Weer een bezoekje gehad bij de gyn.
Bloeddruk was mooi , 75/120.
De vorige keer kreeg ik te horen dat ik minder moest snoepen (en dat vlak voor de feestdagen) omdat ik in 6 weken tijd ruim 6 kilo was aangekomen.
En ik heb dus gewoon lekker mee gesnoept met de feestdagen om nog maar te zwijgen over die lading oliebollen en appelflappen die Jeroen gemaakt had...
En de weegschaal gaf een halve kilo minder gewicht aan dan de vorige keer
![]()
We hebben mijn angst voor het inknippen besproken en ze verzekerde mij dat ze dit alleen doen als het echt , echt , echt nodig is en er zelf geen voorstander van zijn.
Ook heeft ze dit meteen in mijn dossier vermeld en gevraagd of ze het litteken mocht bekijken om te weten wat voor weefsel dit is geworden (omdat litteken weefsel ook erg stug kan worden).
In eerste instantie kon ze het niet goed vinden , tot ik Jeroen vroeg het maar aan te wijzen en daarna schrok ze toch wel , ze hield zich wel profesioneel maar die blik veraad veel.
Voor het eerst hoorde ik dat het ook een flinke ruptuur is geweest (kwam dichtbij een totaal ruptuur) en of ik er verder geen hinder van ondervind.
We hebben daar dus even over gesproken en ze snapte gelukkig erg goed dat dit voor mij een erg moeilijk punt is en dat ik hier een grote angst door heb gekregen.
Maar ze was ontzettend fijn en lief.
Aangezien ik door meer mensen gezien word is het dus in het dossier gezet zodat ik dit niet de volgende keren hoef te herhalen bij de andere gyns.
Ik ben blij dat ik het gezegd heb.
Verder hadden we een aantal boeken liggen voor de geboortekaartjes en mijn god wat is het moeilijk om een kaart te vinden die we beiden mooi vinden.
Jeroen is het type kleurrijk en druk , drukker , drukst.
Terwijl ik meer hou van het tijdloze en simpele kaartje.
Eindelijk een kaart gevonden die we leuk vonden , maar hier past onmogelijk een gedichtje bij op en juist die willen we er erg graag bij hebben.
Dus we hebben nu weer 3 nieuwe boeken in huis.
En ik heb het gevoel dat we eindelijk zullen gaan slagen! En dan is het een combi van kleurrijk en simpel
![]()
, maar dit ligt nog even aan de drukker omdat we nog een paar wensen hebben ivm. de manier van drukken van een aantal gegevens.
Maar ik ga er vanuit dat dit wel goed gaat komen!