Als je zulk commentaar nou dumpt bij de mensen die die beslissingen maken, dan gebeurt er misschien ook wat mee.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel dat er regels moeten zijn aan een slowchat. Maar ik ik vind het een beetje "vreemd" om te zeggen dat de slowchat een toevoeging is op IRC. Ik denk dat je dat juist andersom moet zien. Iedereen in DIG kan in het slowchattopic komen, maar lang niet iedereen op IRC. Waarom zou je het niet over de kat van de buren mogen hebben. Of mag het in de slowchat alleen maar over DIG-dingen gaan? Toevallig hebben mijn buren geen katten, maar ik dacht juist dat de slowchat iets was om gezellig met elkaar te kunnen keuvelen en waar we het over onderwerpen konden hebben die niet specifiek in DIG thuis hoorden, maar die we toch met de gebruikers van DIG wilden delen. Nu moeten we dat ineens allemaal via IRC doen. Ik pleit er dan ook voor om de #DIG-chat als toevoeging te zien op de slowchat en niet andersom.
Eigenlijk vind ik het heel erg jammer dat steeds meer slowchatreeksen op deze manier afgekapt worden, terwijl het daardoor een stuk minder gezellig wordt.
Edit: verkeerd opgevat...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je zulk commentaar nou dumpt bij de mensen die die beslissingen maken, dan gebeurt er misschien ook wat mee.
quote:Op maandag 3 januari 2005 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ben alleen eigenlijk gestopt met me er echt in te verdiepen zodra ik kon verbinden met DB en nog een paar van dat soort geintjes.. ik kan dus relatief weinig, tenzij ik de handleiding erbij pak
quote:Op http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/
Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'milo@localhost' (Using password: YES) in d:\www\mysql.php on line 2
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in d:\www\mysql.php on line 3
no DB
whehe flauw...quote:
gelukkig was het makkelijk te makenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
whehe flauw...
repaired
ik had mijn DB weggeflikkerd maar ik bl;eek dat ik em nog ergens anders oor nodig had dus maar eff teruggzet
EN het wachtwoord op mijn account heb ik moeten wijzigen, dit had ik ook nog niet gedaan...
enne m'n avatar maakt ook verbinding met mijn mysql database en slaat de referer, useragent,ip EN hits op
Hilary Duff Deel 6quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:55 schreef thatsme het volgende:
[..]
gelukkig was het makkelijk te maken, wie is trouwens die schat uit je avatar?
she's hotquote:
hoor ik hier een tikkeltje jaloersie?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:28 schreef BlueCurl het volgende:
Hilary Duff is zo jong onvolwassen, blond & dom verwend nest... In Punk'd whehehehe wat een domme doos.
gelukkig!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:37 schreef SHERMAN het volgende:
Sory BC....maar ik vrees dat ik het met je eens ben![]()
patser :0quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gelukkig!
btw ik weer eens twee monitoren op mijn laptop. tot voor dit weekend achte ik dit niet mogelijk en het werkt gewoon![]()
nee. dat heb ik geleerd nadat ik het bij mijn desktop voor het eerst ging doen. dan zou je namelijk in feite 2x agp hebben en dat gaat niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
patser :0
zoiets zou ik ook wel kunnen doen eigenlijk...
gaat een onboard videokaart en een agp kaart samen
whehe ik heb die film gezien dat ze naar rome ging whahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:43 schreef Troel het volgende:
Hillary duffffffff
Ik heb me suf gelachen om haar in Cinderella
* SHERMAN gaat op zoek naar een pci kaartje in huisquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee. dat heb ik geleerd nadat ik het bij mijn desktop voor het eerst ging doen. dan zou je namelijk in feite 2x agp hebben en dat gaat niet.
wat wel kan is twee uitgangen op je agp kaart... of er een pci kaart bij prikken
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehe ik heb die film gezien dat ze naar rome ging whahahahahahahahahahaha
ik heb hem maar afgezethet is net een kleuter film! neh eerder een peuter film
Geilquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN gaat op zoek naar een pci kaartje in huis
juist je vind de films niks maar haar wel? juist. geile puber...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
tja ieder z'n eigen ding..
de films zijn idd niet echt goed maar ach heb ze gewoon een keertje gekeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |