer voor kunnen vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |