weet je, ik keur deze goed, want dat dacht ikzelf altijd ook, totdat ik net op imdb.com iemand anders zag staan....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 12:31 schreef haagse_elfje het volgende:
ik dacht dat het Debra Winger was.... of in iedere geval een vrouw was het
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Captain James T. Kirk?
Bestaat die?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:01 schreef Patch het volgende:
Die vraag hoort meer thuis in Fok TV-Serie Trivia thuis...
ik wist niet eens dat die bestondquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:01 schreef Patch het volgende:
Die vraag hoort meer thuis in Fok TV-Serie Trivia thuis...
quote:
Ben meer van series als Oz, Sopranos en 24.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:05 schreef Patch het volgende:
[..]
maar er is wel eens ooit nagedacht over zo'n topic.
Alleen dan beperkt tot een tiental sitcoms dacht ik...
Het zou dan logischer zijn als de betrekkende tv-series al afgelopen zijn...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben meer van series als Oz, Sopranos en 24.
Zodat je niet krijgt dat iemand vragen gaat stellen over een gedownloade aflevering die hier pas over 2 jaar wordt uitgezonden?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Het zou dan logischer zijn als de betrekkende tv-series al afgelopen zijn...
zoals Married With Children, Seinfeld, Frasier, Cheers, Roseanne, The Cosby Show et cetera
ik denk het wel ik heb mijn vraag zoals je ziet al verandert veel plezier met radenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zodat je niet krijgt dat iemand vragen gaat stellen over een gedownloade aflevering die hier pas over 2 jaar wordt uitgezonden?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zodat je niet krijgt dat iemand vragen gaat stellen over een gedownloade aflevering die hier pas over 2 jaar wordt uitgezonden?
Das toch die film waar gedonder rond was in Amerika?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:09 schreef haagse_elfje het volgende:
weet je ik doe wel een andere vraag want deze is inderdaad een beetje een tv vraag dus bij deze edit ik de bovenste vraag
welke twee actrices speelde de hoofdrol in When Night is Falling
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:12 schreef Chielus het volgende:
Allereerst de beste wensen allemaal.
Maar het atwoord moet ik je schuldig blijven, het is toch die canadeese film over zo'n vrouw die niet weet of ze nu lesbisch of hetro is. Ik hebhem volgens mij wel gezien maar ken de acteurs echt totaal niet.
ik reken hem goed de voornaam is Rachelquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:25 schreef dolle_hond het volgende:
...... crawford
Hoewel ik de film 2 maal gezien heb moet ik het antwoord schuldig blijven....quote:Op zondag 2 januari 2005 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
ow
hoe heet de hond van troelstra in Nynke?
en ik heb gisteren weer heel weinig er van gezien, maar juist wel die scene, aan t beginquote:Op zondag 2 januari 2005 09:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoewel ik de film 2 maal gezien heb moet ik het antwoord schuldig blijven....
Mag ik de dvd even opzetten?quote:Op zondag 2 januari 2005 09:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en ik heb gisteren weer heel weinig er van gezien, maar juist wel die scene, aan t begin
dolle_hond + 1quote:Op zondag 2 januari 2005 11:06 schreef dolle_hond het volgende:
hij bood 200 dollar toen ik wegzapte
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:21 schreef Jeroenus het volgende:
Gister nog een stukje zitten kijken.
Kathie Bates
NA die tip van wel, goie film trouwens, was alweer een hele tijd geleden dat ik die film had gezien maar hij blijft iets beklemmends hebben.quote:Op zondag 2 januari 2005 14:44 schreef Patch het volgende:
damn te laat.... en ze vroegen er maar 5....
Kathy Bates-vraag was een weggevertje overigens
Ik was meer van mening, puur op de afbeelding afgaande, dat het een weggevertje was, voor de tips...quote:Op zondag 2 januari 2005 14:48 schreef Chielus het volgende:
[..]
NA die tip van wel, goie film trouwens, was alweer een hele tijd geleden dat ik die film had gezien maar hij blijft iets beklemmends hebben.
Chielus +1quote:Op zondag 2 januari 2005 14:43 schreef Chielus het volgende:
Misery
The Godfather
Eraser
Honeymoon in Vegas
Dogville
Netjesquote:Op zondag 2 januari 2005 15:06 schreef Patch het volgende:
Michael Douglas
ja.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:09 schreef Chielus het volgende:
[..]
Netjes![]()
Patch + 1
(weet je ook welke films?)
Oke........quote:Op zondag 2 januari 2005 15:33 schreef Patch het volgende:
It had ik inderdaad niet goedgekeurd.
Vanavond is Tim ook te zien in "Congo" als een leugenaar met 1 van de beste filmnamen in de historie.
Chielus + 1
Uw beurt
Stel maar een nieuwe vraag alvast...quote:Op zondag 2 januari 2005 16:50 schreef TFM het volgende:
Kevin Pollak???
http://www.imdb.com/title/tt0071230quote:Op zondag 2 januari 2005 21:27 schreef victorinox het volgende:
Blazing Saddles
Dat is goed.quote:
Goed hoorquote:Op zondag 2 januari 2005 22:02 schreef victorinox het volgende:
Isaac Asimov?
Nope...quote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was die net op tv?
Nope...quote:Op zondag 2 januari 2005 23:00 schreef Jeroenus het volgende:
Blade?
Nope...quote:Op maandag 3 januari 2005 00:36 schreef TFM het volgende:
Underworld?
Nope...quote:Op maandag 3 januari 2005 01:55 schreef ranja het volgende:
X-men?
Nope...quote:Op maandag 3 januari 2005 05:41 schreef kinky_queen het volgende:
A NIGHTMARE ON ELMSTREET
quote:
Geen Douglas...quote:Op maandag 3 januari 2005 10:37 schreef BobRooney het volgende:
Michael Douglas
Geen Philip S. Hoffman...quote:
Ik durf een beetje te gokken dat iedereen deze film gezien heeft...quote:Op maandag 3 januari 2005 10:43 schreef BobRooney het volgende:
er zit geen oe in zijn naam...denk ik...moeilijk hoor
X-Men 2 danquote:Op maandag 3 januari 2005 05:11 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nope...
Ik ben pas vanavond weer on-line
laat t gokken maar aan ons overquote:Op maandag 3 januari 2005 10:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik durf een beetje te gokken dat iedereen deze film gezien heeft...
Ket_Ais + 1quote:
Dan mag jij nu aan de andere kant plaats nemen en de nieuwe vraag stellen...quote:
dit is te magerquote:Op maandag 3 januari 2005 11:12 schreef EricusMaximus het volgende:
Moeder van Jamie Foxx, weet geen naam..
Maar die film heeft zo weinig indruk op me achtergelaten dat ik nog geeneens de naam van het karakter van Jamie weet...quote:Op maandag 3 januari 2005 11:22 schreef dolle_hond het volgende:
ze is iig niet de moeder van jamie foxx, maar ze speelt de moeder van heet character dat JF speelt
kijkquote:Op maandag 3 januari 2005 11:27 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat was Max volgens mij.... En Cruise was Vincent.... En de moeder van Max was
Dit kan ik me herinneren. Dus is het antwoord Max' moederquote:What's your name?
Max
I'm Vincent
quote:Op maandag 3 januari 2005 11:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kijk
de moeder van max is goed genoeg (IDA)
EricusMaximus +1
In dit stukje isquote:Op maandag 3 januari 2005 11:54 schreef EricusMaximus het volgende:
Zo dan?
Jan and Peter become "," mysterious perpetrators who non-violently warn the local
rich their "days of plenty are numbered."
Duits is niet mijn goeiste taal....quote:Op maandag 3 januari 2005 12:06 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
In dit stukje isde filmtitel, maar als je "the days of plenty are numbered" naar het Duits vertaalt heb je ook een filmtitel.
die dikke jahren sind vorbeiquote:Op maandag 3 januari 2005 12:13 schreef EricusMaximus het volgende:
En als ik vraag om ' de vette jaren zijn voorbij' te vertalen?
Lukt het dan?
Reken ik goedquote:Op maandag 3 januari 2005 12:14 schreef Ket_Ais het volgende:
Die Fetten Jahren sind Vorbei?
dwerguilquote:Op maandag 3 januari 2005 13:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, gevleugeld.
Ket_Ais +1quote:Op maandag 3 januari 2005 13:09 schreef Ket_Ais het volgende:
Papegaai
Hoe doe je dat toch steedsquote:Op maandag 3 januari 2005 16:00 schreef Patch het volgende:
Midnight in the Garden of Good and Evil
Dat is goed.quote:
een naam als Gigolo Joe vergeet je nooit... Ik zeg heel eerlijk dat ik ze niet allemaal wist hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch steeds
Craig Schwartz - John Cusack, in "Being John Malkovich"
Rufus Buckley - Kevin Spacey, in "A Time To Kill"
Marva Munson - Irma P. Hall, in "The Ladykillers"
Gigolo Joe - Jude Law, in "A.I."
Patch + 1
Ik heb er een studie voor gedaan, en gewoon goed opgelet altijd en veel vooruitwerken...quote:Op maandag 3 januari 2005 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Patch is een wandelende filmencyclopedie.
Oh dus je bent wel een mens!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:20 schreef Patch het volgende:
[..]
een naam als Gigolo Joe vergeet je nooit... Ik zeg heel eerlijk dat ik ze niet allemaal wist hoor.
Ik wist er maar 2.
Die heb ik maar 2 verschillende en die liggen al jarenlang onder het stof...quote:Op maandag 3 januari 2005 16:14 schreef Dopekoe het volgende:
Hij heeft vast alle versies van MicroSoft Cinemania
I'm not human, but I play one on tv...quote:Op maandag 3 januari 2005 16:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Oh dus je bent wel een mens!
Ik werd al ongerust
Ik heb alleen de versie van 1996quote:Op maandag 3 januari 2005 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Die heb ik maar 2 verschillende en die liggen al jarenlang onder het stof...
Noem 6 films met Kirsten Dunst. Geen sequels aub.
mr_anonimous + 1quote:Op maandag 3 januari 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Bring it on
Virgin suicides
Spiderman
Small Soldiers
Wimbledon
Interview with a vampire
"Passion of the Christ" ?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
hint:
Hij demonstreert zijn timmermanskwaliteiten.
Victorinox +1quote:Op maandag 3 januari 2005 16:45 schreef victorinox het volgende:
Die film met dat Amish jochie.
Witness
Car 54, where are you ?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:55 schreef victorinox het volgende:
Politie bij een donutzaak.
In welke film?
[afbeelding]
Nu ik er zo naar kijk, lijkt ie er wel iets op. Maar het is niet goed.quote:
Tekenfilm.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:02 schreef Dopekoe het volgende:
Is het een live action film of een tekenfilm ?
The pink panther misschien ?
volgens mij ook.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Power Puff girls the movie?
Dat is goed.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Power Puff girls the movie?
Ik vind het een erg leuke film.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:09 schreef Patch het volgende:
[..]
volgens mij ook.
boutfilm overigens...
Niemand wilde de dvd van me kopen bij "Vraag en Aanbod"...quote:
Yep. In het zelfde jaar speelde hij in No Mercy maar die kwam iets later uit.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:18 schreef Patch het volgende:
Pure gok, Jumping Jack Flash?
Voor het grote publiek nog steeds zo bekend ja, later wordt het waarschijnlijjk:quote:Op maandag 3 januari 2005 17:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Deuce Bigalow: European Gigolo?
heb je'm nog?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Niemand wilde de dvd van me kopen bij "Vraag en Aanbod"...
Ikkequote:Op maandag 3 januari 2005 18:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heb jij een schoonheidsprijs gewonnen, of iemand anders
yepquote:
Sorry for the delay!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:16 schreef Patch het volgende:
Verkleed als kerstman, in schoorsteen geklommen, uitgegleden, nek gebroken
Stand by mequote:Op maandag 3 januari 2005 19:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mr. Holland's Opus
Stakeout
Another Stakeout
Close Encounter of the Third Kind
Jaws
En ik maar denken dat het een of andere Egyptische naam was...quote:Op maandag 3 januari 2005 19:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
\
Ik kwam er trouwens vanmiddag pas achter dat Ket_Ais = Cat eyes![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 19:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik kwam er trouwens vanmiddag pas achter dat Ket_Ais = Cat eyes![]()
Ach, 'k zie het niet echt als genaaid worden hoor, mijn kennis schiet blijkbaar gewoon tekort, en als iemand anders dan profiteert van de antwoorden die ik wel wist, heb ik daar alle vrede meequote:Op maandag 3 januari 2005 19:33 schreef Ket_Ais het volgende:
De vraag is dus logischerwijs wie dit is.
En dank je Intre. En het is wel lullig, maar that's the game. Ik ben ook weleens genaaid.
pfff, trage fok!
Het is The Forgottenquote:Op maandag 3 januari 2005 20:00 schreef barney74 het volgende:
ik weet dat ik de vraag eigenlijk niet hier mag stellen, maar ik ben echt erg dringend op zoek naar de titel van een film. Het is een thriller uit 2004 en in de hoofdrol speelt een vrouw die ervan overtuigd is dat ze een kind heeft...maar opeens staat dat kind niet meer op de foto....en ze gaat naar een psych....help mij aub (en excuses dat ik deze vraag hier stel, maar is echt best dringend)
Merciquote:Op maandag 3 januari 2005 20:54 schreef Ket_Ais het volgende:
Vooruit dan, het lijkt er bij nader inzien toch op alsof je RD echt als antwoord geeft.
Dus geef ik jou het punt als er verder geen bezwaren zijn. (sorry d_h)
InTrePidIvity +1
quote:Op maandag 3 januari 2005 21:14 schreef DarknessThere het volgende:
The Matrix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |