en dan nog ben je te dom om de vuurwerktijden te negeren en door te knallen?quote:Op zondag 2 januari 2005 11:02 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ach ik ben nu al hoger opgeleid dan jouw en dan ben ik nog geeneens klaar. Maargoed beetje offtopic niet?
Met 14 ben je oud genoeg om naar HALT gestuurd te worden. Juist echt iets voor pubers.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:23 schreef Kill_em_all het volgende:
OMG @ alle mensen die het zo goed vinden, zeker zelf geen broertjes of kinderen? als je die had zou je zelf ook wel snappen dat het helemaal nergens over gaat. Dat ze er wat van zeggen heb ik geen problemen mee, maar de straf wel. Het zijn nog kinderen FFS! als ik of iemmand van mijn leeftijd naar halt zou moeten zou ik dat best begrijpen (niet dat het ook maar enig nut heeft maargoed) maar een stel kinderen van tussen de 8 en 14 niet.
Sommige hier kunnen volgens mij niet echt onderscheid maken tussen kinderen en (jong) volwassenen.
Ai, en dan nog "meer ... als jij" opschrijven. En dat moet kinderen goed Nederlands leren ...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben meester geweest, pabo gedaan, dus helaas, heb al meer nagedacht als jij denk ik![]()
Ik mag het hopen.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:02 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ach ik ben nu al hoger opgeleid dan jouw en dan ben ik nog geeneens klaar.
waarom?quote:Op zondag 2 januari 2005 13:12 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen die deze actie steunen van onze geweldige politie mogen ze wat mij betreft afknallen.
Omdat ik schijt op moraalriddertjes. Mensen die wel met hun vingertje wel kunnen wijzen maar als er echt wat aan de hand is even de andere kant opkijken.quote:
politie is geen moraalridderij maar uitvoerders. en waarvoor zijn er regels dan?quote:Op zondag 2 januari 2005 13:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Omdat ik schijt op moraalriddertjes. Mensen die wel met hun vingertje wel kunnen wijzen maar als er echt wat aan de hand is even de andere kant opkijken.
Je hebt groot gelijk. Mensen die altijd zeiken dat de politie niets doet en als de politie dan iets doet zeiken dat het niet goed is zijn zoveel beterquote:Op zondag 2 januari 2005 13:15 schreef PLAE@ het volgende:
Omdat ik schijt op moraalriddertjes. Mensen die wel met hun vingertje wel kunnen wijzen maar als er echt wat aan de hand is even de andere kant opkijken.
Om die juist te interpreteren (schrijf ik t zo goed? )quote:Op zondag 2 januari 2005 13:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
politie is geen moraalridderij maar uitvoerders. en waarvoor zijn er regels dan?
Beter opgeleid als jouw was het toch? Als je het fout doet dan toch wel goed fout hè. En als je het goed wilt doen zeg je beter opgeleid dan jij. En wat dat opleidingsniveau van jouw betreft zet ik zeer grote vraagtekens, voorlopig ben je niet in staat om wezenlijke zaken van elkaar te onderscheiden. En trouwens, noem mij maar gerust ouwe lul, vind ik in dit soort discussies een eretitel, daarmee wordt erkend dat ik ver boven degene die de term gebruikt sta.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:02 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ach ik ben nu al hoger opgeleid dan jouw en dan ben ik nog geeneens klaar. Maargoed beetje offtopic niet?
en wie heeft dat quotum verzonnen?quote:Op zondag 2 januari 2005 13:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Om die juist te interpreteren (schrijf ik t zo goed? )
Maarja die jongens moeten hun quotum toch ook halen dit jaar![]()
Zijn ze lekker op tijd deze keer.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:21 schreef PLAE@ het volgende:
Maarja die jongens moeten hun quotum toch ook halen dit jaar![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:23 schreef speedfreak1 het volgende:
En wat dat opleidingsniveau van jouw betreft zet ik zeer grote vraagtekens
quote:
heb ik in tilburg meegemaakt...quote:Op zondag 2 januari 2005 13:32 schreef PLAE@ het volgende:
Je zal mij heus niet alleen horen zeiken over de politie. Alleen bij dit soort dingen mogen ze wel eens een oogje toeknijpen (een waarschuwing + in beslagname ofzo lijkt me voldoende) laat ze dan echte dingen gaan aanpakken (zoals je pa dus doet).
Als je dit hoort en je gaat vanavond uit waar je een flinke vechtpartij ziet waarbij de politie op 20 meter afstand staat toe te kijken breekt toch je klomp?!![]()
quote:achter het reuzenrad was een knokpartij dus wij rennen op twee agenten af, die toevallig 50 meter verderop een wildplasser bekeuren... en ze zeiden zelfs: nou we zullen wel zien. in plaats van er naar toe te gaan en ff flink wat lef te tonen, gingen ze verder met iemand bekeuren die met een flesje bier over straat liep... ze deden niks
uiteindelijk is die knoppartij wel overgegaan, maar toch, een aantal dingen waren vernield in de omgeving en er waren gewonden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |