Hij is leuk, maar hij kan bij lange na niet tippen aan held Hans Teeuwenquote:Op zondag 2 januari 2005 00:00 schreef tong80 het volgende:
Marc Marie is het beste cabaret dat ik in jaren heb gezien samen met Waardenberg en de Jong de top
Jep al een maand ofzoquote:Op zondag 2 januari 2005 00:29 schreef rubbereend het volgende:
MrD, heb je je kaartje voor TE al in huis?
Teeuwen z'n laatste show vond ik wel minder, ik vind Maasen leuker op het moment. Die heeft echt opmerkingen die geniaal zijnquote:Op zondag 2 januari 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar hij kan bij lange na niet tippen aan held Hans Teeuwen
Keetje Tippel?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:32 schreef Bluezz het volgende:
*Keetje meldt zich*
mja dan ga je shows met elkaar vergelijken ?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Teeuwen z'n laatste show vond ik wel minder, ik vind Maasen leuker op het moment. Die heeft echt opmerkingen die geniaal zijn
Mwah ze zijn idd niet te vergelijken. Is beide een andere soort humor. Maar het lijkt voor mij net of Maassen (ik wist dat ik de naam fout had netquote:Op zondag 2 januari 2005 00:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dan ga je shows met elkaar vergelijken ?
Maassen is ook zeer leuk![]()
klopt,quote:Op zondag 2 januari 2005 00:41 schreef SCH het volgende:
En mijn persoonlijke mening is dat Hans Teeuwen de meest overschatte cabaretier is van de afgelopen 50 jaar.
ik doe het gewoon met de 5 dvd's van zijn shows, morgen maar weer eens een dvd erin gooienquote:Op zondag 2 januari 2005 00:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah ze zijn idd niet te vergelijken. Is beide een andere soort humor. Maar het lijkt voor mij net of Maassen (ik wist dat ik de naam fout had net) beter over z'n grappen nadenkt.
* MrDoegewoon kijkt nu wel Hard en Zielig
wel handig 1 dvd met al z'n shows erop
wat kost ie eigenlijk incl. service kosten? Dan weet k wat k ff bij iedereen moet vangen voor k de kaartjes ga halen.quote:
Ach, Arnon Grünberg scoort daar ook altijd goed mee.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:53 schreef SCH het volgende:
Het Teeuwen publiek is totaal niet kritisch, ligt in aanbidding aan zijn voeten al leest ie het telefoonboek voor
Het inkoppertje van de dag is nu al voor jouquote:Op zondag 2 januari 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, Arnon Grünberg scoort daar ook altijd goed mee.
Ja ben daarom ook een fan van Hans Kraaij jr.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
[..]
t is bij jou al goed als het maar een nicht is
Dat is geen nicht maar een vrouw hoor.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ben daarom ook een fan van Hans Kraaij jr.
38,25quote:Op zondag 2 januari 2005 00:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat kost ie eigenlijk incl. service kosten? Dan weet k wat k ff bij iedereen moet vangen voor k de kaartjes ga halen.
thanxquote:
Mwah het is niet mijn favo genre dus ik hoef weinig keuzes te maken, maar Rank 1 Live, Marco V, Armin, Ferry en Joji wil ik zeker horen en zienquote:Op zondag 2 januari 2005 01:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
thanxheb er wel zin, probleem is dat er veel te veel goede djs draaien en k met pijn in mn hart keuzes moet gaan maken
Of zoals Lebbis&Jansen gisteren zeiden: Een mislukt genetisch expiriment.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 01:31 schreef tong80 het volgende:
Ben gisteren naar DJ Sike mouth geweest. Veel dope oude shit uit z'n tijd van Puls/fore/ever.
Helemaal gechiled op z'n nieuwe stuf. Mister Dark Window speelde nog een setje. Cool maar iets te laid back.
Te laat, had je meteen moeten doen na verzwikkingquote:Op zondag 2 januari 2005 01:43 schreef pascalheister het volgende:
zo m'n voet maar is ingepakt met met een handoek gevuld met ijs
is?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:43 schreef pascalheister het volgende:
k zou graag die avodn Rank 1, Ronald van Gelderen, Marco V, Armin van Buuren, M.I.K.E., Ferry Corsten, Jochen Miller en Judge Jules zien, maarja dat gaat nooit lukken in één avondquote:Op zondag 2 januari 2005 01:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah het is niet mijn favo genre dus ik hoef weinig keuzes te maken, maar Rank 1 Live, Marco V, Armin, Ferry en Joji wil ik zeker horen en zien
Speelt AGOVV niet meer dit seizoen?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zou graag die avodn Rank 1, Ronald van Gelderen, Marco V, Armin van Buuren, M.I.K.E., Ferry Corsten, Jochen Miller en Judge Jules zien, maarja dat gaat nooit lukken in één avond
Is dat met zonder telefoondraad ?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:44 schreef SCH het volgende:
Had jij veel sms-jes afgelopen nacht Tong?
Kut hequote:Op zondag 2 januari 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zou graag die avodn Rank 1, Ronald van Gelderen, Marco V, Armin van Buuren, M.I.K.E., Ferry Corsten, Jochen Miller en Judge Jules zien, maarja dat gaat nooit lukken in één avond
weet je eigenlijk nog wel wanneer je je verzwikt hebt of is dat verloren gegaan door de drank?quote:Op zondag 2 januari 2005 01:43 schreef pascalheister het volgende:
mja alcohol verdooft hequote:Op zondag 2 januari 2005 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Te laat, had je meteen moeten doen na verzwikking
En hoog leggen!
inderdaad, MIKE is t belangrijkste, die heb k als enige nog niet gezienquote:Op zondag 2 januari 2005 01:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kut he
Maar Rank 1 wil ik echt zien, die doen dat niet zo vaak meer dus die moet ik echt zien!
Ik heb ooit Bert du Grofité, Arman van Dool, Peter van Kuilen, Henk op de Linde en Peter op de schijf gezien en vooral gehoord.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |