kee die zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Help! De dokter verzuipt:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Help! De dokter verzuipt:
[afbeelding]
Zo, die is er op vooruit gegaanquote:Op zondag 2 januari 2005 03:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Update: Robert de la Haye
Robert heeft in de afgelopen 15 jaar in heel wat theaterproducties gestaan:
maar met kort haar ziet die er veel en veel ouder uit.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:16 schreef haagse_elfje het volgende:
dat korte haar staat hem nu wel veel en veel beter!
Misschien is hij ondertussen wel veel en veel ouder geworden....quote:Op zondag 2 januari 2005 11:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
maar met kort haar ziet die er veel en veel ouder uit.
dan is die wel heel oud geworden he,,,quote:Op zondag 2 januari 2005 11:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Misschien is hij ondertussen wel veel en veel ouder geworden....![]()
Ik vind dat hij er nog steeds goed uitzietquote:Op zondag 2 januari 2005 11:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
dan is die wel heel oud geworden he,,,
dat vraag ik mij ook af, waar wup is...quote:
Morgen begint de kleuterschool weer, dus dan komt ze vast en zeker boven water.quote:
Rot Filmquote:Op zondag 2 januari 2005 19:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Loenatik de movie is nu bezig op ned 3 met tanja erin...en velen andere sterren
Sorry hoor,maar deze reactie slaat echt nergens op.Wil je een hoog post-aantal bereiken ofzo?quote:
nee, wat dan?quote:Op zondag 2 januari 2005 22:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg, is het inmiddels iemand al opgevallen dat Renée weer wat te doen heeft?
Het wordt dan ook tijd dat hij weer eens wat stennis gaat schoppen. Misschien is het leuk voor 'm om een hersenexperiment op Gyman en Mutske Curie te doen? Hoewel .... Curie begin in steeds meer te mogen. Ze had immers de euvele moed om Gyman een muilpeer te geven.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:19 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik denk dat Victor dit jaar weer ineens terugkeert
Absoluut een leuk en aantrekkelijk mens.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:35 schreef marleenhoofd- het volgende:
en margot, die vond ik altijd leuk!
Gyman had al lang in een jeugdgevangenis moeten zitten, met zijn Ajaxpractijken.quote:trouwens die 'klap' van marjolein aan gyman werd zwaar overdreven.. ze aaide hem meer.. en kom op daar moet een kind van 14 toch tegenkunnen?
Knap staaltje van het fenomeen "desperate men". Ik had die hoer al lang het nakijken gegeven. Men kan Shirina een dof persoon vinden, maar zij is tenminste eerlijk en lief.quote:trouwens ik vind dat hugo en romeo, kyra gewoon moeten dumpen ze laten zich gebruiken waar ze zelf bij staan man!
Dat met die spin begrijp ik wel. Wat lekker kriebelt moet Shirientje niets van hebben.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:49 schreef marleenhoofd- het volgende:
nja, shirina stelde zich dan weer aan met die spin enz.. en ik vind renee een veel te softe moeder, die veel te veel geloofd in haar zoon.. ik vond de vorige tara trouwens leuker, die had meer bitch-uitstraling
Vanwege de eerwraak schiet Ilyas een kogel door haar kop. Weg Taralala! Op naar een onderonsje met papa van Walsum.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:59 schreef marleenhoofd- het volgende:
maar kijk in de praktijk duurt het vaak nog wel ene paar jaar voordat je aan MS doodgaat.. en de meeste mensen blijven geen paar jaar in de serie, dus dan zitten we er nog lang mee opgescheept..
Vanwege de groeihormonen die hij kreeg toegediend is zijn lichaam gegroeid, maar zijn brein is achtergebleven. Vandaar de fascinatie voor Ajax en de gevolgen er van.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
ikhad trouwens het idee dat gyman vorig jaar nog ene mannetje van een jaar of 8 was, ligt dat ana mij of is hij razend snel opgegroeid?
Ze hadden haar onder de kloten moeten schoppen!quote:Op maandag 3 januari 2005 01:05 schreef marleenhoofd- het volgende:
kyra gaat niet kiezen denk ik.. ik denk dat dat fout loopt en dat ze uiteindelijk alletwee dumpt, terwijl zij haar hadden moeten dumpen
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
ikhad trouwens het idee dat gyman vorig jaar nog ene mannetje van een jaar of 8 was, ligt dat ana mij of is hij razend snel opgegroeid?
Wat kom jij lekker uit je woorden, zeg!quote:Op maandag 3 januari 2005 01:10 schreef marleenhoofd- het volgende:
Geeft niet. Er zijn wel meer mensen dyslectisch.quote:Op maandag 3 januari 2005 01:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
achjah je weet wat ik bedoel..
Het klopt sowieso niet, want in acht jaren hebben we 'm zien opgroeien van pasgeboren baby tot de veertienjarige schoremzak die hij nu is. Gyman moet a.s.a.p. naar de Glenn Mills school.quote:2 jaar geleden was hij nog een kleuter??? en nu is hij 14 klopt toch niet?
Dat heet in vaktermen 'SORAS' (=Soap Opera Rapid Aging Syndrome).quote:Op maandag 3 januari 2005 01:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
achjah je weet wat ik bedoel.. 2 jaar geleden was hij nog een kleuter??? en nu is hij 14 klopt toch niet?
Of was Gyman al langer een klootzak en hebben ze 'm op de rekbank gelegd?quote:Op maandag 3 januari 2005 01:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat heet in vaktermen 'SORAS' (=Soap Opera Rapid Aging Syndrome).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |