Te vaak wel jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Is het altijd zo in POL? Zo, eh, frontpage-achtig? Of wordt er ook wel eens gemodereerd?
Mwoah. Als een topic niet interessant meer is zakt hij vanzelf wel in de lijst.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:04 schreef accelerator het volgende:
Modjes: ik heb nu 2 topics over belastingen open staan. Jullie zullen er wel 1 willen sluiten. [..]
Dat is nog beter. Sizzler, bij deze ben je mijn favourite moderator.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah. Als een topic niet interessant meer is zakt hij vanzelf wel in de lijst.
Soortgelijke daadkracht wens ik Job Cohen toe voor het komende jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Compile's zonden werden niet vergeven.
Nou, ik vind het maar een onzin-topic. Je mag het best opnieuw posten in een al lopend topic zoals Kapitalisme Index 2005 (USA slechts op #13) of Communistische Partij van Nederlandquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:50 schreef accelerator het volgende:
Sidekick. Kan dit topic Volgens Marx zou ik heel rijk moeten zijn open of mag ik hem anders opnieuw posten.
Waarom toch die drang om 'links op een sneaky manier' terecht te wijzen in elk topic dat dezelfde insteek heeft. Er zijn genoeg topics waarin je je mening over kapitalisme vs communisme kan ventileren. Dat hoeft niet iedere week via een nieuw topic waar je telkens hetzelfde riedeltje naar voren brengt. Ik hoop toch dat je hier bent om te discussieren, en niet om zoveel mogelijk aandacht/reclame/spam te maken in je bekeringsdrift.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:23 schreef accelerator het volgende:
De zin van het topic is dat het, net als mijn topic over het nep-tt-bericht over de Postbank, linkse users op een sneaky manier op hun mening drukt. Iedereen zal het natuurlijk onzin vinden dat die steenroller geen geld krijgt maar linkse mensen vinden dan hun eigen mening onzin. Ik bespeur namelijk een duidelijke mening om niet te belonen naar vraag & aanbod maar naar hoe hard iemand werkt en hoe moeilijk het werk is. Lees de posts van DaveM maar eens na.
Mijn post toont dus aan dat belonen naar hoeveelheid verrichte arbeid en moeilijkheid van de arbeid onzin is.
Hij hoeft niet per se nu op gang te komen hoor. Mischien volgende week of zo. Ik roep dan wel weer.
Nogal simpel: Links wil eerlijk verdiend geld van rechts afpakken en er zelf van profiteren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:37 schreef du_ke het volgende:
Zijn trouwens alleen linkse mensen voor het heffen van belasting?
Volgens mij is het juist in totaal een zeer minieme minderheid die er tegen is.
Rechts heeft geen eerlijk verdiend geldquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nogal simpel: Links wil eerlijk verdiend geld van rechts afpakken en er zelf van profiteren.
En links verdient geen geld.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Rechts heeft geen eerlijk verdiend geld![]()
Ze krijgen het echter wel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En links verdient geen geld.![]()
Hoe komen ze er dan aan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Rechts heeft geen eerlijk verdiend geld![]()
Ach "sneaky" . . . eerder "vernuftig". Wees maar blij dat comm VS kapt een belangrijk onderwerp hier is Sidekick. Denk je eens in hoe POL in een communistisch land er uit zal zien. Daar wordt over ALLES geklaagd omdat de overheid zich ook met ALLES bezig houdt. Jij zou het daar zwaar hebben als mod.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom toch die drang om 'links op een sneaky manier' terecht te wijzen in elk topic dat dezelfde insteek heeft. Er zijn genoeg topics waarin je je mening over kapitalisme vs communisme kan ventileren. Dat hoeft niet iedere week via een nieuw topic waar je telkens hetzelfde riedeltje naar voren brengt. Ik hoop toch dat je hier bent om te discussieren, en niet om zoveel mogelijk aandacht/reclame/spam te maken in je bekeringsdrift.
Dat zeg jij. Dit zegt iets anders: Kapitalisme Index 2005 (USA slechts op #13)quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:45 schreef du_ke het volgende:
Nee het is waar jij druk over maakt. Wereldwijd speelt het sinds halverwege de jaren '80 eigenlijk nog maar nauwelijks
.
Gouden handdrukken, bonussen in tijd van bezuinigingen, afroming van de salarissen van de werkers, witte boorden criminaliteit...quote:
Wat heeft dat met rechts te maken?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gouden handdrukken, bonussen in tijd van bezuinigingen, afroming van de salarissen van de werkers, witte boorden criminaliteit...
allemaal?quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gouden handdrukken, bonussen in tijd van bezuinigingen, afroming van de salarissen van de werkers, witte boorden criminaliteit...
Dat is de definitie van rechts ondernemersschapquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat heeft dat met rechts te maken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |