abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24386979
Ladybos, je voeten zit hem in de naam zeker ene LadyS had daar ook al zo'n last van

Martineke, is beebje eral
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24387004
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:26 schreef Githa het volgende:
ik zit start klaar om het nieuws te ontvangen
Hoelang duurt een KS gemiddeld zo'n beetje en dan natuurlijk meegerekend wanneer ze haar foon vast kan houden
Spannend hoor
Gemiddeld duurt het 1,5/2 uur voodat iedereen weer op de kamer is. Dus we moeten nog even wachten helaas
pi_24387037
Over Ladybos' voetjes...

Zoiets had ik ook bij Wilyan. Maar wees gerust.... Het gaat écht weer over.

Zo heb ik een stel zusters de slappe lach bezorgd.
De ochtend na mijn KS werd ik gewassen en toen de zusters de dekens omhoog deden was het eerste wat ik riep: "Heej! Ik heb mijn voeten terug!"
De manier waarop ik het (schijnbaar) zei zorgde er voor dat een zuster bijna in haar broek pieste van het lachen...
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 4 januari 2005 @ 09:51:27 #229
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24387133
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:37 schreef Anitra het volgende:
Gemiddeld duurt het 1,5/2 uur voodat iedereen weer op de kamer is. Dus we moeten nog even wachten helaas
Bij mij nog wel een uurtje langer trouwens. 23.00 uur naar de ok, 23.38 uur Christan geboren, rond 02.00 uur lag ik nog op de IC (er is 's nachts geen verkoever) en ergens daarna werd ik naar mijn kamer gebracht.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24387171
Hmmmmm....dan ga ik maar ff mijn huisje soppen gaat de tijd harder
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 09:57:27 #231
81992 Githa
pi_24387182
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:37 schreef Anitra het volgende:

[..]

zo lang nog ....

Gister gelachen met mijn nichtje van bijna 3.
Ze vindt het erg boeiend dat er een baby in mijn buik zit en moet dan ook telkens even checken of ie der nog zit Nu is haar theorie dat baby's geboren worden door de navel en er zo ook in zijn gekomen waarom hebben wij anders zo'n ding
Nu was mijn hummeltje gister behoorlijk actief en je kon ook goed voelen waar wat zat, dus mijn nichtje helemaal verbaasd dat er iets "hards"in mijn buik zat dat ook nog bewoog was het dan toch een echte baby Na wat mislukte pogingen om uit te leggen hoe de baby dan in mijn buik zat, toch maar een pop gepakt om het te visualiseren.... ze was helemaal geboeid en heel langzaam zag je gewoon dat kwartje vallen ....... ze hield het hoofdje van de pop voor mijn navel, daarna een voetje van de pop en in eens realiseerde ze zich dat dat nooit ging passen best benauwd want ze heeft zelf ook een "kleine" baby in de buik ...ohw ohw daar ging haar theorie Ze vond het helemaal niet leuk meer en de pop werd in de hoek gegooid met een blik van "daar wil ik niet meer over nadenken " dus maar snel gezegd dat we hem altijd nog konden uitpoepen wat een opgelucht gezichtje was dat zeg .....hahaha
pi_24387197
Uhmmm...
Hoe ging dat bij mij ook alweer?
* Jonnetje graaft in geheugen *

20.00 uur naar de ok, 20.31 uur Wilyan geboren en ik geloof dat ze me om 21.50 uur wakker hebben gemaakt op de IC.
ik kan me iets van een klok herinneren, waar ik uitzicht op had. Dat ding hing op de muur achter m'n bed.
W ~ H ~ T
pi_24387218
Githa

Ik zag stiemum je post en dacht JAAAAA!!!! beebje is er ........ niet dus......
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 10:02:21 #234
81992 Githa
pi_24387227
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 10:01 schreef Beaker het volgende:
Githa

Ik zag stiemum je post en dacht JAAAAA!!!! beebje is er ........ niet dus......
sorry

bb'tje zal er al wel zijn alleen weten wij dat officieel nog niet
  dinsdag 4 januari 2005 @ 10:57:04 #235
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_24387941
Hee Snakelady, ik heb je gezien gisteren op tv! Ik vond jou en je man al zo bekend voorkomen maar kon het niet plaatsen. Maar nu weet ik het weer, ik herkende jullie van de trouwfoto's.
Knap dat je gestopt bent hoor!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_24388147
snakelady, ik heb je ook gezien . erg grappig, want ik wist van tevoren niet dat je op tv zou komen. dus ik zat te kijken, zag ik ineens een bekend gezicht (van je trouwfoto's geloof ik . leuk hoor!!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:18:31 #237
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24388308
Wat dat wachten betreft: je moet er ook rekening mee houden dat ze niet direct aan de beurt is. Er kan een spoedgeval tussenkomen. Was bij ons ook zo, kun je nog langer wachten.
Daarom hebben wij destijds geen tijd aan de ouders verteld, anders zouden ze zich alleen maar zorgen maken als het langer duurde. Wat dus ook het geval bleek.
Ben zooooo benieuwd hč!
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:39:58 #238
1087 Merisse
broddeltante
pi_24388741
En je mag niet bellen/sms-en vanuit een ziekenhuis. Tenminste, ik geloof dat ze daar inmiddels van aan 't terug komen zijn en dat er al ziekenhuizen het verbod op mobiel bellen hebben afgeschaft.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:43:12 #239
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24388811
Zo had ik ook een ongeruste schoonmoeder aan de telefoon toen m'n nichtje gehaald werd..
"Moeten we niet het ziekenhuis bellen? Zal alles wel goed gegaan zijn?"
Toen heb ik ook maar gezegd dat het ziekenhuis toch niks zal zeggen als je belt en dat we vanzelf wel horen hoe of wat en dat er best een spoedbevalling tussendoor kan zijn. En idd.. 't werd allemaal ff later.

Maar ik ben wel nieuwsgierig hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 11:43:59 #240
81992 Githa
pi_24388831
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 11:39 schreef Merisse het volgende:
En je mag niet bellen/sms-en vanuit een ziekenhuis. Tenminste, ik geloof dat ze daar inmiddels van aan 't terug komen zijn en dat er al ziekenhuizen het verbod op mobiel bellen hebben afgeschaft.
Dat was alweer afgeschaft zo ver ik weet.
Gister heeft ze iig wel flink kunnen sms-en ik gok er een beetje op dat wanneer ze moest wachten ze dit wel zou hebben laten weten.
Nu kan het ook zo zijn dat ze helemaal verrukt van hun ventje liggen te genieten en helemaal vergeten dat er een fok bestaat
We wachten het gewoon nog even af al is het reuze spannend..... zo super lang is het ook weer niet
pi_24388868
Snakelady is ook online te bekijken: hier dus.

Martineke hoe gaat 't?
pi_24388990
Bij mij kwam er ook een spoed tussen door. En ik heb er toen ook niet aan gedacht te smsen
Maar ik ben heeeeeeeel benieuwd naar beebje van Martineke al is het maar om te weten of Djen stiekem toch gelijk had

zie nu dat ik dus psies een berichtje schrijf op het tijdstip dat Djulian geboren is
  dinsdag 4 januari 2005 @ 11:55:39 #243
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24389074
Poemojn, bedankt!

Ik heb ook hevig zitten bellen en sms-en in het ziekenhuis hoor. Ligt puur op welke afdeling je ligt.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 11:58:21 #244
81992 Githa
pi_24389113
elke keer komen er piepjes voorbij op de boxen, die vaak aankondigen dat er gebeld gaat worden of er een sms binnenkomt maar deze keer vliegen ze allemaal mijn foon voorbij wat irritant is dit ...
pi_24389199
Githa, rustig blijven Volgens mij spring jij straks zo hard op dat de halve buurt schrikt
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 12:05:44 #246
81992 Githa
pi_24389257
ik ga straks van de stress spontaan bevallen en ben ik alsnog eerder

nee, da's niet grappig
pi_24389315
Dan weet je nu in wat voor spanning wij zitten als jij gaat bevallen
moest je nou in het ziekenhuis bevallen?
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 12:11:32 #248
81992 Githa
pi_24389385
tot nu toe gewoon thuis maar ik moet vrijdag weer voor een echo want er was twee weken terug even spraken dat hij misschien te groot was voor een normale bevalling maar toen wees de omvang van mijn buik uit dat dat allemaal nog wel ging lukken Hij was toen 4 weken groter maar misschien is dat allemaal weer bijgetrokken vrijdag ?
Ga er gewoon vanuit van wel hoor
pi_24389511
nog geen beebje
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:19:22 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24389537
spannend zeg, ik krijg zodadelijk visite maar zit daarna weer hier hoor voor een up-date.

Merisse, gaat idd over stoppen met roken wat me gelukkig is gelukt.
poemojn is zo lief geweest om en link te plaatsen zodat je het stukje on-line ka kijken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')