Ach, kun je alvast oefenen voor morgenavond. Moet je toch ook laat opblijven.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:06 schreef pascalheister het volgende:
Shit dat wordt weer niet vroeg naar bed
"Heeft u al een blusdeken in huis?". Die heb ik ook iets te vaak gehoord vandaag...quote:Op donderdag 30 december 2004 23:07 schreef tong80 het volgende:
Schumacher dat vroeg ik me ook af tien keer per dag krijgen we de reclame te horen van de zomerhit van Rob de Nijs.
Volgens mij heeft alleen z'n schoonmoeder het gekocht.
Hmm, ik bedoelde Karin Bloemen dus.. dat forum gaat wel errrg traag, ja.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:27 schreef Zanderrr het volgende:
Wat is dit voor een zeiknummer?
quote:Het is eigenlijk niet de versie van The Beatles die ik wil horen, maar de versie van Louis van Dijk die hij op het kerkorgel van de Nederlands Hervormde Kerk in Loenen aan de Vecht speelt
hahaha bijna wel ja.. alsof Wham geen betere nummers gemaakt heeft.... ik noem: Everything she wants...quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:03 schreef Liejannuh het volgende:
Jaagt Last Christmas je niet naar bed peaceman??
Wat was het en bij welk nummer?quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:05 schreef Jane het volgende:
Eek, ik heb mijn eigen persoonlijke verhaal ook gevonden!Ik wist nog bij welke plaat ik wat had geschreven bij mijn inzending. Gelukkig maar 1 regeltje.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:08 schreef Jane het volgende:
Ha, gelukkig de gewone versie van Is she really going out with him!
Hmmm, weet je, aangezien je achternaam enz erbij staat knal ik dat hier maar ff niet neer.quote:
Privacy en internet gaan moeilijk samenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, weet je, aangezien je achternaam enz erbij staat knal ik dat hier maar ff niet neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |