Heupbroeken zijn okee maar niet altijd even praktisch?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:51 schreef PICHT het volgende:
En wat heb je hier nu van geleerd?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:57 schreef teknomist het volgende:
Ik zou even met de gemeentelijke dienst bellen?.
![]()
![]()
.
Misschien is het dan wederzijds en heb je er een nieuw huisdiertje bijquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:59 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Gewoon naar je telefoon bellen, kijken wie er opneemt..
Vast èèn of andere rat die misbruik van die telefoon probeert te maken!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:59 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Gewoon naar je telefoon bellen, kijken wie er opneemt..
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:06 schreef Darksoulz het volgende:
Tip voor als je de volgende keer je telefoon meeneemt naar de wc
[afbeelding]
Owwww je bent verzekerd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:04 schreef sassa het volgende:
naar mn telefoon bellen heb ik natuurlijk al gedaanin t begin kreeg ik mn voicemail maar hij is nu afgesloten.
krijg binnen 3-5 werkdagen een nieuwe sim opgestuurd en heb al een ander toestel geleend om het 2e jaar van mn abo te vullen
helaas kon ik niks vinden in t boekje van mn verzekering over vergoeding van telefoons die door wc's worden gespoelddaar moet ik dus nog even achteraan maar ik geef t weinig kans.
hoh zucht, hij was zo mooi
Daarvoor moet ze door de stront kruipenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:12 schreef LostFormat het volgende:
Lekker sas.![]()
Hoe moet je straks iedereen de beste wensen doen?
Inderdaad, maar daar zijn het ook je vrienden voor he?!quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:14 schreef Thermo het volgende:
Daarvoor moet ze door de stront kruipen![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:15 schreef bierglas het volgende:
Hahaha
Dadelijk veroorzaakt dat ding nog een verstopping ofzo als ie ergens in een bocht dwars blijft haken.
heeft die t wel overleefd?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:53 schreef skiczukie het volgende:
Mijn mp3-speler lag ook vanmorgen in de plee..
Ik had bij mijn telefoon toen iig de batterij eruit gehaald en hem laten drogen.quote:
Ik denk niet dat zo'n mobiele telefoon er goed tegen kan onder water te liggen. Je kan em uiteraard wel als aandenken bewarenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:54 schreef sassa het volgende:
[..]daar had ik nog niet eens aan gedacht... en dan moet ie ontstopt worden en heb ik m terug!! laten we t hopen...
Je wordt wel uitgelachen hoor, maarja, gewoon hard meelachenquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:27 schreef Bleet het volgende:
Hahahaha, grappig![]()
Een oom van me heeft het ook wel eens gehad met zijn 3310 die toen net nieuw was. Maar je hebt wel een leuk verhaal bij voor op verjaardagen![]()
ja euh, bij je broek omhoog halen misschien? en tja een ander geluid, ik trok door op t moment dat ie viel en kon m niet meer vangen ofzo....quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:48 schreef LoggedIn het volgende:
hoe krijg je dat ding erin dan? je doet je broek toch uit voor je boven de toilet gaat hangen?
ik neem iig aan dat ie uit je zak gevallen is, en niet dat je hem er zelf ingelegd hebt.. en btw, hoor je dat niet als je telefoon erin valt dan?dat maakt toch wel een ander geluid als de 'standaardgeluiden' lijkt me
Voor de trilfunctiequote:Op vrijdag 31 december 2004 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je dat ding in je kut zitten dan?
dan zit je toch nogsteeds niet boven de toilet?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:54 schreef sassa het volgende:
[..]
ja euh, bij je broek omhoog halen misschien? en tja een ander geluid, ik trok door op t moment dat ie viel en kon m niet meer vangen ofzo....
deze past ook wat beter:quote:Op zondag 2 januari 2005 18:00 schreef classpc het volgende:
Dat heb ik nooit met die van mij.
[afbeelding]
dat is balen....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:26 schreef sassa het volgende:
Jammer hoor. Ze vergoeden het niet.Dan hebben ze ook nog een opzegtermijn van 3 maanden.
3 maandenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:26 schreef sassa het volgende:
Jammer hoor. Ze vergoeden het niet.Dan hebben ze ook nog een opzegtermijn van 3 maanden.
Najah ik betaal per kwartaal dus op zich is het wel logisch. Jammer ook dat er net vorige week is afgeschreven voor de aankomende 3 maanden... Net te laat dus. Dus eind maart de laatste betaling.quote:
Hoe ging dat gesprek dan ongeveer?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:08 schreef sassa het volgende:
[..]![]()
ik werd trouwens ook keihard uitgelachen door de klantenservice van t mobile
Oh, beetje late reactiequote:Op zondag 9 januari 2005 02:53 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Hoe ging dat gesprek dan ongeveer?![]()
Gelijk heb jequote:Op woensdag 6 april 2005 18:22 schreef Herr_Munk het volgende:
Sorry Ts,
Het mag niet, ik heb meelij met je.
Maar voordat ik dat deed heb ik eerst 3 kwartier roodaangeslagen op de grond gelegen van het lachen!
nogmaals sorry
Whehe, het zal me ooit vast nog wel een keer gebeuren. Ben nogal lompquote:Op woensdag 6 april 2005 18:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ow, een schop. Ik dacht even dat je het opnieuw had gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |