Je wordt wel uitgelachen hoor, maarja, gewoon hard meelachenquote:Op vrijdag 31 december 2004 17:27 schreef Bleet het volgende:
Hahahaha, grappig![]()
Een oom van me heeft het ook wel eens gehad met zijn 3310 die toen net nieuw was. Maar je hebt wel een leuk verhaal bij voor op verjaardagen![]()
ja euh, bij je broek omhoog halen misschien? en tja een ander geluid, ik trok door op t moment dat ie viel en kon m niet meer vangen ofzo....quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:48 schreef LoggedIn het volgende:
hoe krijg je dat ding erin dan? je doet je broek toch uit voor je boven de toilet gaat hangen?
ik neem iig aan dat ie uit je zak gevallen is, en niet dat je hem er zelf ingelegd hebt.. en btw, hoor je dat niet als je telefoon erin valt dan?dat maakt toch wel een ander geluid als de 'standaardgeluiden' lijkt me
Voor de trilfunctiequote:Op vrijdag 31 december 2004 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je dat ding in je kut zitten dan?
dan zit je toch nogsteeds niet boven de toilet?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:54 schreef sassa het volgende:
[..]
ja euh, bij je broek omhoog halen misschien? en tja een ander geluid, ik trok door op t moment dat ie viel en kon m niet meer vangen ofzo....
deze past ook wat beter:quote:Op zondag 2 januari 2005 18:00 schreef classpc het volgende:
Dat heb ik nooit met die van mij.
[afbeelding]
dat is balen....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:26 schreef sassa het volgende:
Jammer hoor. Ze vergoeden het niet.Dan hebben ze ook nog een opzegtermijn van 3 maanden.
3 maandenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:26 schreef sassa het volgende:
Jammer hoor. Ze vergoeden het niet.Dan hebben ze ook nog een opzegtermijn van 3 maanden.
Najah ik betaal per kwartaal dus op zich is het wel logisch. Jammer ook dat er net vorige week is afgeschreven voor de aankomende 3 maanden... Net te laat dus. Dus eind maart de laatste betaling.quote:
Hoe ging dat gesprek dan ongeveer?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:08 schreef sassa het volgende:
[..]![]()
ik werd trouwens ook keihard uitgelachen door de klantenservice van t mobile
Oh, beetje late reactiequote:Op zondag 9 januari 2005 02:53 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Hoe ging dat gesprek dan ongeveer?![]()
Gelijk heb jequote:Op woensdag 6 april 2005 18:22 schreef Herr_Munk het volgende:
Sorry Ts,
Het mag niet, ik heb meelij met je.
Maar voordat ik dat deed heb ik eerst 3 kwartier roodaangeslagen op de grond gelegen van het lachen!
nogmaals sorry
Whehe, het zal me ooit vast nog wel een keer gebeuren. Ben nogal lompquote:Op woensdag 6 april 2005 18:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ow, een schop. Ik dacht even dat je het opnieuw had gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |