Betrapt !!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
*nagelbijt...
quote:Op zondag 9 januari 2005 15:11 schreef stinkie het volgende:
En zo ging 13.46 voorbij en 14.46 en nog steeds geen babietje... Ik durf ook niet meer te bellen, daar zal ze wel gek van worden...
Dus dan is het een jongetje!quote:Op zondag 9 januari 2005 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb haar vandaag niet gesproken, ging er maar even vanuit dat ze gek zou worden van al dat gebel.
Heb wel mijn moeder gesproken om een uur of half 6, en die hadden wel gebeld, wilden even langs en 'het kwam even niet uit'... Mijn vader had haar man aan de telefoon en hij had gezegd dat ze al de hele dag op bed lag. Dus ik denk stiekem dat ze mss al wel met gel begonnen zijn vanmorgen, maar goed, in weze heb ik geen flauw idee.
Ik hoop echt heel erg dat ik vannacht mijn bed uitgebeld word, want ik vind het inmiddels écht te lang gaan duren.
quote:Op zondag 9 januari 2005 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb haar vandaag niet gesproken, ging er maar even vanuit dat ze gek zou worden van al dat gebel.
Heb wel mijn moeder gesproken om een uur of half 6, en die hadden wel gebeld, wilden even langs en 'het kwam even niet uit'... Mijn vader had haar man aan de telefoon en hij had gezegd dat ze al de hele dag op bed lag. Dus ik denk stiekem dat ze mss al wel met gel begonnen zijn vanmorgen, maar goed, in weze heb ik geen flauw idee.
Ik hoop echt heel erg dat ik vannacht mijn bed uitgebeld word, want ik vind het inmiddels écht te lang gaan duren.![]()
Gefeliciteerd ook voor de oudersquote:Op maandag 10 januari 2005 05:52 schreef Brighteyes het volgende:
Van een meisje! Kyra Demi!
Ik mag om half 7 kijken.
Ze is vannacht om kwart over 3 geboren. Alles is goed gegaan, alleen wilde de placenta niet helemaal los komen dus het duurde wat langer allemaal.
Meeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!! Ik wist het! Een meid!![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 januari 2005 05:52 schreef Brighteyes het volgende:
Van een meisje! Kyra Demi!
Ik mag om half 7 kijken.
Ze is vannacht om kwart over 3 geboren. Alles is goed gegaan, alleen wilde de placenta niet helemaal los komen dus het duurde wat langer allemaal.
Meeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!! Ik wist het! Een meid!![]()
![]()
Jij spamt gewoon een paar foto's en wel om 7.00 uurquote:Op maandag 10 januari 2005 06:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik hoop dat ik een foto'tje mag spammen hier, dan komt die er zeker!![]()
Uit zichzelf begonnen...quote:Op maandag 10 januari 2005 06:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ingeleid of toch nog uit zichzelf begonnen ??
Een Meisje? Dat wist ik welquote:Op maandag 10 januari 2005 10:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gefeliciteerd BE!!
quote:Op maandag 10 januari 2005 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ze was net wakker toen ik binnen kwam:
[afbeelding]
Wat een poppetje he!
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |