Was het maar waar!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:21 schreef Beaker het volgende:
Ik dacht ff snel te lezen "wanneer word Brighteyes eindelijk een moeder"
Oeps.....sorry BE![]()
Ehm... even toelichten voor het geval ze dit idd gaan lezen... Ze is 18 maanden ouder dan ik, maar een kop kleiner, vandaar mijn 'liefkozende' zusje...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:53 schreef ThunderChild het volgende:
Brighteyes's kleine zusje
quote:(zal zeker in de familie zitten, zou een hoop verklaren).
en tis een meisje trouwensquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:58 schreef Martineke het volgende:
4 januari om 15.31
*beebje komt pas na mijn beebje natuurlijk*
Verkapte "Ik dek mezelf alvast maar in" post natuurlijk . . .quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... even toelichten voor het geval ze dit idd gaan lezen... Ze is 18 maanden ouder dan ik, maar een kop kleiner, vandaar mijn 'liefkozende' zusje...![]()
6 Januari, half zeven s'avonds . . .quote:
niet dus... nou dan ga ik voor vrijdag om 14.30... en nog steeds een knulquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:44 schreef Jelief het volgende:
3 januari om 14.30 uur en een jongen (of was dat al bekend weet het ff niet meer)
Ja precies.. tis vast een jongen [14.gif]quote:Op maandag 3 januari 2005 16:53 schreef Jelief het volgende:
niet dus... nou dan ga ik voor vrijdag om 14.30... en nog steeds een knul![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Net weer even buikcheck gedaan... zit er nog steeds.![]()
En ik maakte maar een geintje!quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:56 schreef Beaker het volgende:sorry ben niet boos hoor
dacht alleen dat je tante was geworden ondertussen
Bix zou er eigenlijk niet naar hoeven vragen, je weet dat je een meldingsplicht hebt !!quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... maar... Bixis vroeg ernaar...![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:54 schreef Githa het volgende:jemig brighteyes wat duurt dat lang ..... word je trouwens voor de eerste keer tante ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |