Het helpt wel gedurende het halve jaar dattie in de bak zit. Daarna heb je nog best lang een probleem.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou hij heeft toch in de bak gezeten? Helpt blijkbaar wel dus.
Ze leren bij!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze zijn het zelf op aan het ruimen, en dat zal nog wel een tijdje duren, want ik zie net dat er meer dan tien meter straat zwart ziet en vol ligt met velgen van autobanden die er de hele nacht hebben liggen branden en walmen. Als ik het durfde zou ik een foto nemen, maar met deze apen neem ik geen risico, sorry.
Een rasmongool vergelijken met een aap....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze zijn het zelf op aan het ruimen, en dat zal nog wel een tijdje duren, want ik zie net dat er meer dan tien meter straat zwart ziet en vol ligt met velgen van autobanden die er de hele nacht hebben liggen branden en walmen. Als ik het durfde zou ik een foto nemen, maar met deze apen neem ik geen risico, sorry.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijfquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:12 schreef the_contract_killer het volgende:
je kan beter proberen om vrede te sluiten en de volgende keer gewoon met ze mee te feesten en vuurwerk af steken enzo![]()
dan gaat de jaarwisseling wat sneller en leuker voorbij hopelijk![]()
Hee, bedankt voor die informatie, daar heb ik echt wat aan!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef hijgend_hert het volgende:
Hoi Mwanatabu, ik kom ook uit Zwolle en ik ken het "volk" wel en je het maar beter negeren want anders maak je je eigen leven in die buurt echt tot een kleine hel. Er valt niet te praten met het volk want dat willen ze gewoon niet. Die kinderen worden getraint om je uit te lokken dan hebben de ouders een reden om je te pakken te nemen. Als je het niet kunt negeren moet je gewoon een brief schrijven naar de woningbouwvereniging. Ik weet niet meer precies hoe het zit maar volgens mij moeten ze na 4 officiele klachten van jou of van jou en andere buurtbewoners actie ondernemen en als je bij de SWZ huurt houd dat in dat ze de politie inschakelen als ze het zelf niet aandurven en dit is wel een gevalletje die de SWZ zelf niet aandurft. Ik vind het wel slecht dat de politie je zo laat stikken. Ze weten misschien niet wat ze mee aanmoeten maar daar hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden. Succes ermee.
In zekere zin welquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:52 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
noodweer geldt niet voor goederen aap
In Nederland zou ik er maar niet te zeker van zijn...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:40 schreef boyv het volgende:
[..]
In zekere zin wel![]()
Je hebt namelijk het recht om jezelf en je eigendommen zonodig te verdedigen.
Het is even niet echt je tijd he?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
En het nieuwe dieptepunt is bereikt, maar niet dankzij de Tokkies. Relatie is net uitgegaan. Maar ik denk dat ik hier maar even niet meer post anders gooi ik mijn hele hebben en houwen nog op het net met de emoties. Klote.
Zie dat dan maar als een nieuw begin.. Je gaat in ieder geval verhuizen nuquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
En het nieuwe dieptepunt is bereikt, maar niet dankzij de Tokkies. Relatie is net uitgegaan. Maar ik denk dat ik hier maar even niet meer post anders gooi ik mijn hele hebben en houwen nog op het net met de emoties. Klote.
Jeetje...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee, ik zou ook terughoudend zijn op die punten.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:47 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
In Nederland zou ik er maar niet te zeker van zijn...
Wijk Merwestein, oftewel 'de wallen' (omdat de straatnamen allemaal op 'wal' eindigen, er zijn hier voor zover ik weet geen hoerenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar woon jij? Ik weet dat er vorig jaar vreugdevuren zijn afgestoken in B. Zuid, maar meer niet.
Ik weet niet of het cals een aardig eind in de buurt komt?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:12 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Wijk Merwestein, oftewel 'de wallen' (omdat de straatnamen allemaal op 'wal' eindigen, er zijn hier voor zover ik weet geen hoeren)
Heeft schijnbaar niet zo'n goeie reputatie, hoewel het de laatste jaren al aardig vooruit gegaan is.
Ja, dat komt inderdaad in de buurt, maar dan is het langs het kanaal, achter dat rijtje kantoren daar.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet niet of het cals een aardig eind in de buurt komt?(j/k) Volgens mij heeft B.Zuid ook niet echt de beste reputatie, maar ja, de politie doet er ook veel aan hoor.
(NOT)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |