Hoezo poederenveloppen?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:05 schreef High het volgende:
Nee dat zijn zakjes poedersuiker van oud&nieuw, geen drugs! Wat denk je nou zelf...
Echt?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:46 schreef Dos37 het volgende:
bin laden zit hier in de kelder
ECHT WAAR HOOR
Waar?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:53 schreef speedfreakssj het volgende:
ja, hoor je dat schaap niet dan?
ja bij Dos37 in de kelderquote:Op zondag 2 januari 2005 18:53 schreef GWD het volgende:
Ik weet waar osama bin laden verstopt zit
Klopt.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:55 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
م/ الاوضاع البيئية بمحافظةعام/ اسرائيل وأمريكا وتركيا /'Airbus AX700 AX91280001 مناورات;'Rotterdam' جوية بحرية
اقتصادي/ المجلس الاقتصاغرب والاردى والاجتماعى العربى / اماع
تصادي /المجلس الاقتصادى والاجتماعى ا / اجت''Nationale Nederlanden'"ماععام/ اللقاء السابع للقياد03/01 ت الكشفية بالمملكة
عام / تركيا / أرميتاج / وصول
عام /المدن / مباحثات
نبع وبدر/ اجتماع
!!!!عام / اللجنة التأسيسية للمجلس العربى للمياه/اجتم
رام الله- مئات المواطنين يشاركون في مهرجان ومسيرة جماهيرية نظمتها KLM حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أمquote:Op zondag 2 januari 2005 19:55 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
م/ الاوضاع البيئية بمحافظةعام/ اسرائيل وأمريكا وتركيا /'Airbus AX700 AX91280001 مناورات;'Rotterdam' جوية بحرية
تصادي /المجلس الاقتصادى والاجتماعى ا / اجت''Nationale Nederlanden'"ماععام/ اللقاء السابع للقياد03/01 ت الكشفية بالمملكة
عام /المدن / مباحثات
نبع وبدر/ اجتماع
Jullie maken me bang.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:48 schreef longinus het volgende:
[..]
رام الله- مئات المواطنين يشاركون في مهرجان ومسيرة جماهيرية نظمتها KLM حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أم
س. (عدسة: جمال العاروري)
WTF!quote:Op zondag 2 januari 2005 19:55 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
عام /المدن / مباحثات
نبع وبدر/ اجتماع
over een hek op het noord-einde gooien??quote:Op zondag 2 januari 2005 21:22 schreef King_Nothing het volgende:
Hahahaaa. Ik ga zometeen vuurwerk zoeken en opnieuw aansteken! Ze pakken me lekker toch niet die sukkels.![]()
Sorry als je geen arabisch kunt is deze tekst niet voor je geschikt. Het spijt me, beroepsgeheim is het juiste woord.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je ons dan meedelen wat er staat.
Ik geef je aanquote:Op zondag 2 januari 2005 21:40 schreef High het volgende:
[..]
Sorry als je geen arabisch kunt is deze tekst niet voor je geschikt. Het spijt me, beroepsgeheim is het juiste woord.
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:34 schreef DeLeider het volgende:
de wodka is lekker de wodka is lekker
Bluf (en wel die haagse roze!)quote:
Wat zijn jullie van plan ?quote:Op zondag 2 januari 2005 21:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Het uur der waarheid is gekomen, Allah, zet de maagden maar vast klaar!
Meer vakjargon dacht ik zoquote:Op zondag 2 januari 2005 21:40 schreef High het volgende:
[..]
Sorry als je geen arabisch kunt is deze tekst niet voor je geschikt. Het spijt me, beroepsgeheim is het juiste woord.
quote:
حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أمquote:Op zondag 2 januari 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat zijn jullie van plan ?
Anders denk ikquote:Op zondag 2 januari 2005 21:52 schreef BGS het volgende:
[..]
Meer vakjargon dacht ik zo
ja die is diep
حquote:Op zondag 2 januari 2005 21:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أم
![]()
0906 SEXXXX zekerquote:Op zondag 2 januari 2005 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]geen Haagse en roze !
Ik heb AIVD gebelt
Ik heb hun nummer nog
Die hadden ze me gegeven nadat ze mij hadden opgepakt ( voor als ik iets verdachts zag )
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
![]()
Henri is doodquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:04 schreef hallo_mensen het volgende:
Aivd undercover acties in limburg Lindenheuvel is de gebeten hond
Heb jij ooit een mannelijke negerin gezien dan?quote:Op zondag 2 januari 2005 22:06 schreef BGS het volgende:
Goh ik zag 20:37 een vrouwelijke negerin het leegstaande pand naast mij binnengaan en sindsdien heeft niemand het pand verlaten. Daarna kwam er een raar dik mannetje met een straks naar boven gekamde blond geverfde bos haren binnen, rond 21:57. En 3 minuten later kwamen 2 zwarte busje aangereden, die zich parkeerden voor dat pand, en er nu nog steeds staan.
verdacht, uiterst verdacht!
bedankt 1 keer was niet genoegquote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:10 schreef SoldaatNr123621 het volgende:
AIVD = Automatische inbrengdildo voor dames
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:08 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
als hij er een in zijn teen had was hij waarschijnlijk nie dood![]()
*belt AIVD om te zeggen waar SoldaatNr123621 zit*quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:20 schreef SoldaatNr123621 het volgende:
Ikke groot bom in flat maken ik met groot bom met groot mercedis in groot gebouw koning rijden ontplof boem
(*Verstopt-zichvoor-AIVD* )
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:10 schreef SoldaatNr123621 het volgende:
AIVD = Automatische inbrengdildo voor dames
ik veronderstel dat met Dieren, schapen worden bedoeld??quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Arabische Inbrengdildo Voor Dieren
Nee, geiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:45 schreef El_Bartos het volgende:
ik veronderstel dat met Dieren, schapen worden bedoeld??
die moet je als signature toevoegen aan al je e-mailtjesquote:Op zondag 2 januari 2005 17:00 schreef HAL9000S het volgende:
Bom, explosieven, Moslim, van Gogh, Koningshuis, Wilders, Moskee, Kerk, Vliegles, 911, Bin Ladin.
Lindenheuvel is sowieso de gebeten hond.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:04 schreef hallo_mensen het volgende:
Aivd undercover acties in limburg Lindenheuvel is de gebeten hond
‘‘De kogel is door de kerk , ik herhaal de kogel is door de kerk’’quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Lindenheuvel is sowieso de gebeten hond.![]()
Zou dat niet moeten zijn: De kogel is door de armzalig ingerichte moskee?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:09 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
‘‘De kogel is door de kerk , ik herhaal de kogel is door de kerk’’
gefinancieerd door belasting geldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zou dat niet moeten zijn: De kogel is door de armzalig ingerichte moskee?
mohammes is gepakt , ik herhaal mohammed is gepakt jij zit r alleen voorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:05 schreef longinus het volgende:
Mohammed, morgen 3 uur op afgesproken plaats, vergeet gereedschap niet. Abdul.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 04:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
mohammes is gepakt , ik herhaal mohammed is gepakt jij zit r alleen voor
Om 00:17 uur gaan deze mensen de friture in Lindenheuvel overvallen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
AIVD is gewaarschuwd !
Vertaling:quote:Op zondag 2 januari 2005 20:48 schreef longinus het volgende:
[..]
رام الله- مئات المواطنين يشاركون في مهرجان ومسيرة جماهيرية نظمتها KLM حركة "فتح "احياء للذكرى الاربعين للانطلاقة، أم
Nog 2 uur te gaan naar friture overval.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
We bereiden ons voor op overval om 00:17 uur.
Oeps, verkeerde forum...quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vertaling:
Ramallah - honderden de burgers participeren Jamahiriya binnen de festiviteit en een werkwijze georganiseerde haar KLM een beweging" een opening" het viertig voor de verjaardag reanimatie Llantlaqa, of
S. (Een len: 'Laaarouree kamels
ps. http://www.1-800-translate.com/machine_trans/free_result.asp
Of zal ik het toch in sonnetvorm presenteren?quote:Bismillah rahim wa rahman
Dit is dan mijn laatste woord
Door kogels doorboord
Ayaan vermoord
Zoals het hoort
Ik laat een boodschap achter...
Voor jou...de vechter...
De boom van Tawheed is afwachtend...
Naar jouw bloed smachtend...
Ga de koop aan...
En Allah geeft je ruimbaan...
Hij geeft je de Tuin...
In plaats van het aardse puin.
Enfin, jullie kennen het riedeltje wel.quote:Vrede en zegeningen op ieder die de Leiding volgt.
Dit is een open brief aan een ongelovig fundamentalist, Ayaan Hirshi Ali, van de Thaghoet partij VVD.
Geachte mevrouw Hirshi Ali heer Geert Wilders,
Sinds uw aantreden in de politieKe arena van Nederland bent u constant bezig om de Moslims en de Islam te terroriseren met uw uitlatingen. U bent hiermee niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die zich hebben aangesloten bij de kruistocht tegen de Islam de uitwassen van de Islam.
U heeft met uw afvalligheid niet alleen de Waarheid de rug toegekeerd, maar u marcheert ook nog eens langs de ranken van de soldaten van het kwaad. U steekt uw vijandigheid tegen de Islam niet onder stoelen of banken en hiervoor bent u door uw meesters beloond met een zetel in het parlement. Zij hebben in u een medestander gevonden in hun kruistocht tegen de Islam en de Moslims. Een medestander die hen alle ''kruit'' aanreikt zodat zij hun handen niet zelf vuil hoeven te maken. Aangezien u verblindt bent door de brandende ongelovigheid die in uw woedt, bent u niet in staat om in te zien dat uw slechts een instrument bent van de ware vijanden van de Islam de uitwassen van de Islam.
...
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:43 schreef SoldaatNr123621 het volgende:
Ik heb de Albert heijn in breda succesvol overvallen , ik heb 3 personen neergeschoten
Mijn buit is cicra 20.000 euro![]()
Toen ik dat riep over Limburg koste me dat een paar dagen op kantoor bij de AIVDquote:Op zaterdag 8 januari 2005 09:20 schreef DeLeider het volgende:
Zuid holland onafhankelijk
*angstig naar de deur kijkt
Vobis heeft mijn pc gefixtquote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]Je bent er ik dacht dat je het niet had gehaald
![]()
Mij hadden ze gister te pakken tijdens fritureroof![]()
Die doen al uit de hoogtequote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
* TLK informeert de AIVD![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:03 schreef longinus het volgende:
Door dit topic is de gehele AIVD aanwezig op het forum, vandaar dat het zo traag is en ze het andere werk laten liggen..
Whehehequote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:21 schreef Le_Chef het volgende:
Na het lezen van bovenstaande meningen die getuigen van een zeer lage dunk van de inlichtingendiensten het volgende.
Jullie IP's zijn genoteerd.
Met dank: Dhr Remkes
![]()
Blijkbaarquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:
AIVD is dom
Denken ze echt dat wij hier thuis posten
Lake Frieslandquote:
Gezocht huurmoordenaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Heel Friesland
* TLK plakt grote bom op zijn buikquote:Op zondag 9 januari 2005 01:05 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Gezocht huurmoordenaar.
Doel The-legend-killer+Longinus
Spoedklus![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
AIVD anthrax CIA FBI osmama bin laden kill george bush TNT hijack airplane schiphol bom explosieven geert wilders ayaan hirsi ali aanslag hofstadgroep vliegles allah aghanistan saddam hussein iraq irak nuclear chemical weapon sharia echelon poederbrief volkert van der graaf pim fortuyn attack terrorisme terrorism 911 world trade center WTC KLM vliegtuig vliegles binnenhof coentunnel liquidatie super bowl sarin VX mosterdgas mustard gas arabic theo van gogh mohammed B. pamela hemelrijk michiel smit joost eerdmans balkenende aanslag moord kogels munitie AK-47 kalashnikov granaat vlindermes gasmasker virus atoombom united airlines quantas martinair lufthansa london londen heathrow paris parijs charles de gaulle nitraatbom
Zouden ze ons al gevonden hebben?
Joehoe...... AIVD! CIA! Echelon!
Laat ff wat van je horen, stelletje faceless lurkers!
'Today, Fok! itself was attacked bij faceless lurkers!'
Oh ohquote:Aanhoudingen om 'plannen' aanslag Air Race
In Rotterdam zijn vier personen aangehouden die op een forum plannen beraamden om de Red Bull Air Race te verstoren. De vier mannen hadden op de site Lunatic News, een 'fanzine voor de fanatieke Feyenoord-supporters', gesproken over het afschieten van vuurpijlen op de vliegtuigen.
De spectaculaire Air Race vindt vanmiddag plaats in de havenstad. Deelnemers moeten boven de Nieuwe Maas zo snel mogelijk een traject afleggen, waarbij ze onder meer onder de Erasmusbrug doorvliegen. De aangehouden mannen, drie uit Rotterdam en één uit Krimpen aan de IJssel, lieten op het openbare forum weten nog wat vuurpijlen thuis te hebben liggen. Eén van de verdachten meldt 'zelfs nog een rookboei' te hebben. "Net voor de Erasmusburg in het water gooien en dan maar hopen dat ie tegen die pijler aanklapt", aldus de man.
Een woordvoerster van Justitie stelt dat de voorgenomen daden zowel voor de piloten als de vele omstanders een groot risico zouden betekenen. Daarom is direct ingegrepen. De advocaat van één van de verdachten vindt het ongelofelijk dat de politie zich baseert op uitlatingen op een site die populair is bij Feyenoord-fans. "Op een deel van deze site wordt allerlei flauwekul uitgewisseld", aldus de raadsman.
Lees de posts: http://www.lunaticnews.ne(...)ic.asp?TOPIC_ID=8687
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:55 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
عام /المدن / مباحثات
نبع وبدر/ اجتماع
waar?quote:Op zondag 4 december 2005 12:14 schreef Casparovvv het volgende:
De ballonnen zijn geplaatst, ik herhaal, de ballonnen zijn geplaatst.
DHCS.quote:
Bij Smullers.quote:Op zondag 4 december 2005 12:21 schreef DeHovenier het volgende:
Den Haag Centraal Sation?
Neeee, vast niet
Arie Ribbens!quote:
Ah ok. Hoezo die ""? het is toch een kickquote:Op zondag 4 december 2005 12:24 schreef HPoi het volgende:
[..]
Bewaarplicht strop voor internetaanbieders
Kwam pas achter de "kick" na posten...![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
Extra nieuwsbericht:
Mohammed B. is ontsnapt
Nu ligt het plan in het water.quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
* aan Abdul B : de rare boot met de man met rode muts is geinfiltreerd , ik niet snap waarom ze noemen ons piet
maar missie gaat door *
als de aivd het maar niet leest :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2005 00:53 schreef Meh7 het volgende:
wat als dit topic straks serieus gebruikt wordt om informatie uit te wisselen?
wat als dit bericht
gebruikt wordt om
informatie
uit te wisselen?
hopelijk zit de pin er nog in want ik wil nog niet doodquote:Op woensdag 7 december 2005 16:49 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik slik nu een granaat in
Dat is toch van Boudewijn Buch? Ik herken die zinquote:'dood! zag je dat?' 'o, sorry'
nee, uit het boek de sandwich van van der heijdenquote:Op woensdag 7 december 2005 17:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is toch van Boudewijn Buch? Ik herken die zin
Verkapt ik lees boeken postquote:Op donderdag 8 december 2005 16:47 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
nee, uit het boek de sandwich van van der heijden
jups vergeten eruit te halen.. ligt zwaar op de maag hoor, al die streepjes.. maarumm je hebt niets te willenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:58 schreef arieribbens het volgende:
[..]
hopelijk zit de pin er nog in want ik wil nog niet dood
Roger , ik begin met broekhoesten.quote:Op maandag 12 december 2005 17:29 schreef Tichelaar het volgende:
De kont heeft ontvangen, herhaling: de kont heeft ontvangen
Het storten begint nu uit 2 openingen!!quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Roger , ik begin met broekhoesten.![]()
ي ن يشاركون في مهرجايرة جماهي .hakbar ين يشاركون في مهرجاسيرة جماهيين يشاركون في جان ومس ج Bush. ين يquote:Op zondag 2 januari 2005 20:48 schreef longinus het volgende:
[..]
Prachtig!!quote:Op zondag 2 januari 2005 19:55 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
عام /المدن / مباحثات
نبع وبدر/ اجتماع
Vertaling:quote:Op zondag 2 januari 2005 21:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
![]()
Jokkebrok!quote:Op zondag 2 januari 2005 18:22 schreef Hyperdude het volgende:
عام / رئيس بلدية خان يونس / تنديد
عام / اسرائيل وأمريكا وتركيا / مناورات جوية بحرية
اقتصادي/ المجلس الاقتصادى والاجتماعى العربى / اجتماع
اقتصادي /المجلس الاقتصادى والاجتماعى العربى / اجتماع
عام/ اللقاء السابع للقيادات الكشفية بالمملكة
عام /المغرب والاردن / مباحثات