Hoe doe je dat toch steedsquote:Op maandag 3 januari 2005 16:00 schreef Patch het volgende:
Midnight in the Garden of Good and Evil
Dat is goed.quote:
een naam als Gigolo Joe vergeet je nooit... Ik zeg heel eerlijk dat ik ze niet allemaal wist hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoe doe je dat toch steeds
Craig Schwartz - John Cusack, in "Being John Malkovich"
Rufus Buckley - Kevin Spacey, in "A Time To Kill"
Marva Munson - Irma P. Hall, in "The Ladykillers"
Gigolo Joe - Jude Law, in "A.I."
Patch + 1
Ik heb er een studie voor gedaan, en gewoon goed opgelet altijd en veel vooruitwerken...quote:Op maandag 3 januari 2005 16:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Patch is een wandelende filmencyclopedie.
Oh dus je bent wel een mens!quote:Op maandag 3 januari 2005 16:20 schreef Patch het volgende:
[..]
een naam als Gigolo Joe vergeet je nooit... Ik zeg heel eerlijk dat ik ze niet allemaal wist hoor.
Ik wist er maar 2.
Die heb ik maar 2 verschillende en die liggen al jarenlang onder het stof...quote:Op maandag 3 januari 2005 16:14 schreef Dopekoe het volgende:
Hij heeft vast alle versies van MicroSoft Cinemania
I'm not human, but I play one on tv...quote:Op maandag 3 januari 2005 16:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Oh dus je bent wel een mens!
Ik werd al ongerust
Ik heb alleen de versie van 1996quote:Op maandag 3 januari 2005 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Die heb ik maar 2 verschillende en die liggen al jarenlang onder het stof...
Noem 6 films met Kirsten Dunst. Geen sequels aub.
mr_anonimous + 1quote:Op maandag 3 januari 2005 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Bring it on
Virgin suicides
Spiderman
Small Soldiers
Wimbledon
Interview with a vampire
"Passion of the Christ" ?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
hint:
Hij demonstreert zijn timmermanskwaliteiten.
Victorinox +1quote:Op maandag 3 januari 2005 16:45 schreef victorinox het volgende:
Die film met dat Amish jochie.
Witness
Car 54, where are you ?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:55 schreef victorinox het volgende:
Politie bij een donutzaak.
In welke film?
[afbeelding]
Nu ik er zo naar kijk, lijkt ie er wel iets op. Maar het is niet goed.quote:
Tekenfilm.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:02 schreef Dopekoe het volgende:
Is het een live action film of een tekenfilm ?
The pink panther misschien ?
volgens mij ook.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Power Puff girls the movie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |