Geen enkele vrouw in mijn omgeving trapt hier nog inquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Tegen een meid zeggen: "Wedden voor een pilsje dat ik je tieten kan laten bewegen zónder ze aan te raken!"
Als ze je niet gelooft:
Een keer flink aan haar tieten graaien en zeggen: "okay, jij wint, hier is je bier"
Hahahaha, die moet ik onthouden!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bodem uit een colafles snijden (flink stuk), in je broek zetten zodat er een stuk bovenuit steekt en wedden dat je een munt op je voorhoofd kunt leggen (hoofd achterover houden) en dan door je hoofd naar voren te doen die munt in de fles kunt laten vallen.
Dan bij iemand anders wedden of ie dat ook kan. Fles in de broek steken (dop gedeelte naar beneden - DOP ERAF!!) hoofd achterover, een/twee keer laten oefenen en als het dan zover is met een andere fles water in die fles laten lopen, gegarandeerd een zeiknatte broek. Bij voorkeur doen als het slachtoffer behoorlijk gedronken heeft .
* denkt terug aan Kreta
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Tegen een meid zeggen: "Wedden voor een pilsje dat ik je tieten kan laten bewegen zónder ze aan te raken!"
Als ze je niet gelooft:
Een keer flink aan haar tieten graaien en zeggen: "okay, jij wint, hier is je bier"
Al te vaak gedaan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:41 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw in mijn omgeving trapt hier nog in
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:49 schreef Supaplex het volgende:
Grap voor tijdens een feestje.
Nepkots maken van yogurt/koude rijst/rozijnen/siroop.
Iemand uitzoeken die goed kan acteren.
Beker met nepkots in binnenzak van jas.
Overige mensen een lepel meenemen.
Vriens komt met jas aan feestje binnen, alsof hij al veel t eveel gezopen heeft. Gaat een beetje misselijk op de bank zitten, en 'kotst' daarna op tafel.
Afgrijzen alom.
Anderen pakken hun lepel en beginnen te eten...
Mensen vluchten..
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bodem uit een colafles snijden (flink stuk), in je broek zetten zodat er een stuk bovenuit steekt en wedden dat je een munt op je voorhoofd kunt leggen (hoofd achterover houden) en dan door je hoofd naar voren te doen die munt in de fles kunt laten vallen.
Dan bij iemand anders wedden of ie dat ook kan. Fles in de broek steken (dop gedeelte naar beneden - DOP ERAF!!) hoofd achterover, een/twee keer laten oefenen en als het dan zover is met een andere fles water in die fles laten lopen, gegarandeerd een zeiknatte broek. Bij voorkeur doen als het slachtoffer behoorlijk gedronken heeft .
* denkt terug aan Kreta
M-A-S-T-E-R-L-I-J-K!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Als ze je niet gelooft:
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Operc het volgende:
Kijk, als je nou de versie voor kleine kinderen wilt hebben:P : zeggen: ik kan water in je sok doen zonder dat je sokken nat worden... en dan een glas water in 1 sok gooien..
En een om weddenschappen mee te winnen: met iemand wedden dat jij binnen de minuut tussen de 2 en 3 honderd keer kan opdrukken. dan in die ene minuut jezelf 3x opdrukken... weddenschap gewonnen!!!
Matigheid kent geen tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Zie voor meer ideetjes:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Kaarttrucjes doen het idd altijd goed jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:47 schreef -Xerxes- het volgende:
Kaarttruukjes doen het ook altijd goed; die zijn alleen een beetje lastig uit te leggen online
Offline had ik je er wel een paar kunnen leren
Ik ben bang dat ik dát niet eens haalquote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Operc het volgende:
dan in die ene minuut jezelf 3x opdrukken...
Terug Vind Postquote:
Wat de neuk heb je dan aan dat briefje?quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:21 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Benodigheden: 1 glas bier, 2 muntjes van 20 cent en een briefje (doe maar van 50 euro om te patsen)
Je zet het glas bier op het briefje en je probeert om de 2 muntjes aan de linker- en rechterkant op het glas te leggen (geen trillende handjes hebben, want dan flikkert er geheid een muntje in het bier)
Nu moet je vragen om de ander het glas bier leeg te drinken zonder dat hij het glas aanraakt.
Oplossing: Je rolt het briefje op, zodat je het glas van het briefje afduwt. Daarna leg je (voorzichtig) je duim en wijsvinger op de 2 muntjes en glijdt dan de muntjes met je vingers van de rand af tegen de zijkant van het glas...leegdrinken maar!
Je hebt helemaal gelijk.... Je hoort er ook een tijdslimiet aan te hangen (15 min ofzo) en het geld mag je houden. Lukt het niet is het een rondje bier.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat de neuk heb je dan aan dat briefje?
Dan blijft de vrag wat je aan dat briefje hebtquote:Op woensdag 12 januari 2005 11:35 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.... Je hoort er ook een tijdslimiet aan te hangen (15 min ofzo) en het geld mag je houden. Lukt het niet is het een rondje bier.
Ik heb hem in Turkije geleerd...toen werden er briefjes van 10 miljoen ofzo neergelegd (wat toen 2 gulden was ofzo)
My bad. Doe het dan maar niet met een briefje van 50, maar van 5 of 10![]()
die rol je op en gebruikt het als rietje ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:13 schreef buzzer het volgende:
Dan blijft de vrag wat je aan dat briefje hebt
Die heb ik idd wel eens gedaan bij iemand. Hilarisch!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:13 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
Je kent ze wel...Zeggen dat je voor 50 euro 2 eieren op iemands hoofd kapot gooit en dan na de eerste weglopen.
[..]
Haha heerlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
Wij deden altijd het volgende met dronken mensen:
2 mensen met 2 theelepels...eentje gaat nietsvermoedend achter het slachtoffer staan. De andere staat ervoor met het theelepeltje en zegt: Kijk is wat ik kan...
Hij slaat vervolgens in de lucht, en tegelijkertijd geeft die gozer erachter een klap met het theelepeltje op z'n hoofd...
Het slachtoffer (mits goed dronken) begrijpt er geen bal van
prachtig altijd
die van die tieten moet ik ook ff onthouden....
quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:42 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Sneaky wat pindakaas of pasta op een velletje wc-papier smeren, zeggen dat je naar de WC gaat. Even zitten en dan met je wc-papier teruglopen en dit vervolgens smakelijk af gaan likken.
Je moet het natuurlijk niet tijdens het kerstdiner bij je nieuwe vriendin ofzo doen, maar kom op het is toch best 'n goeie?quote:
Als je het tijdens het kerstdiner van je nieuwe vriendin doet is het JUIST een goeiequote:Op woensdag 12 januari 2005 13:20 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk niet tijdens het kerstdiner bij je nieuwe vriendin ofzo doen, maar kom op het is toch best 'n goeie?
Leuk als je altijd ruzie met je schoonouders hebt, je vriendin met wc papier + pindakaas naar de wc laten gaan en dan naderhand zelf de pindakaas eraf likken, waar haar ouders bij zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je het tijdens het kerstdiner van je nieuwe vriendin doet is het JUIST een goeie
Die mag je houden als je het onder het glas vandaan krijgt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dan blijft de vrag wat je aan dat briefje hebt
Dat is dus de vraag...hoe krijg je het briefje onder het glas vandaan...De oplossing staat er: het briefje oprollen zodat je met behulp van het briefje het glas van het geld afduwt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:27 schreef BdR het volgende:
[..]
die rol je op en gebruikt het als rietje ofzo?maar hoe krijg je dat briefje onder het glas vandaan, terwijl je het glas niet mag aanraken? (glas staat op het briefje toch?)
ik vind het ook nogal onduidelijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |