Hij is leuk, maar hij kan bij lange na niet tippen aan held Hans Teeuwenquote:Op zondag 2 januari 2005 00:00 schreef tong80 het volgende:
Marc Marie is het beste cabaret dat ik in jaren heb gezien samen met Waardenberg en de Jong de top
Jep al een maand ofzoquote:Op zondag 2 januari 2005 00:29 schreef rubbereend het volgende:
MrD, heb je je kaartje voor TE al in huis?
Teeuwen z'n laatste show vond ik wel minder, ik vind Maasen leuker op het moment. Die heeft echt opmerkingen die geniaal zijnquote:Op zondag 2 januari 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar hij kan bij lange na niet tippen aan held Hans Teeuwen
Keetje Tippel?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:32 schreef Bluezz het volgende:
*Keetje meldt zich*
mja dan ga je shows met elkaar vergelijken ?quote:Op zondag 2 januari 2005 00:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Teeuwen z'n laatste show vond ik wel minder, ik vind Maasen leuker op het moment. Die heeft echt opmerkingen die geniaal zijn
Mwah ze zijn idd niet te vergelijken. Is beide een andere soort humor. Maar het lijkt voor mij net of Maassen (ik wist dat ik de naam fout had netquote:Op zondag 2 januari 2005 00:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja dan ga je shows met elkaar vergelijken ?
Maassen is ook zeer leuk![]()
klopt,quote:Op zondag 2 januari 2005 00:41 schreef SCH het volgende:
En mijn persoonlijke mening is dat Hans Teeuwen de meest overschatte cabaretier is van de afgelopen 50 jaar.
ik doe het gewoon met de 5 dvd's van zijn shows, morgen maar weer eens een dvd erin gooienquote:Op zondag 2 januari 2005 00:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah ze zijn idd niet te vergelijken. Is beide een andere soort humor. Maar het lijkt voor mij net of Maassen (ik wist dat ik de naam fout had net) beter over z'n grappen nadenkt.
* MrDoegewoon kijkt nu wel Hard en Zielig
wel handig 1 dvd met al z'n shows erop
wat kost ie eigenlijk incl. service kosten? Dan weet k wat k ff bij iedereen moet vangen voor k de kaartjes ga halen.quote:
Ach, Arnon Grünberg scoort daar ook altijd goed mee.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:53 schreef SCH het volgende:
Het Teeuwen publiek is totaal niet kritisch, ligt in aanbidding aan zijn voeten al leest ie het telefoonboek voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |