Kijk, bij mensen zoals jij is het juist leuk om extra gas te geven. Je bent vroeger zeker veel gepest ook of niet?quote:Op zondag 2 januari 2005 10:16 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Als je alleen kijkt naar m'n voorlaatste post ben je echt dom. Ik was het die gast echt zat, en ik hoop dat op de man spelen eindelijk z'n kinderlijke oogjes geopend heeft. Mijn standpunt blijft. Open uitlaten horen op een racecircuit, niet op straat. Ieder die toch z'n omgeving vervuilt met kolereherrie is een fucking aso. Er is geen enkele reden dat ik zou moeten inbinden of begrip tonen voor het kinderlijke gedrag van aso's. Als mij dat een minne flame hunter maakt, graag.
Ahumquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen in woonwijken moet je inderdaad niet andere gaan storen met extra veel (tussen)gas.![]()
Ik heb ontheffing voor 10 motormeetings per jaar.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
Andere kleur motor, zelfde uitlaatsysteem. < klik.![]()
Ach met een überburgelijke Daewoo Tacuma trek je ook sneller weg dan gemiddelde alle sjonnies.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:46 schreef SRD_Don het volgende:
[..]
speakers kost gewicht![]()
ook wel leuk, komen die gevleugelde sjonnies naast je staan bij stoplicht... gapen je aan en lachen om je gaar uitziende bak...
bij groen blijven die sjonnies wel achter![]()
Wat een kutredeneringquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:13 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik keek naar die auto's met die herrie uitlaten toen ik 10 was, nu vind ik ze alleen maar sneu, kun je nagaan op welk niveau die gasten zitten, hetzelfde niveau als toen ik 10 was!!!
beter dan zon stoere auto waaruit geen eens geluid komt...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:27 schreef bierglas het volgende:
Toenstrax op straat. Ik sta te wachten bij het stoplicht, hoor een hele diepe toon "WRRRRRROEM", ik denk ojee komt weer zo'n dikke uitgebouwde BMW aan natuurlijk. Rijd er opeens zo'n mini voorbij, bleek dat die dat geluid had![]()
Dat zag pas zielig uit. Zo'n kleine kutkar en dan zo'n dik geluid hahaha
Dwaas. Een wolf in schaapskleren, veel toffer juist. Val je ook niemand mee lastig.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beter dan zon stoere auto waaruit geen eens geluid komt....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |