Ik denk dat ik ophoud met mee te doen en gewoon hier haal.quote:Op donderdag 27 januari 2005 16:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Inkoopactie van Inkoopacties.net, daar doe ik momenteel ook aan mee.
Alleen is het héél lang wachten tot betaling + verzending en het moment dat je hem werkelijk binnen krijgt, dan moet je al gauw aan half april denken, een kleine 3 maanden dus.
Maar de kortingen zijn het goedkoopst dan waar ook in Nederland.
iPod Mini 4 GB(Alle kleuren bestelbaar)
197,50 EURO (71,50 EURO onder winkelprijs)
iPod 20 GB
275 EURO (54 EURO onder winkelprijs)
iPod 40 GB
320 EURO (119 EURO onder winkelprijs)
hier zijn ze ook illegaalquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:04 schreef De_Warme_bakker het volgende:
iig belgië
Mij werd aangeraden om maar naar Antwerpen te gaan ofzo
HP gedrochten... mén, waar zie je me voor aan?!?!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:28 schreef nietzman het volgende:
Sticker? Op de iPod? Wat voor sticker?
Je hebt toch niet stiekem van die HP-iPod-gedrochten gekocht he?
er, de link is niet goed... kan je ff editen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:26 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens een mooie case die je zelf kan maken voor je iPod!
ehm, en hoe wil je zelf dat ijzer maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:59 schreef super-muffin het volgende:
Gemaakt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:26 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens een mooie case die je zelf kan maken voor je iPod!
Edit: laatmaar, ik begrijp het al, aanmelden op eBay met een vals adres!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:53 schreef hbuurt het volgende:
En hier kun je een GRATIS iPod krijgen als je hun "ebay offer" volbrengt (dwz, registreren in Australië met een fake adres en 1 maal bieden waarbij je niet de hoogste bieder hoeft te zijn) en 5 andere mensen zich via jou aanmelden, wordt de iPod (naar keuze mini of 40Gb of shuffle) naar je opgestuurd!
Zelfs de verzending is gratis.
http://www.electrogift.com/?rid=195
Dat heb ik dus maar gedaan in plaats van dat inkoopblablabla.nl
nu ben ik geen geld kwijt, en daar wil ik best even een paar maanden voor op m'n ipod wachten
![]()
hier kan je em ook gratis krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:53 schreef hbuurt het volgende:
En hier kun je een GRATIS iPod krijgen als je hun "ebay offer" volbrengt (dwz, registreren in Australië met een fake adres en 1 maal bieden waarbij je niet de hoogste bieder hoeft te zijn) en 5 andere mensen zich via jou aanmelden, wordt de iPod (naar keuze mini of 40Gb of shuffle) naar je opgestuurd!
nu ben ik geen geld kwijt, en daar wil ik best even een paar maanden voor op m'n ipod wachten
![]()
Zo klopt hetquote:Op zaterdag 29 januari 2005 15:53 schreef hbuurt het volgende:
En hier kun je een GRATIS iPod krijgen als je hun "ebay offer" volbrengt (dwz, registreren in Australië met een fake adres en 1 maal bieden waarbij je niet de hoogste bieder hoeft te zijn) en 5 andere mensen zich via jou aanmelden die allen ook hun offer volbrengen, wordt de iPod (naar keuze mini of 40Gb of shuffle) naar je opgestuurd!
![]()
Sinds ik een iPod heb, is mijn leven fantastisch. Geld maakt niet gelukkig. iPods wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:42 schreef Maaark het volgende:
Ik zit er aan te denken om morgen 'n iPod 40gig te gaan halen, maar het is zo'n berg geld... volgens mij heb ik nog nooit zoveel gespaard... wie haalt me nog even snel over...
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:25 schreef Maaark het volgende:
onderbouwing?
is idd een hoop geld..als ik er 1 koop die ik het na de zomer.Hopelijk zijn ze dan een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:59 schreef Maaark het volgende:
duidelijk
maar nog is het veel geld, en ik kan altijd gewoon op de pc muziek luisteren... =\
Dat kan ookquote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:29 schreef Maaark het volgende:
ik wil deze zomer er juist van genieten... beetje overal en nergens op het gras liggen met hoop muziek
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:39 schreef super-muffin het volgende:
Moet je je iPod eerst opladen voordat je 'em aan de computer hangt met USB?
Nope. Als je hem aan pc koppelt laadt hij ook bij, zij het wat langzamer dan gewoon via de adapter.quote:
Mijn iPod trekt altijd leeg als ik hem zo aan mijn pc hangquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nope. Als je hem aan pc koppelt laadt hij ook bij, zij het wat langzamer dan gewoon via de adapter.
Derde generatie iPods kunnen niet via USB opladen. Dus als je die op USB aansluit zul je hem altijd ook nog aan de adapter moeten hangen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:57 schreef Aventura het volgende:
Mijn iPod trekt altijd leeg als ik hem zo aan mijn pc hang
De gewone 20 GB is nergens meer te krijgen. In de winkel zeiden ze dat hij zo goed als overal ter wereld uitverkocht was... en dat er niet meer aan te komen is. Daaom heb ik deze maar gekocht. Niet dati k hem lelijk vind of zoquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:49 schreef Maaark het volgende:
Jammer dat ie veel duurder is en dat er geen 40gb versie van is.....
Nee, hijs kei mooi, alleen beetje prijzigquote:Op woensdag 2 februari 2005 06:27 schreef linebear het volgende:
[..]
De gewone 20 GB is nergens meer te krijgen. In de winkel zeiden ze dat hij zo goed als overal ter wereld uitverkocht was... en dat er niet meer aan te komen is. Daaom heb ik deze maar gekocht. Niet dati k hem lelijk vind of zo
Misschien een hele domme vraag, maar hoe doe je dat?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef 3st het volgende:
je kunt het toch gewoon backuppen naar je pc hoef je alles toch niet opnieuw te taggen enz...
OMG! hoeveel heb je betaald?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:22 schreef Woodpecker het volgende:
Ik heb net (eindelijk) een iPod 40g gekochtblijkt het een te zijn met knopjes, dus niet zo'n 4e generatie met clickwheel...
de ratten...
Waar heb je die dan gekocht....?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:22 schreef Woodpecker het volgende:
Ik heb net (eindelijk) een iPod 40g gekochtblijkt het een te zijn met knopjes, dus niet zo'n 4e generatie met clickwheel...
de ratten...
die gaat morgen dan ook linea recta terugquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dan heb je je echt laten naaien...
Weet iemand dit?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een mini, maar de vraag kan hier ook wel.
De duur van de accu/batterij gaat bij mij nog maar een uurtje of 5 mee. Als ik hem inlever en laat maken gaat dan ook al je muziek er af? Want om alles opnieuw te downloaden/compressen/IDtag editten heb ik geen zin in, dat kost me veel te veel tijd.
dan syncroniseer je je iPod mini dan toch terug met iTunes?quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:31 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb een mini, maar de vraag kan hier ook wel.
De duur van de accu/batterij gaat bij mij nog maar een uurtje of 5 mee. Als ik hem inlever en laat maken gaat dan ook al je muziek er af? Want om alles opnieuw te downloaden/compressen/IDtag editten heb ik geen zin in, dat kost me veel te veel tijd.
Omgewisseld!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:59 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
die gaat morgen dan ook linea recta terug
Maar wat zeiden ze dan over dat oude model?quote:
tja... oude model was 419, nieuwe model 20 euro duurder... de afzetters... Maagoed, ik heb 'mquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar wat zeiden ze dan over dat oude model?
Daar zouden ze echt korting op moeten gooien, lijkt me!
Vast niet moeilijker dan op je versterker zoals ik thuis heb.. Met een tulpkabel kom je een heel end.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:08 schreef Tovaho het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met het aansluiten van je iPod op je home cinema-set??? Zo ja, wil je me bijpraten, hoe????
De computer waarmee ik mp3s download ed is een andere dan die waar iTunes op staat. Mijne heeft namelijk geen USB2. Via een CdRW gooi ik de albums over naar iTunes, maar daardoor staat mijn library vol nummers die hij niet meer herkend. Logisch, aangezien die op de cd stonden. Alle mp3s naar die andere computer zetten is geen optie, dat willen mijn ouders niet...quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:01 schreef Little_Meanie het volgende:
dan syncroniseer je je iPod mini dan toch terug met iTunes?![]()
Die blauwe ziet er in elk geval niet uitquote:Op zondag 6 februari 2005 20:07 schreef Poepoog het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3871999684&ssPageName=STRK:MESE:IT
Deze (NDLSE!) verkoper verkoopt skins. Is dit wat of niet? Ik zoek al voor een tijdje een skin voor mijn iPod maar vindt de 30 euro van de MM wat te gortig
Ik heb een podsleeve, veel mooier dan zo'n iskin, uit de US laten komen voor ongeveer 20 euro. Het is niet van dat rubber als van een iSkin, maar een soort (namaak)suede dat helemaal over je iPod gaat. Clickwheel doet het nog wel gewoon door de stof heen.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:07 schreef Poepoog het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=3871999684&ssPageName=STRK:MESE:IT
Deze (NDLSE!) verkoper verkoopt skins. Is dit wat of niet? Ik zoek al voor een tijdje een skin voor mijn iPod maar vindt de 30 euro van de MM wat te gortig
Ben je er tevreden over? want als ik mn ipod binnenheb en ik heb weer geld, dacht ik er aan om ook die te halen... hoe zit dat met het scherm en dat plastic... en is ie er gemakkelijk uit te halen?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een podsleeve, veel mooier dan zo'n iskin, uit de US laten komen voor ongeveer 20 euro. Het is niet van dat rubber als van een iSkin, maar een soort (namaak)suede dat helemaal over je iPod gaat. Clickwheel doet het nog wel gewoon door de stof heen.
Je moet alleen wel een credit card hebben. Bij mij was 'ie met een paar dagen binnen.(ik heb de rode
)
http://www.radtech.us/Products/Podsleevz.aspx
Ik ben er best tevreden mee, maar als ik eerlijk ben blijft een iPod zonder hoesjes of frutsels of wat dan ook gewoon het mooiste. Ik gebruik die sleeve eigenlijk alleen als ik m'n iPod los in een tas vervoer ofzo. Als ik hem gewoon in m'n zak heb, dan niet. Hij geeft ook een klein beetje af op het mooie wit, al gaat dat er ook weer vrij snel af.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:48 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ben je er tevreden over? want als ik mn ipod binnenheb en ik heb weer geld, dacht ik er aan om ook die te halen... hoe zit dat met het scherm en dat plastic... en is ie er gemakkelijk uit te halen?
Krijg je dan geen krasjes ofzo?...quote:Op maandag 7 februari 2005 17:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ben er best tevreden mee, maar als ik eerlijk ben blijft een iPod zonder hoesjes of frutsels of wat dan ook gewoon het mooiste. Ik gebruik die sleeve eigenlijk alleen als ik m'n iPod los in een tas vervoer ofzo.
Itunes is een boutprogramma. M'n PC liep er regelmatig op vast of kreeg write-errors terug. Sinds EphPod heb ik nergens meer last van.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:
iTunes is de meest toegankelijke programma die perfect compitabel is met je iPod, je moet echt een n00b zijn als je iTunes een ingewikkelde programma vind
Ja! Nu nóg sneller doof!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand imod al geprobeerd? De begrenzing van het volume van je ipod afhalen dus? Het werkt nl. errug goed![]()
Komplett.NL - iPod 20 GB 299 euro.quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:31 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben van plan binnekort een 20 of een 40 GB aan te schaffen.
kan iemand mij de voor en nadelen vertellen tussen deze 2?
waar zijn ze het goedkoopst op het moment?
20 Gig Voordelen/Nadelen t.o.v. 40 Gig:quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:31 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben van plan binnekort een 20 of een 40 GB aan te schaffen.
kan iemand mij de voor en nadelen vertellen tussen deze 2?
waar zijn ze het goedkoopst op het moment?
windows afsluiten op de normale manier, zodra de PC uit is kan je je iPod ontkoppelenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:29 schreef Maaark het volgende:
Als er "do not disconnect" staat, en windows zegt dat ie m niet kan "uitwerpen" omdat er files afgespeeld worden (wat niet waar is) en ik itunes niet opgestart krijg, en ipod agent m ook niet eject, hoe kan ik m dan het beste uit deze stand halen?
like duhquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:56 schreef joriszss het volgende:
[..]
20 Gig Voordelen/Nadelen t.o.v. 40 Gig:
Als je 20 gig aan muziek hebt dan heb je hier genoeg aan en bespaar je geld
Als je 21 gig aan muziek hebt dan is het te weinig
40 Gig Voordelen/Nadelen t.o.v. 20 Gig:
Als je 40 gig aan muziek hebt dan heb je hier genoeg aan en bespaar je geld (dus je hoeft geen 60 gig te kopen
Als je 41 gig aan muziek hebt dan is het te weinig
CONCLUSIE:
Bedenk hoeveel je te besteden hebt, hoeveel muziek je hebt, en of je bang bent dat je achteraf toch te weinig gig hebt gekocht. Dus er is echt 0 verschil behalve de diskspace en volgens mij scheelt het een millimeter in dikte ofzo
Je moet daarom ook METEEN een of ander ding kopen om je iPod in te doen, anders is het gewoon zonde.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:54 schreef Maaark het volgende:
argh er komen wel snel krasjes op dat ding zeg! zelfs nu al een op het beeldscherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |