Ik weet hoe je je voelt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik zitten bij elkaar, allebei achter onze computer. Muziek en internet erbij als steun. Zo proberen wij het verlies te verwerken. Muziek heeft mij altijd veel steun gegeven in het leven.
Sterkte Djeez (en echtgenote)quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Mooie plaat op een verkeerd moment. Het is net een kwartier bekend dat mijn vrouw een miskraam heeft gehad...
jij ook hierquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:24 schreef scanman01 het volgende:
lamaar..
Ik volgens mij ook,quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:46 schreef dolle_hond het volgende:
Sounds of silenceom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
op gestemd meen ik
Ik zag het na plaatsen van mijn post jaquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik dus niet, zie boven mijn edit
Inderdaad 1 van hun beterequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:55 schreef tong80 het volgende:
Mooi nummer van U2.
The Yoshua tree was een erg gedurfde plaat destijds na alle bombast waar ze wereldberoemd me geworden waren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop