Was het maar waar!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:21 schreef Beaker het volgende:
Ik dacht ff snel te lezen "wanneer word Brighteyes eindelijk een moeder"
Oeps.....sorry BE![]()
Ehm... even toelichten voor het geval ze dit idd gaan lezen... Ze is 18 maanden ouder dan ik, maar een kop kleiner, vandaar mijn 'liefkozende' zusje...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:53 schreef ThunderChild het volgende:
Brighteyes's kleine zusje
quote:(zal zeker in de familie zitten, zou een hoop verklaren).
en tis een meisje trouwensquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:58 schreef Martineke het volgende:
4 januari om 15.31
*beebje komt pas na mijn beebje natuurlijk*
Verkapte "Ik dek mezelf alvast maar in" post natuurlijk . . .quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... even toelichten voor het geval ze dit idd gaan lezen... Ze is 18 maanden ouder dan ik, maar een kop kleiner, vandaar mijn 'liefkozende' zusje...![]()
6 Januari, half zeven s'avonds . . .quote:
niet dus... nou dan ga ik voor vrijdag om 14.30... en nog steeds een knulquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:44 schreef Jelief het volgende:
3 januari om 14.30 uur en een jongen (of was dat al bekend weet het ff niet meer)
Ja precies.. tis vast een jongen [14.gif]quote:Op maandag 3 januari 2005 16:53 schreef Jelief het volgende:
niet dus... nou dan ga ik voor vrijdag om 14.30... en nog steeds een knul![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Net weer even buikcheck gedaan... zit er nog steeds.![]()
En ik maakte maar een geintje!quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:56 schreef Beaker het volgende:sorry ben niet boos hoor
dacht alleen dat je tante was geworden ondertussen
Bix zou er eigenlijk niet naar hoeven vragen, je weet dat je een meldingsplicht hebt !!quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... maar... Bixis vroeg ernaar...![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:54 schreef Githa het volgende:jemig brighteyes wat duurt dat lang ..... word je trouwens voor de eerste keer tante ?
hihi, ken het gevoel BEquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had bijna een 2e gekocht voor mezelf!Om mee te kroelen!
Ze hadden er nog eentje liggen en ik ben dus echt bijna in staat om straks in mijn pauze hem toch te gaan halen! Hij is sowieso heel lief en afgezien van mijn zus heb ik dus nog 2 zwangere vriendinnen. Hmmmm...quote:
gewoon gaan halen en als iemand vraagt waarom gewoon zeggen dat dat is voor als je nichtje/neefje straks op bezoek komtquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze hadden er nog eentje liggen en ik ben dus echt bijna in staat om straks in mijn pauze hem toch te gaan halen! Hij is sowieso heel lief en afgezien van mijn zus heb ik dus nog 2 zwangere vriendinnen. Hmmmm...
Goed plan!quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:18 schreef Githa het volgende:
[..]
gewoon gaan halen en als iemand vraagt waarom gewoon zeggen dat dat is voor als je nichtje/neefje straks op bezoek komt![]()
Dat kroelen achter de pc zal wel weer gaan opvallen ben ik bangquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goed plan!
En dan kan ik gewoon een beetje zitten kroelen achter de PC
ik ga weer voor een maandag.... weer om 14.30 en weer een knulquote:Op maandag 3 januari 2005 16:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
niet dus... nou dan ga ik voor vrijdag om 14.30... en nog steeds een knul![]()
quote:
Hijs geweldig!quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Githa!
[afbeelding]
Issie niet lief?
Zachter dan het zachtste dat je je kan bedenken...
Hoe veel dagen is je zus nu eigenlijk over de datum BE?quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Zusje belde net...
Alles was goed bij de gyneacoloog, inwendig even gechecked. Ze zit nog potdicht, dus ze gaan ook niks doen. Het enige dat ze zouden kunnen doen is gellen, maar dat kunnen ze niet terugdraaien mocht ze daar verkeerd op reageren (een inleidingsinfuus kan je bijv wel terugdraaien of uitzetten) dus voorlopig nog geen actie. Elke dag terug voor CTG en om de dag een echo.
Ze hebben voor zondag geen afspraak gemaakt 'want dan was ze vast al bevallen'. Ja, zei ze, dat zeggen jullie elke keer!
Afwachten dus...
Oh, en Githa... ik heb 'em gehaald hoor!
*kroelt verder
In een kaarten en cadeau winkel in Babylon in Den Haag, mijn oog viel er bij toeval op.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:21 schreef Githa het volgende:
waar heb je die gehaald ?
13.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:24 schreef Loena-tik- het volgende:
Hoe veel dagen is je zus nu eigenlijk over de datum BE?
maar al dat vet moet er ook uitquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe, overtijd lopen is niet leuk
Maar het kindje kan wel lekker vet kweken nu![]()
Ja maar al het vet van zijn bol is dan helaas al opgenomen door de huid en dat bevalt heel stroef hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:41 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe, overtijd lopen is niet leuk
Maar het kindje kan wel lekker vet kweken nu![]()
Auw...quote:Op donderdag 6 januari 2005 23:41 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja maar al het vet van zijn bol is dan helaas al opgenomen door de huid en dat bevalt heel stroef hoor![]()
![]()
Dan is er nog altijd wel wat vruchtwater als redmiddeltjequote:Op donderdag 6 januari 2005 23:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja maar al het vet van zijn bol is dan helaas al opgenomen door de huid en dat bevalt heel stroef hoor![]()
![]()
Zie je toch, jouw ontmoedigen . . .quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn diepgewortelde kinderwens! Wat doen jullie!
Nou durf ik nooit meer!![]()
Nee, gisteren zat alles nog potdicht, niet verstreken, dus ze kunnen nog niet gaan inleiden. De enige optie zou gel zijn, maar zoals de gyn zei, dat is zulke bocht dat ze dat niet te snel gebruiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:03 schreef Rewimo het volgende:
Gaan ze nou eigenlijk inleiden vandaag?
Ehm ja, ik geloof het wel ja... verlangen om eigen sokken weer aan te kunnen doen en zo. Ze niet zo lang, dus met die korte pootjes kan ze er gewoon echt niet bij!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:05 schreef Rewimo het volgende:
Pfff, je zus moet het onderhand wel flink zat zijn denk ik
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Githa!
[afbeelding]
Issie niet lief?
Zachter dan het zachtste dat je je kan bedenken...
Update: zondag 9 januari 18:30quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:53 schreef ThunderChild het volgende:
Mijn wannabe-voorspellende grote teen loopt te verkondigen dat Brighteyes's ladykiller om 6 januari het levenslicht zal zien om 18.30 . . .
Betrapt !!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
*nagelbijt...
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:11 schreef stinkie het volgende:
En zo ging 13.46 voorbij en 14.46 en nog steeds geen babietje... Ik durf ook niet meer te bellen, daar zal ze wel gek van worden...
Dus dan is het een jongetje!quote:Op zondag 9 januari 2005 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb haar vandaag niet gesproken, ging er maar even vanuit dat ze gek zou worden van al dat gebel.
Heb wel mijn moeder gesproken om een uur of half 6, en die hadden wel gebeld, wilden even langs en 'het kwam even niet uit'... Mijn vader had haar man aan de telefoon en hij had gezegd dat ze al de hele dag op bed lag. Dus ik denk stiekem dat ze mss al wel met gel begonnen zijn vanmorgen, maar goed, in weze heb ik geen flauw idee.
Ik hoop echt heel erg dat ik vannacht mijn bed uitgebeld word, want ik vind het inmiddels écht te lang gaan duren.
quote:Op zondag 9 januari 2005 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb haar vandaag niet gesproken, ging er maar even vanuit dat ze gek zou worden van al dat gebel.
Heb wel mijn moeder gesproken om een uur of half 6, en die hadden wel gebeld, wilden even langs en 'het kwam even niet uit'... Mijn vader had haar man aan de telefoon en hij had gezegd dat ze al de hele dag op bed lag. Dus ik denk stiekem dat ze mss al wel met gel begonnen zijn vanmorgen, maar goed, in weze heb ik geen flauw idee.
Ik hoop echt heel erg dat ik vannacht mijn bed uitgebeld word, want ik vind het inmiddels écht te lang gaan duren.![]()
Gefeliciteerd ook voor de oudersquote:Op maandag 10 januari 2005 05:52 schreef Brighteyes het volgende:
Van een meisje! Kyra Demi!
Ik mag om half 7 kijken.
Ze is vannacht om kwart over 3 geboren. Alles is goed gegaan, alleen wilde de placenta niet helemaal los komen dus het duurde wat langer allemaal.
Meeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!! Ik wist het! Een meid!![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 januari 2005 05:52 schreef Brighteyes het volgende:
Van een meisje! Kyra Demi!
Ik mag om half 7 kijken.
Ze is vannacht om kwart over 3 geboren. Alles is goed gegaan, alleen wilde de placenta niet helemaal los komen dus het duurde wat langer allemaal.
Meeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!! Ik wist het! Een meid!![]()
![]()
Jij spamt gewoon een paar foto's en wel om 7.00 uurquote:Op maandag 10 januari 2005 06:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik hoop dat ik een foto'tje mag spammen hier, dan komt die er zeker!![]()
Uit zichzelf begonnen...quote:Op maandag 10 januari 2005 06:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ingeleid of toch nog uit zichzelf begonnen ??
Een Meisje? Dat wist ik welquote:Op maandag 10 januari 2005 10:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gefeliciteerd BE!!
quote:Op maandag 10 januari 2005 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ze was net wakker toen ik binnen kwam:
[afbeelding]
Wat een poppetje he!
[afbeelding]
Wat schuift het ??quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
TC!!!!!!!!!
Mag ik je iets vragen? Jij kan toch stukjes knippen en plakken uit de radio uitzendingen?
Vrijwel aan het begin van deel 3 ( http://stream1.actionstream.nl:8000/content/fok-050110_3.mp3 ) word genoemd dat ik tante geworden ben inclusief Kyra's naam. Zou je dat voor mij kunnen knippen? Lijkt me zo leuk om dat aan mijn zus en haar man te sturen.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Een hele dikke kus!
En nog een!
Thanks!![]()
Net zo schattig als d'r tante !quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bolle toet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |