abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24320921
Je kent ze wel...Zeggen dat je voor 50 euro 2 eieren op iemands hoofd kapot gooit en dan na de eerste weglopen. Elkaar met een eetlepel op het hoofd slaan etc etc.

Ik vraag me af wat jullie voor trucjes doen met mensen...ik wil hier wat ideeen opdoen voor vanavond
Kwekker ben je niet voor even, maar voor het leven
pi_24321302
iemand met een pilsje in zijn hand vragen hoe laat het is

pas op: de persoon in kwestie moet behoorlijk zat zijn, en zijn horloge moet aan de zelfde kant zitten als waarmee hij zijn biertje vasthoudt.
pi_24321355
Tegen iemand zeggen dat jij 6 glazen bier eerder op hebt dan die ander 6 kleine glaasjes sterke drank.
Met als regel dat je de glazen van de ander niet aan mag raken.
De verliezer betaalt voor beide.

Zorg dat je je eerste glas leeghebt voordat je tegenstander aan zn laatste glas begint (appeltje/eitje toch?), en zet je lege glas omgekeerd over het laatste glaasje sterke drank
pi_24321391
Tegen een meid zeggen: "Wedden voor een pilsje dat ik je tieten kan laten bewegen zónder ze aan te raken!"
Als ze je niet gelooft:

Een keer flink aan haar tieten graaien en zeggen: "okay, jij wint, hier is je bier"

pi_24321455
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Tegen een meid zeggen: "Wedden voor een pilsje dat ik je tieten kan laten bewegen zónder ze aan te raken!"
Als ze je niet gelooft:

Een keer flink aan haar tieten graaien en zeggen: "okay, jij wint, hier is je bier"

Geen enkele vrouw in mijn omgeving trapt hier nog in
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 15:43:36 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24321489
Je pakt een schoteltje en vult het met water, dan vraag je aan 2 mensen om een hoofdhaar eruit te trekken. Die haren leg je in het schoteltje en dan zeg je tegen die persoon dat ze aan het vechten zijn. Goed dichtbij laten komen en dan *pats* je hand in het schoteltje met water. Doe dit vooral als het al laat is en er veel alcohol is geschonken.

Verder kun je een euro boven een kaars houden zodat vooral de rand flink beroet is. Dan vraag je een vrijwilliger voor een "ingewikkelde truc". Je laat eerst een schone euro zien en vraagt diegene zijn ogen dicht te doen. Dan geef je de beroete euro en vraagt of die persoon de euro op zijn kant van het voorhoofd af naar de kin rolt (of andersom) zonder het verlies met het contact met de huis (dit geeft iets mooiere strepen namelijk). Je snapt hem al, een mooie zwarte streep van boven naar beneden....

Verder is er het gegeven dat je een stuk papier, maakt niet uit hoe groot al is het een krant. Nooit meer dan 7 x doormidden kan vouwen. Probeer het zelf maar, gaat je niet lukken. Dit is een mooie voor weddenschappen op feestjes. Succes verzekerd!

Veel plezier vanavond
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24321514
LOL @ Xerxes Die zijn grappig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage vrijdag 31 december 2004 @ 15:45:06 #8
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_24321516
Bodem uit een colafles snijden (flink stuk), in je broek zetten zodat er een stuk bovenuit steekt en wedden dat je een munt op je voorhoofd kunt leggen (hoofd achterover houden) en dan door je hoofd naar voren te doen die munt in de fles kunt laten vallen.
Dan bij iemand anders wedden of ie dat ook kan. Fles in de broek steken (dop gedeelte naar beneden - DOP ERAF!!) hoofd achterover, een/twee keer laten oefenen en als het dan zover is met een andere fles water in die fles laten lopen, gegarandeerd een zeiknatte broek. Bij voorkeur doen als het slachtoffer behoorlijk gedronken heeft .
* denkt terug aan Kreta
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_24321560
Kaarttruukjes doen het ook altijd goed; die zijn alleen een beetje lastig uit te leggen online
Offline had ik je er wel een paar kunnen leren
  vrijdag 31 december 2004 @ 15:47:37 #10
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24321566
Schitterend topic.
pi_24321845
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bodem uit een colafles snijden (flink stuk), in je broek zetten zodat er een stuk bovenuit steekt en wedden dat je een munt op je voorhoofd kunt leggen (hoofd achterover houden) en dan door je hoofd naar voren te doen die munt in de fles kunt laten vallen.
Dan bij iemand anders wedden of ie dat ook kan. Fles in de broek steken (dop gedeelte naar beneden - DOP ERAF!!) hoofd achterover, een/twee keer laten oefenen en als het dan zover is met een andere fles water in die fles laten lopen, gegarandeerd een zeiknatte broek. Bij voorkeur doen als het slachtoffer behoorlijk gedronken heeft .
* denkt terug aan Kreta
Hahahaha, die moet ik onthouden!
pi_24322419
ja dah met die cola fles kan ook met een trechter.
dan hoef je niet een cola fles kappot te snijden.

maar hij werkt zeker!!!!
pi_24322624
tvp
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:42:15 #14
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_24322741
tvp - tevens bookmark
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:52:54 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24322978
Leuk!
pi_24323308
Ik zal die van mij dan ook nog even posten, mochten mensen vanavond niks te doen hebben.
Je hebt voor deze conspiracy 2 mensen nodig die van het plan afweten. Als men aardig dronken begint te worden daag je je slachtoffer uit voor een potje lepel-koppen. Je moet met dit spel een eetlepel in je mond hebben en tegenover elkaar aan tafel zitten. De eerste begint; de ander moet zijn hoofd naar beneden doen (en probeer hem/haar zijn ogen dicht te laten doen). Dan sla je met die eetlepel op zijn hoofd. Let wel; je mag alleen je hoofd bewegen en dus niet je hele lichaam erachter zetten . Dit zal niet zo'n zeer doet, daarvoor moet je het toch een keer of 10/20 doen.
Wat is nou de grap: jij bent geweest, dan is hij weer en dan is het jouw beurt. Er moet dan iemand naast het slachtoffer zitten of staan en een andere lepel in zijn hand houden. Op het moment dat je slachtoffer zijn hoofd naar beneden doet klapt degene naast hem met die lepel op zijn hoofd. AUW...

het leukste hierin is om niet meteen je slachtoffer onderuit te knuppelen, maar zo lang mogelijk hard op zijn hoofd tikken zonder dat ie het door heeft en zich echt afvraagt waarom jij het zo hard kan en hij niet
pi_24323440
Oja, de statische hand is natuurlijk ook nog wel leuk. Dit moet je doen in een ruimte waar het nogal geluidruchtig is...
Men neme een peuk en een vlak oppervlak, bijv een tafel. Leg de peuk horizontaal op tafel. Wrijf wat in je handen en over je broek voor het "gevoel" en plaatje je vingers achter de peuk en je duim voor de peuk. Nu moet je je hand naar achteren schuiven en tegelijkertijd moet je blazen. Oefen dit eerst ff, want het is best lastig om goed uit te voeren. Zolang je je publiek naar je hand kan laten kijken en niet naar je mond en het niet te vaak achter elkaar doet zul je best rare gezichten zien.
  vrijdag 31 december 2004 @ 17:47:23 #18
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_24324152
quote:
Als ze je niet gelooft:

pi_24324314

tvp
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:04:51 #20
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24324464
-tvp-
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:54:45 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24326666
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:41 schreef _Kwekkertje_ het volgende:

[..]

Geen enkele vrouw in mijn omgeving trapt hier nog in
Al te vaak gedaan?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24372122
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Al te vaak gedaan?

Iemand nog meer leuke 'trucjes'? Heb overmorgen een verjaardag
  maandag 3 januari 2005 @ 14:49:40 #23
46787 Supaplex
mi stima sanka grandi
pi_24372420
Grap voor tijdens een feestje.
Nepkots maken van yogurt/koude rijst/rozijnen/siroop.
Iemand uitzoeken die goed kan acteren.
Beker met nepkots in binnenzak van jas.
Overige mensen een lepel meenemen.
Vriens komt met jas aan feestje binnen, alsof hij al veel t eveel gezopen heeft. Gaat een beetje misselijk op de bank zitten, en 'kotst' daarna op tafel.
Afgrijzen alom.
Anderen pakken hun lepel en beginnen te eten...
Mensen vluchten..
voorwaarts is de enige weg
pi_24372832
tvp; te tof
[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
pi_24373257
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:49 schreef Supaplex het volgende:
Grap voor tijdens een feestje.
Nepkots maken van yogurt/koude rijst/rozijnen/siroop.
Iemand uitzoeken die goed kan acteren.
Beker met nepkots in binnenzak van jas.
Overige mensen een lepel meenemen.
Vriens komt met jas aan feestje binnen, alsof hij al veel t eveel gezopen heeft. Gaat een beetje misselijk op de bank zitten, en 'kotst' daarna op tafel.
Afgrijzen alom.
Anderen pakken hun lepel en beginnen te eten...
Mensen vluchten..
  maandag 3 januari 2005 @ 16:33:23 #26
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_24374148
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:56:13 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 3 januari 2005 @ 16:47:20 #27
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_24374365
Lol @ Supa
  maandag 3 januari 2005 @ 16:47:37 #28
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24374370
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
* denkt terug aan Kreta
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 3 januari 2005 @ 16:54:32 #29
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_24374500
xerxes!
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  maandag 3 januari 2005 @ 18:09:30 #30
111436 Ernie_rules
Bert.......sucks
pi_24375796
wat is tvp
  maandag 3 januari 2005 @ 18:13:21 #31
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_24375873
bookmarkpost
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_24376903
oeh, leuke ideeën
Hier ook een van mij:
één of meerdere mensen aerobicoefeningen laten doen, die jij eerst voordoet.
Achter iedereen staat een stoel, ook achter jou .Tussen de verschillende "aerobic"bewegingen door ga je af en toe even zitten, om vervolgens weer snel op te staan en verder te gaan met de volgende beweging.
Een tweede persoon (die slechts toekijkt) legt nu op een gegeven moment stiekum een natte spons op de stoel van degene(n) die jou nadoen, jij gooit er nog een beweging of 2 tegenaan en vervolgens ga je weer even zitten
met een natte broek van de deelnemer(s) tot gevolg.

Nog een.
Je zet een aantal (lege) bierflesjes/glazen in een vierkant op de grond.
Je wedt met een aantal personen dat niemand jouw bevel kan uitvoeren.
Vervolgens laat je die perso(o)n(en) een voor een bij jou komen en zegt het volgende:
Dit is kasteel Drakenstein. *wijs op vierkant met bierflesjes* Trek een kledingstuk uit en spring erover.
Wat het overgrote deel van de deelnemers zal doen, is een kledingstuk uitdoen om vervolgens over "kasteel Drakenstein" te springen. Dat is fout, het is de bedoeling dat ze over hun eigen kledingstuk springen.
Dit kan zo best een tijdje doorgaan, met verlies van een hoop kledingstukken tot gevolg (werkt natuurlijk het best bij dronken mensen )
pi_24379705
quote:
Als ze je niet gelooft:

M-A-S-T-E-R-L-I-J-K!
Verwijderd door Admin.
pi_24380405
Kijk, als je nou de versie voor kleine kinderen wilt hebben:P : zeggen: ik kan water in je sok doen zonder dat je sokken nat worden... en dan een glas water in 1 sok gooien..
En een om weddenschappen mee te winnen: met iemand wedden dat jij binnen de minuut tussen de 2 en 3 honderd keer kan opdrukken. dan in die ene minuut jezelf 3x opdrukken... weddenschap gewonnen!!!
pi_24387605
weddenschap:

Doe na wat ik ook doe:

Je geeft jezelf en iemand anders een borrel.
Je zegt tegen hem: je moet hetzelfde doen als ik doe.

Je zet het volle glas voor het viltje, achter het viltje je proost een keer etc.
De ander moet je dus steeds nadoen.
Proost na een tijdje nog een keer en drik de borrel in een tuug leeg, alleen: JIJ SLIK HET NIET DOOR.

De ander doet dat opzeker wel.

Spuug de drank weer terug in je glas.....gewonnen, weer gratis drank
Studio: BamBam Studio | Artists site: Kamansi | Like Gear?: GearJunkies
pi_24406864
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Operc het volgende:
Kijk, als je nou de versie voor kleine kinderen wilt hebben:P : zeggen: ik kan water in je sok doen zonder dat je sokken nat worden... en dan een glas water in 1 sok gooien..
En een om weddenschappen mee te winnen: met iemand wedden dat jij binnen de minuut tussen de 2 en 3 honderd keer kan opdrukken. dan in die ene minuut jezelf 3x opdrukken... weddenschap gewonnen!!!
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:10:56 #37
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24406951
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.

Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe

Zie voor meer ideetjes:

leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_24407645
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 10:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Zie voor meer ideetjes:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Matigheid kent geen tijd.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:13:47 #39
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_24407852
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:56:13 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:22:44 #40
99727 Zero-Nine
Dr. of forumalism
pi_24408023
Turbo Vllinder Patser
As your attorney, I advise you to drive at top speed. It'll be a goddamn miracle if we can get there before you turn into a wild animal.
  woensdag 5 januari 2005 @ 11:55:58 #41
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24408612
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:47 schreef -Xerxes- het volgende:
Kaarttruukjes doen het ook altijd goed; die zijn alleen een beetje lastig uit te leggen online
Offline had ik je er wel een paar kunnen leren
Kaarttrucjes doen het idd altijd goed ja
Owkee, eigenlijk gewoon een tvp
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24408624
Tvptje, bookmarks zuigen
  woensdag 5 januari 2005 @ 12:04:27 #43
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_24408768
quote:
dan in die ene minuut jezelf 3x opdrukken...
Ik ben bang dat ik dát niet eens haal
  woensdag 5 januari 2005 @ 12:11:36 #44
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_24408914
tvp... geweldig topic.
pi_24410478
KNAAKIE BLAZEN!!!!!
vier personen waarvan 1 ladderzat een persoon die je toch al niet mag!!!
allemaal een punt van de zakdoek in je mond tussen je tanden. daarna leg je een euro (KNAAK)
midden in de zakdoek degene die hem het er eerste af kan blazen met zijn neus die heeft gewonnen......
ondertussen terwijl iedereen druk aan het blazen pis je met z'n drien die ladderzatte figuur tegen z'n benen...... hahahahaha deden we in dienst....

iemand alreeds ingelicht.... ligt op een tafel op zijn rug met een theedoek ofzo over zijn gezicht en iemand massert zijn buik op een hele speciale manier en dan zeg dat die persoon alleen overiend mag komen als je de doek weg haalt en wat denk je die persoon kan niet meer overeind komen......
daarna nog een keer maseren en hij kan weer overeind komen... deze persoon weet van het hele verhaal af dat het allemaal nep is maar speelt mee
daarna vraag je of iemand uit het publiek het eens wil proberen er is altijd iemand met een grote mond die wel wil
dus de doek over zijn gezicht en maseren maar die buik terwijl je dat doet zet iemandanders een bijzettafeltje of ziets dergelijks boven zijn hoofd
en als je klaar ben met maseren zeg je hem probeer maar overeind te komen als ik de doek weg haal en ja hoor hij komt gelijk overeind met zijn kop tegen dat tafeltje

jij krijgt dit biljet van 10,20 50 euro als je er een peuk doorheen kan branden op je arm je houd het biljet strak om zijn arm en geef hem een peuk die er dus niet doorheen gebrand kan worden...... laat hem maar proberen als hij goed zat is zal hij goed zijn arm verbranden dus let een beetje op......
Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw, die kan koken en het niet wil,
en dat is de vrouw, die niet kan koken en het toch doet.
pi_24410851
mooi topic idd
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  woensdag 5 januari 2005 @ 16:37:33 #47
103031 Kroketter
Gedachtendialoog
pi_24413509
Mooi voor in een restaurant:
Je hebt twee tandenstokers nodig. Je pakt er eentje tussen je duim en wijsvinger. Hierbij houd je de palm van je hand naar boven en de tandenstoker horizontaal.
Je zet de nagel van je middelvinger tegen het stokje, zodat je er wat kracht op kan uitoefenen.
De andere tandenstoker leg je gewoon los op de eerste tandenstoker en de wijsvinger van je andere hand. (er dwars bovenop dus).
Hang nu een lulverhaal op over je geweldige telekinetische krachten en zeg dat ze goed naar het stokje moeten kijken.
Oefen nu met de nagel van je middelvinger wat druk uit op het eerste stokje. Als je dit goed doet schiet de nagel een klein beetje naar beneden (niemand zal dit opmerken), waardoor het losse stokje omhoog springt.
Verbazing gegarandeerd!
Nuchter zijn is relatief.
pi_24413854
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:09 schreef Ernie_rules het volgende:
wat is tvp
Terug Vind Post

zodat je , in je lijst van topics, terug kan klikken naar dit topic zonder heel fok! door te zoeken
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_24414037
Je pakt een leeg bierglas die zet je op een tafel. 2 mensen gaan tegenover elkaar zitten.
1 stuiver erbij, en je probeert door middel van die tafel die stuiver 1 keer te laten stuiteren op de tafel en dan in het glas te krijgen.

Degene die het lukt mag kiezen.
-De andere gooit nog 1 keer. (als hij mist moet hij 2 bierglazen drinken)
-Hij drinkt 1 bierglas in 1 keer leeg.

Kiest degene die het gelukt is dat de ander nog een keer mag, en de ander raakt. Moet hij zelf 2 bierglazen opdrinken, of die ander mag kiezen om hem nog een keer te laten gooien. Gooit hij mis moet hij 3 bierglazen, gooit hij raak moet degene die dit keer koos 3 bierglazen.

En zo steeds door.

Dit speelden we als we niks te doen hadden met een krat bier. best grappig dat mensen na 6 keer t spel spelen soms die stuiver er helemaal niet meer in krijgen omdat ze al te lazeres zijn
Lambo of Rekt
pi_24414154
tvp!
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_24414204
haha Helemaal top dit topic
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_24415480
glas wodka
glas water

een lam iemand uitnodigen om het glas leeg te zuipen.
Zelf drink je t water op.
Werkt echt bijster goed
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:40:56 #53
111328 cryotek
zie signature
pi_24415581
tvp
zie ondertitel
pi_24418794
Tsjechische Vodka Pul..
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:07:21 #55
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_24452972
bmp
Ik heb al een boek.
pi_24529954
Benodigheden: 1 glas bier, 2 muntjes van 20 cent en een briefje (doe maar van 50 euro om te patsen)

Je zet het glas bier op het briefje en je probeert om de 2 muntjes aan de linker- en rechterkant op het glas te leggen (geen trillende handjes hebben, want dan flikkert er geheid een muntje in het bier)

Nu moet je vragen om de ander het glas bier leeg te drinken zonder dat hij het glas aanraakt.

Oplossing: Je rolt het briefje op, zodat je het glas van het briefje afduwt. Daarna leg je (voorzichtig) je duim en wijsvinger op de 2 muntjes en glijdt dan de muntjes met je vingers van de rand af tegen de zijkant van het glas...leegdrinken maar!
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:27:34 #57
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24530059
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:21 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Benodigheden: 1 glas bier, 2 muntjes van 20 cent en een briefje (doe maar van 50 euro om te patsen)

Je zet het glas bier op het briefje en je probeert om de 2 muntjes aan de linker- en rechterkant op het glas te leggen (geen trillende handjes hebben, want dan flikkert er geheid een muntje in het bier)

Nu moet je vragen om de ander het glas bier leeg te drinken zonder dat hij het glas aanraakt.

Oplossing: Je rolt het briefje op, zodat je het glas van het briefje afduwt. Daarna leg je (voorzichtig) je duim en wijsvinger op de 2 muntjes en glijdt dan de muntjes met je vingers van de rand af tegen de zijkant van het glas...leegdrinken maar!
Wat de neuk heb je dan aan dat briefje?
pi_24530168
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:27 schreef BrauN het volgende:

[..]

Wat de neuk heb je dan aan dat briefje?
Je hebt helemaal gelijk.... Je hoort er ook een tijdslimiet aan te hangen (15 min ofzo) en het geld mag je houden. Lukt het niet is het een rondje bier.

Ik heb hem in Turkije geleerd...toen werden er briefjes van 10 miljoen ofzo neergelegd (wat toen 2 gulden was ofzo )

My bad. Doe het dan maar niet met een briefje van 50, maar van 5 of 10

[ Bericht 3% gewijzigd door _Kwekkertje_ op 12-01-2005 11:37:48 (typo) ]
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:36:05 #59
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_24530178
Bestel 2 biertjes en 1 jenever, je weet wel in zo'n klein glaasje, en zeg tegen iemand:

"Wedden dat ik die 2 biertjes eerder op heb dan dat jij die jenever op kan drinken.
Maar je moet me wel een kleine voorsprong geven..
Jij mag pas beginnen als ik 1 glas leeg heb en het glas heb neergezet.
En we mogen elkaars glas niet aanraken natuulijk."

En dan:
- of het eerste lege bierglas niet weer neerzetten.
- of het lege bierglas omgekeerd over het jenever glas heen zetten.

ja ja, uit Trees Lounge
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  woensdag 12 januari 2005 @ 11:39:01 #60
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24530205
Wij deden altijd het volgende met dronken mensen:
2 mensen met 2 theelepels...eentje gaat nietsvermoedend achter het slachtoffer staan. De andere staat ervoor met het theelepeltje en zegt: Kijk is wat ik kan...
Hij slaat vervolgens in de lucht, en tegelijkertijd geeft die gozer erachter een klap met het theelepeltje op z'n hoofd...
Het slachtoffer (mits goed dronken) begrijpt er geen bal van
prachtig altijd

die van die tieten moet ik ook ff onthouden....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:13:14 #61
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24530307
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:35 schreef _Kwekkertje_ het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk.... Je hoort er ook een tijdslimiet aan te hangen (15 min ofzo) en het geld mag je houden. Lukt het niet is het een rondje bier.

Ik heb hem in Turkije geleerd...toen werden er briefjes van 10 miljoen ofzo neergelegd (wat toen 2 gulden was ofzo )

My bad. Doe het dan maar niet met een briefje van 50, maar van 5 of 10
Dan blijft de vrag wat je aan dat briefje hebt
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:27:42 #62
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_24530530
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:13 schreef buzzer het volgende:
die rol je op en gebruikt het als rietje ofzo? maar hoe krijg je dat briefje onder het glas vandaan, terwijl je het glas niet mag aanraken? (glas staat op het briefje toch?) ik vind het ook nogal onduidelijk..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_24530656
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:13 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Je kent ze wel...Zeggen dat je voor 50 euro 2 eieren op iemands hoofd kapot gooit en dan na de eerste weglopen.

[..]
Die heb ik idd wel eens gedaan bij iemand. Hilarisch!
En hij nam het ook hartstikke sportief op.

Wat je overigens ook kan doen in een groepje, is iemand uit te dagen om zijn/haar edele delen te laten zien voor 100 euro.

Je hoeft nooit te betalen want je edele delen hebben immers geen ogen en kunnen dus ook niet zien.

[ Bericht 21% gewijzigd door Bombie op 12-01-2005 12:44:25 ]
pi_24530748
Sneaky wat pindakaas of pasta op een velletje wc-papier smeren, zeggen dat je naar de WC gaat. Even zitten en dan met je wc-papier teruglopen en dit vervolgens smakelijk af gaan likken.
War. War never changes.
pi_24530796
`haha meestertopic!
pi_24530827
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
Wij deden altijd het volgende met dronken mensen:
2 mensen met 2 theelepels...eentje gaat nietsvermoedend achter het slachtoffer staan. De andere staat ervoor met het theelepeltje en zegt: Kijk is wat ik kan...
Hij slaat vervolgens in de lucht, en tegelijkertijd geeft die gozer erachter een klap met het theelepeltje op z'n hoofd...
Het slachtoffer (mits goed dronken) begrijpt er geen bal van
prachtig altijd

die van die tieten moet ik ook ff onthouden....
Haha heerlijk.

Leuk topic voor wintersport volgende week!
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:55:25 #67
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24530914
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:42 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Sneaky wat pindakaas of pasta op een velletje wc-papier smeren, zeggen dat je naar de WC gaat. Even zitten en dan met je wc-papier teruglopen en dit vervolgens smakelijk af gaan likken.
pi_24531252
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:55 schreef Neva het volgende:

[..]

Je moet het natuurlijk niet tijdens het kerstdiner bij je nieuwe vriendin ofzo doen, maar kom op het is toch best 'n goeie?
War. War never changes.
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:28:58 #69
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24531347
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:20 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Je moet het natuurlijk niet tijdens het kerstdiner bij je nieuwe vriendin ofzo doen, maar kom op het is toch best 'n goeie?
Als je het tijdens het kerstdiner van je nieuwe vriendin doet is het JUIST een goeie
pi_24531490
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 13:28 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Als je het tijdens het kerstdiner van je nieuwe vriendin doet is het JUIST een goeie
Leuk als je altijd ruzie met je schoonouders hebt, je vriendin met wc papier + pindakaas naar de wc laten gaan en dan naderhand zelf de pindakaas eraf likken, waar haar ouders bij zijn .
pi_24531756

[ Bericht 0% gewijzigd door Manneke_Pils op 12-01-2005 14:06:30 (tvp) ]
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_24531870
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:13 schreef buzzer het volgende:

[..]

Die mag je houden als je het onder het glas vandaan krijgt.
Je kan dus geld en een biertje winnen. Lukt het niet, dan moet je een rondje betalen
pi_24531895
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:27 schreef BdR het volgende:

[..]

die rol je op en gebruikt het als rietje ofzo? maar hoe krijg je dat briefje onder het glas vandaan, terwijl je het glas niet mag aanraken? (glas staat op het briefje toch?) ik vind het ook nogal onduidelijk..
Dat is dus de vraag...hoe krijg je het briefje onder het glas vandaan...De oplossing staat er: het briefje oprollen zodat je met behulp van het briefje het glas van het geld afduwt.
  woensdag 12 januari 2005 @ 14:30:36 #74
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_24532079
verkapte tvp post
pi_24532368
TVP
  Redactie Games woensdag 12 januari 2005 @ 15:21:27 #76
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24532556
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:55:51 #77
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_24549306
tvptje.
Het beste horlogeforum van Nederland
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:57:56 #78
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_24549332
briefje van vijftig om iemand zijn vinger rollen, en een sigaret opsteken. je wed met die persoon om vijftig euro dat je sigaret niet het papier van het geld in de fik steekt. je duwt nu de sigaret op zijn nagel uit. doet echt gruwelijk zeer. Het leukste is echter dat het papier ook niet fikt, als je hem maar strak genoeg oprolt.
Het beste horlogeforum van Nederland
  donderdag 13 januari 2005 @ 18:03:29 #79
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24549423
Whehe, zitten erg leuke dingen tussen
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24549638
De Carla Truck:

Hij gaat als volgt. Je pikt met een stel vrienden een willekeurig slachtoffer uit dat je niet kent. Bij voorkeur een vrouw. Je spreekt van te voren af dat je haar kent als Carla, en je hebt er ontmoet op vakantie.

De eerste persoon stapt op haar af. En begint heel enthousiast heeeeeeeej Carla te roepen! Waarop je vervolgens een heel blaat verhaal begint over de vakantie en dat het zo gezellig was!

De dame in kwestie snapt er al geen hol van. Helemaal niet als 2 minuten later 1 van je vrienden het er bij komt staan en haar ook heel enthousiast begroet met heej Carla. En dan het zelfde verhaal af begint te steken.
Ik beloof je, als je met 4 vrienden bent heb je gegarandeert lol. De arme meid snapt er dan helemaal niks meer van. Een voorwaarde is geloof ik wel dat je al wat gedronken moet hebben!
  donderdag 13 januari 2005 @ 18:18:02 #81
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_24549698
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:14 schreef NoXxa het volgende:
Een voorwaarde is geloof ik wel dat je al wat gedronken moet hebben!
Is dat niet altijd een voorwaarde

Maar thanx die moet geprobeerd worden
pi_24549701
Ow en nog een. Het magisch horloge. Slechte doch grappige versiertruck.

Zorg ervoor dat je geen horloge omhebt. Je stapt op een meid af, en je vraagt of je haar iets mag laten zien. Juist je "Magische Horloge".
Vertel haar dat het de toekomst kan voorspellen. Dan wil zij natuurlijk weten wat het voorspelt.
Je kijkt aandachtig naar je pols en zegt. En zeg vervolgens dat je de dame in kwestie zonder ondergoed ziet.
9 van de 10 keer zal ze zeggen dat het niet klopt. Waarop je stellig beweert dat je horloge weer een uur voorloopt!!
pi_24555763
tvp

edit: kan dus ook anders
pi_24555773
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:18 schreef NoXxa het volgende:

Zorg ervoor dat je geen horloge omhebt. Je stapt op een meid af, en je vraagt of je haar iets mag laten zien. Juist je "Magische Horloge".
Vertel haar dat het de toekomst kan voorspellen. Dan wil zij natuurlijk weten wat het voorspelt.
Je kijkt aandachtig naar je pols en zegt. En zeg vervolgens dat je de dame in kwestie zonder ondergoed ziet.
9 van de 10 keer zal ze zeggen dat het niet klopt. Waarop je stellig beweert dat je horloge weer een uur voorloopt!!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:08:40 #85
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24555906
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 16:37 schreef Kroketter het volgende:
Mooi voor in een restaurant:
Je hebt twee tandenstokers nodig. Je pakt er eentje tussen je duim en wijsvinger. Hierbij houd je de palm van je hand naar boven en de tandenstoker horizontaal.
Je zet de nagel van je middelvinger tegen het stokje, zodat je er wat kracht op kan uitoefenen.
De andere tandenstoker leg je gewoon los op de eerste tandenstoker en de wijsvinger van je andere hand. (er dwars bovenop dus).
Hang nu een lulverhaal op over je geweldige telekinetische krachten en zeg dat ze goed naar het stokje moeten kijken.
Oefen nu met de nagel van je middelvinger wat druk uit op het eerste stokje. Als je dit goed doet schiet de nagel een klein beetje naar beneden (niemand zal dit opmerken), waardoor het losse stokje omhoog springt.
Verbazing gegarandeerd!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:21:12 #86
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_24556079
tvp
mijn wereld is jouw wereld
pi_24556174
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:18 schreef NoXxa het volgende:

Zo klopt er geen bal van.

Je moet zeggen dat je op je horloge kunt zien wat voor ondergoed ze aan heeft, zeggen dat helemaal niets aan heeft en wanneer het niet blijkt te kloppen loopt je horloge voor. Als je zegt dat het de toekomst voorspelt verneuk je de grap.

Overigens is het wel übertriest als je dat ook echt tegen iemand zegt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24556322
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:08 schreef qu63 het volgende:

[..]

Snap hem ook niet.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  Moderator vrijdag 14 januari 2005 @ 01:56:27 #89
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_24556395
Ook een grappige, kost wel wat tijd, maar toch leuk

Neem een (liefst ietwat beschonken) slachtoffer en zeg tegen hem:

Als jij 5 minuten lang met deze 2 vingers (wijs naar je eigen vingers die je in een 'peace' houding houdt) op en neer tussen het tafelblad gaat (dus wijsvinger boven het tafelblad, middelvinger er onder, tafelblad moet niet te dik zijn) krijg je van mij 2 bier, anders krijg ik 2 bier van jou.
Doe het voor en zeg dat het flink hard moet, je moet het kunnen horen en zo snel mogelijk op en neer bewegen.

Resultaat is: je slachtoffer heeft ongelooflijk pijnlijke vingers en jij bent 2 bier rijker want hij/zij zal het altijd met zijn/haar eigen vingers doen (en jij wees toch echt naar die van jou)

Nog een:

Variatie op die met de haren in het water:

Neem een diep bord, vul het met vla/yoghurt. Leg er 2 lucifers in, tegenover elkaar, 2 cm van de rand van het bord (1 aan de ene kant, 1 aan de andere kant). Zet het bord midden op tafel, ga aan tafel zitten en nodig je slachtoffer uit tegenover je te zitten.
Zeg: potje blaasvoetbal, wiens lucifer het eerst aan de andere kant is heeft gewonnen.

Blazen en blazen, dan geef jij een enorme mep in het bord. Resultaat: hoofd vol yoghurt/vla

De allerflauwste, wel voor buiten. De Theo & Thea grap: Drol in de krant.

Pak een krant, zoek een paar mooie verse drollen en stop ze in de krant. Frommel de krant dicht, leg het geheel bij je vijand voor de deur, steek de krant in de fik, bel aan en ga kijken vanaf een veilige afstand hoe je slachtoffer de krat uittrapt (instinctief ) en daardoor een flinke hoop stront aan zijn/haar voeten rijker is
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_24560925
Een oom van mij kan de onderkant van een bierflesje er rond uitslaan.

Hij heeft 2 lege bierflesjes, eentje vult hij met water (zonde van 't bier anders )
en met de andere slaat hij met redelijke snelheid er rechtbovenop,

en altijd breekt de onderkant er rond uit, alsof de bodem er nooit ingezeten heeft.

Geen kans gegeven om de onderkant met een glassnijdertje oid te bewerken, de flesjes werden au place leeggedronken. en daarna gebroken
  vrijdag 14 januari 2005 @ 12:36:22 #91
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_24561610
Kan ook met 1 flesje en een hand. Letterlijk tot de rand met water vullen en PETS.
Ik heb al een boek.
pi_24562664
tvp
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:07:00 #93
36326 Freezor
Cold as stone
pi_24563141
tvp
Something for your mind, your body and your soul.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:58:51 #94
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_24570536
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:14 schreef cyberrobin het volgende:
tvp!
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_24571776
En wat doe jij nu domai ? precies
pi_24571917
quote:
Iemand probeerde dat eens met mij met bier ipv water en mijn laarzen ipv sokken.
Ik kende deze nog niet, maar had hem wel gauw door. Dus zei ik : is goed, ik ga die weddenschap wel aan. En toen hij dus een glas in mijn ene laars gooide, gooide ik zelf mijn eigen bier in de andere laars. Maar de smerige lafbek heeft zich toen mooit niet aan de deal gehouden. (Terwijl het helemaal niet om veel ging, 10 of 25 gulden of zo). En als je dan terugkrabbelt, laat je je wel heel erg kennen.
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
  vrijdag 14 januari 2005 @ 23:27:13 #97
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_24572245
!
Saubere Schuhe gefallen jedem!
pi_24572488
quote:
Als ze je niet gelooft:

046
Dank aan Yeahinho
pi_24573329
gezelschap trukjes
waarom draait het toch altijd uit op alcohol
pi_24573546
Beste topic ooit.

Tvp dus
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:11:43 #101
106875 Patjeh
Live with Style
pi_24584183
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:19 schreef ASSpirine het volgende:
gezelschap trukjes
waarom draait het toch altijd uit op alcohol
dan ben je meestal wat "duf" dus makkelijker te misleiden
Live with Style.
  zondag 16 januari 2005 @ 11:05:46 #102
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_24594218
tvp
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 16 januari 2005 @ 16:34:43 #103
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_24598575
tvp
dus...
  maandag 17 januari 2005 @ 22:15:44 #104
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24615364
Voor de mensen die beschikken over een SIG-Sauer P226 of andersoortig makkelijk demonteerbaar pistool mag desnoods ook een softair ding zijn voor mensen die niks hebben en dat wel (die dinge uit frankrijk(.
je moet met 1 hand je pistool ontladen (magazijn er uit en kamer leegmaken) het magazijn dus verwijderen, DAN de slede naar achteren trekken zodat het wapen uit elkaar kan dmv een demonteerpal (op dre SIG het voorste palletje) en daarna weer in elkaar zetten. en dat alles met 1 hand.
Ben nu een uur bezig en het lukt me niet.
HIER zeggen ze dat ze het kunnen.
  maandag 17 januari 2005 @ 22:20:54 #105
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_24615423
quote:
Op maandag 17 januari 2005 22:15 schreef speedfreakssj het volgende:
Voor de mensen die beschikken over een SIG-Sauer P226 of andersoortig makkelijk demonteerbaar pistool mag desnoods ook een softair ding zijn voor mensen die niks hebben en dat wel (die dinge uit frankrijk(.
je moet met 1 hand je pistool ontladen (magazijn er uit en kamer leegmaken) het magazijn dus verwijderen, DAN de slede naar achteren trekken zodat het wapen uit elkaar kan dmv een demonteerpal (op dre SIG het voorste palletje) en daarna weer in elkaar zetten. en dat alles met 1 hand.
Ben nu een uur bezig en het lukt me niet.
HIER zeggen ze dat ze het kunnen.
link is dood.
en wat doet dat hier
It's Time To Shine
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 januari 2005 @ 22:38:55 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24615719
Twee weddenschappen die je altijd wint.

Wed met iemand dat je een voorwerp zo neer kunt leggen, dat de ander er niet overheen kan stappen. Leg het voorwerp vervolgens in een hoek

Vraag iemand met zijn ene schouder en voet tegen een muur te gaan staan. Wed met hem dat hij zijn andere voet niet kan optillen zonder om te vallen. Probeer maar, het lukt je echt niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 17 januari 2005 @ 23:20:33 #107
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24616385
die link doet het gewoon hier hoor.
enne, wat eht hier doet?
gewoon, probeer iemand zo ver te krijgen om het te doen want hij zal er wel een paar zere handen aan overhouden,
  dinsdag 18 januari 2005 @ 01:29:57 #108
53175 Fessie
Astra Power
pi_24618845
Moets ineens denken wat wij vroeger wel eens flikte:D:D:D

In een discotheek met een paar vrienden met aanstekers aan, op de grond voor een meisje de vloer afzoeken. En als ze dan vraagt Zoeken jullie iets? Antwoorden met

ja, J E T I E T E N ! ! ! ! !:P

gegaraneerd succes haha....ze moet natuurlijk niet veel hebben he, als dat wel zo is ken je beter wat te drinken aan bieden;)
pi_24619592
quote:
De Carla Truck:
Hmm toen kwam er een hele groote hells-angel die de vriend van çarla'bleek te zijn en dacht dat ze vreemdging met jullie...... ik wou dat dit een geva lwas van slechte humor :S

tja weddenschappen waarmee je altijd geld wint:

wedden dat ik 5 minuten onder water kan staan??
en dan een kopje water boven je hoofd houden

naar een maat/kennis van je toegaan zeggen dat je HET knapste meisje van waar je ook bent (ook al is het sylvie meis) binnen 5 minuten liggend op de vloer krijgt voor 100euro

oplossingen: legio

bied haar 50 euri (sylvie zou het voor 10 doen denk ik) om alleen even te gaan liggen 5 seconden
`struikel`
contact lens kwijt truuk (werkt NIET als je een bril hebt')

this was another semi inspired TVP brought to you by your friendly neigbour xolox
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:47:06 #110
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24620547
quote:
Op maandag 17 januari 2005 22:38 schreef Rewimo het volgende:
Twee weddenschappen die je altijd wint.

Vraag iemand met zijn ene schouder en voet tegen een muur te gaan staan. Wed met hem dat hij zijn andere voet niet kan optillen zonder om te vallen. Probeer maar, het lukt je echt niet
Mijn collega denkt nui dat ik geestelijk gestoord ben, maar ik heb daar geen problemen mee hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 januari 2005 @ 08:54:29 #111
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24620626
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 08:47 schreef buzzer het volgende:
Mijn collega denkt nui dat ik geestelijk gestoord ben, maar ik heb daar geen problemen mee hoor
Meteen geld uitslaan en wedden dat hij het ook niet kan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:00:17 #112
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24620684
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 08:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Meteen geld uitslaan en wedden dat hij het ook niet kan
dan denk ik dat ik er verkeerde beelden bij heb
pi_24621204
We want more, we want more...
verkapte tvp
I need a job where my immense ego seems normal.
- Dogbert
  dinsdag 18 januari 2005 @ 09:57:54 #114
74126 Frank79
Life is good!
pi_24621362
tvp
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:06:08 #115
62913 Blik
The one and Only!
pi_24628689
geweldig topic
pi_24628801
quote:
Op maandag 17 januari 2005 22:38 schreef Rewimo het volgende:

Hehe dat lukt inderdaad niet!!!! (heb het net even geprobeerd)
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:55:37 #117
106875 Patjeh
Live with Style
pi_24629503
wel naja wel je zei niet met je voet plat tegen de muur ok... na 10 seconde flikker je als nog bijna om
Live with Style.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:01:53 #118
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24629613
Grappig Rewimo die schouder/been uitdaging van jou, ik heb het natuurlijk meteen even uitgeprobeerd en je hebt helemaal gelijk. Het lijkt zo makkelijk, maar dat is het niet...

Ik kom zelf niet verder met suggesties, dan de flauwe grappen die al genoemd zijn. Er zitten wel een hoop lache-acties tussen
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:16:52 #119
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_24629857
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 01:29 schreef Fessie het volgende:
Moets ineens denken wat wij vroeger wel eens flikte:D:D:D

In een discotheek met een paar vrienden met aanstekers aan, op de grond voor een meisje de vloer afzoeken. En als ze dan vraagt Zoeken jullie iets? Antwoorden met

ja, J E T I E T E N ! ! ! ! !:P

gegaraneerd succes haha....ze moet natuurlijk niet veel hebben he, als dat wel zo is ken je beter wat te drinken aan bieden;)
Hehe, doet me denken aan iets soortgelijks. Loop naar een meisje zonder tieten toe, en zeg:
"HE, SNEL, BEL DE POLITIE!!!"
- "Hè, waarom??"
"ZE HEBBEN JE TIETEN GESTOLEN!"

Puberale humor blijft het leukst
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:18:01 #120
80030 KingB
Ook gezellig
pi_24629872
tvptje
I can't believe it's not butter!
fotoboekske
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:43:36 #121
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_24638379
tvp! en ben er trots op!
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_24638645
Enig idee hoeveel views je nu trekt met die tvp?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:23:04 #123
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_24639129
Ja, tvp...
Ik heb al een boek.
pi_24653293
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:32 schreef Bananenman het volgende:
Beste topic ooit.

Tvp dus
* _Kwekkertje_ voelt zich toch een beetje trots
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:14:00 #125
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_24996141
Even weer wat viewers trekken!

tvp dus
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:45:58 #126
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_24997409
tvp ole
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  Redactie Games woensdag 9 februari 2005 @ 00:53:36 #127
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_24997763
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 00:45 schreef Adagio het volgende:
tvp ole
We kunnen het ook over "koekjes-tiefen" hebben...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:55:06 #128
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_24997839
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 00:53 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

We kunnen het ook over "koekjes-tiefen" hebben...
Open er een topic over
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_24998699
Nja leuk voor de kroeg, natte bierviltjes pak een euro en druk deze (demonstratief) via de onderkant door het bierviltje loop zo nog een aantal bierviltjes langs en sommige niets en sommige 'tover' je een eurotje uit.. Hang een lul verhaal op dat het een 'actie' is van de bierbrouwer die er rol bierviltjes zoveel euros heeft 'verstopt' gegarandeerd dat er iemand in de kroeg is die de rest van de bierviltjes gaat 'testen' op euro aanwezigheid.
There's no place like 127.0.0.1
pi_24998910
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:35 schreef Bombie het volgende:
Wat je overigens ook kan doen in een groepje, is iemand uit te dagen om zijn/haar edele delen te laten zien voor 100 euro.

Je hoeft nooit te betalen want je edele delen hebben immers geen ogen en kunnen dus ook niet zien.
Tja ach, tijdens een familie etentje (sushi) vroeg de op geld beluste zou ooit een zwager kunnen worden wat is dat (en wees op een bakje wasabi*), ik zei tegen je krijg 50 euro als je dat opeet in 1x, wat ie ook deed... tja ach wat zal ik zeggen ik was 50 euro armer en hij is 2 dagen ziek geweest.

*wasabi is een japanse mierikswortel waar je normaal een mespuntje op je eten doet en dat goed proeft (tinteling in je neusholtes etc)
  woensdag 9 februari 2005 @ 14:10:46 #131
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_25006285
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 01:20 schreef harryharry het volgende:
Nja leuk voor de kroeg, natte bierviltjes pak een euro en druk deze (demonstratief) via de onderkant door het bierviltje loop zo nog een aantal bierviltjes langs en sommige niets en sommige 'tover' je een eurotje uit.. Hang een lul verhaal op dat het een 'actie' is van de bierbrouwer die er rol bierviltjes zoveel euros heeft 'verstopt' gegarandeerd dat er iemand in de kroeg is die de rest van de bierviltjes gaat 'testen' op euro aanwezigheid.
En als je dat nou terugleest he, snap het zelf dan nog?
Ik heb al een boek.
pi_25008409
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:10 schreef Rio het volgende:

[..]

En als je dat nou terugleest he, snap het zelf dan nog?
Ja welk gedeelte snap je niet tuinkabouter?
  woensdag 9 februari 2005 @ 19:14:31 #133
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25010008
Je moet wel een heel saaie lul zijn wil je 'gezelschap trucjes' van een Internet forum nodig hebben om een gezelschap te kunnen vermaken.

Sommige van de trucjes die ik lees zijn overigens wel erg cool.
In ieder geval bedankt voor het openen van dit topic, kan ik nieuwe trucjes opdoen zonder me een saaie lul te voelen .

Vindt men mij ook weer eens gezellig .
Krekker is de bom!
pi_25010494
nog een tvp
Keep the ideas comming!
pi_25135437
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Hehe, doet me denken aan iets soortgelijks. Loop naar een meisje zonder tieten toe, en zeg:
"HE, SNEL, BEL DE POLITIE!!!"
- "Hè, waarom??"
"ZE HEBBEN JE TIETEN GESTOLEN!"

Puberale humor blijft het leukst
Is net zoiets als:

Volgens mij ben je wat vergeten
-Wat dan?
Je tieten

Volgens mij heb jij vanmorgen wat te lang op je buik gelegen
-Hoezo dan?
Je tieten zijn helemaal ingedeukt

Lameheid
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_25136612
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:34 schreef Skv het volgende:
glas wodka
glas water

een lam iemand uitnodigen om het glas leeg te zuipen.
Zelf drink je t water op.
Werkt echt bijster goed
een meisje wou een keer een flesje voor haar mixje, geeft ze mij een flesje water uit de koelkast met de vraag of ik di eeven leeg wou drinken.
Dus ik draai de dop eraf en neem een grote slok, dat was mijn eerste ervaring met wodka
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 00:34:16 #137
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_25137418
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 00:00 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

een meisje wou een keer een flesje voor haar mixje, geeft ze mij een flesje water uit de koelkast met de vraag of ik di eeven leeg wou drinken.
Dus ik draai de dop eraf en neem een grote slok, dat was mijn eerste ervaring met wodka
Mijn eerste ervaring met Wodka lipe niet zo goed af
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_25139984
quote:
De Carla Truc:

Hij gaat als volgt. Etc.
Deze ken ik als 'de grap met Harrie'. Je zit met een stel vrienden in de kroeg en vraagt een telefoonboek aan de bar. Je belt naar een willekeurig telefoonnummer en vraagt naar Harrie. Als deze aan de telefoon komt -> ophangen. Als er niet opgehangen wordt/er geen Harrie woont is dit je nummer. Je vroeg dus naar Harrie, want die is jarig (of bedenk maar wat). Degene aan de andere kant van de lijn zegt dus: "Hier woont geen Harrie.." Je hangt op met de mededeling: "Als je nog iets van Harrie hoort, doe 'm dan de groeten.."
Vriend twee belt naar hetzelfde nummer. "Is Harrie thuis, ik wil 'm graag even feliciteren met zijn verjaardag." Ander: "Hier woont geen Harrie" etc.

Na een stuk of vier vrienden te hebben laten bellen zoek je iemand met een zware stem uit die je laat bellen naar het nummer. "Yo, met Harrie. Is er nog voor me gebeld?"

--

Gisteren op mijn stageschool hebben we een les vol 'mindfucks' gedaan met een BBL-klas. Ze vonden het prachtig. Dingen als een leerlinge met ogen dicht voor de klas zetten, instralen en vragen antwoord te geven op de volgende vragen. "Noem eens een kleur en een gereedschap". Ze zegt geheid 'rood en een hamer'. Zorg dat je dit ergens hebt opgeschreven als bewijs van je helderziendheid. Beetje acteren er omheen, zeggen dat je het heel moeilijk vindt enzo..
Mon 'en!
pi_25140104
WTF is een BBL-klas?!
pi_25140159
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 08:59 schreef -Xerxes- het volgende:
WTF is een BBL-klas?!
Beroeps begeleidende leerweg geloof ik, houd in dat je 4 dagen in de week werkt bij een bedrijf dat aansluit op je school en 1 dag naar school gaat (of een andere verhouding).
Voor mensen die niet goed kunnen/willen naar school gaan.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_25140194
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 09:06 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Beroeps begeleidende leerweg geloof ik, houd in dat je 4 dagen in de week werkt bij een bedrijf dat aansluit op je school en 1 dag naar school gaat (of een andere verhouding).
Voor mensen die niet goed kunnen/willen naar school gaan.
Klopt. Alleen hebben deze leerlingen nog geen werk/stageplek voor die ene dag, dat komt over een paar maanden. Op mijn stageschool is dit het laagste niveau. Deze leerlingen zijn totaal niet gemotiveerd om naar school te gaan. Dus je lessen moeten vooral leuk zijn als je wil dat ze iets opsteken. Maar tot zover, back ontopic
Mon 'en!
pi_25151822
TVP

(stiekem ook een kickje )
pi_25160093
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:03 schreef Scrat_ched het volgende:
Een oom van mij kan de onderkant van een bierflesje er rond uitslaan.

Hij heeft 2 lege bierflesjes, eentje vult hij met water (zonde van 't bier anders )
en met de andere slaat hij met redelijke snelheid er rechtbovenop,

en altijd breekt de onderkant er rond uit, alsof de bodem er nooit ingezeten heeft.

Geen kans gegeven om de onderkant met een glassnijdertje oid te bewerken, de flesjes werden au place leeggedronken. en daarna gebroken
wat je ook kan doen is als het flesje tot net na de hals leeggedronken is (of iets meer is ook goed) een subtiel tikje geven met een andere fles op de bovenkant...

Gegarandeerd geschuim Vooral leuk als ie niet goed oplet. Alleen niet te hard rammen anders heb je kans dat het afbreekt.. Een logisch gevolg is namelijk dat degene het flesje aan zijn/haar waffel zet
pi_25162142
quote:
Als ze je niet gelooft:

dinsdag 14 maart 2006 @ 22:40:15 #145
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_36039901
*stoft af
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:51:38 #146
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_36040411
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef Chup het volgende:
*stoft af
en waarom?
It's Time To Shine
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:07:25 #147
46794 Berkery
Fat bastard
pi_36040998
Leuk topic

Geintje wat ik vroeger wel eens deed met een Grolsch beugel, het vergt wat oefening, maar je sluit de fles, en je doet alsof je met je wijsvinger, met een flinke tik op de porceleinen dop de fles weer opent.

Dit kan niet.

Wat de anderen namelijk niet zien, is dat je in dezelfde beweging tegelijk met je gebogen, maar ietwat uitgestoken middelvinger de beugel van de fles een flinke tik geeft, na een beetje oefening lukt dat wel.

Ik heb helaas geen voorbeeldfiguur, dat zou wat makkelijker zijn om het uit te leggen.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:23:22 #148
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_36051395
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef qu63 het volgende:

[..]

en waarom?
omdat ik het een leuk topic vind en er misschien weer mensen met briljante ideeën zijn.
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:45:09 #149
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_36052017
tvp
  woensdag 15 maart 2006 @ 12:53:46 #150
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_36052283
tvp

Een goeie grap mag tenslotte vrienden kosten.
Tot zover het nieuws
pi_36054750
Tied Vur n Pilkse
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:03:09 #152
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_36054859
Mis nog de volgende weddenschap/opdracht
ik: Zeg meisje, het lukt mij maar niet om mijn ellebogen achter mijn rug tegen elkaar te laten komen.
Kan jij dat wel?

Ze probeert haar ellebogen achter haar rug tegen elkaar aan te drukken.
(gaat niet lukken overigens )
En in de tussentijd heb je mooi uitzicht op haar tieten.

Kan je vooral bij aangeschoten dames zeer veel doen. De meeste hebben het niet eens door
Heerlijk weer puberaal doen
pi_36055236
Leuk spel waarbij de laatste die het snapt zich erg dom voelt:

Leukste met 4 of meer personen rond een tafel.

Je pakt een pakje sigaretten en legt dit in het midden van de tafel....je pakt het pakje en kantelt het een keer naar links en een keer naar boven (telkens anders) en vraagt de 1e persoon naast je "wat is dit" terwijl je je volle hand met vijf vingers richting pakje hebt...(dat was dus een 5)...daarna kantel je het pakje weer een paar keer en vraagt de 2e persoon "wat is dit" terwijl je met 1 vinger richting pakje wijst (is dus een 1)...daarna nog een keer met 3 vingers etc etc.

Na een tijdje beginnen mensen het door te hebben....er blijft echter altijd iemand over die er niks van snapt terwijl iedereen dubbel ligt om zijn of haar domheid.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:42:13 #154
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36056310
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Leuk spel waarbij de laatste die het snapt zich erg dom voelt:

Leukste met 4 of meer personen rond een tafel.

Je pakt een pakje sigaretten en legt dit in het midden van de tafel....je pakt het pakje en kantelt het een keer naar links en een keer naar boven (telkens anders) en vraagt de 1e persoon naast je "wat is dit" terwijl je je volle hand met vijf vingers richting pakje hebt...(dat was dus een 5)...daarna kantel je het pakje weer een paar keer en vraagt de 2e persoon "wat is dit" terwijl je met 1 vinger richting pakje wijst (is dus een 1)...daarna nog een keer met 3 vingers etc etc.

Na een tijdje beginnen mensen het door te hebben....er blijft echter altijd iemand over die er niks van snapt terwijl iedereen dubbel ligt om zijn of haar domheid.
Je moet wel in erg triest gezelschap vertoeven wil je dit leuk vinden imo
pi_36056418
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 14:42 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Je moet wel in erg triest gezelschap vertoeven wil je dit leuk vinden imo
Dat jij geen inlevingsvermogen of vrienden hebt om het te proberen kan ik niks aan doen.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
  woensdag 15 maart 2006 @ 14:46:38 #156
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_36056484
Herrinnert mij weer aan 1.
Type regenachtige zondag met je neefjes en nichtjes als je echt niets beters te doen hebt.

Men neme een schaar en gaat in een kring zitten.
Vervolgens geef je de schaar ofwel gekruist of recht door.
Lekker prutsen met de schaar, paar knipjes in de lucht, de ogen of juist de scherpe kant naar de persoon door.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is alleen speelbaar als een aantal mensen het truukje al kennen.
Ook de mensen die het spel niet kennen moeten de schaar doorgeven, en erbij roepen of ze hem recht of gekruist doorgeven. De mensen die het spel kennen kunnen dan goed of fout roepen.

En de laatste die het door heeft is natuurlijk een lulltje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')