Antwoord is reeds gegeven.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:51 schreef Nouk het volgende:
Q, weet jij hier iets van?
Onderhuur en inschrijving gemeente
Kan niet, zijn geen digitale foto'squote:Op woensdag 5 januari 2005 21:13 schreef Nouk het volgende:
Post hier eens Troel, de foto's!
Dat was in de tijd dat jij nog een beetje gezelligheid om je heen had hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:14 schreef Ruis het volgende:
owja, dat was de gpd-tijd voordat jij ons kende
ik ontken alles!quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat jij nog een beetje gezelligheid om je heen had hangen.
Ik voel iets opbloeien!quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat jij nog een beetje gezelligheid om je heen had hangen.
Ik kan wel proberen of ik de leuke nog een keer kan scannen. Als je het heel graaf wil en het van de heren mag. Zitten echt heel leuke bij.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef Nouk het volgende:
Jammer.
Ja leuk! Wil ze wel eens zien! En het mag vast wel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan wel proberen of ik de leuke nog een keer kan scannen. Als je het heel graaf wil en het van de heren mag. Zitten echt heel leuke bij.
Ik heb een kamer! En mn vriendin ook, een verdieping hoger, hoe kewl!quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:16 schreef JaWi het volgende:
Hallo.
Ok die regel die meet alvast maar.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb een kamer! En mn vriendin ook, een verdieping hoger, hoe kewl!
Jij mag komen wanneer je wiltquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok die regel die meet alvast maar.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm neee, maar de keukenvloer is ook heerlijk zacht!
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb een kamer! En mn vriendin ook, een verdieping hoger, hoe kewl!
nananaaaanananananaaaaaanananaaaaaaaaanananananaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:54 schreef Nouk het volgende:
Tis alles of niets, baby roep jij maar niets, ik ga voor heel intens, voor meer dan 100%. Ik wil je pin, je 06, je verliest je succes, op de cabriooo of op de fiets, ik wil alles of niets!
Uit m'n hoofd gewoon.
Hallo globuleux!quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:06 schreef globuleux het volgende:
Wat een domme kneusjes zijn dat in die slowchat zeg![]()
Nou Zwans, 4 uur was niet echt op tijd he!quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:20 schreef Zwansen het volgende:
Ok, ik ga eens op tijd naar bed...
Pff, denk niet dat we met iedereen in overeemstemming kunnen komen over de datum en (vooral) de locatie...quote:
Ja wanneer??quote:
Doe dat eens dan...quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:35 schreef Ruis het volgende:
laat iemand eens een suggestie doen dan
Of was je mijn fotoboek aan het zoeken?quote:
ik kwam de user gewoon tegen op t forumquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Of was je mijn fotoboek aan het zoeken?
Want anders kom je die volgens mij echt niet tegen...
Moet ik hier vreemde dingen van gaan denken?
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Of was je mijn fotoboek aan het zoeken?
Want anders kom je die volgens mij echt niet tegen...
Moet ik hier vreemde dingen van gaan denken?
Dan zal ik je binnenkort eens laten zien hoe een man fietst!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:24 schreef SuperWeber het volgende:
Oe ik ga een racefiets kopen
heb jij die gejatte fiets nou al eens retour?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan zal ik je binnenkort eens laten zien hoe een man fietst!
Tssssssssssssk... Jij rijdt na 500 meter al lek man...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan zal ik je binnenkort eens laten zien hoe een man fietst!
Nou moet je nagaan! Zelfs dan fiets ik je er met gemak af.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssk... Jij rijdt na 500 meter al lek man...
Ondanks dat ik een waterdichte verklaring had, zijn adres + naam + telefoonnummer, heb ik nog niets van de politie gehoord... Maar ze zullen het wel enorm druk hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:45 schreef Ruis het volgende:
[..]
heb jij die gejatte fiets nou al eens retour?
ja, met mij proberen te flitsen, de klootzakkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een waterdichte verklaring had, zijn adres + naam + telefoonnummer, heb ik nog niets van de politie gehoord... Maar ze zullen het wel enorm druk hebben.![]()
ok jij opent hem dusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:50 schreef Ruis het volgende:
tijd voor een nieuw deel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |