Geen enkele vrouw in mijn omgeving trapt hier nog inquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Tegen een meid zeggen: "Wedden voor een pilsje dat ik je tieten kan laten bewegen zónder ze aan te raken!"
Als ze je niet gelooft:
Een keer flink aan haar tieten graaien en zeggen: "okay, jij wint, hier is je bier"
Hahahaha, die moet ik onthouden!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bodem uit een colafles snijden (flink stuk), in je broek zetten zodat er een stuk bovenuit steekt en wedden dat je een munt op je voorhoofd kunt leggen (hoofd achterover houden) en dan door je hoofd naar voren te doen die munt in de fles kunt laten vallen.
Dan bij iemand anders wedden of ie dat ook kan. Fles in de broek steken (dop gedeelte naar beneden - DOP ERAF!!) hoofd achterover, een/twee keer laten oefenen en als het dan zover is met een andere fles water in die fles laten lopen, gegarandeerd een zeiknatte broek. Bij voorkeur doen als het slachtoffer behoorlijk gedronken heeft .
* denkt terug aan Kreta
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Tegen een meid zeggen: "Wedden voor een pilsje dat ik je tieten kan laten bewegen zónder ze aan te raken!"
Als ze je niet gelooft:
Een keer flink aan haar tieten graaien en zeggen: "okay, jij wint, hier is je bier"
Al te vaak gedaan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:41 schreef _Kwekkertje_ het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw in mijn omgeving trapt hier nog in
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:49 schreef Supaplex het volgende:
Grap voor tijdens een feestje.
Nepkots maken van yogurt/koude rijst/rozijnen/siroop.
Iemand uitzoeken die goed kan acteren.
Beker met nepkots in binnenzak van jas.
Overige mensen een lepel meenemen.
Vriens komt met jas aan feestje binnen, alsof hij al veel t eveel gezopen heeft. Gaat een beetje misselijk op de bank zitten, en 'kotst' daarna op tafel.
Afgrijzen alom.
Anderen pakken hun lepel en beginnen te eten...
Mensen vluchten..
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bodem uit een colafles snijden (flink stuk), in je broek zetten zodat er een stuk bovenuit steekt en wedden dat je een munt op je voorhoofd kunt leggen (hoofd achterover houden) en dan door je hoofd naar voren te doen die munt in de fles kunt laten vallen.
Dan bij iemand anders wedden of ie dat ook kan. Fles in de broek steken (dop gedeelte naar beneden - DOP ERAF!!) hoofd achterover, een/twee keer laten oefenen en als het dan zover is met een andere fles water in die fles laten lopen, gegarandeerd een zeiknatte broek. Bij voorkeur doen als het slachtoffer behoorlijk gedronken heeft .
* denkt terug aan Kreta
M-A-S-T-E-R-L-I-J-K!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:37 schreef -Xerxes- het volgende:
Als ze je niet gelooft:
quote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Operc het volgende:
Kijk, als je nou de versie voor kleine kinderen wilt hebben:P : zeggen: ik kan water in je sok doen zonder dat je sokken nat worden... en dan een glas water in 1 sok gooien..
En een om weddenschappen mee te winnen: met iemand wedden dat jij binnen de minuut tussen de 2 en 3 honderd keer kan opdrukken. dan in die ene minuut jezelf 3x opdrukken... weddenschap gewonnen!!!
Matigheid kent geen tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:10 schreef Shark.Bait het volgende:
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Zie voor meer ideetjes:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Kaarttrucjes doen het idd altijd goed jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:47 schreef -Xerxes- het volgende:
Kaarttruukjes doen het ook altijd goed; die zijn alleen een beetje lastig uit te leggen online
Offline had ik je er wel een paar kunnen leren
Ik ben bang dat ik dát niet eens haalquote:Op maandag 3 januari 2005 22:45 schreef Operc het volgende:
dan in die ene minuut jezelf 3x opdrukken...
Terug Vind Postquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |