stiekem hoop ik nog steeds dat hij ooit eens weer terug keert!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
nope, van Vic weten wij - de kijkers - dat ie nog leeft en dat ie in Parijs zit....
maar hij valt idd wel in de categorie: hij KAN nog terugkomen...
ik moest gelijk aan jou denken toen ze die zee in ging, ik dacht precies hetzelfde ik hoopde nog dat ze het niet zou halen dat je ze lichaam zag weg drijven....quote:Op maandag 3 januari 2005 19:36 schreef babette21 het volgende:
verdomme kan die trut nou nooit 's uit m'n lijntje blijven
geweldig, Niels moet nu gewoon zo doorgaan zoals hij nu is, want het is nu echt geweldig...Misschien gaat hij Iris nu verdrinken als wraak....quote:Op maandag 3 januari 2005 20:00 schreef babette21 het volgende:
"Je hebt eerst m'n leven verpest en dan verpest je ook nog eens mijn dood!!"
Dat was Iris' wraak voor het verpesten van haar carrière tot nu toe.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:00 schreef babette21 het volgende:
"Je hebt eerst m'n leven verpest en dan verpest je ook nog eens mijn dood!!"
Ik ga je afschieten! Dit mag niet over mijn lieve Iris worden gezegd. PANG!quote:Op maandag 3 januari 2005 20:04 schreef haagse_elfje het volgende:
geweldig, Niels moet nu gewoon zo doorgaan zoals hij nu is, want het is nu echt geweldig...Misschien gaat hij Iris nu verdrinken als wraak....
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat was Iris' wraak voor het verpesten van haar carrière tot nu toe.
Btw.: ik vond haar er wel lekker uitzien, zo kletsnat. Elfje vindt dat ook, maar omdat ik anti-Marjolein ben is zij nu anti-Iris. Toch!?
ikke wel na haar actie van vandaag...quote:Op maandag 3 januari 2005 20:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ga je afschieten! Dit mag niet over mijn lieve Iris worden gezegd. PANG!
Dan had ze Hugo's yacht geleendquote:Op maandag 3 januari 2005 20:36 schreef haagse_elfje het volgende:
...Of hij had het een boot moeten huren, midden op zee gaan dan veel pillen nemen en van die boot af jumpen was er ook bijna niets meer te doen...
PANG!quote:Ik hoop stiekem ook op een wraak actie op Iris....
Claire komt er denk ik vanaf vandaag niet meer in voorquote:Op maandag 3 januari 2005 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan hoop ik dat hij Claire een fantasieklap voor haar inmiddels fantasiekop geeft en dat ze opsodemietert.
* Babette wil het niet horen........quote:Op maandag 3 januari 2005 20:49 schreef Woelli het volgende:
Claire komt er denk ik vanaf vandaag niet meer in voor![]()
Deed ze dat maar eens. Dan hangt Renée buiten.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Hoi
Marjolein doet niets anders dan de luisterende partner uithangen...![]()
Iris heeft correct gehandeld. Je laat iemand toch niet voor je ogen doodgaan!? No matter wat de reden is.quote:En Niels was onredelijk. En als je een beetje kennis van zelfmoorden hebt, zou je moeten weten dat er vaak een periode van berusting aan een (poging tot) zelfmoord vooraf gaat, omdat de potentiele zelfmoordenaar zijn besluit al heeft genomen.
En hij wil dan ook NIET gered worden. Dus ik heb groot begrip voor Niels. Maar aan de andere kant kan berusting natuurlijk ook aanduiden dat je het verlies verwerkt hebt, dus het kan allemaal heel bedrieglijk zijn. Iris reageerde natuurlijk logisch.
Joyce is een schat.quote:Dikke pluim voor Joyce dat ze haar excuses aanbood!![]()
volgens mij is Wuppie op vakantie.....quote:Op maandag 3 januari 2005 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je Wup nog gezien?
Misschien heeft ze een liedje gerapt op het label Tsunami?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
voor hetzelfde geld blijkt ze halfdood in 'n greppel te liggen...
Lekker origineel.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Evelientje is ook gerecycled. In 2001 speelde ze een bijrol als scharrel van Olaf.
was zij dat?! die callgirl die door Bettientje was ingehuurd om Aafke en Babette te misleiden?!quote:Op maandag 3 januari 2005 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Evelientje is ook gerecycled. In 2001 speelde ze een bijrol als scharrel van Olaf.
Ik was het bijna vergeten.quote:Op maandag 3 januari 2005 21:12 schreef babette21 het volgende:
reminder: wo. 5 januari "Tien voor Taal" met Annemieke Verdoorn, Bettina Berger en Jop Joris
zeg maar gerust: waardeloosquote:Op maandag 3 januari 2005 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: 'Laat ze maar lachen' was ONM-loos...
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:12 schreef babette21 het volgende:
was zij dat?! die callgirl die door Bettientje was ingehuurd om Aafke en Babette te misleiden?!
of die chick in De Engel, waarvan Babette later dacht dat Olaf haar mee naar boven had genomen?!
hoe dan ook:
quote:8.147 - DI. 20-03-2001 (1407)
Daan ziet Luciel met een onbekende man het café ingaan. Ook Renée ziet de twee en is jaloers. Babette probeert te bewijzen dat Olaf een volstrekte opportunist is. Lara en Frank zijn plotseling met z'n tweeën in een verlaten ruimte.
CAST:
Renée Couwenberg = Bettina Berger
Babette Couwenberg = Tamara Brinkman
Margot Reitsema = Wendy Brouwer
Aïsha Amal = Mimi Ferrer
Daan Starrenburg = Sander Foppele
JP = Frits Jansma
Luciel Starrenburg = Chris Jolles
Olaf Zwart = Sebastiaan Labrie
'Frank' Reitsema = André Arend van Noord
Aafke Reitsema = Pauline van Rhenen
Bettina Werthweimer = Pamela Teves
Joyce Couwenberg = Annemieke Verdoorn
Ellen Evenhuis = Dominique van Vliet
Victor Couwenberg = Jop de Vries
Bento do Carmo = Juan Wells
Lara Evenhuis = Beppie van Wijk
GASTROLLEN:
Gigolo = Joost Spijkers
Meisje = Susanne Dijksterhuis
Fan Bento = Ciska van Gemert
Wow,geweldig dat jij zoiets gewoon terug kan vinden.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:33 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Susanne Dijksterhuis als Meisje... (ONM, DI. 20-03-2001)
Ik had 'r binnen een minuut gevonden.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:37 schreef Orginial het volgende:
Wow,geweldig dat jij zoiets gewoon terug kan vinden.![]()
Mij niet in ieder geval.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:43 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik herriner me dat helemaal niet meer met dat meisje.. maar idd wel een beetje nep dat ze die gewoon 2x gebruiken.. als denk ik niet dat t veel mensen opvalt
Het viel ook niemand op dat Simone al eerder in ONM was te zien ... zegt ze zelf ...quote:
Taralala.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
nou, breekt mijn klomp.. wie is simone ook alweer? is dat de naam van een personage of van een actrice?
Leuke woordspeling aangezien het over Tara gaat. Simone Cobben is de naam.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
nou, breekt mijn klomp.. wie is simone ook alweer? is dat de naam van een personage of van een actrice?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |