haha ik wilde er al bijna serieus op ingaan, las er gewoon overheen!!! maar hij's leuk!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:10 schreef pberends het volgende:
Op welke afdeling ligt Niels eigenlijk? Intensive Claire?
Ik had hetzelfde....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ik wilde er al bijna serieus op ingaan, las er gewoon overheen!!! maar hij's leuk!!
Gewoon posticons lezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ik wilde er al bijna serieus op ingaan, las er gewoon overheen!!! maar hij's leuk!!
Dat hele One-world zegt me niks, ik heb nogal wat gaten in mijn geheugen.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet 't niet meer zo precies... dacht ook dat ze iets met OneWorld te maken had,
maar ergens zie ik ook nog 'n linkje met dat adoptiegebeuren van Frank en Julia ('t Sibu-lijntje)
ach 't is acht jaar geleden, mogen we ook wat vergeten!?
Voor de verhaallijnen zie ik liever het oude Onderweg Naar Morgen. Voor de lekkere wijven zie ik liever het nieuwe ONM, hoewel Gina, Lotus, Margot en Babette mogen terugkomen. Joyce was altijd al leuk, cynisch, lekker sarcastisch en ze zag er tot voor een tijd geleden heel erg leuk uit. Jammer dat de grimeurs en de kappers haar tot een oude vrouw maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:59 schreef Orginial het volgende:
Eeen vraagje voor WIV: Ben jij nou een grotere fan van het oude Onderweg naar morgen of van het huidige ONM?![]()
Geef mij maar Chris Zegers terugquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Voor de verhaallijnen zie ik liever het oude Onderweg Naar Morgen. Voor de lekkere wijven zie ik liever het nieuwe ONM, hoewel Gina, Lotus, Margot en Babette mogen terugkomen. Joyce was altijd al leuk, cynisch, lekker sarcastisch en ze zag er tot voor een tijd geleden heel erg leuk uit. Jammer dat de grimeurs en de kappers haar tot een oude vrouw maken.
Hoi Lemijntje! Ook weer eens hier?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:43 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben voor Hugo. Romeo is een vieze gluiperd
Geweldig die Gymanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahaha! Heeft die drieste lul Renée's geld gejat?
great minds think the same...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom vraagt Yvonne Hulst (Sabine Koning) naar Bettina Wertheimer? Van wie is het kind in de wandelwagen? (Serge?)
Dan kun je beter ma Tokkie nemen. Die heeft een nog vettere pens!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:57 schreef pberends het volgende:
Al zou ik een moord doen voor zo'n moeder als Renee
Yvonne was cipier in de bak en daar heeft ze met Serge gerampetampt. Nou komt ze bij tante Betje aankloppen voor poen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Waarom vraagt Yvonne Hulst (Sabine Koning) naar Bettina Wertheimer? Van wie is het kind in de wandelwagen? (Serge?)
Wie zou Serge gepakt hebben??? Ik hoop echt dat het kind van serge isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:02 schreef babette21 het volgende:
Op zeker dat dat kind waar die Sabine Koning mee rondliep 't kind van Serge is!!!!!
De monoloog van Marnix was echt te slaapverwekkend voor worden...
rest van de uitzending trouwens ook, op Nielsje na uiteraard....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |