lullig...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:32 schreef Jump het volgende:
maar ze knalt me dus wel af
http://users.telenet.be/monkeytail/zever/de_dust0000.jpg
kijk naar de naam van het bestandquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:39 schreef cygnusx het volgende:
[afbeelding], zie ik daar nu op de achtergrond iemand die zn sigaret verkeerdom aansteekt ?
![]()
![]()
ik dacht dat de naam voor dat gsus wijf bedoeld wasquote:
Hoiquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef Troel het volgende:
Hoi
Ik heb alles voor het Kerstdiner van morgen klaar
Alleen zit de diepvries zo vol dat het niet meer past
volgensmij loopt jouw systeemklokje niet helemaal goed...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef Troel het volgende:
Hoi
Ik heb alles voor het Kerstdiner van morgen klaar
Alleen zit de diepvries zo vol dat het niet meer past
een te-laat-voor-kerstdiner dus...quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:00 schreef Troel het volgende:
Nee, ik bedoel Kerstdiner, anders had ik wel nieuwjaarsdiner gezegd.
Alleen kon ik het met kerst niet koken. Want toen hadden we wat anders. Maar het blijft dus een Kerstdiner
betwetertjequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
een te-laat-voor-kerstdiner dus...
Niet allemaalquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:06 schreef cygnusx het volgende:
fok is sneller, alle kinderen spelen buiten
ik ben binnenquote:
Hoi SHERMANquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:08 schreef SHERMAN het volgende:
hoi
ik ben er weernet ff wat vuurwerk afgestoken
@jump heb je mijn mailtje gehad?
Het zal ook nog wel even duren voordat er weer een nieuw deeltje word geopendquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:10 schreef Slarioux het volgende:
Yep, zullen we maar eens stoppen met dat gefipo de hele tijd?
Ik ga zo even BF doenquote:
maar dat hoort gewoon bij het begin van een topicquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:10 schreef Slarioux het volgende:
Yep, zullen we maar eens stoppen met dat gefipo de hele tijd?
niet als wij gaan zitten lullenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het zal ook nog wel even duren voordat er weer een nieuw deeltje word geopend
ik ben zo weer wegquote:
quote:
let een beetje op je rug hequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
wuah moet ik misschien ook wat anders gaan doen, mag zo beton palen en beton platen gaan versjouwen
Aan het verbouwen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
wuah moet ik misschien ook wat anders gaan doen, mag zo beton palen en beton platen gaan versjouwen
sort of:quote:
ja, heb het gehadquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:08 schreef SHERMAN het volgende:
hoi
ik ben er weernet ff wat vuurwerk afgestoken
@jump heb je mijn mailtje gehad?
das mooiquote:
Veel plezier er mee.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
sort of:
nieuwe ramen (kunstof & dubbelglas)
vervolgens zou de schuur komen maar dat is een beetje in het hjonderd gelopen door dat er veel wortels in de grond waren
half januari nieuwe keueken , ander plafon nieuwe vloer...
dus ja sort of verbouwing kja...
Nee. Zal ook wel komen omdat ik geen vuurwerk heb.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:19 schreef mschol het volgende:
iemand al druk vuurwerk aan het afsteken (d.m.v open raam naast pc en dan tegelijkertijd fokken en afsteken
ik had een opmerking gemaakt die slarioux niet zo leuk vond, en hij had destijds al helemaal de pest aan mij dus vandaar.. heb het nog deels goed weten te praten , anders was het tot ergens in maart...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |