quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Mooie plaat op een verkeerd moment. Het is net een kwartier bekend dat mijn vrouw een miskraam heeft gehad...
Muziek is idd een soort therapie. Hopelijk helpt de muziek jullie goed bij de verwerking. nogmaals sterkte!quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zitten bij elkaar, allebei achter onze computer. Muziek en internet erbij als steun. Zo proberen wij het verlies te verwerken. Muziek heeft mij altijd veel steun gegeven in het leven.
Ik vind het, als Kate Bush-fan, een uitgekauwde teleurstelling dat mensen vaak niet verder komen dan Wuthering Heights.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:12 schreef Sidekick het volgende:
Kate Bush.
Vreemd nummer die ik in de loop van de jaren steeds meer waardeer.
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zitten bij elkaar, allebei achter onze computer. Muziek en internet erbij als steun. Zo proberen wij het verlies te verwerken. Muziek heeft mij altijd veel steun gegeven in het leven.
Sterkte Djeez (en echtgenote)quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Mooie plaat op een verkeerd moment. Het is net een kwartier bekend dat mijn vrouw een miskraam heeft gehad...
Ik volgens mij ook,quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
Sounds of silence
op gestemd meen ik
Ik zag het na plaatsen van mijn post jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dus niet, zie boven mijn edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |