A) stond niet in je post in eerste instantiequote:
uhh met mij gaat het primaquote:Op maandag 3 januari 2005 20:35 schreef Godlike02 het volgende:
een dag niet gepost
is een dag niet..........
Alles goed hier?
Mensen nog leuke verhalen?
quote:Op maandag 3 januari 2005 19:32 schreef Troel het volgende:
Bellen mijn ouders dat ze een receptie hebben en dat ik voor mezelf moet zorgen.
Als ze dan of even dat wat eerder doorgeven dat ik boodschappen kan doen, of er gewoon voor zorgen dat er wat in huis is
quote:
Wou niet ver fietsenquote:Op maandag 3 januari 2005 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
A) stond niet in je post in eerste instantie
en
B) hier is ie gewoon open (2 zelfs)
Sterkte devquote:Op maandag 3 januari 2005 22:23 schreef devzero het volgende:
Ok mensen, ik ga zo mijn computers "afkoppelen". Jullie zijn voor 2 weekjes of zo van mij verlost
Wens me maar succes met mn verhuizing morgen en vliegen volgende week.
Veel succesquote:Op maandag 3 januari 2005 22:23 schreef devzero het volgende:
Ok mensen, ik ga zo mijn computers "afkoppelen". Jullie zijn voor 2 weekjes of zo van mij verlost
succes..quote:Op maandag 3 januari 2005 22:23 schreef devzero het volgende:
usaquote:Op maandag 3 januari 2005 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
succes..
waar ga je naar toeverhuizen???
tsjaquote:
ben er nu nog wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:15 schreef cygnusx het volgende:
nog mensen hier, dan heb ik iig wat te chatten onder het Devven..
zijn laptop komt er aanquote:
leuk hequote:
mijne doet het nog volgensquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:41 schreef mschol het volgende:m'n logger werkt niet lekker meer
hij logt niet meer als 1x...
de normale tewlfunctie deed het ook gewoon datwas geen probleemquote:
gooo statsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:46 schreef mschol het volgende:
[..]
de normale tewlfunctie deed het ook gewoon datwas geen probleem
alleen het ip+ referer & useragent opslaan deed hij niet lekker, bleek dat ik wat `` en '' was vergeten bij de update query (om een extra hit te tellen)
was lijsten met statsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
idd
maar hij werkt nu goed dus.. ben beniwued over een week ofzo..
whehehe ik kon gister ook niet slapenquote:
ben duidelijk minder gaan postenquote:Dagcijfers van Maandag 03 Januari 2005 (00:00 - 23:59)
14. mschol 98
19. ElmarO 84
67. SpeedyGJ 44
76. SHERMAN 41
117. Renesite 31
Als je zulk commentaar nou dumpt bij de mensen die die beslissingen maken, dan gebeurt er misschien ook wat mee.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel dat er regels moeten zijn aan een slowchat. Maar ik ik vind het een beetje "vreemd" om te zeggen dat de slowchat een toevoeging is op IRC. Ik denk dat je dat juist andersom moet zien. Iedereen in DIG kan in het slowchattopic komen, maar lang niet iedereen op IRC. Waarom zou je het niet over de kat van de buren mogen hebben. Of mag het in de slowchat alleen maar over DIG-dingen gaan? Toevallig hebben mijn buren geen katten, maar ik dacht juist dat de slowchat iets was om gezellig met elkaar te kunnen keuvelen en waar we het over onderwerpen konden hebben die niet specifiek in DIG thuis hoorden, maar die we toch met de gebruikers van DIG wilden delen. Nu moeten we dat ineens allemaal via IRC doen. Ik pleit er dan ook voor om de #DIG-chat als toevoeging te zien op de slowchat en niet andersom.
Eigenlijk vind ik het heel erg jammer dat steeds meer slowchatreeksen op deze manier afgekapt worden, terwijl het daardoor een stuk minder gezellig wordt.
Edit: verkeerd opgevat...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je zulk commentaar nou dumpt bij de mensen die die beslissingen maken, dan gebeurt er misschien ook wat mee.
quote:Op maandag 3 januari 2005 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ben alleen eigenlijk gestopt met me er echt in te verdiepen zodra ik kon verbinden met DB en nog een paar van dat soort geintjes.. ik kan dus relatief weinig, tenzij ik de handleiding erbij pak
quote:Op http://fia181-83.dsl.hccnet.nl/
Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'milo@localhost' (Using password: YES) in d:\www\mysql.php on line 2
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in d:\www\mysql.php on line 3
no DB
whehe flauw...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |