ik vermoed dat het gelul isquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik vermoed dat de zionisten of de reptillians er iets mee te maken hebben.
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:22 schreef merlin693 het volgende:
hmmm ik kan wel aan echte opnamen komen als er interesse is ! ( appllo missie's video disk )
Ik hoop dat dit een grapje isquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je ook een ISBN of laat je me zoeken?
Blasfemie!quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Eigenlijk was het Dark Side of the Rainbow ... was oorspronkelijk bedoeld als soundtrack bij The Wizard of Ozquote:
Misschien omdat de maan niet nieuwe meer is en sowieso niet leefbaar is (voor onsquote:Op vrijdag 31 december 2004 08:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Eigenlijk was het Dark Side of the Rainbow ... was oorspronkelijk bedoeld als soundtrack bij The Wizard of Oz
Ik heb ook al verschillende zaken gelezen ondertussen over constructies op de maan ...
Ook in de video The Disclosure Project kwam er een vrouw aan het woord die zei dat ze iets opgevangen had ivm constructions on the moon.
Ik heb altijd wel 'n beetje raar gevonden dat 'we' nooit echt teruggegaan zijn naar de maan. We hebben de maanlanding gehad maar sindsdien wordt de maan een beetje links gelaten.
Ze verkiezen het bouwen van een spacestation ISS ipv een permanente basis op de maan, en ze touren al rond met robots op Mars terwijl er op de maan nog zoveel te "ontdekken" valt.
Er zijn meerdere maanlandingen geweest, hoor. het oppervlak staat vol met verlaten wagentjes en onderstellen van Lunar Modules. Een stuk of 6, 7 meen ik.quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 'n beetje raar gevonden dat 'we' nooit echt teruggegaan zijn naar de maan. We hebben de maanlanding gehad maar sindsdien wordt de maan een beetje links gelaten.
Eigenlijk kunnen we ongeveer 60 procent van het maanoppervlak zien. Dit komt omdat de cyclus van de maan, waarin ze net 1 rondje rond de aarde maakt, exact dezelfde is als die waarin ze een rondje rond haar as draait. Net of je een bordje zou vasthouden en zelf een rondje zou maken, maar het bordje altijd hetzelfde zou vasthouden. Het feit dat we dan toch nog ietsje meer kunnen zien, komt doordat de maan traage knik bewegingen maakt. Dat komt dan weer doordat haar baan meer een eclips maakt dan een perfecte cirkel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:23 schreef erikkll het volgende:
Because the same side of the Moon always faces the Earth, we only see one side of the Moon and thus used to speak of a “dark side.” That side, now referred to in scientific circles as the “farside,” is not cast in a permanent state of darkness, however. When we experience a new Moon on Earth, for instance, and the dark side of the Moon is facing the Earth, the farside is bathed in sunlight. So, although the Moon may have a “dark side,” it is not always the same side.
met nieuwe maan zien wij (overdag) de andere kant van de maan toch? dus dat kan nooit zo zijn. met het blote oog zal dit overigens wellicht niet waar te nemen zijn?
neuh...wat mij betreft had die foto er niet bij gehoeven !quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:12 schreef UncleScorp het volgende:
Het is niet omdat de foto ongeloofwaardig overkomt, dat gans het verhaal daarmee direct onzin is ...
er is interessequote:Op vrijdag 31 december 2004 02:22 schreef merlin693 het volgende:
hmmm ik kan wel aan echte opnamen komen als er interesse is ! ( appllo missie's video disk )
ja, posten maar die handel !quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:22 schreef merlin693 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vermoed dat het gelul is
Ministry "Dark side of the spoon"quote:
Ik wacht nog even !quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:43 schreef merlin693 het volgende:
ik kan keith Laney nog niet berijken ! nog ff geduld !!
Heb je die " bron " van je gelezen? Ze staven niets met feiten, slechts met assumpties.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Armstrong werd na zijn maanlanding bedreigt door Aliens ter plaatse getuige deze bron.
Weet iemand hier meer van? Ik vermoed dat de zionisten of de reptillians er iets mee te maken hebben.
Dat zijn inderdaad extreem vage foto's waar ik zelfs Elvis in kan zien als ik maar genoeg fantasie gebruik.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat moet ik hier in kunnen zien?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:41 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kan ook een foto een beetje tamperen en zeggen dat er vast wat onder wordt verborgen door de NASAquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:54 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Ik ook niet, als er nou eens niet zoveel tampering overheen zat.
Zoals je kan zien P8 staat de link naar de nasa foto er bij.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:58 schreef P8 het volgende:
[..]
ik kan ook een foto een beetje tamperen en zeggen dat er vast wat onder wordt verborgen door de NASA
die links doen het niet die er bijstaan. bovendien linken ze ook niet naar een nasa-sitequote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:59 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Zoals je kan zien P8 staat de link naar de nasa foto er bij.
![]()
Graag ff een serieuze reactie, de TS heeft het topic serieus bedoeld denkik.
Ligt dat niet gewoon aan de belichting? Op de eerste foto heb je strijklicht, waardoor de kraters erg opvallen, op de tweede foto valt het licht recht op de maan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:58 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Is de maan aan het veranderen? Of zijn de fotos gewoon zo fake als wat?
Kijk ook even naar de reductie van de kwaliteit sinds de jaren 70!
1972:
[afbeelding]
Recente:
[afbeelding]
Ik wil mijn kraters zien!
Niet meer dan waarschijnlijk, Nasa, NRL,JPL en de defensie site zijn de meest "betrouwbare". Die staan er toch echt bij.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:06 schreef P8 het volgende:
[..]
die links doen het niet die er bijstaan. bovendien linken ze ook niet naar een nasa-site
Beste artifacts trouwens, mooi gesmooth ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:59 schreef merlin693 het volgende:
dat zijn compressie artefacts..de TIFF versies hebben dat niet
Klopt. Maar vergeet 2Pac en Elvis niet die vanuit de Bermuda-driehoek samenspannen met de reptilliansquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
Armstrong werd na zijn maanlanding bedreigt door Aliens ter plaatse getuige deze bron.
Weet iemand hier meer van? Ik vermoed dat de zionisten of de reptillians er iets mee te maken hebben.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:50 schreef My_Way het volgende:
[..]
Klopt. Maar vergeet 2Pac en Elvis niet die vanuit de Bermuda-driehoek samenspannen met de reptillians
![]()
Zit hier prima en Elvis naast me ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:37 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Wat doen al die mensen hier! er zitten er geloofik een paar op het verkeerde forum!!
Tegenwoordig kun je geluidsopnamens zodanig manipuleren dat het echt lijkt.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:40 schreef Hallulama het volgende:
Hahaha, maar eeh, mensen, heeft iemand meer bewijs kunnen vinden over of Neil Armstrong inderdaad dergelijke dingen heeft gezegd tegen mission control? Over het zien van UFOs en enorme moederschepen op de maan, etc.?
Ik kwam wat quotes tegen van een gesprek tussen Neil en een anonieme professor, maar heeft iemand de desbetreffende geluidsopnamen kunnen vinden, als die uberhaupt ergens online beschikbaar zijn?
Meestal zijn het aandacht trekkers. Net zoals die rare met z'nquote:Op zondag 2 januari 2005 02:00 schreef Hallulama het volgende:
Dat is waar, maar dan gaat de eventuele grappenmaker wel erg ver met z'n grap.
Dat is een ding wat zeker is, maar die tampering fotos doen me toch wel iets..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:27 schreef P8 het volgende:
ik vind die hele site aardig dubieus. hij/zij/ze spreken over evidence, maar het is meer een interpretatie in mijn ogen.
Niet helemaal, zo was ie in '72quote:
Niet helemaal, zo was ie in '94quote:Op zondag 2 januari 2005 19:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Niet helemaal, zo was ie in '72
Dit is nu de andere kant:
[afbeelding]
Zo glad is het oppervlakte echt niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Niet helemaal, zo was ie in '72
Dit is nu de andere kant:
[afbeelding]
Dit is een foto van de naar de Aarde gedraaide kantquote:Op zondag 2 januari 2005 20:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Niet helemaal, zo was ie in '94
Zo ziet de maan er tegenwoordig uit.
[afbeelding]
kijk eens goed naar die tampering. je ziet dat het ongetamperde gedeelte eromheen goed loopt met de kleurvlakken achter het getamperde gedeelte.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:50 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is, maar die tampering fotos doen me toch wel iets..![]()
Weet ik, ik wilde alleen even illustreren dat zo maar een plaatje van het internet plukken en daar conclusies aan verbinden grote onzin is.quote:Op maandag 3 januari 2005 02:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dit is een foto van de naar de Aarde gedraaide kant
Met welke flitser hebben ze deze foto gemaakt?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
komt van jpl.nasa.govquote:Op maandag 3 januari 2005 12:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde alleen even illustreren dat zo maar een plaatje van het internet plukken en daar conclusies aan verbinden grote onzin is.
Diezelfde Clementine maakte die maan-foto met dat gladde oppervlak..quote:Op maandag 3 januari 2005 02:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zo glad is het oppervlakte echt niet.
Stereo data provided elevation differences from high resolution photographs and radar altimetry data, acquired by the Clementine spacecraft as it orbited the lunar surface.
[afbeelding]
[..]
Dit is een foto van de naar de Aarde gedraaide kant
Er is niks aan geknoeid.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:06 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Diezelfde Clementine maakte die maan-foto met dat gladde oppervlak..
Zoals je eronder kan lezen, was dat een mozaik van 50.000 fotos.
Ik vind de tampering nog steeds vreemd.. wellicht was het niet expres..het valt alleen wel op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |