abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24335335
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze zijn het zelf op aan het ruimen, en dat zal nog wel een tijdje duren, want ik zie net dat er meer dan tien meter straat zwart ziet en vol ligt met velgen van autobanden die er de hele nacht hebben liggen branden en walmen. Als ik het durfde zou ik een foto nemen, maar met deze apen neem ik geen risico, sorry.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24335959
Hoi Mwanatabu, ik kom ook uit Zwolle en ik ken het "volk" wel en je het maar beter negeren want anders maak je je eigen leven in die buurt echt tot een kleine hel. Er valt niet te praten met het volk want dat willen ze gewoon niet. Die kinderen worden getraint om je uit te lokken dan hebben de ouders een reden om je te pakken te nemen. Als je het niet kunt negeren moet je gewoon een brief schrijven naar de woningbouwvereniging. Ik weet niet meer precies hoe het zit maar volgens mij moeten ze na 4 officiele klachten van jou of van jou en andere buurtbewoners actie ondernemen en als je bij de SWZ huurt houd dat in dat ze de politie inschakelen als ze het zelf niet aandurven en dit is wel een gevalletje die de SWZ zelf niet aandurft. Ik vind het wel slecht dat de politie je zo laat stikken. Ze weten misschien niet wat ze mee aanmoeten maar daar hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden. Succes ermee.
Ik heb altijd gelijk.
pi_24336102
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:58 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nou hij heeft toch in de bak gezeten? Helpt blijkbaar wel dus.
Het helpt wel gedurende het halve jaar dattie in de bak zit. Daarna heb je nog best lang een probleem.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 13:55:46 #279
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24336197
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze zijn het zelf op aan het ruimen, en dat zal nog wel een tijdje duren, want ik zie net dat er meer dan tien meter straat zwart ziet en vol ligt met velgen van autobanden die er de hele nacht hebben liggen branden en walmen. Als ik het durfde zou ik een foto nemen, maar met deze apen neem ik geen risico, sorry.
Ze leren bij!
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:19:23 #280
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24336634
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Een rasmongool vergelijken met een aap....
da's pure dierenmishandeling
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24337259
tvp
pi_24337490
en ik dacht dat ik slecht zit met die zeikerige wannabe kut-snobs hier die om het minste of geringste gaan "zeuren"

maar goed,het ene uiterste in het andere denk ik dan maar.

en je kan die sjonnies wel proberen te bevechten maar ik heb zo'n idee dat dat toch niet lukt.
je kan beter proberen om vrede te sluiten en de volgende keer gewoon met ze mee te feesten en vuurwerk af steken enzo
dan gaat de jaarwisseling wat sneller en leuker voorbij hopelijk
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 15:19:07 #283
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24337591
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:12 schreef the_contract_killer het volgende:
je kan beter proberen om vrede te sluiten en de volgende keer gewoon met ze mee te feesten en vuurwerk af steken enzo
dan gaat de jaarwisseling wat sneller en leuker voorbij hopelijk
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf
en goed verliezen, dan dooft het licht

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24337762
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef hijgend_hert het volgende:
Hoi Mwanatabu, ik kom ook uit Zwolle en ik ken het "volk" wel en je het maar beter negeren want anders maak je je eigen leven in die buurt echt tot een kleine hel. Er valt niet te praten met het volk want dat willen ze gewoon niet. Die kinderen worden getraint om je uit te lokken dan hebben de ouders een reden om je te pakken te nemen. Als je het niet kunt negeren moet je gewoon een brief schrijven naar de woningbouwvereniging. Ik weet niet meer precies hoe het zit maar volgens mij moeten ze na 4 officiele klachten van jou of van jou en andere buurtbewoners actie ondernemen en als je bij de SWZ huurt houd dat in dat ze de politie inschakelen als ze het zelf niet aandurven en dit is wel een gevalletje die de SWZ zelf niet aandurft. Ik vind het wel slecht dat de politie je zo laat stikken. Ze weten misschien niet wat ze mee aanmoeten maar daar hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden. Succes ermee.
Hee, bedankt voor die informatie, daar heb ik echt wat aan!
Ben er inmiddels ook achtergekomen dat dit huis als een rode lap op die families werkt: ze zijn de bewoners ervan al jaren aan het pesten. Waarschijnlijk wilden ze even testen of we de handschoen op zouden nemen oid.
Maar goed, negeren negeren.
Ze staan hier nu voor te voetballen en elkaar op de enkels te tackelen. Das beter dan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24337953
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:52 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

noodweer geldt niet voor goederen aap
In zekere zin wel

Je hebt namelijk het recht om jezelf en je eigendommen zonodig te verdedigen.
pi_24338061
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:40 schreef boyv het volgende:

[..]

In zekere zin wel

Je hebt namelijk het recht om jezelf en je eigendommen zonodig te verdedigen.
In Nederland zou ik er maar niet te zeker van zijn...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:23:45 #287
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_24338627
Gewoon een niet/spijkerpistool achter je brievenbus hangen die je met een afstandsbediening kan laten schieten
zal ze leren zooi door je brievenbus te gooien
pi_24338957
En het nieuwe dieptepunt is bereikt, maar niet dankzij de Tokkies. Relatie is net uitgegaan. Maar ik denk dat ik hier maar even niet meer post anders gooi ik mijn hele hebben en houwen nog op het net met de emoties. Klote.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:52:36 #289
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_24339136
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
En het nieuwe dieptepunt is bereikt, maar niet dankzij de Tokkies. Relatie is net uitgegaan. Maar ik denk dat ik hier maar even niet meer post anders gooi ik mijn hele hebben en houwen nog op het net met de emoties. Klote.
Het is even niet echt je tijd he?
Spijt me voor je (zo langzamerhand zou ik maar eens op vakantie oid gaan, even weg van alle ellende)
Times will get better, denk daar maar aan
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_24339142
Das klote.. Jouw nieuwjaar begint al goed dus

Veel sterkte iig!
pi_24339212
quote:
Zie dat dan maar als een nieuw begin.. Je gaat in ieder geval verhuizen nu

Sterkte meis.
Big dick.
pi_24340021
oei
Nieuw jaar..nieuw begin...al is t niet echt wat je er van verwacht had..heh
Sterkte :/
(:
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:25:23 #293
78498 classpc
I don't like change
pi_24340837
tpv

[ Bericht 60% gewijzigd door classpc op 01-01-2005 19:26:29 ]
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_24341037
quote:
Jeetje...

Sterkte.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_24341050
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 15:47 schreef Meneer_Storm het volgende:

[..]

In Nederland zou ik er maar niet te zeker van zijn...
Nee, ik zou ook terughoudend zijn op die punten.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:12:57 #296
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_24341690
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar woon jij? Ik weet dat er vorig jaar vreugdevuren zijn afgestoken in B. Zuid, maar meer niet.
Wijk Merwestein, oftewel 'de wallen' (omdat de straatnamen allemaal op 'wal' eindigen, er zijn hier voor zover ik weet geen hoeren )

Heeft schijnbaar niet zo'n goeie reputatie, hoewel het de laatste jaren al aardig vooruit gegaan is.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_24341857
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:12 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Wijk Merwestein, oftewel 'de wallen' (omdat de straatnamen allemaal op 'wal' eindigen, er zijn hier voor zover ik weet geen hoeren )

Heeft schijnbaar niet zo'n goeie reputatie, hoewel het de laatste jaren al aardig vooruit gegaan is.
Ik weet niet of het cals een aardig eind in de buurt komt? (j/k) Volgens mij heeft B.Zuid ook niet echt de beste reputatie, maar ja, de politie doet er ook veel aan hoor. (NOT)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:27:47 #298
78498 classpc
I don't like change
pi_24341963
@TS: Ik hoop voor je dat je snel een nieuw huis in een betere wijk krijgt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_24342411
Volgend jaar met zulke lui voor je deur gewoon een hele grote sproeier over je dak hangen... lekker nathouden die straat... komen ze er ook niet staan...

Mocht het niet helpen, dan benzine spoeien.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:57:21 #300
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_24343512
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet niet of het cals een aardig eind in de buurt komt? (j/k) Volgens mij heeft B.Zuid ook niet echt de beste reputatie, maar ja, de politie doet er ook veel aan hoor. (NOT)
Ja, dat komt inderdaad in de buurt, maar dan is het langs het kanaal, achter dat rijtje kantoren daar.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')