A. Delic 3 3quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:21 schreef Jopiler het volgende:
2 euro @ 2.83 op Kiefer, Melzer en Dent.
Iemand die de uitslagen weet?
Edit:
Melzer 2-0
Dent om 10.30 uur.
Kiefer?
07/01/2005 01:00quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:52 schreef Jopiler het volgende:
Hmm thanx. Maar het gaat om Kiefer-Rochus.
je hoeft geen 10 euro uit te betalen, maar slechts 50. want stel dat iemand 10 euro inzet @ jouw 6, dan wint ie 60 euro maar gaat er zn 10 euro inzet weer vanaf, dus hoef jij maar 50 te betalen, dus je account zou het wel aankunnen. En er wordt dat ik 50 euro van je account afgehaald, omdat dat je liability (te verliezen bedrag) is. en als je wint, komt dat dus terug plus die 10 euro, dacht ik. maar waarom zet je dan nie gewoon 50 euro op Barney?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:58 schreef huuuuuuuub het volgende:
Ik heb een vraag over het layen:
Stel ik heb een account bij BF, waar 50 euro op staat. Nu wil ik vanavond bijvoorbeeld v Barneveld- vd Voort, vd Voort voor 10 euro layen (dus als barney wint, heb ik 10 euro winst toch?).
Stel dat ik vd Voort lay, en de quotering is 6, wat wordt er dan van mijn account afgeschreven (op het moment dat ik hem plaats)? Die 10 euro of het hele bedrag? Want stel nou dat ik de bet verlies, dan zou ik 60 euro moeten uitbetalen, terwijl die dan niet op mijn account staan.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Misschien, zit op stage...quote:komt alleen naar IRC voor een leuk middagje Serie A:
http://irc.tweakers.net/fok
channel: online-gokken
Je kan maar maximaal het bedrag layen wat op je rekening staat. Dat wordt er dan ook meteen afgeschreven. Dus als jij vd Voort layt op een quotering van 6 kan je maximaal 50 / 6 inzetten (8,33 uit mn hoofd)quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:58 schreef huuuuuuuub het volgende:
Ik heb een vraag over het layen:
Stel ik heb een account bij BF, waar 50 euro op staat. Nu wil ik vanavond bijvoorbeeld v Barneveld- vd Voort, vd Voort voor 10 euro layen (dus als barney wint, heb ik 10 euro winst toch?).
Stel dat ik vd Voort lay, en de quotering is 6, wat wordt er dan van mijn account afgeschreven (op het moment dat ik hem plaats)? Die 10 euro of het hele bedrag? Want stel nou dat ik de bet verlies, dan zou ik 60 euro moeten uitbetalen, terwijl die dan niet op mijn account staan.
Hoop dat het een beetje duidelijk is.
FT Catanzaro 1 - 1 Genoaquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:57 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Genoa heeft 1-0 verloren
Bedankt voor de tip, hier zal ik in het vervolg gebruik van gaan makenquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:59 schreef Woffel het volgende:
Teletekst zuigt met tussenstanden/uitslagen, gebruik www.soccerstand.com hier staan ook 2e / 3e divisies etc.
voordeel van soccerstand is dat ze snel zijn, nadeel is dat ze nogal veel fouten maken en soms er compleet uit liggen. zelf vind ik www.livescore.com ook nog altijd een goede. maybe iets minder snel, maar wel veeeel betrouwbaarder dan soccerstandquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, hier zal ik in het vervolg gebruik van gaan maken.
idd en dan nog te bedenken dat ie dit postte in het eerste topic 'tips om succesvolle beroepsgokker te worden'quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:35 schreef RayMania het volgende:
Notoire Gek, kan jij eens stoppen om te zeiken op iedereen. Je doet net of jij de "enige verstandige" hier in dit topic bent omdat je niet meer aan gokken doet, en wij wel? So what?!
Laat ons lekker gaan, al hebben we zware verliezen, lekker boeiend. Wie ben jij om daar wat over te zeggen. Dus stop met dat gezeik en vooral tegen nostra.
quote:Gokken is een beetje taboe, mensen denken dat het slecht is ofzo. M.i. is het de meest simpele manier om geld te verdienen, maar je moet wel genoeg startkapitaal hebben zodat je een keer of 20 kunt verdubbelen om je eventuele verlies terug te winnen Maar er zijn vast nog andere strategieen om veel winst te maken
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:18 schreef HoIIandia het volgende:
idd en dan nog te bedenken dat ie dit postte in het eerste topic 'tips om succesvolle beroepsgokker te worden'
Mhuuuuhaaaahquote:Notoire Gek schreef
Gokken is een beetje taboe, mensen denken dat het slecht is ofzo. M.i. is het de meest simpele manier om geld te verdienen, maar je moet wel genoeg startkapitaal hebben zodat je een keer of 20 kunt verdubbelen om je eventuele verlies terug te winnen Maar er zijn vast nog andere strategieen om veel winst te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |