Dan zal ik je binnenkort eens laten zien hoe een man fietst!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:24 schreef SuperWeber het volgende:
Oe ik ga een racefiets kopen
heb jij die gejatte fiets nou al eens retour?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan zal ik je binnenkort eens laten zien hoe een man fietst!
Tssssssssssssk... Jij rijdt na 500 meter al lek man...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan zal ik je binnenkort eens laten zien hoe een man fietst!
Nou moet je nagaan! Zelfs dan fiets ik je er met gemak af.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssk... Jij rijdt na 500 meter al lek man...
Ondanks dat ik een waterdichte verklaring had, zijn adres + naam + telefoonnummer, heb ik nog niets van de politie gehoord... Maar ze zullen het wel enorm druk hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:45 schreef Ruis het volgende:
[..]
heb jij die gejatte fiets nou al eens retour?
ja, met mij proberen te flitsen, de klootzakkenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een waterdichte verklaring had, zijn adres + naam + telefoonnummer, heb ik nog niets van de politie gehoord... Maar ze zullen het wel enorm druk hebben.![]()
ok jij opent hem dusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:50 schreef Ruis het volgende:
tijd voor een nieuw deel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |