Wat denk jij nouquote:Op maandag 3 januari 2005 20:30 schreef Ladybos het volgende:
Duim maar voor me als je wilt..
Gemiddeld duurt het 1,5/2 uur voodat iedereen weer op de kamer is. Dus we moeten nog even wachten helaasquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:26 schreef Githa het volgende:
ik zit start klaar om het nieuws te ontvangen
![]()
Hoelang duurt een KS gemiddeld zo'n beetjeen dan natuurlijk meegerekend wanneer ze haar foon vast kan houden
![]()
Spannend hoor![]()
Bij mij nog wel een uurtje langer trouwens. 23.00 uur naar de ok, 23.38 uur Christan geboren, rond 02.00 uur lag ik nog op de IC (er is 's nachts geen verkoever) en ergens daarna werd ik naar mijn kamer gebracht.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:37 schreef Anitra het volgende:
Gemiddeld duurt het 1,5/2 uur voodat iedereen weer op de kamer is. Dus we moeten nog even wachten helaas
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Gemiddeld duurt het 1,5/2 uur voodat iedereen weer op de kamer is. Dus we moeten nog even wachten helaas
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:01 schreef Beaker het volgende:
Githa![]()
Ik zag stiemum je post en dacht JAAAAA!!!! beebje is er ........niet dus......
Dat was alweer afgeschaft zo ver ik weet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:39 schreef Merisse het volgende:
En je mag niet bellen/sms-en vanuit een ziekenhuis. Tenminste, ik geloof dat ze daar inmiddels van aan 't terug komen zijn en dat er al ziekenhuizen het verbod op mobiel bellen hebben afgeschaft.
Ik hoop het voor je. Ik ga duimen dat je lekker thuis mag/kan bevallen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:11 schreef Githa het volgende:
tot nu toe gewoon thuismaar ik moet vrijdag weer voor een echo want er was twee weken terug even spraken dat hij misschien te groot was voor een normale bevalling maar toen wees de omvang van mijn buik uit dat dat allemaal nog wel ging lukken
Hij was toen 4 weken groter maar misschien is dat allemaal weer bijgetrokken vrijdag ?
Ga er gewoon vanuit van wel hoor![]()
Dat kan ook nog jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:41 schreef Leah het volgende:
Eerder apestoned van het eerste shotje morfine vermoed ik, dan wil een mens nog weleens vergeten te sms-en.
Ja dat van mij heeft ze ook en ik heb ook nog geen SMSje gehad.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:39 schreef Githa het volgende:
ik vind het nu wel erg lang durenmisschien is ze mijn tel nummer kwijt
Karin ze had dat van jou toch ook ?
Jij had em naar bolletje gestuurd.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:15 schreef dutchie het volgende:
Karin, weet jij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig nog wanneer jij destijds van mij een sms-je kreeg? Of had ik die naar Lois gestuurd?
Lois, weet jij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelll toevallig nog wanneer jij destijds van mij een sms-je kreeg?
![]()
Kan me voorstellen dat je beetje erg boos bent. Dat het vocht er bij hoort oke, maar ze kan idd wel iets opbeurend zeggen toch? Is er geen andere vk in de buurt? Je bent immers een mens met een naam en niet een nummer. Dikkequote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:07 schreef Ladybos het volgende:
Nou ben bij de vlos geweest, wat een tr*t van een mens zeg. Wist echt helemaal niets over mijn situatie (en vond het teveel moeite even mijn kaart te lezen), vond het maar onzin dat ik niet in het zknhuis wil bevallen, en dat vocht vasthouden dat hoorde er nou eenmaal bij, er kon nog geen 'vervelend voor je' vanaf. 't zullen m'n hormonen wel zijn maar ik vond het een rotbezoek. Was 3 kilo aangekomen in ruim 1,5 week tijd, lijkt me een beetje veel, zal wel door het vocht komen.
mee eensquote:
bij mij ook nog nietquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:39 schreef bixister het volgende:
alleen is meneer/mevrouw nog steeds niet ingedaald. hmmz, niet zo handig, maar ik maak me niet echt zorgen.
Ik voel bovenin ook een harde bol en hij ligt toch echt met zijn hoofdje naar beneden dussuh billetjes kunnen ook erg hard aanvoelen hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:05 schreef Jdee het volgende:
Githa> echo! aan de ene kant leuk, maar ook spannend hoor. succes morgen!
Ik was dinsdag naar de vk en die kan dus niet goed voelen hoe t kindje ligt (maar ik voel zelf linksbovenin een harde bol, dus t zal wel stuit liggen dan toch?) en met die harde buiken van me... Naja, volgende week terug komen, hopen dat het dan gedraaid is en duidelijk te voelen is, maar als ie niet gedraaid is (of het niet te voelen is) moet er een echo gemaakt worden (in het zkh) en dan wordt er bekeken of er gedraaid zou kunnen worden of dat het een ks wordt (brrr) etc etc... wel erg spannend eigenlijk. Aan de andere kant: zie'k het kindje weer(positief denken!)
ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:26 schreef Jdee het volgende:
Oh trouwens, als t de hik heeft voel ik dat eigenlijk alleen maar net boven mn schaambot. Jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |