Ik heb 3 mille gelayed tegen Taylor ja. Zes eigenlijk, maar tot nu toe is er slechts drie gematched. Let je wel even op het verschil tussen drie mille layen @ 1,05 en drie mille backen @ 20?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:40 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nostra, heb jij 3 mille tegen Taylor gewed![]()
Dat is fijn.quote:als dat echt zo is, weet ik zeker dat je zwakzinnig bent.
Houdt dat in dat je dan eigenlijk maar 3000 x 0.05 kunt kwijtraken? In dat geval stel ik m'n diagnose iets bij tot "sterk verminderd toerekeningsvatbaar".quote:Op zondag 2 januari 2005 20:57 schreef nostra het volgende:
Ik heb 3 mille gelayed tegen Taylor ja. Zes eigenlijk, maar tot nu toe is er slechts drie gematched. Let je wel even op het verschil tussen drie mille layen @ 1,05 en drie mille backen @ 20?
Je zou zowaar een universitaire opleiding kunnen volgen, NG!quote:Op zondag 2 januari 2005 21:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
Houdt dat in dat je dan eigenlijk maar 3000 x 0.05 kunt kwijtraken?
Eigenlijk een beetje het niveau waarop je jezelf inschat?quote:In dat geval stel ik m'n diagnose iets bij tot "sterk verminderd toerekeningsvatbaar".
Right...................hoe dan ook succes, maar ik geef je weinig kans, ongeveer 5%quote:Op zondag 2 januari 2005 21:13 schreef nostra het volgende:
Eigenlijk een beetje het niveau waarop je jezelf inschat?
Ik ben nog steeds gestopt hoor, of kun jij ergens bets van mij vinden de laatste 2 maanden? Ik denk dat jij niet helemaal goed snik bent.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:24 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Jezus NG, je bent nu wel heel triest bezig.
Je mening is nu inmiddels wel duidelijk hoor! En een beetje de moraalridder gaan uithangen heeft ook absoluut geen zin, want mensen doen toch wat ze zelf het beste vinden.
Blijkbaar houdt het hele gok en wedgebeuren je nogal bezig want je bent niet uit de topics weg te krijgen. Voor zover ik me nog kan herinneren was je al een keer eerder gestopt.....weet je wel zeker dat je van je verslaving af bent?![]()
We zullen het zien, ik gun die arrogante tennisbalwangenidioot geen set. Ik ga zo direct maar pitten en merk het wel als ik wakker word. Volledige zes mille gematcht overigens.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:27 schreef Notoire_Gek het volgende:
Right...................hoe dan ook succes, maar ik geef je weinig kans, ongeveer 5%![]()
Kap dan aub met die denigrerende posts in de topics, je mening is nu wel duidelijk! Voegt absoluut geen waarde toe en ik denk dat niemand er behoefte aan heeftquote:Op zondag 2 januari 2005 21:32 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds gestopt hoor, of kun jij ergens bets van mij vinden de laatste 2 maanden? Ik denk dat jij niet helemaal goed snik bent.
Ok, ik probeer m'n mond te houden.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:48 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Kap dan aub met die denigrerende posts in de topics, je mening is nu wel duidelijk! Voegt absoluut geen waarde toe en ik denk dat niemand er behoefte aan heeft
Ik zie het al gewoon rtl 5. Kijken of die Nostra 6000 euro wint (en ik 25quote:Op zondag 2 januari 2005 21:42 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wordt die wedstrijd nog ergens uitgezonden trouwens?
2 euro op deze combo, voor de lolquote:Op zondag 2 januari 2005 23:27 schreef Yeahinho het volgende:
League Two
Mansfield Town (15e) - Scunthorpe United (1e) > odd voor Scunthorpe is 2.40
Yeovil Town (2e) - Shrewsbury Town (21e) > odd voor Yeovil is 1.40
Rushden & Diamonds (22e) - Swansea (3e) > odd voor Swansea is 2.20
Kidderminster Harriers (23e) - Southend (4e) > odd voor Southend is 2.20
Eventuele combo is zelfs 16.26 waard.
half time/full time gok ikquote:Op maandag 3 januari 2005 00:11 schreef Double_B het volgende:
Timmy, waar staat die 'R/NT' voor?
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:11 schreef Double_B het volgende:
Timmy, waar staat die 'R/NT' voor?
Dat dusquote:half time/full time gok ik
Die is inderdaad wel grappig, en wat een vrije trap zeg! "El Keeerkooooureeeeeeh."quote:Op maandag 3 januari 2005 01:27 schreef sander4444 het volgende:
nog een leuke tip voor morgen maybe:
Blackburn Rovers - Charlton Athletic
to score first: Talal El Karkouri (Charlton Athletic) @ 29,00
voor alle wedstrijden zie http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/eng_prem/default.stmquote:Op maandag 3 januari 2005 15:25 schreef Double_B het volgende:
En... hebben jullie vertrouwen in Chelsea morgen?!
Weet iemand toevallig de actuele stand van zaken, mbt de ziekenboeg?
Yeovil stond kwartier voor tijd met 1-2 achter en had een man minder. Maar won dus toch nog met 4-2quote:Op maandag 3 januari 2005 17:28 schreef Double_B het volgende:
Pff.... Yeovil nu ook al op 1-1
Komop Milwall, Sunderland & Yeovil!
FT West Bromwich A. 0 - 0 Newcastle U.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:06 schreef HoIIandia het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/eng_prem/default.stm
4,50@ liverpool @ 1.62
4,50 @ liverpool X2, newcastle X2, everton 1X @ 1.59
wat houd dat in?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:20 schreef HoIIandia het volgende:
check wat ik tegen kwam op unibet:
Voetbal-Spanje-Primera Division
Sluit Evenement 1 X 2
17:55 Real Madrid - Real Sociedad 5.75 1.20 14.5
Current score is 1-1, there are 6 minutes remaining.
Van die wedstrijd moeten nog 6 min (+ blessuretijd) gespeeld worden....quote:
mja kdenk dat ik 2 of 3 combos apart ervan maak, chelsea en arsenal zie ik wel makkelijk winnen maar man u zie ik wel gelijkspelen....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:49 schreef sander4444 het volgende:
zou in theorie moeten kloppen, maar de kans is wel redelijk dat er iets misgaat. Arsenal, Chelsea en ManU spelen alle 3 een wedstrijd die ze eigenlijk zouden moeten winnen, maar waarbij het wel tegenstanders zijn, die in staat zijn voor een stuntje te zorgen en die ook lekker draaien de laatste tijd. maar met niet al te hoge inzet kan je het zeker proberen
[edit] ga voor de lol maar ff met je mee. heb een combo gemaakt van je picks + AS Roma
dat heeft mij nogal wat geld gekostquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:19 schreef superjoden het volgende:
G. Monfils
¤2.87
i G. Gaudio
¤3.312,87 gewonnen
inderdaad zeg gelukkig nog 18 euro terug kunnen backen anders had het me zelfs 50 euro gekost, had 321 euro kunnen winnen met walton maar die liet zich wel erg makkelijk afslachtenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:47 schreef _Tjabbe_ het volgende:
hmm ik 15, Wolton liet echt helemaal niks zien zeg!
Niet dus, maar wel al 15 minuten lang bij live betting als zodanig opgenomen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:23 schreef nostra het volgende:
Chelsea 3-0.
Ik ben blij dat ik dat niet gezien heb, want mijn lichtknop hier is nog steeds kapot van PSV drie weken geleden en bij herstel van die fout was mijn halogeenlamp er ongetwijfeld ook aan gegaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:55 schreef superjoden het volgende:
0-0 gebleven dus... ben blij met het punt maar dat dat kutlivescore 0-1 aangaf is gewoon een kutstreek
Taylor, Spurs, de rest van die Premier League shit, nu dit weerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:48 schreef nostra het volgende:
150 op Arsenal @ 2,92.
Ga toch eens keer goed neuken man.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:01 schreef Notoire_Gek het volgende:
Taylor, Spurs, de rest van die Premier League shit, nu dit weer...half maandloon schat ik, terwijl de maand pas 4 dagen jong is
nog 1 maal het toverwoord KAPPUUUUUUUUUUUH
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:02 schreef superjoden het volgende:
wat een geluk voor Man. United. Carrol laat 5 minuten voor tijd op een hoge bal de bal los en die valt ca. één meter achter de goallijn. In een reflex slaat Carrol de bal weg; scheidsrechter + grensrechter hebben niet gezien dat de bal over de lijn was. Ongelooflijk!175 euro winst door de neus geboord dus
ik ken de clubs niet en de leauge two ook niet, maar ik denk dat er wel een reden achter zit dat de quote 2.40 is.quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:09 schreef Yeahinho het volgende:
NEEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom ik het eigenlijk na ga kijken is me een raadsel (had ik het maar niet gedaan), maar bij natelling blijkt dat dat godverdommese Scunthorpe United (de nummer 1 van League Two) me met in totaal 11 euro inzet (3 combo's bij elkaar geteld) gewoon ruim 80 (?!?!) euro door de neus heeft geboord door te verliezen van Mansfield Town (nummer 15 in League Two).
Ruim 40 euro weg
[afbeelding]
Ruim 25 euro weg
[afbeelding]
Ruim 15 euro weg
[afbeelding]
SCUNTHORPE UNITED BEDANKT!!kut-club...
(ja, ik ben boos ja)
Niet met mij?quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:05 schreef Greetings het volgende:
En ik heb weer een totaalwinst van 130 euro vandaag
Ik kon wel lachen om dat moment bij Tottenham... had er toch niks opstaan (wel wat op Man Utd, maar deed er door Arsenal niet meer toe). Ik leef wel met Nostra en Superjoden mee....
denk het niet....6minuutjes..quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:10 schreef Double_B het volgende:
Verwachten jullie dat er morgen nog gescoord gaat worden bij Real?
ja en op die foto is de bal al een keer gestuiterd over de lijn, ik vind het echt geen excuus van de grens om te zeggen 'ik kon het niet zien'. Zijn beroep is grensrechter en hij heeft een opleiding gedaan juist om dit soort situaties te zien. Wat een blunder trouwens van de keeperquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:13 schreef sander4444 het volgende:
oke, ik had het doelpunt van de Spurs nog nie gezien en dacht dat het om een klein stukje ging, maar toen zag k deze foto![]()
[afbeelding]
Ac Milan - Lecce over 2.5 goalsquote:Op woensdag 5 januari 2005 11:29 schreef Jopiler het volgende:
Iemand tips voor vanavond/morgen/weekend?
Ga zo eens 50 euro overmaken, lang geleden.
Zal het zo als ik thuis ben ff bekijken...quote:heb Cagliari, Chievo en Fiorentina al staan, zal nog wel iets bijkomen met AS denk k (en natuurlijk Milan)
al die mensen die op mendes hadden gegokt....quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:16 schreef Jopiler het volgende:
Bijna net zo bizar als het incident in de Premiership-wedstrijd tussen Manchester United en Tottenham Hotspur heeft bookmaker William Hill besloten om het controversiële 'doelpunt' van Pedro Mendes alsnog uit te betalen.
Met nog een minuut spelen en de stand op 0-0 leek Pedro Mendes gisteravond het winnende doelpunt te hebben gemaakt. De middenvelder wist met een schot van 45 meter de uitgekomen keeper Roy Carroll te verschalken. Hoewel de bal zeker een meter de doellijn had gepasseerd, kende de arbiter Mark Clattenburg geen doelpunt toe.
William Hill, één van de grootste bookmaker in Engeland, besloot een uitzondering te maken. "Dit is naar mijn mening het meest bizarre incident in de Premiership ooit. We zullen daarom ook alle mensen uitbetalen die hadden gegokt dat Mendes de winnende zou scoren en ook de mensen die dachten dat hij tenminste een doelpunt zou meepikken", aldus woordvoerder Graham Sharpe namens William Hill.
nee, want dat kost ze dus veel te veel geld. op deze manier was het een positief gebaar dat niet teveel kosttequote:Op woensdag 5 januari 2005 14:32 schreef Jopiler het volgende:
Hadden ze de uitslag ook net zo goed als 0-1 kunnen beschouwen.
Precies, zo dacht ik er ook overquote:Op woensdag 5 januari 2005 14:35 schreef sander4444 het volgende:
[..]
nee, want dat kost ze dus veel te veel geld. op deze manier was het een positief gebaar dat niet teveel kostte
Zie mijn eerdere post van vandaagquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand nog tips voor morgen?
Ja deuh, had het wel in de gatenquote:nee, want dat kost ze dus veel te veel geld. op deze manier was het een positief gebaar dat niet teveel kostte
Lecce is niet slecht, ze spelen best leuk voetbal. Superaanvallend dus. Kijk maar eens naar het doelsaldo. Daarbij heeft Milaan natuurlijk een dodelijke aanval, erg grote kans dus dat er 3 goals of meer gaan vallen, maar daar zijn de quoteringen dan ook wel naarquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:26 schreef SimtekF1 het volgende:
Edit: laat maar ik heb het al gevonden.
Maar Lecce staat nog best ver bovenaan, hoe kunnen ze dan zo slecht zijn?
Ja idd, nou je t zegt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:38 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Lecce is niet slecht, ze spelen best leuk voetbal. Superaanvallend dus. Kijk maar eens naar het doelsaldo. Daarbij heeft Milaan natuurlijk een dodelijke aanval, erg grote kans dus dat er 3 goals of meer gaan vallen, maar daar zijn de quoteringen dan ook wel naar
das best knap, want Inter speelt uit tegen Livorno en Lecce speelt uit tegen AC Milanquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:38 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja idd, nou je t zegt.
Goed ik hoop dat het allemaal ook een keer mee zit dan.
Ik heb voor morgen 5 euro >2,5 goal Inter - Lecce ingezet.
En 3 euro ingezet op een overwinning van Juventus.
idd penalty zidane, had er iemand op ingezet? ik niet iigquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:04 schreef Double_B het volgende:
En real scoort!!!
heel verstandigquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:32 schreef nostra het volgende:
Ik heb wat met topscorers: wilde vorige wedstrijden inzetten op Johnson (Palace) to score en Wright-Phillipps to score, maar beiden niet gedaan (en beiden gescoord). Vandaag zat ik te denken aan Doubia Diop to score first, ook niet gedaan, en ook weer als eerste gescoord.Ik durf het nu niet meer, want de eerste keer dat ik wel inzet gaat het natuurlijk fout.
Stop nou eerst eens zelf met roken voordat je anderen de les gaat lezen.quote:
good one ................ ik doe m'n best maar in de weekenden ga ik vaak overstagquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Stop nou eerst eens zelf met roken voordat je anderen de les gaat lezen.
Nou ja, niet bewust meegemaakt, ben verslaafd aan Zelda geraakt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:10 schreef Jopiler het volgende:
[..]
@ 12? Was je vast wel blij met de 2-2.
Nou, ik word wel ineens op mijn wenken bediend.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:15 schreef nostra het volgende:
Heb de helft van de winst (100 nog wat) op Fulham ingezet @ 3,75.
Raar.............., je verliest 0.53 x 150 als Fulham niet wint + die andere 100 die je al had ingezet. Dus inzet van ruim 175 en uitkering 150 = een verlies van ruim 25 als Fulham niet wint.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:18 schreef nostra het volgende:
150 gelayd tegen Fulham @ 1,53. Heb 196 winst als Fulham wint en anders 48.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:15 schreef Jopiler het volgende:
2-3 Fulham
3 euro @ 3 op Fulham.
4 euro @ 2.15 op Southampton-Fulham Over 2.5 Goals.
Hoeveel fruittella's zijn dat?
Ik win 1,00x als Fulham niet wint schat.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:23 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Raar.............., je verliest 0.53 x 150 als Fulham niet wint + die andere 100 die je al had ingezet. Dus inzet van ruim 175 en uitkering 150 = een verlies van ruim 25 als Fulham niet wint.
Och jee, daar hebben we spuit 11 ook weer. Altijd maar na afloop van een partij lopen schreeuwen dat je een paar honderd euro hebt verdiendquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:51 schreef Evertje het volgende:
begin van de avond
zet dik dik 50 euro in op een bet waarin ik King lay op 1.20 (dikke 250 winst dus)
ga naar bios....
kom terug en zie dfat ik 250 euro rijker ben
woehoe
Dat heeft Humberto slim bekeken, want het werd 0-0.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoor net van Humberto dat de gokkers in Engeland geld hebben teruggehad wanneer ze een gelijkspel hadden bij ManU-Spurs.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:56 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik win 1,00x als Fulham niet wint schat.
Dan hoorde ik het verkeerd denk ik. De strekking van z'n verhaal was iig dat het doelpunt van de Spurs (wat dus niet toegekend werd) meegerekend wordt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat heeft Humberto slim bekeken, want het werd 0-0.
Oook toevallig bij Unibet?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hoorde ik het verkeerd denk ik. De strekking van z'n verhaal was iig dat het doelpunt van de Spurs (wat dus niet toegekend werd) meegerekend wordt.
nee, de strekking van zn verhaal was dat iedereen die Mendes to score first of to score any had, zn geld krijgt uitbetaald bij William Hill. stond gister ook al een bericht over hier op het forumquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hoorde ik het verkeerd denk ik. De strekking van z'n verhaal was iig dat het doelpunt van de Spurs (wat dus niet toegekend werd) meegerekend wordt.
misschien dat jij bij je moeder eens moet aankloppen en vragen op welk punt je eigenlijk volwassen wordtquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:57 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Och jee, daar hebben we spuit 11 ook weer. Altijd maar na afloop van een partij lopen schreeuwen dat je een paar honderd euro hebt verdiendVolgens mij heb je geld bij je mamma moeten lenen om naar de bioscoop te gaan.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:51 schreef Evertje het volgende:
begin van de avond
zet dik dik 50 euro in op een bet waarin ik King lay op 1.20 (dikke 250 winst dus)
ga naar bios....
kom terug en zie dfat ik 250 euro rijker ben
woehoe
zelfs je verzinsels kloppen niet eens Eefjequote:Op woensdag 5 januari 2005 23:03 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Als je 50 euro King layt @ 1.20, heb je toch 50 euro gewonnen of ben ik nou gek?
volgens mij snap jij het niet helemaalquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:43 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
[..]
zelfs je verzinsels kloppen niet eens Eefje
Toch een goede nacht,
N-G![]()
A. Delic 3 3quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:21 schreef Jopiler het volgende:
2 euro @ 2.83 op Kiefer, Melzer en Dent.
Iemand die de uitslagen weet?
Edit:
Melzer 2-0
Dent om 10.30 uur.
Kiefer?
07/01/2005 01:00quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:52 schreef Jopiler het volgende:
Hmm thanx. Maar het gaat om Kiefer-Rochus.
je hoeft geen 10 euro uit te betalen, maar slechts 50. want stel dat iemand 10 euro inzet @ jouw 6, dan wint ie 60 euro maar gaat er zn 10 euro inzet weer vanaf, dus hoef jij maar 50 te betalen, dus je account zou het wel aankunnen. En er wordt dat ik 50 euro van je account afgehaald, omdat dat je liability (te verliezen bedrag) is. en als je wint, komt dat dus terug plus die 10 euro, dacht ik. maar waarom zet je dan nie gewoon 50 euro op Barney?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:58 schreef huuuuuuuub het volgende:
Ik heb een vraag over het layen:
Stel ik heb een account bij BF, waar 50 euro op staat. Nu wil ik vanavond bijvoorbeeld v Barneveld- vd Voort, vd Voort voor 10 euro layen (dus als barney wint, heb ik 10 euro winst toch?).
Stel dat ik vd Voort lay, en de quotering is 6, wat wordt er dan van mijn account afgeschreven (op het moment dat ik hem plaats)? Die 10 euro of het hele bedrag? Want stel nou dat ik de bet verlies, dan zou ik 60 euro moeten uitbetalen, terwijl die dan niet op mijn account staan.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Misschien, zit op stage...quote:komt alleen naar IRC voor een leuk middagje Serie A:
http://irc.tweakers.net/fok
channel: online-gokken
Je kan maar maximaal het bedrag layen wat op je rekening staat. Dat wordt er dan ook meteen afgeschreven. Dus als jij vd Voort layt op een quotering van 6 kan je maximaal 50 / 6 inzetten (8,33 uit mn hoofd)quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:58 schreef huuuuuuuub het volgende:
Ik heb een vraag over het layen:
Stel ik heb een account bij BF, waar 50 euro op staat. Nu wil ik vanavond bijvoorbeeld v Barneveld- vd Voort, vd Voort voor 10 euro layen (dus als barney wint, heb ik 10 euro winst toch?).
Stel dat ik vd Voort lay, en de quotering is 6, wat wordt er dan van mijn account afgeschreven (op het moment dat ik hem plaats)? Die 10 euro of het hele bedrag? Want stel nou dat ik de bet verlies, dan zou ik 60 euro moeten uitbetalen, terwijl die dan niet op mijn account staan.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
FT Catanzaro 1 - 1 Genoaquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:57 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Genoa heeft 1-0 verloren
Bedankt voor de tip, hier zal ik in het vervolg gebruik van gaan makenquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:59 schreef Woffel het volgende:
Teletekst zuigt met tussenstanden/uitslagen, gebruik www.soccerstand.com hier staan ook 2e / 3e divisies etc.
voordeel van soccerstand is dat ze snel zijn, nadeel is dat ze nogal veel fouten maken en soms er compleet uit liggen. zelf vind ik www.livescore.com ook nog altijd een goede. maybe iets minder snel, maar wel veeeel betrouwbaarder dan soccerstandquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, hier zal ik in het vervolg gebruik van gaan maken.
idd en dan nog te bedenken dat ie dit postte in het eerste topic 'tips om succesvolle beroepsgokker te worden'quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:35 schreef RayMania het volgende:
Notoire Gek, kan jij eens stoppen om te zeiken op iedereen. Je doet net of jij de "enige verstandige" hier in dit topic bent omdat je niet meer aan gokken doet, en wij wel? So what?!
Laat ons lekker gaan, al hebben we zware verliezen, lekker boeiend. Wie ben jij om daar wat over te zeggen. Dus stop met dat gezeik en vooral tegen nostra.
quote:Gokken is een beetje taboe, mensen denken dat het slecht is ofzo. M.i. is het de meest simpele manier om geld te verdienen, maar je moet wel genoeg startkapitaal hebben zodat je een keer of 20 kunt verdubbelen om je eventuele verlies terug te winnen Maar er zijn vast nog andere strategieen om veel winst te maken
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:18 schreef HoIIandia het volgende:
idd en dan nog te bedenken dat ie dit postte in het eerste topic 'tips om succesvolle beroepsgokker te worden'
Mhuuuuhaaaahquote:Notoire Gek schreef
Gokken is een beetje taboe, mensen denken dat het slecht is ofzo. M.i. is het de meest simpele manier om geld te verdienen, maar je moet wel genoeg startkapitaal hebben zodat je een keer of 20 kunt verdubbelen om je eventuele verlies terug te winnen Maar er zijn vast nog andere strategieen om veel winst te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |