hahaquote:Op maandag 3 januari 2005 03:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zit net ff naar een ouwe tape uit 2001 te kijken en wat zie ik? : mevrouw Moolenaar, die according to Frommel een soa heeft, is de huwelijkstherapeute van Frank en Ellen. Over recycling gesproken ......
nou aangezien Tanja Jess nu in ONM speelt vond ik het leuk om even te melden...quote:Op zondag 2 januari 2005 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heeft die kutfilm met ons mooie ONM te maken?
kijk dat hoop ik ook....ik denk niet dat het gebeurt...Jop heeft nu een mooie baan achter de schermen...Van mij mag Victoir zo terug komen en Hugo eruit gooien!quote:Op maandag 3 januari 2005 00:19 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik denk dat Victor dit jaar weer ineens terugkeert
als victor ooit terug komt dan komt dat of dat onm stopt of omdat niels er dan uit gaat..quote:Op maandag 3 januari 2005 09:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
kijk dat hoop ik ook....ik denk niet dat het gebeurt...Jop heeft nu een mooie baan achter de schermen...Van mij mag Victoir zo terug komen en Hugo eruit gooien!
hoezo zou Victor moeten komen als Niels eruit gaat?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
als victor ooit terug komt dan komt dat of dat onm stopt of omdat niels er dan uit gaat..
Nou omdat de serie uit 3 couwenberg's bestaan 2 vrouwen 1 man.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoezo zou Victor moeten komen als Niels eruit gaat?
* haagse_elfje hoopt wel vurig dat hij ooit weer terug komt
Niels is geen Couwenbergquote:Op maandag 3 januari 2005 10:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou omdat de serie uit 3 couwenberg's bestaan 2 vrouwen 1 man.
dat heb ik een keer gelezen,,, met een interview van een regiseur enne Niels is wel een couwenbegr,,, hij is de zoon van Oscar Couwenberg !quote:Op maandag 3 januari 2005 10:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Niels is geen Couwenberg
waar haal jij die logica vandaan ze uit twee vrouwen en een man moeten bestaan....![]()
ja maar hij draagt de naam Richter! goed tis wel een quasi Couwenberg...quote:Op maandag 3 januari 2005 10:36 schreef Woelli het volgende:
[..]
dat heb ik een keer gelezen,,, met een interview van een regiseur enne Niels is wel een couwenbegr,,, hij is de zoon van Oscar Couwenberg !
Jah maar Babette zal eerst ook helemaal geen couwenberg worden,,, het was de bedoeling dat Babette alleen de dochter van Aafke zal worden en niet van ed,,quote:Op maandag 3 januari 2005 10:39 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja maar hij draagt de naam Richter! goed tis wel een quasi Couwenberg...
nu we het er toch over hebben Niels is de neef van Joyce en Renee en hij loopt de hele tijd te roepen in dat hij hun broer is...er is een groot verschil tussen neef en broer..
Wat een logica 2 vrouwen en 1 man dat betekent dat zowel Joyce of Renee nooit weg kunnen ja of Babette moet terug komen kom je nog steeds een tekort.....de logica van ONM
Gyman is ook een Couwenberg.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:28 schreef Woelli het volgende:
Nou omdat de serie uit 3 couwenberg's bestaan 2 vrouwen 1 man.
jah maar gyman is een kind van 1 van de volwassende Couwenbergquote:Op maandag 3 januari 2005 11:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gyman is ook een Couwenberg.
Weliswaar nog geen man, maar daar gaat Marjolein wel voor zorgen.![]()
Joyce, Renée en Niels ook.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:20 schreef Woelli het volgende:
jah maar gyman is een kind van 1 van de volwassende Couwenberg
ik ben die kleine smurf vergeten...quote:Op maandag 3 januari 2005 11:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gyman is ook een Couwenberg.
Weliswaar nog geen man, maar daar gaat Marjolein wel voor zorgen.![]()
jah maar dat zei ik net,,, babette was eerst ook een script als alleen de dochter van aafke,,quote:Op maandag 3 januari 2005 11:46 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette was toch gewoon de dochter van Aafke en Ed en ze was als baby toch afgestaan aan een andere familie. Dat maakt Babette toch ook een Couwenberg
ja eerst...maar later was ze ook de dochter van edquote:Op maandag 3 januari 2005 11:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah maar dat zei ik net,,, babette was eerst ook een script als alleen de dochter van aafke,,
jah,, maar toen ze in de serie kwam heete ze Babette Maters en toen was het nog alleen de dochter van Jan en Aafke,,, maar ze wouden wat leukers en toen hebben ze er van gemaakt dat Babette de dochter van Ed was.. en in de serie heeft ze toen ook de achternaam Babette gedaan.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:20 schreef haagse_elfje het volgende:
"Onderweg naar morgen" (1994) TV Series .... Babette Couwenberg (1997-2001,2003)
... aka ONM
... aka Onderweg (Netherlands: short title)
zo staat ze op IMBD dus het is een echte Couwenberg
bronwww.imdb.com
dank je wel!!!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:22 schreef Airelle het volgende:
Voor Haagse_elfje en anderen natuurlijk...
Tanja Jess vanavond te gast in de nieuwe show: 'De Mike en Thomas Show'.
Ned.3 22:20.
EDIT...
22:40
aha oké !!!!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah,, maar toen ze in de serie kwam heete ze Babette Maters en toen was het nog alleen de dochter van Jan en Aafke,,, maar ze wouden wat leukers en toen hebben ze er van gemaakt dat Babette de dochter van Ed was.. en in de serie heeft ze toen ook de achternaam Babette gedaan.
[afbeelding]
Babette Maters
[afbeelding]
Babette Couwenberg
daar zit ik ook al de hele tijd op te letten...quote:Op maandag 3 januari 2005 17:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Woelli,geen reacties plaatsen om je post hoeveelheid zo hoog mogelijk te maken,erg irritant.![]()
Jep,hij is echer nog wel een tijdje te zien maar hij is dan weer 3 maanden niet te zien en komt daarna weer terug.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
daar zit ik ook al de hele tijd op te letten...
Orgi gaat het karakter Gyman binnenkort pleitte?? voor een tijdje?? Ik zal het wel jammer vinden ik vermaak me wel om die rellende nicht![]()
ja want Tanjaatje mijn schatje die gaat ook als het goed is weg voor drie maanden gaan hun dan tegelijkertijd weg?? Dat vond ik nogal een raar verhaal omdat ze zou maar een gastrol spelen tot ongeveer het einde van het seizoen maar dan gaat ze maybe midden in het seizoen dus ook ff weg...quote:Op maandag 3 januari 2005 17:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jep,hij is echer nog wel een tijdje te zien maar hij is dan weer 3 maanden niet te zien en komt daarna weer terug.
Liever vandaag dan morgen!!!!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:28 schreef babette21 het volgende:
[gewoon doodgaan mag ook, maar dan graag zonder onnodig lijden voor haar en voor ons. snel en pijnloos dus...]
kijk met jou kan ik praten...quote:Verder nog ff over Tara: ik wil dus NIET dat ze MS blijkt te hebben...
Dat hebben we zes jaar geleden al gehad met onze Lot en werd destijds perfect neergezet...
Simone Cobben kan zo'n zware lijn toch alleen maar verzieken dus laat haar aub
maar "gewoon" een burn-out hebben....
[gewoon doodgaan mag ook, maar dan graag zonder onnodig lijden voor haar en voor ons. snel en pijnloos dus...]
ik geloof echt niets meer van wat jij zegt..quote:Op maandag 3 januari 2005 18:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Binnenkort gaat Tanja benefietsoundmixen:
Benefietconcert in stallen Henny Huisman
* Ontwijkt de bokshandschoenen van Haagse_Elfje *
Waar slaat dat nou weer opquote:Op maandag 3 januari 2005 17:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Woelli,geen reacties plaatsen om je post hoeveelheid zo hoog mogelijk te maken,erg irritant.![]()
na deze zin gelezen te hebben op www.rtl.nl/soaps/onderwegnaarmorgenquote:Op maandag 3 januari 2005 18:28 schreef babette21 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal...
Zo ik ook weer een keer.
Tja ik ging voor een sprongetje van een rots maar aangezien we hier geen rotsen hebben
ben ik bij nader inzien zeer tevreden met de nieuwjaarsduik van Nielsje...
alleen een beetje cru in combi met het Azie-verhaal...
Wat mij betreft het einde van dokter Richter; beter dan het kapot schrijven van een sterk personage
voorspelling: Joyce vindt zijn jas e.d. en de zoektocht gaat beginnen...
na weken van geen resultaat ontstaat het dilemma:
wordt Niels doodverklaard a la Daphne [1996]
krijgt ie nog een afscheidsfeestje zoals de vermiste Joyce [2003]
of wordt 't een Victor-mysterie [2003] ?!?!?!
geef je groot gelijk om het niet allemaal terug te lezen...quote:Op maandag 3 januari 2005 18:38 schreef babette21 het volgende:
ga geen 100 posts teruglezen maar ik geloof je op je woord
november begonnen kom ik op april uit!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:42 schreef babette21 het volgende:
Tanja speelt zes maanden mee in ONM...
reken zelf maar uit vanaf welke dag ze begonnen is...
naar die hotelkamer gaan was geen onbezonnen actie, dus dit zal geheit ergens anders overgaanquote:Op maandag 3 januari 2005 18:41 schreef haagse_elfje het volgende:
na deze zin gelezen te hebben op www.rtl.nl/soaps/onderwegnaarmorgen
"Iris krijgt complimenten en reprimandes na haar onbezonnen aktie"
heb ik het voorgevoel dat Joyce gewoon op tijd komt wat ik zelf heel jammer vind ze mochten deze verhaallijn wel helemaal uitbouwen. Wie weet loopt hij nog eens weg en verdwijnt hij.....
ik hoop het echt!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
naar die hotelkamer gaan was geen onbezonnen actie, dus dit zal geheit ergens anders overgaan
[complimenten vanwege die operatie en reprimandes vanwege 't Hillard-dingetje?!]
en er staat bij vanavond ook dat Joyce en Renee die brieven vinden...
aangezien Joyce eerst naar het strand gaat neem ik aan dat ze daar niks aantreft....
behalve z'n jas enzo dus.....
Niels wordt de Arnie van ONM.... let maar op....
Das Victor toch al??quote:Op maandag 3 januari 2005 18:49 schreef babette21 het volgende:
Niels wordt de Arnie van ONM.... let maar op....
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:44 schreef haagse_elfje het volgende:
Karina Smulders heeft het toendertijd ongelofelijk goed gespeeld en dat .....
Ze was vorige maand nog op TV met een TV film Bijlmer Odyssee samen met Egbert Jan Weeber.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Karina Smulders als Lotje Konings [okt. 1998]![]()
nope, van Vic weten wij - de kijkers - dat ie nog leeft en dat ie in Parijs zit....quote:Op maandag 3 januari 2005 18:54 schreef soapie het volgende:
Das Victor toch al??
I know, ik was zelf degene die dat hier steeds verkondigde... en het uiteindelijk zelf vergat!!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:59 schreef Woelli het volgende:
Ze was vorige maand nog op TV met een TV film Bijlmer Odyssee samen met Egbert Jan Weeber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |