Ja die is er al en in de mijne stondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het volgende topic niet weer eens keer over Ludo the Womanizer gaan of zoiets
Een heer met stijl
Vote!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:56 schreef Orginial het volgende:
Stem nu bij de Soapawards 2004 want hij sluit vanavond.
Vind je?quote:
Brandwondenmeisje vond ik cool.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:36 schreef R_ON het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vond het nogal een onzinnig verhaal wat dat meisje had. Yasmin maakt zelf uit wat ze wel en niet wil.
Al zou ze die brandwonden accepteren, dan hoeft ze er toch nog niet per se mee te koop te lopen?
Dat zou jammer zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:42 schreef Orginial het volgende:
Caroline de Bruijn alias Janine Elschot verlaat na 13 jaar GTST.Volgens de geruchten raakt Janine zwanger maar tijdens de zwangerschap gaat er iets mis en komt Janine te overlijden.Ik geloof er geen zak van,maar ik denk wel dat Janine weggaat.![]()
Dus als een onbekend meisje - met toevallig brandwonden - bij jou aan de deur komt en zegt:quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:46 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dus als een onbekend meisje - met toevallig brandwonden - bij jou aan de deur komt en zegt:
"Doe jij voortaan elke dag een legging aan, anders vind ik je lelijk" dan zeg jij meteen 'natuurlijk, geen probleem'?
Zoals?quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:16 schreef Frey het volgende:
Er zijn nu best veel verhaallijnen die mij boeien![]()
No way dude! er zijn mensen die een soap gewoon niet mogen verlaten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:42 schreef Orginial het volgende:
Caroline de Bruijn alias Janine Elschot verlaat na 13 jaar GTST.Volgens de geruchten raakt Janine zwanger maar tijdens de zwangerschap gaat er iets mis en komt Janine te overlijden.Ik geloof er geen zak van,maar ik denk wel dat Janine weggaat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Orginial op 05-01-2005 23:57:16 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: