Hoiquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef Troel het volgende:
Hoi
Ik heb alles voor het Kerstdiner van morgen klaar
Alleen zit de diepvries zo vol dat het niet meer past
volgensmij loopt jouw systeemklokje niet helemaal goed...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef Troel het volgende:
Hoi
Ik heb alles voor het Kerstdiner van morgen klaar
Alleen zit de diepvries zo vol dat het niet meer past
een te-laat-voor-kerstdiner dus...quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:00 schreef Troel het volgende:
Nee, ik bedoel Kerstdiner, anders had ik wel nieuwjaarsdiner gezegd.
Alleen kon ik het met kerst niet koken. Want toen hadden we wat anders. Maar het blijft dus een Kerstdiner
betwetertjequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:04 schreef cygnusx het volgende:
[..]
een te-laat-voor-kerstdiner dus...
Niet allemaalquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:06 schreef cygnusx het volgende:
fok is sneller, alle kinderen spelen buiten
ik ben binnenquote:
Hoi SHERMANquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:08 schreef SHERMAN het volgende:
hoi
ik ben er weernet ff wat vuurwerk afgestoken
@jump heb je mijn mailtje gehad?
Het zal ook nog wel even duren voordat er weer een nieuw deeltje word geopendquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:10 schreef Slarioux het volgende:
Yep, zullen we maar eens stoppen met dat gefipo de hele tijd?
Ik ga zo even BF doenquote:
maar dat hoort gewoon bij het begin van een topicquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:10 schreef Slarioux het volgende:
Yep, zullen we maar eens stoppen met dat gefipo de hele tijd?
niet als wij gaan zitten lullenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Het zal ook nog wel even duren voordat er weer een nieuw deeltje word geopend
ik ben zo weer wegquote:
quote:
let een beetje op je rug hequote:Op vrijdag 31 december 2004 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
wuah moet ik misschien ook wat anders gaan doen, mag zo beton palen en beton platen gaan versjouwen
Aan het verbouwen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
wuah moet ik misschien ook wat anders gaan doen, mag zo beton palen en beton platen gaan versjouwen
sort of:quote:
ja, heb het gehadquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:08 schreef SHERMAN het volgende:
hoi
ik ben er weernet ff wat vuurwerk afgestoken
@jump heb je mijn mailtje gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |