hahaha bijna wel ja.. alsof Wham geen betere nummers gemaakt heeft.... ik noem: Everything she wants...quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Jaagt Last Christmas je niet naar bed peaceman??
Wat was het en bij welk nummer?quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:05 schreef Jane het volgende:
Eek, ik heb mijn eigen persoonlijke verhaal ook gevonden!Ik wist nog bij welke plaat ik wat had geschreven bij mijn inzending. Gelukkig maar 1 regeltje.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:08 schreef Jane het volgende:
Ha, gelukkig de gewone versie van Is she really going out with him!
Hmmm, weet je, aangezien je achternaam enz erbij staat knal ik dat hier maar ff niet neer.quote:
Privacy en internet gaan moeilijk samenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, weet je, aangezien je achternaam enz erbij staat knal ik dat hier maar ff niet neer.
Geen idee...weet alleen dat ie voor die film over de ontdekking van Amerika/over Columbus werd gebruiktquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:26 schreef Jane het volgende:
Werd dit nummer van Vangelis niet ooit gebruikt als een soort Veronica tune?
soundtrack van een film geloof ikquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:26 schreef Jane het volgende:
Werd dit nummer van Vangelis niet ooit gebruikt als een soort Veronica tune?
Die neiging heb ik ook weleens, maar op dit moment liggen er mensen te slapen die dat niet zo leuk zullen gaan vinden. Morgen overdag maar weer danquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Fuck, dit moet eigenlijk voluit door de boxen heen blazen. Maar over de koptelefoon is het ook wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |