das mooiquote:
Veel plezier er mee.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
sort of:
nieuwe ramen (kunstof & dubbelglas)
vervolgens zou de schuur komen maar dat is een beetje in het hjonderd gelopen door dat er veel wortels in de grond waren
half januari nieuwe keueken , ander plafon nieuwe vloer...
dus ja sort of verbouwing kja...
Nee. Zal ook wel komen omdat ik geen vuurwerk heb.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:19 schreef mschol het volgende:
iemand al druk vuurwerk aan het afsteken (d.m.v open raam naast pc en dan tegelijkertijd fokken en afsteken
ik had een opmerking gemaakt die slarioux niet zo leuk vond, en hij had destijds al helemaal de pest aan mij dus vandaar.. heb het nog deels goed weten te praten , anders was het tot ergens in maart...quote:
m'n ouders ja..quote:
tja..quote:Nee. Zal ook wel komen omdat ik geen vuurwerk heb.
wat flauw zeg...quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:23 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik had een opmerking gemaakt die slarioux niet zo leuk vond, en hij had destijds al helemaal de pest aan mij dus vandaar.. heb het nog deels goed weten te praten , anders was het tot ergens in maart...
[afbeelding]
Ik ben er meestal weer snel op uitgekeken dus daarom koop ik het niet. Is dan een beetje zonde van het geld.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:23 schreef mschol het volgende:
[..]
m'n ouders ja..
mij boeit het niet echt...
[..]
tja..
wat saaai
je brengt mij nog op gekke ideeen zo...quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:25 schreef cygnusx het volgende:
mijn countdown script is best leuk gelukt , al zeg ik het zlef... ik maak nog wel een keer een pagina waar users zelf bijv een countdown script kunnen gebruiken... (of een tellertje in hun avatar..)
[afbeelding]
dan moet je het idd niet doen, zonde van geld..quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ben er meestal weer snel op uitgekeken dus daarom koop ik het niet. Is dan een beetje zonde van het geld.
Hij dacht zeker: 'Ik heb er voor betaald. Nou zal ik er zonnen ook'.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:33 schreef mschol het volgende:
Toerist zont weer op strand in Thailand![]()
![]()
kennelijk...quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij dacht zeker: 'Ik heb er voor betaald. Nou zal ik er zonnen ook'.
Ik zou ze dan ook eerder gaan helpen dan een beetje gaan liggen zonnen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk...
lekker is dat.. overal de geur van dood
brr...
zou er niet aan moeten denken...
als ik er was zou ik overigens wel gaan helpen... (mits ik contact kan houden met thuisfont uiteraard)
OMFGquote:Indonesian-based British conservationist Mike Griffiths flew over the western coast of Sumatra and said it was "like a nuclear blast has leveled the area."
Between Meulaboh and Chalang, about 60 miles north, no villages are left, he said. Calong, a town of 13,000, has "vaporized," he said.
ja hoor:quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je ook een link naar de rest van het bericht?
Ik zag die beelden gisteren met die helicopter die over dat gebied heen vloog. Dat is echt niet normaal meer. Er stond geen huis meer overeind.quote:
Dank.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hoor:
http://www.cnn.com/2004/WORLD/asiapcf/12/31/asia.quake/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |