Klopt ik haalde ze door mekaar.Welmijn twee favorieten van zequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad 1 van hun betere
The Joshua Tree is wel een mooie cd, waar dit nummer overigens niet opstaat (dit staat op The Unforgetable Fire, red)
Gewatte?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:08 schreef Liejannuh het volgende:
Staat dit stones nummer zo laag???
ik ben bijna geshoqueerd!
vanavond luistert er toch niemandquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:08 schreef Liejannuh het volgende:
Staat dit stones nummer zo laag???
ik ben bijna geshoqueerd!
Daar heb ik het nog nooit gehoord, maar ik ben dan ook nog niet zoveel jaar van de middelbare school afquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:08 schreef tong80 het volgende:
Op dit nummer heeft iedereen op middelbareschoolfeestjes gedanst.
Ok.Ik al 25 jaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar heb ik het nog nooit gehoord, maar ik ben dan ook nog niet zoveel jaar van de middelbare school af.
Gesjokkeertquote:
Idd ja ik heb der ook last van , ik zal steeds inzetten en dan begint iemand er doorheen te lullenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
Ik word ook een beetje gaar van die Tommy-tune die de hele tijd langskomt..
Worn Down Piano nu, ook leuk.
Nee joh, dit is Al Stewart, niet Cat Stevens!quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Youssoef Islam toch?
Jij bent in de war met Cat Stevens,volgens mijquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Youssoef Islam toch?
Gaat je gang...quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef pascalheister het volgende:
ik open het nieuwe topic wel ok?
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:38 schreef pascalheister het volgende:
ik open het nieuwe topic wel ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |