is daar een norm voor dan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:17 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik dacht 2dB bovenop je originele geluid in ieder geval geen verdubbeling.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
is daar een norm voor dan?
bron?
Wist ik niet
Dus de politie bellen dan maarquote:Voor APK geldt geen geluidsnorm, de enige norm is dat een uitlaat gasdicht moet zijn. Maar er zijn nog wel wettelijke normen, bij te veel lawaai kun je nog wel een prent krijgen van de politie.
Man man... gewoon heel simpel onder ogen willen zien wat er 'fout' aan is blijkt maar weer eens bijster moeilijk te zijn voor sommige zieltjes. Andere mensen irriteren met herrie wil je niet zien als asociaal.... Dat je in je betoog vervolgens allemaal niet ter zake doende andere zaken als 'argumenten' gaat aandragen is niet de issue.... en dan ook nog verkondigen dat mijn redenatie asociaal is. De omgedraaide wereld; helaas denken zo nog vele mensen met jou op zo'n manier en blijken zij heel gevaarlijk te zijn.... je hoort wel eens wat op het nieuws. Denk eens vanuit een ander ipv primair vanuit jezelf. Herrie die niet noodzakelijk is om te rijden... waarom zou je dat doen... De afweging eigen lol en overlast aan vele mensen lijkt me snel gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is geen overlast, dat jij er nou last van hebt betekent niet dat het overlast is hoor, geeft alweer aan hoe je denkt. Voor de rest vind ik compensatiegeluidjes een bijzonder rare opmerking, jij oordeelt over bepaalde dingen zonder dat je er iets van weet.
dus dan had ik het net goed.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
[..]
Dus de politie bellen dan maar.
Je noemt het 'veel mensen'... Ik denk dat het probleem meer zit in het feit dat je nog veel meer mensen niet hoort... die kneuzenpijpjes zo af en toe welquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Weet je wat, je moet verhuizen. Waarom moeten heel veel mensen zich aan jou aanpassen?
nogal arrogant, is het niet?
ik ga ook niet bij het vliegveld wonen.
WTF Oosterhout in Noord-Brabant? Zeg.. je woont toch niet naast me he?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:04 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik zou bijna naar oosterhout rijden.
Lol, hoeveel man wonen er hier niet bij mij in Oosterhout?!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Neem een cadeau mee, ik ben jarig.
Loopt er al een felicitatie topic?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Neem een cadeau mee, ik ben jarig.
Nee, die ene in Gelderland.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:49 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
WTF Oosterhout in Noord-Brabant? Zeg.. je woont toch niet naast me he?![]()
Hier rijden ook van die patserbakken rond met afschuwelijke uitlaatgeluid. Zeker zo'n stuk of 10.
moet je mij tege komenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:14 schreef P0rt0 het volgende:
Het zou verboden moeten worden. Ik heb nog nooit 1 persoon gezien die normaal leek/gedroeg/zichzelf uitte en die in bezit was van z'n uitlaat.
*compleet mee eensch is*quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:47 schreef Alcyone het volgende:
Een auto die stil is en er niet snel uitziet maar wel snel is. Dat is pas stijl.
bij mun swift uit 2001 met 1.3 blok is het vermogen van 85pk naar 100pk gegaan... ja getestquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:36 schreef extrem_racer het volgende:
dat gel*l over vermogenswinst moet je ook maar lekker vol houden, want iemand met enige kennis van techniek weet dat dat bij 85% van de auto's je reinste bullshit is.
Door alleen maar een andere uitlaat? Sorry, maar dat geloof ik nog niet eens bijna.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:55 schreef SRD_Don het volgende:
[..]
bij mun swift uit 2001 met 1.3 blok is het vermogen van 85pk naar 100pk gegaan... ja getest
Als je alleen kijkt naar m'n voorlaatste post ben je echt dom. Ik was het die gast echt zat, en ik hoop dat op de man spelen eindelijk z'n kinderlijke oogjes geopend heeft. Mijn standpunt blijft. Open uitlaten horen op een racecircuit, niet op straat. Ieder die toch z'n omgeving vervuilt met kolereherrie is een fucking aso. Er is geen enkele reden dat ik zou moeten inbinden of begrip tonen voor het kinderlijke gedrag van aso's. Als mij dat een minne flame hunter maakt, graag.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:36 schreef extrem_racer het volgende:
Kijk eens aan "tolerant nederland" gaat los in een topic over uitlaatherrie!
Ik vind........ jij vind........., weleens gehoord van leven en laten leven toevallig?
En dan nog iets, Alcyone, jij wil dus disscusie voeren op de man (zie je laatste post), en vind jezelf vreselijk veel beter als je "tegenstander"?
Wat jij bent is een heel eng, min standpuntextremistje, jij zult nooit en te nimmer toegeven, inbinden, of zelfs maar enigsinds begrip tonen, voor een ander zijn standpunt!
Wat jij bent is gewoon een minne Flame hunter, kijken of je iemand gek kan maken door constant hetzelfde argument anders in te kleden.
Ga lekker de politiek in ofzo, daar zitten allemaal van dat soort figuren, die daar hun werk van hebben gemaakt.![]()
Nog even on toppic: nee herrie is niet mooi, nee herrie pijpen zijn niet leuk, maar als jij vind dat je zo'n ding onder je auto wil schroeven moet je dat lekker doen!
dat gel*l over vermogenswinst moet je ook maar lekker vol houden, want iemand met enige kennis van techniek weet dat dat bij 85% van de auto's je reinste bullshit is.
Voor de gene die nu gaan roepen "wat weet jij er dan van?"
Ik verkoop die uitlaten als deel van mijn dagelijks werk, en ik heb 12 jaar ervaring met het tunen van raceauto's, dus ik weet waar ik het over heb.![]()
Kijk, bij mensen zoals jij is het juist leuk om extra gas te geven. Je bent vroeger zeker veel gepest ook of niet?quote:Op zondag 2 januari 2005 10:16 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Als je alleen kijkt naar m'n voorlaatste post ben je echt dom. Ik was het die gast echt zat, en ik hoop dat op de man spelen eindelijk z'n kinderlijke oogjes geopend heeft. Mijn standpunt blijft. Open uitlaten horen op een racecircuit, niet op straat. Ieder die toch z'n omgeving vervuilt met kolereherrie is een fucking aso. Er is geen enkele reden dat ik zou moeten inbinden of begrip tonen voor het kinderlijke gedrag van aso's. Als mij dat een minne flame hunter maakt, graag.
Ahumquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:36 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen in woonwijken moet je inderdaad niet andere gaan storen met extra veel (tussen)gas.![]()
Ik heb ontheffing voor 10 motormeetings per jaar.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
Andere kleur motor, zelfde uitlaatsysteem. < klik.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |