tja, doe graag moeilijk...quote:Op zondag 2 januari 2005 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
1 vraag over die selectIco: kun je niet beter iets als
[ code verwijderd ]
gebruiken? Een stuk minder code dan zo'n switch statement
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:55 schreef Renesite het volgende:![]()
![]()
Heerlijk duidelijk de oude oude layout
bij je optiesquote:Op zondag 2 januari 2005 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
leg eens uit??
kan je nu je oude layout kiezen ofzo???
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
En waarom is deze nou ineens zo laag??
volgens mij lopen die idd niet helemaal lekker troelquote:Op maandag 3 januari 2005 00:42 schreef Troel het volgende:
Klopt het dat de grafiekjes niet wijzigen?
Ik snap op zich wel dat er regels moeten zijn aan een slowchat. Maar ik ik vind het een beetje "vreemd" om te zeggen dat de slowchat een toevoeging is op IRC. Ik denk dat je dat juist andersom moet zien. Iedereen in DIG kan in het slowchattopic komen, maar lang niet iedereen op IRC. Waarom zou je het niet over de kat van de buren mogen hebben. Of mag het in de slowchat alleen maar over DIG-dingen gaan? Toevallig hebben mijn buren geen katten, maar ik dacht juist dat de slowchat iets was om gezellig met elkaar te kunnen keuvelen en waar we het over onderwerpen konden hebben die niet specifiek in DIG thuis hoorden, maar die we toch met de gebruikers van DIG wilden delen. Nu moeten we dat ineens allemaal via IRC doen. Ik pleit er dan ook voor om de #DIG-chat als toevoeging te zien op de slowchat en niet andersom.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha door die nieuw OP, zucht snap niet waarom ze echt zo enorme probleem van maken maar goed.
Komt allemaal door mij![]()
Er is niets mis met naar de kerk gaan.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel dat er regels moeten zijn aan een slowchat. Maar ik ik vind het een beetje "vreemd" om te zeggen dat de slowchat een toevoeging is op IRC. Ik denk dat je dat juist andersom moet zien. Iedereen in DIG kan in het slowchattopic komen, maar lang niet iedereen op IRC. Waarom zou je het niet over de kat van de buren mogen hebben. Of mag het in de slowchat alleen maar over DIG-dingen gaan? Toevallig hebben mijn buren geen katten, maar ik dacht juist dat de slowchat iets was om gezellig met elkaar te kunnen keuvelen en waar we het over onderwerpen konden hebben die niet specifiek in DIG thuis hoorden, maar die we toch met de gebruikers van DIG wilden delen. Nu moeten we dat ineens allemaal via IRC doen. Ik pleit er dan ook voor om de #DIG-chat als toevoeging te zien op de slowchat en niet andersom.
Eigenlijk vind ik het heel erg jammer dat steeds meer slowchatreeksen op deze manier afgekapt worden, terwijl het daardoor een stuk minder gezellig wordt.
Ik vind het ook jammer Troel, hoi trouwensquote:Op maandag 3 januari 2005 01:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap op zich wel dat er regels moeten zijn aan een slowchat. Maar ik ik vind het een beetje "vreemd" om te zeggen dat de slowchat een toevoeging is op IRC. Ik denk dat je dat juist andersom moet zien. Iedereen in DIG kan in het slowchattopic komen, maar lang niet iedereen op IRC. Waarom zou je het niet over de kat van de buren mogen hebben. Of mag het in de slowchat alleen maar over DIG-dingen gaan? Toevallig hebben mijn buren geen katten, maar ik dacht juist dat de slowchat iets was om gezellig met elkaar te kunnen keuvelen en waar we het over onderwerpen konden hebben die niet specifiek in DIG thuis hoorden, maar die we toch met de gebruikers van DIG wilden delen. Nu moeten we dat ineens allemaal via IRC doen. Ik pleit er dan ook voor om de #DIG-chat als toevoeging te zien op de slowchat en niet andersom.
Eigenlijk vind ik het heel erg jammer dat steeds meer slowchatreeksen op deze manier afgekapt worden, terwijl het daardoor een stuk minder gezellig wordt.
\quote:Op maandag 3 januari 2005 01:10 schreef Troel het volgende:
Ik heb gewoon mIRC mschol, dat is het probleem niet.
Weetje Sherman, een keertje zo'n snel topic is leuk. We hebben toen een keer met zijn allen erg veel lol gehad. Maar daarna hebben meerdere mensen keer op keer (ik weet dat ik zelf ook een keer of 3,4 heb gezegd)hebben gezegd dat het wel wat langzamer mocht. Als jullie dan 's nachts een topic gaan vollullen, tja, dan vind ik het ook helemaal niet gek dat er ingegrepen wordt. Het is alleen jammer dat het nodig is. Misschien kan er wel een gulden middenweg gevonden worden zo van, we gaan door op de oude voet, maar geen HSL-topics meer en geen smileysposts ofzo. Maarja, ik ben geen modje.
Overigens, als je zelf al doorhebt dat het best ziek is, waarom doe je het dan![]()
Dat je me trouwens een tijd niet gezien hebt, komt mede door dat HSL-chatten. Het is niet meer te volgen. Plus dat ik als ik bij Bert ben, of Bert hier, gewoon een stuk minder online ben. shit ik heb een leven
Deze is al weer een tijdje openquote:Op maandag 3 januari 2005 01:10 schreef Troel het volgende:
Ik heb gewoon mIRC mschol, dat is het probleem niet.
Weetje Sherman, een keertje zo'n snel topic is leuk. We hebben toen een keer met zijn allen erg veel lol gehad. Maar daarna hebben meerdere mensen keer op keer (ik weet dat ik zelf ook een keer of 3,4 heb gezegd)hebben gezegd dat het wel wat langzamer mocht. Als jullie dan 's nachts een topic gaan vollullen, tja, dan vind ik het ook helemaal niet gek dat er ingegrepen wordt. Het is alleen jammer dat het nodig is. Misschien kan er wel een gulden middenweg gevonden worden zo van, we gaan door op de oude voet, maar geen HSL-topics meer en geen smileysposts ofzo. Maarja, ik ben geen modje.
Overigens, als je zelf al doorhebt dat het best ziek is, waarom doe je het dan![]()
Dat je me trouwens een tijd niet gezien hebt, komt mede door dat HSL-chatten. Het is niet meer te volgen. Plus dat ik als ik bij Bert ben, of Bert hier, gewoon een stuk minder online ben. shit ik heb een leven
uhh wat doe je hier dan nog ???quote:Op maandag 3 januari 2005 01:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Deze is al weer een tijdje open
En sinds eergister ofzo zit ik weer op IRC, ik ben niet meer van plan om tot 02.00 in SC te zitten![]()
heb nu IRC
![]()
Je mag best tot 2:00 uur op SC zitten, maar het maakt wel even uit wat je post.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Deze is al weer een tijdje open
En sinds eergister ofzo zit ik weer op IRC, ik ben niet meer van plan om tot 02.00 in SC te zitten![]()
heb nu IRC
![]()
tis nog geen 02.00quote:Op maandag 3 januari 2005 01:13 schreef mschol het volgende:
[..]
uhh wat doe je hier dan nog ???![]()
ikke ga maffen tot later
dat was volgens mij het hele probleem nietquote:Op maandag 3 januari 2005 01:16 schreef Troel het volgende:
Oew, mag ik nou nog wel alleen maar posten dat ik mschol welterusten toewens?
en dat is het verschilquote:Op maandag 3 januari 2005 01:24 schreef Troel het volgende:
84 keer
Dat heb ik een keer in de GPD-topics gedaan, tijden geleden. Ben ik in mijn eentje een verhaal wezen vertellen. Maar dat was in ONZIN
nou ik ben niet goed ik ben een n00b...quote:Op zondag 2 januari 2005 17:48 schreef cygnusx het volgende:
[..]
omdat ik wil zien hoe goed jij bent
en: omdat ik je will killen in virtuele vorm![]()
mag ik lachen ?quote:Op maandag 3 januari 2005 09:31 schreef BlueCurl het volgende:
Goedemorgen! Allemaalnieuwe dag nieuwe kansen...
ik ga vandaag weer een shoppen. mijn dekbedhoes is gescheurt en ik ben er in mijn slaap met mijn voet in blijven halen dus die scheur is van boven tot beneden
quote:en speciaal voor jump ben ik een nieuwe goede leuke avater aan het makenkan ie me weer herkennen aan mijn avater maar wel wat nieuws
Je mag van mij zo hard lachen als je wilt want ik moest ook lachen toen ik wakker werd midden in de nacht van dat gescheurquote:Op maandag 3 januari 2005 10:16 schreef Jump het volgende:
[..]
mag ik lachen ?![]()
[..]
![]()
ik heb ook een nieuwe, geen kaal ei meer
herkenbare avatarquote:Op maandag 3 januari 2005 10:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Je mag van mij zo hard lachen als je wilt want ik moest ook lachen toen ik wakker werd midden in de nacht van dat gescheur
ei is tofIk heb ook wel lekker in een ei eigenlijk!
5de plaatsquote:Dagcijfers van Zondag 02 Januari 2005 (00:00 - 23:59)
5. mschol 147
22. ElmarO 103
72. SHERMAN 34
Zal wel komen omdat er minder gespamt wordtquote:Op maandag 3 januari 2005 10:58 schreef mschol het volgende:
morgen
lijstje:
[..]
5de plaats
wel een ongeloofelijk kort lijstje
en omdat er een aantal minder actief zijn in Dig omdat er zoveel gespamt werd!quote:Op maandag 3 januari 2005 10:59 schreef ElmarO het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Zal wel komen omdat er minder gespamt wordt.
uhuh. zo vind ik hem ook wel beterquote:
jah alle fokker die niet in de dagpostings staanquote:Op maandag 3 januari 2005 12:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Fokkers met een leven? Bestaan die dan?![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 12:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah alle fokker die niet in de dagpostings staan![]()
niet echt, maar had niet veel zin op te 'fokken' dit weekendquote:Op maandag 3 januari 2005 12:47 schreef SHERMAN het volgende:
ben je zo druk bezig met dat school project?
herkenbaar...quote:Op maandag 3 januari 2005 12:49 schreef Jump het volgende:
[..]
niet echt, maar had niet veel zin op te 'fokken' dit weekend
met mij gaatti helemaal topquote:
Wat wil je er dan nog meer voor extra's inbouwen?quote:Op maandag 3 januari 2005 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
met mij gaatti helemaal top
ga maar eens kjken of ik weer wat extra's in m'n avatar kan bouwen
statsquote:Op maandag 3 januari 2005 14:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat wil je er dan nog meer voor extra's inbouwen?
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
met mij gaatti helemaal top
ga maar eens kjken of ik weer wat extra's in m'n avatar kan bouwen
per ip wat de laatse refere is em welke user agent hij heeft (voor OS en Browser)quote:Op maandag 3 januari 2005 14:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat wil je er dan nog meer voor extra's inbouwen?
stats zijn geilquote:
stats zijn leuk idd...quote:
m'n toetsenbord wordt witter..quote:Op maandag 3 januari 2005 14:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Houd je de boel wel een beetje schoon?![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:55 schreef Renesite het volgende:
Elleu
Net ff BUITEN geweest op de FIETS![]()
Halloquote:Op maandag 3 januari 2005 14:55 schreef Renesite het volgende:
Elleu
Net ff BUITEN geweest op de FIETS![]()
Erg hequote:Op maandag 3 januari 2005 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
omg rene, je bent zowaar gezond bezig, naar buiten EN met de fiets
msschols avaters stats V0.2.9.zipquote:Op maandag 3 januari 2005 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
stats zijn leuk idd...
en ik schijf allemaal functies zodat ze makkelijk door iemand anders gebruikt kunnen worden...
Joy joyquote:Op maandag 3 januari 2005 15:18 schreef cygnusx het volgende:, tja, ben dr weer, nu irc dr weer is ben ik hier ineens heel weinig..
quote:
wat had je gemaakt dan?quote:Op maandag 3 januari 2005 15:29 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe watch...
vanavond er weer uit, wordt niet mooi
0.4quote:
weet ik daarom gaatie er ook weer uitquote:Op maandag 3 januari 2005 16:05 schreef Renesite het volgende:
niet zoo mooi
zonde van dat leuke koppiequote:Op maandag 3 januari 2005 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
weet ik daarom gaatie er ook weer uit
Yupquote:
het hieft niet direct zichtbaar te zijn hequote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
de "hoe krijg ik zoveel mogelijk stats in een plaatje van 60x60" opdracht
is wel leukquote:Op maandag 3 januari 2005 16:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
het hieft niet direct zichtbaar te zijn he![]()
Dat zal dan wel weer snel voorbij zijn.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:45 schreef Renesite het volgende:
Heee, fok is snel!
Ziet er een stuk beter uit zo.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
Yup
zonde
de "hoe krijg ik zoveel mogelijk stats in een plaatje van 60x60" opdracht
ik ga die stats wel in een stats pagina zetten maar moet ik eerst de stats hebben
* SHERMAN wacht in spanning afquote:Op maandag 3 januari 2005 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
is wel leuk![]()
nou eff voor een stats pagina kan zorgen
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:51 schreef Renesite het volgende:
Magnetron friet, de uitvinding van de eeuw
Hey Speedyquote:Op maandag 3 januari 2005 18:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jakkie magnetron friet!!!!!!!
Idd ik ga ook liever naar de snackbar.hey allemaal
quote:
Hey hallo.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:48 schreef Lunar het volgende:
Haha lang niet gepost op FOK!![]()
Hoi allemaal![]()
ps. M'n avatar is tijdelijk, ben mn oude ava kwijt :S
magnetron friet??? ik vind gewone friet al niet lekker (en nee patat ook niet, geef mij maar gebakken of gekookte aardappellen)quote:Op maandag 3 januari 2005 17:51 schreef Renesite het volgende:
Magnetron friet, de uitvinding van de eeuw
Ach de laaste tijd ben ik niks anders meer gewent dat dit trage gedoe.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:09 schreef Lunar het volgende:
Ow vaag dan, en wat gaan we daar aan doen
Hmm nou ja, ik ga zo maar even proberen om op de rest van dit prachtige forum te kijken (met 2KB/s, zucht, het forum is niet wat het geweest is)
Nu eerst ff een avatar PROBEREN te maken
Die was dichtquote:Op maandag 3 januari 2005 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dan ga ik liever baar de snackbar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |