Geen enkele vrouw in mijn omgeving trapt hier nog inquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Tegen een meid zeggen: "Wedden voor een pilsje dat ik je tieten kan laten bewegen zónder ze aan te raken!"
Als ze je niet gelooft:
Een keer flink aan haar tieten graaien en zeggen: "okay, jij wint, hier is je bier"
Hahahaha, die moet ik onthouden!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bodem uit een colafles snijden (flink stuk), in je broek zetten zodat er een stuk bovenuit steekt en wedden dat je een munt op je voorhoofd kunt leggen (hoofd achterover houden) en dan door je hoofd naar voren te doen die munt in de fles kunt laten vallen.
Dan bij iemand anders wedden of ie dat ook kan. Fles in de broek steken (dop gedeelte naar beneden - DOP ERAF!!) hoofd achterover, een/twee keer laten oefenen en als het dan zover is met een andere fles water in die fles laten lopen, gegarandeerd een zeiknatte broek. Bij voorkeur doen als het slachtoffer behoorlijk gedronken heeft .
* denkt terug aan Kreta
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Tegen een meid zeggen: "Wedden voor een pilsje dat ik je tieten kan laten bewegen zónder ze aan te raken!"
Als ze je niet gelooft:
Een keer flink aan haar tieten graaien en zeggen: "okay, jij wint, hier is je bier"
Al te vaak gedaan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:41 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw in mijn omgeving trapt hier nog in
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:49 schreef Supaplex het volgende:
Grap voor tijdens een feestje.
Nepkots maken van yogurt/koude rijst/rozijnen/siroop.
Iemand uitzoeken die goed kan acteren.
Beker met nepkots in binnenzak van jas.
Overige mensen een lepel meenemen.
Vriens komt met jas aan feestje binnen, alsof hij al veel t eveel gezopen heeft. Gaat een beetje misselijk op de bank zitten, en 'kotst' daarna op tafel.
Afgrijzen alom.
Anderen pakken hun lepel en beginnen te eten...
Mensen vluchten..
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bodem uit een colafles snijden (flink stuk), in je broek zetten zodat er een stuk bovenuit steekt en wedden dat je een munt op je voorhoofd kunt leggen (hoofd achterover houden) en dan door je hoofd naar voren te doen die munt in de fles kunt laten vallen.
Dan bij iemand anders wedden of ie dat ook kan. Fles in de broek steken (dop gedeelte naar beneden - DOP ERAF!!) hoofd achterover, een/twee keer laten oefenen en als het dan zover is met een andere fles water in die fles laten lopen, gegarandeerd een zeiknatte broek. Bij voorkeur doen als het slachtoffer behoorlijk gedronken heeft .
* denkt terug aan Kreta
M-A-S-T-E-R-L-I-J-K!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Als ze je niet gelooft:
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Operc het volgende:
Kijk, als je nou de versie voor kleine kinderen wilt hebben:P : zeggen: ik kan water in je sok doen zonder dat je sokken nat worden... en dan een glas water in 1 sok gooien..
En een om weddenschappen mee te winnen: met iemand wedden dat jij binnen de minuut tussen de 2 en 3 honderd keer kan opdrukken. dan in die ene minuut jezelf 3x opdrukken... weddenschap gewonnen!!!
Matigheid kent geen tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Zie voor meer ideetjes:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Kaarttrucjes doen het idd altijd goed jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:47 schreef -Xerxes- het volgende:
Kaarttruukjes doen het ook altijd goed; die zijn alleen een beetje lastig uit te leggen online
Offline had ik je er wel een paar kunnen leren
Ik ben bang dat ik dát niet eens haalquote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Operc het volgende:
dan in die ene minuut jezelf 3x opdrukken...
Terug Vind Postquote:
Wat de neuk heb je dan aan dat briefje?quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:21 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Benodigheden: 1 glas bier, 2 muntjes van 20 cent en een briefje (doe maar van 50 euro om te patsen)
Je zet het glas bier op het briefje en je probeert om de 2 muntjes aan de linker- en rechterkant op het glas te leggen (geen trillende handjes hebben, want dan flikkert er geheid een muntje in het bier)
Nu moet je vragen om de ander het glas bier leeg te drinken zonder dat hij het glas aanraakt.
Oplossing: Je rolt het briefje op, zodat je het glas van het briefje afduwt. Daarna leg je (voorzichtig) je duim en wijsvinger op de 2 muntjes en glijdt dan de muntjes met je vingers van de rand af tegen de zijkant van het glas...leegdrinken maar!
Je hebt helemaal gelijk.... Je hoort er ook een tijdslimiet aan te hangen (15 min ofzo) en het geld mag je houden. Lukt het niet is het een rondje bier.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat de neuk heb je dan aan dat briefje?
Dan blijft de vrag wat je aan dat briefje hebtquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:35 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.... Je hoort er ook een tijdslimiet aan te hangen (15 min ofzo) en het geld mag je houden. Lukt het niet is het een rondje bier.
Ik heb hem in Turkije geleerd...toen werden er briefjes van 10 miljoen ofzo neergelegd (wat toen 2 gulden was ofzo)
My bad. Doe het dan maar niet met een briefje van 50, maar van 5 of 10![]()
die rol je op en gebruikt het als rietje ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:13 schreef buzzer het volgende:
Dan blijft de vrag wat je aan dat briefje hebt
Die heb ik idd wel eens gedaan bij iemand. Hilarisch!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:13 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Je kent ze wel...Zeggen dat je voor 50 euro 2 eieren op iemands hoofd kapot gooit en dan na de eerste weglopen.
[..]
Haha heerlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
Wij deden altijd het volgende met dronken mensen:
2 mensen met 2 theelepels...eentje gaat nietsvermoedend achter het slachtoffer staan. De andere staat ervoor met het theelepeltje en zegt: Kijk is wat ik kan...
Hij slaat vervolgens in de lucht, en tegelijkertijd geeft die gozer erachter een klap met het theelepeltje op z'n hoofd...
Het slachtoffer (mits goed dronken) begrijpt er geen bal van
prachtig altijd
die van die tieten moet ik ook ff onthouden....
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:42 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Sneaky wat pindakaas of pasta op een velletje wc-papier smeren, zeggen dat je naar de WC gaat. Even zitten en dan met je wc-papier teruglopen en dit vervolgens smakelijk af gaan likken.
Je moet het natuurlijk niet tijdens het kerstdiner bij je nieuwe vriendin ofzo doen, maar kom op het is toch best 'n goeie?quote:
Als je het tijdens het kerstdiner van je nieuwe vriendin doet is het JUIST een goeiequote:Op woensdag 12 januari 2005 13:20 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk niet tijdens het kerstdiner bij je nieuwe vriendin ofzo doen, maar kom op het is toch best 'n goeie?
Leuk als je altijd ruzie met je schoonouders hebt, je vriendin met wc papier + pindakaas naar de wc laten gaan en dan naderhand zelf de pindakaas eraf likken, waar haar ouders bij zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je het tijdens het kerstdiner van je nieuwe vriendin doet is het JUIST een goeie
Die mag je houden als je het onder het glas vandaan krijgt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dan blijft de vrag wat je aan dat briefje hebt
Dat is dus de vraag...hoe krijg je het briefje onder het glas vandaan...De oplossing staat er: het briefje oprollen zodat je met behulp van het briefje het glas van het geld afduwt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:27 schreef BdR het volgende:
[..]
die rol je op en gebruikt het als rietje ofzo?maar hoe krijg je dat briefje onder het glas vandaan, terwijl je het glas niet mag aanraken? (glas staat op het briefje toch?)
ik vind het ook nogal onduidelijk..
Is dat niet altijd een voorwaardequote:Op donderdag 13 januari 2005 18:14 schreef NoXxa het volgende:
Een voorwaarde is geloof ik wel dat je al wat gedronken moet hebben!
quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:18 schreef NoXxa het volgende:
Ow en nog een. Het magisch horloge. Slechte doch grappige versiertruck.
Zorg ervoor dat je geen horloge omhebt. Je stapt op een meid af, en je vraagt of je haar iets mag laten zien. Juist je "Magische Horloge".
Vertel haar dat het de toekomst kan voorspellen. Dan wil zij natuurlijk weten wat het voorspelt.
Je kijkt aandachtig naar je pols en zegt. En zeg vervolgens dat je de dame in kwestie zonder ondergoed ziet.
9 van de 10 keer zal ze zeggen dat het niet klopt. Waarop je stellig beweert dat je horloge weer een uur voorloopt!!
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:37 schreef Kroketter het volgende:
Mooi voor in een restaurant:
Je hebt twee tandenstokers nodig. Je pakt er eentje tussen je duim en wijsvinger. Hierbij houd je de palm van je hand naar boven en de tandenstoker horizontaal.
Je zet de nagel van je middelvinger tegen het stokje, zodat je er wat kracht op kan uitoefenen.
De andere tandenstoker leg je gewoon los op de eerste tandenstoker en de wijsvinger van je andere hand. (er dwars bovenop dus).
Hang nu een lulverhaal op over je geweldige telekinetische krachten en zeg dat ze goed naar het stokje moeten kijken.
Oefen nu met de nagel van je middelvinger wat druk uit op het eerste stokje. Als je dit goed doet schiet de nagel een klein beetje naar beneden (niemand zal dit opmerken), waardoor het losse stokje omhoog springt.
Verbazing gegarandeerd!
quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:18 schreef NoXxa het volgende:
Ow en nog een. Het magisch horloge. Slechte doch grappige versiertruck.
Zorg ervoor dat je geen horloge omhebt. Je stapt op een meid af, en je vraagt of je haar iets mag laten zien. Juist je "Magische Horloge".
Vertel haar dat het de toekomst kan voorspellen. Dan wil zij natuurlijk weten wat het voorspelt.
Je kijkt aandachtig naar je pols en zegt. En zeg vervolgens dat je de dame in kwestie zonder ondergoed ziet.
9 van de 10 keer zal ze zeggen dat het niet klopt. Waarop je stellig beweert dat je horloge weer een uur voorloopt!!
Snap hem ook niet.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:14 schreef cyberrobin het volgende:
tvp!
Iemand probeerde dat eens met mij met bier ipv water en mijn laarzen ipv sokken.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Operc het volgende:
Kijk, als je nou de versie voor kleine kinderen wilt hebben:P : zeggen: ik kan water in je sok doen zonder dat je sokken nat worden... en dan een glas water in 1 sok gooien..
Als ze je niet gelooft:
dan ben je meestal wat "duf" dus makkelijker te misleidenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:19 schreef ASSpirine het volgende:
gezelschap trukjes
waarom draait het toch altijd uit op alcohol
link is dood.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:15 schreef speedfreakssj het volgende:
Voor de mensen die beschikken over een SIG-Sauer P226 of andersoortig makkelijk demonteerbaar pistool mag desnoods ook een softair ding zijn voor mensen die niks hebben en dat wel (die dinge uit frankrijk(.
je moet met 1 hand je pistool ontladen (magazijn er uit en kamer leegmaken) het magazijn dus verwijderen, DAN de slede naar achteren trekken zodat het wapen uit elkaar kan dmv een demonteerpal (op dre SIG het voorste palletje) en daarna weer in elkaar zetten. en dat alles met 1 hand.
Ben nu een uur bezig en het lukt me niet.
HIER zeggen ze dat ze het kunnen.
Hmm toen kwam er een hele groote hells-angel die de vriend van çarla'bleek te zijn en dacht dat ze vreemdging met jullie...... ik wou dat dit een geva lwas van slechte humor :Squote:Op donderdag 13 januari 2005 18:14 schreef NoXxa het volgende:
De Carla Truck:
Mijn collega denkt nui dat ik geestelijk gestoord ben, maar ik heb daar geen problemen mee hoorquote:Op maandag 17 januari 2005 22:38 schreef Rewimo het volgende:
Twee weddenschappen die je altijd wint.
Vraag iemand met zijn ene schouder en voet tegen een muur te gaan staan. Wed met hem dat hij zijn andere voet niet kan optillen zonder om te vallen. Probeer maar, het lukt je echt niet
Meteen geld uitslaan en wedden dat hij het ook niet kanquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:47 schreef buzzer het volgende:
Mijn collega denkt nui dat ik geestelijk gestoord ben, maar ik heb daar geen problemen mee hoor
dan denk ik dat ik er verkeerde beelden bij hebquote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Meteen geld uitslaan en wedden dat hij het ook niet kan
Hehe dat lukt inderdaad niet!!!! (heb het net even geprobeerd)quote:Op maandag 17 januari 2005 22:38 schreef Rewimo het volgende:
Vraag iemand met zijn ene schouder en voet tegen een muur te gaan staan. Wed met hem dat hij zijn andere voet niet kan optillen zonder om te vallen. Probeer maar, het lukt je echt niet
Hehe, doet me denken aan iets soortgelijks. Loop naar een meisje zonder tieten toe, en zeg:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:29 schreef Fessie het volgende:
Moets ineens denken wat wij vroeger wel eens flikte:D:D:D
In een discotheek met een paar vrienden met aanstekers aan, op de grond voor een meisje de vloer afzoeken. En als ze dan vraagt Zoeken jullie iets? Antwoorden met
ja, J E T I E T E N ! ! ! ! !:P
gegaraneerd succes haha....ze moet natuurlijk niet veel hebben he, als dat wel zo is ken je beter wat te drinken aan bieden;)
* _Kwekkertje_ voelt zich toch een beetje trotsquote:
We kunnen het ook over "koekjes-tiefen" hebben...quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:45 schreef Adagio het volgende:
tvp ole
Open er een topic overquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
We kunnen het ook over "koekjes-tiefen" hebben...
Tja ach, tijdens een familie etentje (sushi) vroeg de op geld beluste zou ooit een zwager kunnen worden wat is dat (en wees op een bakje wasabi*), ik zei tegen je krijg 50 euro als je dat opeet in 1x, wat ie ook deed... tja ach wat zal ik zeggen ik was 50 euro armer en hij is 2 dagen ziek geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:35 schreef Bombie het volgende:
Wat je overigens ook kan doen in een groepje, is iemand uit te dagen om zijn/haar edele delen te laten zien voor 100 euro.
Je hoeft nooit te betalen want je edele delen hebben immers geen ogen en kunnen dus ook niet zien.
En als je dat nou terugleest he, snap het zelf dan nog?quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:20 schreef harryharry het volgende:
Nja leuk voor de kroeg, natte bierviltjes pak een euro en druk deze (demonstratief) via de onderkant door het bierviltje loop zo nog een aantal bierviltjes langs en sommige niets en sommige 'tover' je een eurotje uit.. Hang een lul verhaal op dat het een 'actie' is van de bierbrouwer die er rol bierviltjes zoveel euros heeft 'verstopt' gegarandeerd dat er iemand in de kroeg is die de rest van de bierviltjes gaat 'testen' op euro aanwezigheid.
Ja welk gedeelte snap je niet tuinkabouter?quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:10 schreef Rio het volgende:
[..]
En als je dat nou terugleest he, snap het zelf dan nog?
Is net zoiets als:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hehe, doet me denken aan iets soortgelijks. Loop naar een meisje zonder tieten toe, en zeg:
"HE, SNEL, BEL DE POLITIE!!!"
- "Hè, waarom??"
"ZE HEBBEN JE TIETEN GESTOLEN!"![]()
Puberale humor blijft het leukst
een meisje wou een keer een flesje voor haar mixje, geeft ze mij een flesje water uit de koelkast met de vraag of ik di eeven leeg wou drinken.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:34 schreef Skv het volgende:
glas wodka
glas water
een lam iemand uitnodigen om het glas leeg te zuipen.
Zelf drink je t water op.
Werkt echt bijster goed
Mijn eerste ervaring met Wodka lipe niet zo goed afquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:00 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
een meisje wou een keer een flesje voor haar mixje, geeft ze mij een flesje water uit de koelkast met de vraag of ik di eeven leeg wou drinken.
Dus ik draai de dop eraf en neem een grote slok, dat was mijn eerste ervaring met wodka![]()
Deze ken ik als 'de grap met Harrie'. Je zit met een stel vrienden in de kroeg en vraagt een telefoonboek aan de bar. Je belt naar een willekeurig telefoonnummer en vraagt naar Harrie. Als deze aan de telefoon komt -> ophangen. Als er niet opgehangen wordt/er geen Harrie woont is dit je nummer. Je vroeg dus naar Harrie, want die is jarig (of bedenk maar wat). Degene aan de andere kant van de lijn zegt dus: "Hier woont geen Harrie.." Je hangt op met de mededeling: "Als je nog iets van Harrie hoort, doe 'm dan de groeten.."quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:14 schreef NoXxa het volgende:
De Carla Truc:
Hij gaat als volgt. Etc.
Beroeps begeleidende leerweg geloof ik, houd in dat je 4 dagen in de week werkt bij een bedrijf dat aansluit op je school en 1 dag naar school gaat (of een andere verhouding).quote:
Klopt. Alleen hebben deze leerlingen nog geen werk/stageplek voor die ene dag, dat komt over een paar maanden. Op mijn stageschool is dit het laagste niveau. Deze leerlingen zijn totaal niet gemotiveerd om naar school te gaan. Dus je lessen moeten vooral leuk zijn als je wil dat ze iets opsteken. Maar tot zover, back ontopicquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:06 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Beroeps begeleidende leerweg geloof ik, houd in dat je 4 dagen in de week werkt bij een bedrijf dat aansluit op je school en 1 dag naar school gaat (of een andere verhouding).
Voor mensen die niet goed kunnen/willen naar school gaan.
wat je ook kan doen is als het flesje tot net na de hals leeggedronken is (of iets meer is ook goed) een subtiel tikje geven met een andere fles op de bovenkant...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:03 schreef Scrat_ched het volgende:
Een oom van mij kan de onderkant van een bierflesje er rond uitslaan.
Hij heeft 2 lege bierflesjes, eentje vult hij met water (zonde van 't bier anders)
en met de andere slaat hij met redelijke snelheid er rechtbovenop,
en altijd breekt de onderkant er rond uit, alsof de bodem er nooit ingezeten heeft.
Geen kans gegeven om de onderkant met een glassnijdertje oid te bewerken, de flesjes werden au place leeggedronken. en daarna gebroken
Als ze je niet gelooft:
en waarom?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef Chup het volgende:
*stoft af
omdat ik het een leuk topic vind en er misschien weer mensen met briljante ideeën zijn.quote:
Je moet wel in erg triest gezelschap vertoeven wil je dit leuk vinden imoquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Leuk spel waarbij de laatste die het snapt zich erg dom voelt:
Leukste met 4 of meer personen rond een tafel.
Je pakt een pakje sigaretten en legt dit in het midden van de tafel....je pakt het pakje en kantelt het een keer naar links en een keer naar boven (telkens anders) en vraagt de 1e persoon naast je "wat is dit" terwijl je je volle hand met vijf vingers richting pakje hebt...(dat was dus een 5)...daarna kantel je het pakje weer een paar keer en vraagt de 2e persoon "wat is dit" terwijl je met 1 vinger richting pakje wijst (is dus een 1)...daarna nog een keer met 3 vingers etc etc.
Na een tijdje beginnen mensen het door te hebben....er blijft echter altijd iemand over die er niks van snapt terwijl iedereen dubbel ligt om zijn of haar domheid.
Dat jij geen inlevingsvermogen of vrienden hebt om het te proberen kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Je moet wel in erg triest gezelschap vertoeven wil je dit leuk vinden imo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is alleen speelbaar als een aantal mensen het truukje al kennen.
Ook de mensen die het spel niet kennen moeten de schaar doorgeven, en erbij roepen of ze hem recht of gekruist doorgeven. De mensen die het spel kennen kunnen dan goed of fout roepen.
En de laatste die het door heeft is natuurlijk een lulltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |